abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218942374
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ok, ik weet niet of dat de associatie is van de meeste mensen met Ouwehand.
Oh, ik weet het wel zeker.

Het is tevens handig om een woord te kiezen dat ook voor fans als positief gezien kan worden :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:50:22 #102
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218942387
Dat vlaggetje van Vermeer :')
pi_218942397

Bijzonder dat deze motie het haalt (en verwerpelijk als de pest).
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_218942408
Het spijt me wel, maar het is me niet helemaal duidelijk over wat voor motie dit gaat.
pi_218942412
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het spijt me wel, maar het is me niet helemaal duidelijk over wat voor motie dit gaat.
Ja excuus, toegevoegd.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_218942420
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef nostra het volgende:
Ja excuus, toegevoegd.
Ik had inmiddels gezien dat je het had toegevoegd.
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 12:53:51 #107
5428 crew  miss_sly
pi_218942421
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
En intussen is Dilan een heks voor sommige mensen. Altijd apart die spelletjes.
Nee hoor, geen spelletje. Ik hoor het niet vaak over Yesilgos, moet ik zeggen, maar dat is net zo sexistisch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218942458
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee hoor, geen spelletje. Ik hoor het niet vaak over Yesilgos, moet ik zeggen, maar dat is net zo sexistisch.
Ik heb het voornamelijk over een aantal linkse users hier, die Dilan voor alles wat los en vastzit uitschelden en dan heel verbolgen gaan doen over Ouwehand als zijnde sexisme. Dan ben je voor mij af.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218942460
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een man kon net zo goed heks zijn, in Rusland zelfs driekwart.

https://www.nationalgeogr(...)oordeeld-heksenjacht
Do I wanna know?
pi_218942467
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een vrouw die vocaal duidelijk haar mening geeft is hysterisch. Een man die dat doet zoals Wilders is een goede debater.
Wilders is een opruiende clown die in 20 jaar tijd niets heeft bereikt maar de maatschappij wel een hoop geld heeft gekost.
pi_218942485
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:37 schreef KareldeStoute het volgende:
Ok, ik weet niet of dat de associatie is van de meeste mensen met Ouwehand.
Ik zal me maar even onthouden van het uitspreken wat voor associatie Esther Ouwehand bij mij oproept, maar ik vind haar geen goede publiciteit voor de Partij voor de Dieren. Ik vond Marianne Thieme veel beter. In de tijd dat Marianne Thieme fractievoorzitter was heb ik ook meerdere keren Partij voor de Dieren gestemd. Dat ga ik nu niet meer doen.
pi_218942490
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
En intussen is Dilan een heks voor sommige mensen. Altijd apart die spelletjes.
Iedereen ging om Kaag heen staan, maar dezelfde groep mensen heeft wel Faber - terecht overigens - met de grond gelijk gemaakt, dan hoor je ineens niemand over seksisme. Dus ik vind dat eigenlijk een beetje een gelegenheidsargument.
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:01:48 #113
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218942494
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik zal me maar even onthouden van het uitspreken wat voor associatie Esther Ouwehand bij mij oproept, maar ik vind haar geen goede publiciteit voor de Partij voor de Dieren. Ik vond Marianne Thieme veel beter. In de tijd dat Marianne Thieme fractievoorzitter was heb ik ook meerdere keren Partij voor de Dieren gestemd. Dat ga ik nu niet meer doen.
Ik vind juist dat ze nu een veel realistischere koers varen. Bijvoorbeeld door hun steun defensie.
pi_218942557
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Wilders is een opruiende clown die in 20 jaar tijd niets heeft bereikt maar de maatschappij wel een hoop geld heeft gekost.
Ik weet niet waar je op doelt met de opmerking dat hij de maatschappij zoveel geld heeft gekost. Als je doelt op zijn schadeloosstelling (zo heet het salaris van kamerleden) die hij ontvangt, dan is dat hem zelf aan te rekenen. De kosten voor zijn beveiliging zijn aan te rekenen aan de mensen die hem bedreigen.
pi_218942561
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu echt intens benieuwd hoe het er nou aan toe gaat in dergelijke groepchats.
Kijk maar op Twitter en Facebook naar de reacties onder berichten over migratie of het woningtekort. Het is één grote echokamer van wappies die elkaar napraten. In die groepschats zal het vast nog wel erger zijn. Op NuJij wordt ook elke discussie richting “migratie is kut” en “de islam is kut” gestuurd terwijl de moderatie daar vrij streng is.
pi_218942573
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je op doelt met de opmerking dat hij de maatschappij zoveel geld heeft gekost. Als je doelt op zijn schadeloosstelling (zo heet het salaris van kamerleden) die hij ontvangt, dan is dat hem zelf aan te rekenen. De kosten voor zijn beveiliging zijn aan te rekenen aan de mensen die hem bedreigen.
Hij strijkt al 20 jaar geld op terwijl hij niks voor elkaar krijgt. Dus wat voegt deze man onderaan de streep aan meerwaarde toe?
pi_218942588
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind juist dat ze nu een veel realistischere koers varen. Bijvoorbeeld door hun steun defensie.
Dat is dus voor mij een reden om er juist niet meer op te stemmen.
Ook de uitnodiging van Pussy Riot op hun congres slaat helemaal nergens op. Ook een reden om niet meer op deze partij te stemmen.
pi_218942609
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:08 schreef Spablauw214 het volgende:
Hij strijkt al 20 jaar geld op terwijl hij niks voor elkaar krijgt. Dus wat voegt deze man onderaan de streep aan meerwaarde toe?
Weinig.
Maar er zijn wel meer kamerleden die niets voor elkaar krijgen. Daar is Wilders echt niet de enige in.
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:12:35 #119
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218942629
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Vermeer keek lekker zuur.
Vermeer is sowieso de meest omstreden politicus die we hebben. Meer omstreden dan Baudet en Wilders wat mij betreft.

Vermeer is een infiltrant van de agro-industriele maffia die via vieze spelletjes de macht van die sector (en die macht is buitenproportioneel groot tot in het extreme) te bestendigen en waar mogelijk te versterken. Vermeer is geen politicus, Vermeer is een werknemer van de smerigste kant van de boeren-industrie.

De rechterkant is best een sneu clubje landverraders

Baudet --> Russisch infiltrant
Wilders --> Israelisch infiltrant
Vermeer --> Economisch infiltrant

Smeerlappen die ons land opofferen aan andere belangen en geen moer geven over de rechtsstaat.
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 13:12:53 #120
5428 crew  miss_sly
pi_218942634
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik zou ‘clown’ dan vervangen door ‘man’ of ‘politicus’ en ‘maar’ door ‘en’ endan klopt het wat mij betreft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218942837
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:51 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bijzonder dat deze motie het haalt (en verwerpelijk als de pest).
En ook bijzonder dat de VVD een verwerpelijke motie niet steunt :+
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:29:48 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218942844
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat is dus voor mij een reden om er juist niet meer op te stemmen.
Ook de uitnodiging van Pussy Riot op hun congres slaat helemaal nergens op. Ook een reden om niet meer op deze partij te stemmen.
Dan moet je Vrede voor Dieren stemmen.
pi_218942881
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dan moet je Vrede voor Dieren stemmen.
Dat overweeg ik ook serieus.
Ik heb ze in ieder geval al geholpen met een ondersteuningsverklaring.
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:42:53 #124
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218942969
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat vlaggetje van Vermeer :')
BBB probeert echt heel hard PVV-light te worden.

Klaver maakt ook eenvoudig gehakt van Vermeer's argumentatie over Raad van State maar dan zie je hem schaapachtig lachen.
pi_218943001
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat overweeg ik ook serieus.
Ik heb ze in ieder geval al geholpen met een ondersteuningsverklaring.
Maar deze partij gaat het nooit redden. Stem dan SP. Ook pacifistisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')