Oh, ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet of dat de associatie is van de meeste mensen met Ouwehand.
Ja excuus, toegevoegd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het spijt me wel, maar het is me niet helemaal duidelijk over wat voor motie dit gaat.
Nee hoor, geen spelletje. Ik hoor het niet vaak over Yesilgos, moet ik zeggen, maar dat is net zo sexistisch.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En intussen is Dilan een heks voor sommige mensen. Altijd apart die spelletjes.
Ik heb het voornamelijk over een aantal linkse users hier, die Dilan voor alles wat los en vastzit uitschelden en dan heel verbolgen gaan doen over Ouwehand als zijnde sexisme. Dan ben je voor mij af.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, geen spelletje. Ik hoor het niet vaak over Yesilgos, moet ik zeggen, maar dat is net zo sexistisch.
Een man kon net zo goed heks zijn, in Rusland zelfs driekwart.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, geen spelletje. Ik hoor het niet vaak over Yesilgos, moet ik zeggen, maar dat is net zo sexistisch.
Wilders is een opruiende clown die in 20 jaar tijd niets heeft bereikt maar de maatschappij wel een hoop geld heeft gekost.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een vrouw die vocaal duidelijk haar mening geeft is hysterisch. Een man die dat doet zoals Wilders is een goede debater.
Ik zal me maar even onthouden van het uitspreken wat voor associatie Esther Ouwehand bij mij oproept, maar ik vind haar geen goede publiciteit voor de Partij voor de Dieren. Ik vond Marianne Thieme veel beter. In de tijd dat Marianne Thieme fractievoorzitter was heb ik ook meerdere keren Partij voor de Dieren gestemd. Dat ga ik nu niet meer doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:37 schreef KareldeStoute het volgende:
Ok, ik weet niet of dat de associatie is van de meeste mensen met Ouwehand.
Iedereen ging om Kaag heen staan, maar dezelfde groep mensen heeft wel Faber - terecht overigens - met de grond gelijk gemaakt, dan hoor je ineens niemand over seksisme. Dus ik vind dat eigenlijk een beetje een gelegenheidsargument.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En intussen is Dilan een heks voor sommige mensen. Altijd apart die spelletjes.
Ik vind juist dat ze nu een veel realistischere koers varen. Bijvoorbeeld door hun steun defensie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zal me maar even onthouden van het uitspreken wat voor associatie Esther Ouwehand bij mij oproept, maar ik vind haar geen goede publiciteit voor de Partij voor de Dieren. Ik vond Marianne Thieme veel beter. In de tijd dat Marianne Thieme fractievoorzitter was heb ik ook meerdere keren Partij voor de Dieren gestemd. Dat ga ik nu niet meer doen.
Ik weet niet waar je op doelt met de opmerking dat hij de maatschappij zoveel geld heeft gekost. Als je doelt op zijn schadeloosstelling (zo heet het salaris van kamerleden) die hij ontvangt, dan is dat hem zelf aan te rekenen. De kosten voor zijn beveiliging zijn aan te rekenen aan de mensen die hem bedreigen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Wilders is een opruiende clown die in 20 jaar tijd niets heeft bereikt maar de maatschappij wel een hoop geld heeft gekost.
Kijk maar op Twitter en Facebook naar de reacties onder berichten over migratie of het woningtekort. Het is één grote echokamer van wappies die elkaar napraten. In die groepschats zal het vast nog wel erger zijn. Op NuJij wordt ook elke discussie richting “migratie is kut” en “de islam is kut” gestuurd terwijl de moderatie daar vrij streng is.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu echt intens benieuwd hoe het er nou aan toe gaat in dergelijke groepchats.
Hij strijkt al 20 jaar geld op terwijl hij niks voor elkaar krijgt. Dus wat voegt deze man onderaan de streep aan meerwaarde toe?quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt met de opmerking dat hij de maatschappij zoveel geld heeft gekost. Als je doelt op zijn schadeloosstelling (zo heet het salaris van kamerleden) die hij ontvangt, dan is dat hem zelf aan te rekenen. De kosten voor zijn beveiliging zijn aan te rekenen aan de mensen die hem bedreigen.
Dat is dus voor mij een reden om er juist niet meer op te stemmen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind juist dat ze nu een veel realistischere koers varen. Bijvoorbeeld door hun steun defensie.
Weinig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:08 schreef Spablauw214 het volgende:
Hij strijkt al 20 jaar geld op terwijl hij niks voor elkaar krijgt. Dus wat voegt deze man onderaan de streep aan meerwaarde toe?
Vermeer is sowieso de meest omstreden politicus die we hebben. Meer omstreden dan Baudet en Wilders wat mij betreft.quote:
Ik zou ‘clown’ dan vervangen door ‘man’ of ‘politicus’ en ‘maar’ door ‘en’ endan klopt het wat mij betreft.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wilders is een opruiende clown die in 20 jaar tijd niets heeft bereikt maar de maatschappij wel een hoop geld heeft gekost.
En ook bijzonder dat de VVD een verwerpelijke motie niet steuntquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:51 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzonder dat deze motie het haalt (en verwerpelijk als de pest).
Dan moet je Vrede voor Dieren stemmen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is dus voor mij een reden om er juist niet meer op te stemmen.
Ook de uitnodiging van Pussy Riot op hun congres slaat helemaal nergens op. Ook een reden om niet meer op deze partij te stemmen.
Dat overweeg ik ook serieus.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dan moet je Vrede voor Dieren stemmen.
BBB probeert echt heel hard PVV-light te worden.quote:
Maar deze partij gaat het nooit redden. Stem dan SP. Ook pacifistischquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat overweeg ik ook serieus.
Ik heb ze in ieder geval al geholpen met een ondersteuningsverklaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |