Nog niet zo heel lang geleden zei Rens het (ook) tegen Saar of Suus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat ik vooral jammer vind voor demeiden dat ze ook op scouting zo omringd zijn door familieleden. Aan de ene kant zal het veilig voelen, aan de andere kant zal het ook beperkend zijn om echt helemaal jezelf te kunnen zijn.
De nare opmerking over lelijk kind was van Sam, zei AM destijds. ik ga er vanuit dat er nog meer leiding rondloopt en dat er met elkaar gepraat wordt over omgangsvormen en wat je wel/niet zegt tegen kinderen.
AM zegt ook dat haar kinderen alle privacy hebben en dat ze allemaal toestemming geven voor het plaatsen van de beelden. Ik geloof geen woord van wat AM zegt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat ik vooral jammer vind voor demeiden dat ze ook op scouting zo omringd zijn door familieleden. Aan de ene kant zal het veilig voelen, aan de andere kant zal het ook beperkend zijn om echt helemaal jezelf te kunnen zijn.
De nare opmerking over lelijk kind was van Sam, zei AM destijds. ik ga er vanuit dat er nog meer leiding rondloopt en dat er met elkaar gepraat wordt over omgangsvormen en wat je wel/niet zegt tegen kinderen.
Of ze is wel gegaan naar meld het niet. Wat niet weet wat niet deerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:44 schreef NineMilka het volgende:
Debbie heeft van de week die beurs afgezegd. Ik denk dat ze voelde (of hier heeft meegelezen) dat het eens tijd werd een leuke activiteit voor zichzelf af te zeggen om haar geloofwaardigheid een boost te geven.
En ik geloof het hoor. Moeder heeft natuurlijk niet de capaciteiten voor een stabiele opvoeding (of die laat ze in elk geval niet zien) dus achter de tablet is makkelijker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:56 schreef Snaky het volgende:
Als hvk serieus overweegt speelgoed weg te gooien om die reden is ze niet wijs.
Ja dat zou idd kunnen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er over de poly wordt gezegd in de podcast maar ik kan het echt niet opbrengen om er 50 minuten naar te luisteren. Maar ze hebben geen transcript bij hun podcasts en op YouTube staan de ondertitels uit. Transcripts zijn fijn om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen want je scrollt er zo doorheen. Maar eigenlijk vind ik het irritant/stom van mezelf dat ik er nieuwsgierig naar ben. Irritainment is a bitch 😡quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat de podcast goed beluisterd was, omdat mensen dachten dat ze uit de school zou klappen over de poly
Dat doen ze allemaal. Linkjes delen om het delen (want geld🤑). Niet van producten die ze zelf hebben of kopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:18 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Ik moet wel lachen om Judith die een aff link deelt naar een kleding merk waar ze zelf nooit koopt. Vraag me af of ze sowieso kleding koopt of alles bij elkaar schooit 😊
Ze gaat helemaal niks loslaten over de poly of de break up dan wat we al gehoord hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja dat zou idd kunnen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er over de poly wordt gezegd in de podcast maar ik kan het echt niet opbrengen om er 50 minuten naar te luisteren. Maar ze hebben geen transcript bij hun podcasts en op YouTube staan de ondertitels uit. Transcripts zijn fijn om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen want je scrollt er zo doorheen. Maar eigenlijk vind ik het irritant/stom van mezelf dat ik er nieuwsgierig naar ben. Irritainment is a bitch 😡
Exact mijn gedachte.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of ze is wel gegaan naar meld het niet. Wat niet weet wat niet deerd
Denk het niet. Too risky om eventueel gespot te worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of ze is wel gegaan naar meld het niet. Wat niet weet wat niet deerd
Misschien wilde ze niet gaan om dat er geen speciale rustkamer was voor haar, waar ze haar matje kon uitrollen om te slapenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:44 schreef NineMilka het volgende:
Debbie heeft van de week die beurs afgezegd. Ik denk dat ze voelde (of hier heeft meegelezen) dat het eens tijd werd een leuke activiteit voor zichzelf af te zeggen om haar geloofwaardigheid een boost te geven.
Dan zou ze met gemak weer iets verzinnen: wonderbaarlijk goede dag en dus toch maar gegaan. Zoiets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Denk het niet. Too risky om eventueel gespot te worden.
Dit! Die weet echt wel dat ze onder de loep ligtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriendinnen geen zin hebben om met haar op stap te gaan, rolstoel , ketting, oordoppen..en als het nou echt zo zou zijn dat ze dat nodig had zouden ze dat denk ik met liefde doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien wilde ze niet gaan om dat er geen speciale rustkamer was voor haar, waar ze haar matje kon uitrollen om te slapen
Ja, want met haar ‘sloopteam’ gaat toch alles alleen maar kapot en als het weg is hoeft ze minder op te ruimen. Maar als ze er echt nooit mee spelen, hoe kan het dan altijd zo’n ontplofte bedoening zijn bij haar? 😏quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zie HVK er ook echt voor aan om al het speelgoed weg te gooien
Ja dat klopt ook, maar dat is wel haar eigen schuld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie had het nooit goed kunnen doen met die beurs. Gaat ze wel naar die beurs is het niet goed, gaat ze niet dan is het ook niet goed.
Misschien hebben de vriendinnen wel gezegd dat ze haar niet mee wilden hebben met rolstoel etc en heeft Debbie toen heel dramatisch gedaan dat ze zonder die hulpmiddelen eeeeecht niet mee kon. Zomaar een ideetje 🤪quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriendinnen geen zin hebben om met haar op stap te gaan, rolstoel , ketting, oordoppen..en als het nou echt zo zou zijn dat ze dat nodig had zouden ze dat denk ik met liefde doen
Denk dat zij ook langzaam doorhebben hoe ze in werkelijkheid is.
Ja, en dan? Dan gaan mensen dat op een forum melden maar dat mag niet, of ze gaan haar een dm sturen of haar ontvolgen. Een heel concreet risico loopt ze volgens mij niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En toch komt ze ieder jaar weer met (veel) meuk thuis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:19 schreef Tamboerijn het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Debbie zo leuk vindt aan We are pregnant. Dat is echt gericht op zwangeren en baby's. Die fase ligt (hopelijk) toch wel achter haar.
Maar heeft zij wel vriendinnen dan? Niet rot bedoeld en ik volg haar al een tijdje niet meer (kijk soms anoniem als er hier iets gepost wordt haha), maar heb er nooit iets over voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriendinnen geen zin hebben om met haar op stap te gaan, rolstoel , ketting, oordoppen..en als het nou echt zo zou zijn dat ze dat nodig had zouden ze dat denk ik met liefde doen
Denk dat zij ook langzaam doorhebben hoe ze in werkelijkheid is.
Ik vind dat wat dubbel. Mijn zoon heeft zijn gehele middelbare school op hoogste niveau gedaan met extra vakken en ook alles in het Engels. Het is nu eenmaal een feit dat grenzen vervagen en vele bedrijven internationaal werken. Wat jij zegt klopt, mijn zoon kan soms geen goed Nederlands woord vinden voor iets en doet het dan in het Engels, ik help hem dan met het zeggen van het Nederlandse woord. Sowieso vind ik het taalonderwijs in Nederland slecht!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:41 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Totaal geen kritische opmerking, maar ik zag dat S een Engels boek koos, omdat ze liever Engels leest. Ik zie dat bij mijn eigen kinderen en leeftijdsgenoten ook en ik vind dat zo'n jammere ontwikkeling. Sowieso voor de Nederlandse boekenmarkt, maar ook gewoon omdat je steeds meer ziet dat deze groep het Engels beter beheerst dan het Nederlands, wat toch wel voor een afkalving van onze taal zorgt. Ik zie het bij mijn eigen kinderen ook, ik probeer Nederlands te promoten, maar ze kiezen altijd weer voor Engelse boeken helaas.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie had het nooit goed kunnen doen met die beurs. Gaat ze wel naar die beurs is het niet goed, gaat ze niet dan is het ook niet goed.
Zo vermoeiend. De ouders van een #Grootgezin weten alles al, want ze hebben "uiteraard" alles al eens meegemaakt met de oudere kinderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:41 schreef Rimboequeen het volgende:
AM moet weer privé info over demeiden het www op slingeren. Ze heeft t over onderliggende issues die herkenbaar zijn voor hen. Ja tuurlijk alle Geertsen komen uit dezelfde mal.
Arme meiden!
Ik zie om mij heen en ook bij mijn kinderen ook dat er vooral Engels gelezen word. Oudste is nu met haar lijst voor Nederlands bezig en dat gaat ook helemaal prima. Merk vooral dat ze meer plezier hebben in lezen als het in het Engels is (en sommige vertalingen zijn ook echt ruk) maar als het in het Nederlands is vinden ze het ook helemaal prima. Ik vind Engels ook makkelijker dan Nederlands 🤷 en lees dus juist bewust ook Nederlandse boeken om "bij te blijven "quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:41 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Totaal geen kritische opmerking, maar ik zag dat S een Engels boek koos, omdat ze liever Engels leest. Ik zie dat bij mijn eigen kinderen en leeftijdsgenoten ook en ik vind dat zo'n jammere ontwikkeling. Sowieso voor de Nederlandse boekenmarkt, maar ook gewoon omdat je steeds meer ziet dat deze groep het Engels beter beheerst dan het Nederlands, wat toch wel voor een afkalving van onze taal zorgt. Ik zie het bij mijn eigen kinderen ook, ik probeer Nederlands te promoten, maar ze kiezen altijd weer voor Engelse boeken helaas.
Dat is zo, maar de generatie van mijn kinderen (mijn jongste is 12 ) beheerst het Engels gewoon beter dan het Nederlands (geen tweetalig onderwijs), juist ook omdat alles in onze maatschappij gericht is op Engels en scholen het echt promoten. Ik ben daar een enorme tegenstander van. Je ziet het ook op universiteiten, dat een Nederlands docent een vak ineens in het Nederlands moet geven en dan in paniek raakt, want hij gaf het eerder alleen in het Engels. En ik snap dat (ook vanuit eigen ervaring), maar ik vind het wel zorgelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:45 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat wat dubbel. Mijn zoon heeft zijn gehele middelbare school op hoogste niveau gedaan met extra vakken en ook alles in het Engels. Het is nu eenmaal een feit dat grenzen vervagen en vele bedrijven internationaal werken. Wat jij zegt klopt, mijn zoon kan soms geen goed Nederlands woord vinden voor iets en doet het dan in het Engels, ik help hem dan met het zeggen van het Nederlandse woord. Sowieso vind ik het taalonderwijs in Nederland slecht!
Wat lult ie eigenlijk he met zn nare houding. Daarnaast is ie zelf ook lelijk (Rens z'n eigen woorden he naar een pubermeisje) Had Juul niet even de tijd kunnen nemen om door te zoeken denk ik danquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:54 schreef Snaky het volgende:
Volgens mij laat Rens zich ook vaak vervelend uit naar de tweeling en Jet. Een keer nam hij de rol van etenopschepper over van Maarten en gaf hij een meisje een tik op haar vingers. Het is niet alleen wat hij zegt maar zijn totale houding.
Bij Lot vind ik hem weer heel anders, die laat hij geen moment met rust.
Ik zou mijn dochters niet naar Scouting laten gaan met een Rens als leiding.
Ik zou ook niet blij zijn met hem als partner voor mijn dochter, maar daar heb je geen invloed op.
Het 'wij Geertsen gaan allemaal op Scouting 'snap ik sowieso niet. Voor Annemarie (en Maarten) lijkt het niet mogelijk om van hun format af te wijken. Natuurlijk denk je mee met je kinderen bij het kiezen van een hobby, maar bij hen ligt alles al voor de bevruchting vast. De enige variatie die mogelijk is, is of je van garnalen of slakken houdt.
Het probleem lijkt mij vooral dat de Nederlandse boekenindustrie achter het net vist, als niemand meer Nederlands wil lezen. Ik snap ook wel dat een Engels boek lekker makkelijk is en dat je liever geen vertalingen leest, maar het begint steeds jonger al. Helaas geldt het ook alleen voor Engels, ik kan mijn kinderen niet betrappen op het lezen van Duits-, Frans-,of Spaans-talige boeken. Dan pakken ze AI voor een verslag. Ik zie het absoluut als verarming.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zie om mij heen en ook bij mijn kinderen ook dat er vooral Engels gelezen word. Oudste is nu met haar lijst voor Nederlands bezig en dat gaat ook helemaal prima. Merk vooral dat ze meer plezier hebben in lezen als het in het Engels is (en sommige vertalingen zijn ook echt ruk) maar als het in het Nederlands is vinden ze het ook helemaal prima. Ik vind Engels ook makkelijker dan Nederlands 🤷 en lees dus juist bewust ook Nederlandse boeken om "bij te blijven "
Voor mijn kinderen vind ik het belangrijker dat ze lol hebben in lezen dan dat ze Nederlands lezen 🤷 dat kunnen ze en doen ze tussendoor ook genoeg
Ik denk dat hij wel bij Julia past. Ik vraag me ook af of een andere vriend een andere uitwerking op haar zou hebben, maar mensen kiezen elkaar niet voor niets uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:00 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Wat lult ie eigenlijk he met zn nare houding. Daarnaast is ie zelf ook lelijk (Rens z'n eigen woorden he naar een pubermeisje) Had Juul niet even de tijd kunnen nemen om door te zoeken denk ik dan
Of praat er over verder op slowchat!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het probleem lijkt mij vooral dat de Nederlandse boekenindustrie achter het net vist, als niemand meer Nederlands wil lezen. Ik snap ook wel dat een Engels boek lekker makkelijk is en dat je liever geen vertalingen leest, maar het begint steeds jonger al. Helaas geldt het ook alleen voor Engels, ik kan mijn kinderen niet betrappen op het lezen van Duits-, Frans-,of Spaans-talige boeken. Dan pakken ze AI voor een verslag. Ik zie het absoluut als verarming.
Maar ook als offtopic, dus ik stop er nu mee....
Ze zal wel weer iets daarover in het nieuwe boekje hebben geschreven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:41 schreef Rimboequeen het volgende:
AM moet weer privé info over demeiden het www op slingeren. Ze heeft t over onderliggende issues die herkenbaar zijn voor hen. Ja tuurlijk alle Geertsen komen uit dezelfde mal.
Arme meiden!
Bij gebrek aan content denk ik. Je moet wel regelmatig wat posten als fluflu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:44 schreef Roesssst het volgende:
Janneke gaat verbouwen. Volgens mij moet er echt heel veel gebeuren en dan willen ze over 2 maanden over vanwege de kosten van de overbruggingshypotheek die ze niet helemaal goed had ingeschat. Poeh, heftig dit naast je werk, studie en gezin. Hoop dat het goed gaat.
Overigens vind ik verbouwfilmpjes dan wel weer leuk om te volgen, leuker dan om te zien hoe ze aan die stang hangt.
Ik moet zeggen dat de balworp echt wel goed is voor een jongen van zijn leeftijd, hij heeft een goede snelle arm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:55 schreef Henrike het volgende:
Judith; Bob heeft een wedstrijd, het eerste wat ze post; zijn prestaties hij werd derde , maarrrrr
Mijn god wat triest is zij zeg.
Zeg gewoon Bob heeft het goed gedaan
Ze zegt ook nog dat ze niet had verwacht dat ze er 1000 volgers in één week bij had gekregen omdat ze dacht dat mensen gingen volgen vanwege Koen. Maar omdat het nu uit is gaat ze er van uit dat de mensen de inhoud van haar insta interessant vinden. Nou meid, denk dat ze voornamelijk zijn gaan volgen voor de juice 🤭quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen-zonder-kwartel zegt nu dat ze de post over de ex offline heeft gehaald. Maarja, velen zullen het al aangehoord/geluisterd hebben.
Vanaf nu gaat het alleen over haar.
Kanniewachte.
Nu kijk ik dus alleen naar de stand van haar oren en crazy eyes. Het zou me niets verbazen als zij straks met een fles wijn in dr mik bij Koen voor de ramen gaat staan midden in de nachtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen-zonder-kwartel zegt nu dat ze de post over de ex offline heeft gehaald. Maarja, velen zullen het al aangehoord/geluisterd hebben.
Vanaf nu gaat het alleen over haar.
Kanniewachte.
🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:22 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nu kijk ik dus alleen naar de stand van haar oren en crazy eyes. Het zou me niets verbazen als zij straks met een fles wijn in dr mik bij Koen voor de ramen gaat staan midden in de nacht
Minibelle gelooft zelf echt dat haar kinderen deze idiote vulling van de week nodig hebben als ‘uitdaging’, anders vervelen ze zich. Ja, stel je voor dat dat eens zou gebeuren, zoals bij ieder normaal kind…quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:34 schreef Henrike het volgende:
De kinderen van minibelle moeten vandaag weer huiswerk van de afgelopen week inhalen.
Want ze zijn door de week pas om 19;00 aan tafel.
Maar dan jezelf nog niet afvragen of dit dan niet teveel is.
Kan toch niet gezond zijn dat die kinderen nu al in zo'n ratrace worden gedrukt, school, sport, tekenlessen, zanglessen enz enz.
En dan in het weekend op zaterdag je achterstallige huiswerk moeten maken, triest vind ik het.
De kinderen daar zijn totaal niet gewend hun eigen vermaak te zoeken. En omdat ze het niet gewend zijn hebben ze daar moeite mee. Wat voor hun moeder weer de bevestiging is dat haar kinderen vermaakt moeten worden. Niets mis met buitenschoolse activiteiten, maar moeder maakt ook daar weer meteen iets prestatiegerichts van en benadert het middelste meisje alsof ze al op de kunstacademie zit. Ik vind het soms echt pijnlijk om te zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:53 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Minibelle gelooft zelf echt dat haar kinderen deze idiote vulling van de week nodig hebben als ‘uitdaging’, anders vervelen ze zich. Ja, stel je voor dat dat eens zou gebeuren, zoals bij ieder normaal kind…
heb zo het gevoel dat het tijd wordt voor Julia om op zichzelf te gaan wonen. Voor iedereen daar (en ik denk dat ze binnenkort wel verkast). Ik denk dat het voor Annemarie ook een stuk rustiger wordt (ik heb nog maar 1 kind thuiswonen en alhoewel de uitwonenden nog heel vaak steun/hulp nodig hebben en heel vaak tegen problemen aanlopen en ik ze natuurlijk ook mis) vind ik het stiekem ook wel heel erg fijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik zie Maarten snel een poging doen om de billen van Julia te bedekken met een dekentje voordat AM er weer bovenop zit. Hij is zich blijkbaar toch meer bewust van de gevaren dan AM.
Bij een aantal influencers vind ik het zo jammer dat ze zo weinig lol lijken te hebben in hun kinderen. Zodanig opvallend dat ik mij soms weleens afvraag waarom ze meerdere kinderen wilden. Dat staat los van van je kinderen houden (want aan de liefde twijfel ik niet), maar ze lijken alles wat met kinderen te maken heeft gewoon echt niet leuk te vinden. Ik heb best wel bewust kinderloze vrienden en ja, die leven ook doorgaans een enorm leuk leven, kunnen hun dromen achterna gaan e.d., ik herken daar sommige influencers in (maar die hebben dan dus wel meerdere kinderen).quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:31 schreef Jenn1806 het volgende:
HVK geeft haar kinderen echt overal de schuld van. Ze maken troep en ruimen niks op, ze lusten bijna niks en gooien eten op de grond, ze gooien alles zo maar in de schuur, ze vieren 's nachts feest, ze zijn vroeg wakker, ze maken herrie, ze spelen niet met hun speelgoed maar willen alleen tablets. De oplossing voor al het hierboven genoemde is in haar geval OPVOEDING. Maar nee, ze heeft in dat opzicht totaal geen zelfreflectie. Buiten dat laat ze zich keer op keer bewust bezwangeren door nietsvermoedend seksdates. Zij moet echt kappen met zeiken.
... En wind mee!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:00 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de balworp echt wel goed is voor een jongen van zijn leeftijd, hij heeft een goede snelle arm.
Wel mee eens dat zijn moeder erg prestatiegericht is.
Ze gaat er inderdaad vaak op uit. Ik vind persoonlijk dat ze daar nogal in doordraait. Die kinderen krijgen amper rust, worden dag in dag uit overal mee naartoe gesleept. Ze zegt dat Z moeite heeft met drukte en veel lawaai maar het arme kind wordt wekelijks meegenomen naar drukke evenementen. Je ziet Jayda wel veel minder in beeld bij uitstapjes dus of ze die nou gewoon alleen thuis laat of bij tante van vriendje/moeders kennis in Brabant/haar vader?? Ze klaagt steen en been dat Louay niet slaapt tussen de middag (of te laat en daardoor in de avond wakker is) maar heeft nooit ook maar iets van moeite gedaan om het hem aan te leren. Zij heeft bewust voor zoveel kinderen gekozen maar lijkt vooral te vluchten en dan mogen ze zichzelf vermaken in de speeltuin of achter een scherm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het dan wel leuk dat HvK er vaak op uit gaat, gratis activiteiten weet te vinden. Dat is misschien omdat ze thuis anders de tent afbreken, maar ze gaat wel. Ook als het waait.
Helemaal mee eens! De kinderen ogen gezond, zien er altijd verzorgd en ze komen veel buiten en leren spelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het dan wel leuk dat HvK er vaak op uit gaat, gratis activiteiten weet te vinden. Dat is misschien omdat ze thuis anders de tent afbreken, maar ze gaat wel. Ook als het waait.
Ik zie dat bij haar een beetje als vluchten voor de realiteit. Als ze weg zijn maken ze thuis geen zooi, hoeft ze de bende niet op te ruimen, worden de kinderen vermaakt, hoeft ze niet/minder op te voeden. Om vervolgens weer overal over te klagen. Haar kinderen zouden zoveel baat hebben bij rust en regelmaat, en daarbij kan je echt iedere dag wel even op pad. Alleen zij is altijd op pad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar ze heeft geen volgers gekocht hoor!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:53 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! De kinderen ogen gezond, zien er altijd verzorgd en ze komen veel buiten en leren spelen.
Wat krijgt Milou trouwens weinig likes en reacties op haar reeels (ten opzichte van het aantal volgers)
Ja het boek moet verkocht worden, nu gaat het alleen daarover .quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zal wel weer iets daarover in het nieuwe boekje hebben geschreven.
Omdat zij vrijwel al haar volgers heeft gekocht. Wat een leeg en sneu bestaan heb je dan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:53 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! De kinderen ogen gezond, zien er altijd verzorgd en ze komen veel buiten en leren spelen.
Wat krijgt Milou trouwens weinig likes en reacties op haar reeels (ten opzichte van het aantal volgers)
Voor nu niet. Totdat de content van haar doos, boek, planner en tour weer een beetje gezakt is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:17 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat ik wel goed vind van AM is dat ze geen info meer deelt over de opleiding van Guus, de opleiding van Julia, het solliciteren van Sam. Wel bleef ze even info delen over de opleiding van de mislukte pannenkoek maar hoop dat ze daar verder niks meer over gaat posten.
Over haar beugel hoor je niks behalve dat ze er 1 nodig heeft. Misschien kan ze geen enkele beugelboer vinden die het voor niks doet? Want zelf betalen, neeeee natuurlijk niet!
Omdat ze thuis niet te houden zijn omdat er geen regels zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik moest enkel maar lachen... benieuwd hoe ze vriendin heeft afgezegd "zooooooo moe en slapjes" maar eigenlijk weekend weg geboekt 🤣😂👍quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:06 schreef Nieve het volgende:
Kennelijk voelde Debbie zich dus helemaal niet te slecht voor de beurs, maar had ze andere dingen te doen.
Even opgezocht waar ze verblijven:
"Stichting Vennebroek de Til, opgericht in 2022, heeft het huisje gerenoveerd, om het geschikt te maken voor ontspanning voor mantelzorgers."
Mijn hemel....... Het wordt steeds verder in het belachelijke getrokken die show. En Roy maar faciliteren.
Dit... en in the middle of nowhere geen rolstoel pad zo te zien dus pokke eind lopen 👍quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:11 schreef Nieve het volgende:
"Voor mantelzorgers of long covid patiënten is de Til kosteloos beschikbaar (max 2 personen)."
Maximaal uitbuiten..
Ik zou er trouwens niet willen zitten als zieke. Geen fatsoenlijke bank, geen stromend water. Mij niet bellen.
Jeetje zeg wat een zeik bericht. Iemand reageert dat het knap is dat hvk er altijd met haar kinderen op uit gaat en jij komt met een totaal ander verhaal om haar maar af te kunnen kraken. Ik vind het ook leuk om te zien hoe zij haar kinderen met weinig financiële middelen, toch altijd leuke momenten bezorgd en er veel op uit gaat. Ga er maar aan staan. Het zijn niet de meest makkelijke kinderen en er ook nog eens veel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:23 schreef Henrike het volgende:
Ja omda
[..]
Omdat ze thuis niet te houden zijn omdat er geen regels zijn.
Er zijn wel meerdere grote gezinnen waar het wel
Op rolletjes loopt.
Een paar duidelijke regels zou haar leven zoveel makkelijker maken.
Eten aan tafel
Tablets op vastgestelde tijden
Opruimen waar je mee hebt gespeeld
Kinderen laten helpen
Kleine dingen maar denk dat het dan voor haar makkelijker wordt.
Ook dat ze zegt dat ze pas na de kinderen kan eten.
Als je gewoon de tafel dekt en tegelijk aan tafel gaat kun je tegelijk eten, ondertussen kan ze Louay helpen met eten.
.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:48 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat bericht van de Nagelkerkjes dat een van de kinderen naar India mag doet me weer denken aan mijn middelbare schooltijd. Kon ook iedereen zich aanmelden voor een zelfde soort reis, puntje bij paaltje mochten er uitsluitend kinderen mee van ouders met een eigen bedrijf/hoge functies 🤡
Ik niet alleen van het gesjouw met het katje...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:30 schreef Jenn1806 het volgende:
Die buurman van Tatiana zit daar ook dag in dag uit, is dat haar nieuwe vriend? Dat gesjouw met dat katje krijg ik de kriebels van 😵
Volgens mij is zijn vrouw zwangerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:20 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik niet alleen van het gesjouw met het katje...
Inderdaad, maximaal uitbuiten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:11 schreef Nieve het volgende:
"Voor mantelzorgers of long covid patiënten is de Til kosteloos beschikbaar (max 2 personen)."
Maximaal uitbuiten..
Ik zou er trouwens niet willen zitten als zieke. Geen fatsoenlijke bank, geen stromend water. Mij niet bellen.
Precies. Als je dan met z'n 2en een nachtje weggaat, dan ga je toch voor wat comfort?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Inderdaad, maximaal uitbuiten.
En inderdaad, ik moet er ook echt niet aan denken... zou mij alleen maar meer stress opleveren om in zo'n huisje te zitten.
Niet qua stilte of rust, dat lijkt mij heerlijk. Maar omdat je zoveel moet doen of faciliteren en eigenlijk zo weinig daar comfort heb.
Oh echt…. Laatst kwam dit voorbij op een LC insta pagina. Je kon je dan aanmelden om daar te verblijven. Toen schreef ik hier nog dat dat net wat voor Debbie en Roy zou zijn. Het is bij mij om de hoek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:06 schreef Nieve het volgende:
Kennelijk voelde Debbie zich dus helemaal niet te slecht voor de beurs, maar had ze andere dingen te doen.
"Stichting Vennebroek de Til, opgericht in 2022, heeft het huisje gerenoveerd, om het geschikt te maken voor ontspanning voor mantelzorgers."
Mijn hemel....... Het wordt steeds verder in het belachelijke getrokken die show. En Roy maar faciliteren.
Die reis naar India gaat ook via een externe stichting, niet officieel via de school, is ook meestal in de zomervakantie (of de meivakantie)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
.
Zo duur belachelijk, die zoon van mij ging naar Roemenie 300 euro ( 10 jaar geleden )
Geen stromend water is geen probleem voor Debbie, haar haren wast ze toch al niet te vaak 🫣quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Oh echt…. Laatste kwam dit voorbij op een LC insta pagina. Je kon je dan aanmelden om daar te verblijven. Toen schreef ik hier nog dat dat net wat voor Debbie en Roy zou zijn. Het is bij mij om de hoek.
Geen stromend water, slapen in een bedstee. Lekker fris.
Typisch ook weer, madam vliegt in haar uppie naar Afrika en Roy mag een nachtje weg naar een hut zonder stromend water en krijgt haar erbij. Het was hier vandaag heel slecht weer, vraag me af wat ze dan gedaan hebben.
Retteketet in een hutje op de hei met je in bed?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Oh echt…. Laatst kwam dit voorbij op een LC insta pagina. Je kon je dan aanmelden om daar te verblijven. Toen schreef ik hier nog dat dat net wat voor Debbie en Roy zou zijn. Het is bij mij om de hoek.
Geen stromend water, slapen in een bedstee. Lekker fris.
Typisch ook weer, madam vliegt in haar uppie naar Afrika en Roy mag een nachtje weg naar een hut zonder stromend water en krijgt haar erbij. Het was hier vandaag heel slecht weer, vraag me af wat ze dan gedaan hebben.
Ja maar lieve forummers, jullie weten toch dat het toen echt nog heel goed ging met Debbie, toen ze die reis maakte! Terwijl ze toen ook al deelde dat het allemaal zo uitzichtloos en verschrikkelijk was. Maar ze wil ons laten weten dat het nu nóg slechter met haar gesteld is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:37 schreef Maremare het volgende:
Debbie boekte voor zichzelf een reis naar The Gambia. Voor Roy wordt een gratis mantelzorghutje geregeld zonder enig comfort 🫣
Die man is niet goed hoor. Mijn man was echt niet met mij meegegaan naar zo’n hut. Maar geen comfort (geen tv etc.) en geen wifi betekent misschien dat hij eindelijk eens tijd en ruimte vindt om een goed gesprek met z’n patiënt aan te gaan. Kan hij haar eens vertellen dat ze er een puinhoop van (heeft) (ge)maakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:37 schreef Maremare het volgende:
Debbie boekte voor zichzelf een reis naar The Gambia. Voor Roy wordt een gratis mantelzorghutje geregeld zonder enig comfort 🫣
Ik wil het niet weten😬. Alleen het idee al en dat er dan geen stromend water is. Of zouden ze daarna gaan skinny dippen in het Paterswoldsemeer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:44 schreef Maremare het volgende:
[..]
Retteketet in een hutje op de hei met je in bed?
Die twee, een goed gesprek? 😂😂😂quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die man is niet goed hoor. Mijn man was echt niet met mij meegegaan naar zo’n hut. Maar geen comfort (geen tv etc.) en geen wifi betekent misschien dat hij eindelijk eens tijd en ruimte vindt om een goed gesprek met z’n patiënt aan te gaan. Kan hij haar eens vertellen dat ze er een puinhoop van (heeft) (ge)maakt.
Nee joh, echt totaal onlogisch. Als ik me niet goed voel dan lig ik thuis in mijn bed of onder een dekentje op de bank. Maar aandacht is alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Het strookt toch ook weer helemaal niet met wat ze van de week schreef? Wie gaat er nou, als het zó slecht gaat, een warm huis mét stromend water én een bed uit om te gaan kamperen?
Dit. Ik snap zo’n hut sowieso niet voor mensen die ziek zijn. Als het niet zulk slecht weer zou zijn zou ik er even langs wandelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:58 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nee joh, echt totaal onlogisch. Als ik me niet goed voel dan lig ik thuis in mijn bed of onder een dekentje op de bank. Maar aandacht is alles.
Zieltjes winnen voor de kerk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Die reis naar India gaat ook via een externe stichting, niet officieel via de school, is ook meestal in de zomervakantie (of de meivakantie)
Ik heb de (paar) foto’s even bekeken, maar ik zie niks van een verwarming die het huisje comfortabel maakt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit. Ik snap zo’n hut sowieso niet voor mensen die ziek zijn. Als het niet zulk slecht weer zou zijn zou ik er even langs wandelen.
Oh gezellig, vlak bij mij en nog nooit van gehoord😂😂..quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:06 schreef Nieve het volgende:
Dokkum staat ook weer op de kaart zag ik. Ik zou maar zo langs kunnen wippen. Ben benieuwd hoe ze dat qua overnachting gaat doen aangezien wannabefluencer Jojanneke de B&B's niet meer heeft. Zij nodigde allemaal influencers uit zoals Kyra en AM.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sinds wanneer heeft MG een baard? Het staat hem wel moet ik zeggen.
Dat geleur rondom dat boek van AM komt mij nu al de keel uit. En dan is het nog niet eens officieel uitgebracht. Dan gaat ze ook nog een hele toer doen. Iemand die van plan is te gaan?
Ik volg haar niet maar van wat ik hier lees is zij niet de meest stabiele wat relaties betreft. Er volgen er dus vast nog meer. Als ze verstandig is laat ze haar kind daarbuiten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ellen die een paar weken geleden nog helemaal goedpraatte waarom het geen probleem was dat ze kwarrel zo snel had laten kennismaken met haar zoontje, en nu mopperen en Koen de schuld geven dat kind het er moeilijk mee heeft. Wat. Een. Doos.
Samen op bezoek gaan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:18 schreef MikkiejY het volgende:
[..]
Oh gezellig, vlak bij mij en nog nooit van gehoord😂😂..
maar zegt ze dan ook met een omweg dat Roy haar mantelzorger is?
7 relaties gehad. Misschien moet ze op zoek naar een ander type.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik volg haar niet maar van wat ik hier lees is zij niet de meest stabiele wat relaties betreft. Er volgen er dus vast nog meer. Als ze verstandig is laat ze haar kind daarbuiten.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Samen op bezoek gaan?
Roy is haar mantelzorger. Daar is geen omweg voor nodig. Om die reden krijgt ze ook zoveel hulp, omdat haar mantelzorger regelmatig voor z’n werk naar het buitenland moet. 🤡
😂😂 Zullen we dan een pumpkin spice latte meenemen voor de meid?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Samen op bezoek gaan?
Roy is haar mantelzorger. Daar is geen omweg voor nodig. Om die reden krijgt ze ook zoveel hulp, omdat haar mantelzorger regelmatig voor z’n werk naar het buitenland moet. 🤡
Zo sneu voor dat jochie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ellen die een paar weken geleden nog helemaal goedpraatte waarom het geen probleem was dat ze kwarrel zo snel had laten kennismaken met haar zoontje, en nu mopperen en Koen de schuld geven dat kind het er moeilijk mee heeft. Wat. Een. Doos.
Nee, als afsluiter gaan ze straks lekker ongewassen floaten 🤢quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten😬. Alleen het idee al en dat er dan geen stromend water is. Of zouden ze daarna gaan skinny dippen in het Paterswoldsemeer?
Gelukkig heeft ze niet uit alle relaties een kind😬quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:25 schreef Donna het volgende:
[..]
7 relaties gehad. Misschien moet ze op zoek naar een ander type.
En een keer geen kreeft.
Dankjewel voor je vriendelijke reactie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:16 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Jeetje zeg wat een zeik bericht. Iemand reageert dat het knap is dat hvk er altijd met haar kinderen op uit gaat en jij komt met een totaal ander verhaal om haar maar af te kunnen kraken. Ik vind het ook leuk om te zien hoe zij haar kinderen met weinig financiële middelen, toch altijd leuke momenten bezorgd en er veel op uit gaat. Ga er maar aan staan. Het zijn niet de meest makkelijke kinderen en er ook nog eens veel.
Hoe weet je trouwens dat er geen regels zijn? Ik kan me niet herinneren dat ze dat ooit heeft gezegd.
Die kunnen we vast halen bij Kaap Hoorn😉quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:27 schreef MikkiejY het volgende:
[..]
[..]
😂😂 Zullen we dan een pumpkin spice latte meenemen voor de meid?
Maar ff zonder gekheid.. het is echt van de zotte🤦🏻♀️ happy family 🤡🤡
🤣🤢quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Nee, als afsluiter gaan ze straks lekker ongewassen floaten 🤢
Nou dat hoeft ze niet te zeggen dat kun je zo wel zien. Daarnaast schrijft ze alleen maar wat haar kinderen allemaal niet goed doen (eten, slapen, opruimen, spullen heel laten etc.)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:16 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Jeetje zeg wat een zeik bericht. Iemand reageert dat het knap is dat hvk er altijd met haar kinderen op uit gaat en jij komt met een totaal ander verhaal om haar maar af te kunnen kraken. Ik vind het ook leuk om te zien hoe zij haar kinderen met weinig financiële middelen, toch altijd leuke momenten bezorgd en er veel op uit gaat. Ga er maar aan staan. Het zijn niet de meest makkelijke kinderen en er ook nog eens veel.
Hoe weet je trouwens dat er geen regels zijn? Ik kan me niet herinneren dat ze dat ooit heeft gezegd.
Baard staat MG goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sinds wanneer heeft MG een baard? Het staat hem wel moet ik zeggen.
Dat geleur rondom dat boek van AM komt mij nu al de keel uit. En dan is het nog niet eens officieel uitgebracht. Dan gaat ze ook nog een hele toer doen. Iemand die van plan is te gaan?
Smaken verschillen. Ik vind het er al snel onverzorgd uitzien. Zeker door zijn grijs/bruin/beige/ondefineerbare kleur baard.quote:
🤢quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
🤣🤢
Dat kan op een paar km. afstand😆
Of erop 😉quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het er al snel onverzorgd uitzien. Zeker door zijn grijs/bruin/beige/ondefineerbare kleur baard.
Maar hé, ik hoef er niet naast te lopen/zitten/liggen. 😊
Debbie zit ook bij mij ‘om de hoek’ . En gisteren nog bij Kaap Hoorn 😂quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die kunnen we vast halen bij Kaap Hoorn😉
Niet alleen Debbie is in dat gezin van het padje.
MG is gewoon niet dominant. Ik denk dat het een lieve man is. En ik vind hem er voor zijn leeftijd goed uit zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Mg is sws wel een leuke vent vind ik. Tot ie gaat praten dan.
Ik geloof best dat het een leuke vent is, maar hij moet naar mijn mening meer grenzen stellen aan AM haar gedrag. Alles wat zij online gooit over de kinderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Mg is sws wel een leuke vent vind ik. Tot ie gaat praten dan.
Tis een klein kereltje zonder ruggegraat met zijn glunderende kraaloogjes. Precies wat AM wil, iemand die doet wat zij zegt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een leuke vent is, maar hij moet naar mijn mening meer grenzen stellen aan AM haar gedrag. Alles wat zij online gooit over de kinderen.
😂😂 ik krijg gewoon een beetje hamstervibes met jouw omschrijving.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:43 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Tis een klein kereltje zonder ruggegraat met zijn glunderende kraaloogjes. Precies wat AM wil, iemand die doet wat zij zegt.
Zat ze echt bij Kaap Hoorn terwijl ze donderdag nog op sterven na dood was? Lekker prikkelarm😬quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Debbie zit ook bij mij ‘om de hoek’ . En gisteren nog bij Kaap Hoorn 😂
Hij komt over als een vriendelijke man, maar vind hem onaantrekkelijk en totaal seksloos 🙈quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
😂😂 ik krijg gewoon een beetje hamstervibes met jouw omschrijving.
AM vind ik een hele nare, asociale, onaangename vrouw.
Ondanks dat M. soms een slappe dweil is denk ik wel dat het een vriendelijke man is.
Ja aantrekkelijk is weer wat anders. Die bruine schoenen heb ik hier al eens seksloos genoemd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij komt over als een vriendelijke man, maar vind hem onaantrekkelijk en totaal seksloos 🙈
Vind ik van Roy (van Debbie) trouwens ook haha
Vriendelijk denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
😂😂 ik krijg gewoon een beetje hamstervibes met jouw omschrijving.
AM vind ik een hele nare, asociale, onaangename vrouw.
Ondanks dat M. soms een slappe dweil is denk ik wel dat het een vriendelijke man is.
Zelfs in zijn strakke paardrijbroek met laarzen en een zweepje? 😂quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij komt over als een vriendelijke man, maar vind hem onaantrekkelijk en totaal seksloos 🙈
Vind ik van Roy (van Debbie) trouwens ook haha
Ja, eens. En dan ook van ‘hij werd 3e omdat het t/m 9 was’.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Judith bij atletiek weer alle "plaatsen" moet benoemen. Het maakt niet uit of hij records gooit of loopt. Die jongen is gewoon lekker aan het sporten.
Oh ik dacht dat ze laatst voor haar huis stonden Is dat gewoon een buurman?quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 4 oktober 2025 18:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn vrouw zwanger “
Hellevoetsluis is heel klein….
Zijn vrouw is niet zwanger hoor 😂
DBM mankeert ook alleen maar dingen als ze ze als excuus kan gebruiken. Gelukkig was haar trui nog op tijd ✌️quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:18 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft een adhd burnout toch, wat doet ze dan in Walibi fright night, als je slecht tegen prikkels kan is dat een plek die ik zou mijden. (Nu vind ik dat zonder prikkel problemen al verschrikkelijk, laat staan met prikkel problemen)
😂😂😂 nou dan is t lastig mezelf te bedwingen hoor (🤢)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zelfs in zijn strakke paardrijbroek met laarzen en een zweepje? 😂
Bizar dat zo iemand dat relatie advies wilt geven over het manifesteren van je twin flame...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:25 schreef Donna het volgende:
[..]
7 relaties gehad. Misschien moet ze op zoek naar een ander type.
En een keer geen kreeft.
Het is gratis hé, en dan kan ze aandacht zoeken indirect op instagram en tiktok dat zij een echte LC patiënt is en daar heen mocht gaan. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Henrike het volgende:
Ach Debbie toch, dan voel je je slecht en ben je moe en dan ga je in zo'n primitieve hut overnachten.
Kindjes uit logeren.
Ga dan gewoon een nachtje naar een leuk hotel, die je straks met Zoë toch ook na afloop van het concert? En in Gambia sliep ze ook niet in een lemen hut.
Nou Roy, duidelijk wat je als mantelzorger waard bent.
Morgen moet ze weer bijkomen en heb jij de kids
Inderdaad. Heel prestatiegericht, en ik denk dat ze het zelf niet eens door heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith doet aan taboes doorbreken, welke taboe dat precies is is mij niet echt duidelijk.
Ze volgt Bob zijn enthousiasme, helemaal prima natuurlijk en leuk dat Bob er zin in had, als doel had clubkampioen te worden en dit is gelukt.
Ik begrijp alleen niet wat Judith niet begrijpt, als zij het over Bob en sporten heeft gaat het altijd om zijn prestaties en dat ie wint van kinderen die ouder zijn dan hij. (Of dat t juist niet raar is dat ie niet wint omdat ze ouder zijn dan hij).
Ze benadrukt niet zijn enthousiasme, ze benadrukt niet hoe leuk hij het heeft. Ze benadrukt zijn prestaties, zonder uitzondering.
Er moet benoemd worden of er wel of geen PR is behaald, er moet benoemd worden op welke plek hij is geëindigd.
Ze schrijft dat sport ook moet gaan om plezier, alleen dat benoemt ze nooit in haar stories als Bob weer eens training of wedstrijd heeft.
Eens! Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:07 schreef Tarantelle het volgende:
Ik houd echt niet van baarden. En tegenwoordig heeft bijna elke man een baard. Ik haat dat geprik aan mijn gezicht.
Smaken verschillen, een man kan mij niet harig genoeg zijn 😂quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eens! Verschrikkelijk.
Maar ik ben sowieso geen fan van lichaams/gezichtshaar
Een baard of snor maar ook borsthaar of armhaar krijg ik echt de kriebels van. Jammer dat het nu mode is.
Inderdaad, echt bizar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Over koopziek gesproken. Bo van broodje dunner.. echt ongelooflijk de hoeveelheid pakketten wat daar wekelijks binnenkomt. De niet geboren baby heeft inmiddels al minstens 30 paar schoenen ofzo.
Ik vind haar ook totaal niet interessant. Volg haar alleen om haar huis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Over koopziek gesproken. Bo van broodje dunner.. echt ongelooflijk de hoeveelheid pakketten wat daar wekelijks binnenkomt. De niet geboren baby heeft inmiddels al minstens 30 paar schoenen ofzo.
Nee, het is zeker geen religieuze stichting!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zieltjes winnen voor de kerk?
Echt niet normaal. Zag je laatst die 8 ‘wasrekken’ vol hangen met kleding voor die kleine? Echt bizar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dan is peppi wel jouw type denk. Zijn rug zit goed vol 🫣quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Smaken verschillen, een man kan mij niet harig genoeg zijn 😂
Zoenen ze jou allemaal dan? Hahahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:07 schreef Tarantelle het volgende:
Ik houd echt niet van baarden. En tegenwoordig heeft bijna elke man een baard. Ik haat dat geprik aan mijn gezicht.
Helaas op het werk en feestjes wel ja. Ik ben al niet dol op zoenen en zo'n baard vind ik echt yuk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Zoenen ze jou allemaal dan? Hahaha
Ik vond dat beginnende baardje hem leuk staan, nu vind ik het te vol.
Verdee lijkt hij mij best oke, jammer dat hij zó idolaat is van AM dat hij alles maar laat gebeuren.
En dat gaat dan vóór de privacy van zijn kinderen. Bizar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Zoenen ze jou allemaal dan? Hahaha
Ik vond dat beginnende baardje hem leuk staan, nu vind ik het te vol.
Verdee lijkt hij mij best oke, jammer dat hij zó idolaat is van AM dat hij alles maar laat gebeuren.
Ik vind het leuk om te zien hoe het huis is veranderd qua inrichting. Jammer dat het een donker huis blijft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:30 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook totaal niet interessant. Volg haar alleen om haar huis.
Ik ben jaren geleden gestopt met volgen nadat ik haar heel kort volgde na dat programma over geld. Afgelopen zomer heb ik af en toe anoniem gekeken omdat ik n.a.v. wat hier werd geschreven nieuwsgierig was naar kamperen met zoveel personen. Totaal niet boeiend. Ze komt op mij over als een zeer dwangmatig persoon die vooral zichzelf belangrijk vind. Haar wil is wet. Onaangenaam om naar te kijken. Kan me niet voorstellen dat dat verandert wanneer zij haar kinderen niet meer misbruikt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:08 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als bijv AM stopt met het exploiteren van haar kinderen? Blijf je haar account dan nog volgen of wordt het dan toch minder leuk?
Een bedstee😉. Lekker knus, dicht tegen elkaar aan❤quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb de (paar) foto’s even bekeken, maar ik zie niks van een verwarming die het huisje comfortabel maakt?
En poepen en piesen op een composttoilet?
Ik vind het nu eerlijk gezegd ook niet leuk. Maar ik vind influencers sws niet leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:08 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als bijv AM stopt met het exploiteren van haar kinderen? Blijf je haar account dan nog volgen of wordt het dan toch minder leuk?
Nee echt niet. Ik vind een baby met schoenen sowieso geen porem. Maar dat is persoonlijke smaak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Inderdaad, echt bizar.
Ik snap gewoon echt niet waarom iemand denkt dat een kind dat nodig heeft.
Ik denk dat het dan sowieso heel lastig wordt, want dan zal ze zelf meer in beeld moeten bijvoorbeeld? Ik heb niet het idee dat dat echt voor haar weggelegd is, ze komt dan vaak zelfs nóg onsympathieker over. Of de bange ogen, ook geen succes denk ik…quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben jaren geleden gestopt met volgen nadat ik haar heel kort volgde na dat programma over geld. Afgelopen zomer heb ik af en toe anoniem gekeken omdat ik n.a.v. wat hier werd geschreven nieuwsgierig was naar kamperen met zoveel personen. Totaal niet boeiend. Ze komt op mij over als een zeer dwangmatig persoon die vooral zichzelf belangrijk vind. Haar wil is wet. Onaangenaam om naar te kijken. Kan me niet voorstellen dat dat verandert wanneer zij haar kinderen niet meer misbruikt.
Eens. Babyvoetjes moeten gewoon lekker vrij kunnen bewegen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik vind een baby met schoenen sowieso geen porem. Maar dat is persoonlijke smaak.
Ik denk dat zeker 3 kwart in die kast niet gedragen wordt vanwege de hoeveelheid kleding.
Ik volg haar al een tijd niet meer, teveel hetzelfde. De piepende bakfiets, sleutel op het haakje, tafel dekken en dat vieze dweilwater..... ik dacht echt waar kijk ik naar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:08 schreef Miepje77 het volgende:
😆quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Dan is peppi wel jouw type denk. Zijn rug zit goed vol 🫣
Dat overcomsumeren vind ik zo pijnlijk om te zien. Gewoon dingen, die je nauwelijks zult gebruiken, kopen puur om het kopen. Het is gewoon een soort verslaving, waarbij iets bestellen je een prettig gevoel geeft (maar tegelijkertijd een keuze die zoveel impact geeft qua grondstoffen, uitbuiting e.d.).quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Babyvoetjes moeten gewoon lekker vrij kunnen bewegen.
De overconsumptie die zij en andere influencers laten zien vind ik verschrikkelijk.
Eh.....NEEEEE, totaal niet mijn type en bovendien val ik op mannen met hersens!quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Dan is peppi wel jouw type denk. Zijn rug zit goed vol 🫣
Dan wordt het idd meteen heel moeilijk. Kijk maar naar bijv. mamas_meisje die regelmatig deelt hoe lastig het is en hoeveel moeite ze moet doen voor veel bereik omdat ze haar kinderen alleen onherkenbaar in beeld brengt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:50 schreef Maretakje het volgende:
Misschien een idee voor de momfluencers en familievloggers. Begin metingen stoppen van je kinderen in beeld brengen.
Sla een nieuwe weg in.
Tip “een beter milieu begin bij jezelf”
Kunnen ze allemaal beginnen met ontspinnen, geen samenwerkingen meer voorkleding, eten, speelgoed en andere meuk.
Zouden ze dan nog relevant zijn? Ik denk 90% niet. Die moeten dan allemaal een betaalde baan bij een bedrijf gaan zoeken. Wel goed voor het personeelstekort wat ik vaak lees.
En die geeft dan relatie advies 🫣quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:42 schreef Donna het volgende:
Haha Ellen (terugnaarliefde) was van die 7 relaties zelfs 2x getrouwd. Oh boy.![]()
En het huwelijk met vader van haar kind was pas in 2024 voorbij. Wat is zij extreem snel gegaan met Koen toen.
Ik hoop dat ze daar echt beter over nadenkt in de toekomst, voor haar kind.
Jahoor. Over de zooi in huis heb ik haar een keer een pb gestuurd dat het leerzaam, nuttig en nodig is dat kinderen zelf opruimen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Hvk zeurt dat de kinderen alles in de schuur gooien. Maar heeft niemand haar verteld dat het haar taak is om de kinderen te leren om op te ruimen? En ze daar ook aan te herinneren? Dat is onderdeel van de opvoeding 🤓
En dat geldt ook voor boos zijn dat ze alleen maar tablet willen. Een simpele ‘nee’ kan dan ook.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Hvk zeurt dat de kinderen alles in de schuur gooien. Maar heeft niemand haar verteld dat het haar taak is om de kinderen te leren om op te ruimen? En ze daar ook aan te herinneren? Dat is onderdeel van de opvoeding 🤓
Huh? Hoe weet je dat van dat 2 x getrouwd zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:42 schreef Donna het volgende:
Haha Ellen (terugnaarliefde) was van die 7 relaties zelfs 2x getrouwd. Oh boy.![]()
En het huwelijk met vader van haar kind was pas in 2024 voorbij. Wat is zij extreem snel gegaan met Koen toen.
Deelt ze in haar stories vanochtend. Of gisteren. Ik zag het vanochtend.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:13 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Huh? Hoe weet je dat van dat 2 x getrouwd zijn?
Ik vind trouwens dat Zumba filmpje (5e reel) zo cringe! Sorry maar ik zou nooit zo’n filmpje durven plaatsen waarop ik zo dansend op sta. En dan is die tekst helemaal om te gillen ‘Mijn naam is Ellen en ik schaam me er niet voor’ 😂
Eens! Afschuwelijk om te zien. Net als al die shit die Debbie in huis haalt. Zoveel mensen in mijn omgeving die ook zo zijn. Het is niet uniek voor influencers maar bij influencers denk ik wel eens van je kunt ook nee zeggen he, op al die samenwerkingen en gratis/gekregen meuk...quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:51 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat overcomsumeren vind ik zo pijnlijk om te zien. Gewoon dingen, die je nauwelijks zult gebruiken, kopen puur om het kopen. Het is gewoon een soort verslaving, waarbij iets bestellen je een prettig gevoel geeft (maar tegelijkertijd een keuze die zoveel impact geeft qua grondstoffen, uitbuiting e.d.).
Zelfde met geld verdienen: je hebt geld nodig om te leven, maar hoeveel geld heb je daadwerkelijk nodig en is het nodig om daar opofferingen voor te doen?
Daarom vond ik die @ zegmaarfem wel leuk die ik ben gaan volgen. Zij laat wel veel samenwerkingen enzo zien, dat wel. Maar goed opgenomen, dus geen debbiestylequote:Op zondag 5 oktober 2025 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan wordt het idd meteen heel moeilijk. Kijk maar naar bijv. mamas_meisje die regelmatig deelt hoe lastig het is en hoeveel moeite ze moet doen voor veel bereik omdat ze haar kinderen alleen onherkenbaar in beeld brengt.
🙋🏻♀️ Ik heb een poging gedaan maar het is niet te doen. Het gaat van de hak op de tak, halve verhalen, Iris onderbreekt Michelle en ze steken vooral veel veren in hun eigen reet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wie offert zich op om de nieuwe aflevering van MB en Iris te luisteren 🫣
Tenzij iedereen dat zou doen, dan zou dat 'het nieuwe normaal' zijn en zouden bedrijven geen keuze meer hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan wordt het idd meteen heel moeilijk. Kijk maar naar bijv. mamas_meisje die regelmatig deelt hoe lastig het is en hoeveel moeite ze moet doen voor veel bereik omdat ze haar kinderen alleen onherkenbaar in beeld brengt.
Judith heeft alleen oog voor haar eigen visie. Kritisch kijken naar zichzelf kan ze niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:58 schreef Ballerina888 het volgende:
Gezien de reactie van Judith op de kritische noot begrijpt ze echt niet hoe mensen dat bedoelen.
Natuurlijk kan een kind roepen dat hij clubkampioen wil worden. Maar als ouder is dan je taak om vooral het plezier te stimuleren.
Volgens mij presenteerde Juud zichzelf toch altijd als iemand die openstaat voor kritiek? Ze blokkeert je niet, dat klopt. Maar verder is ze totaal niet in staat om zaken vanuit een ander perspectief te bekijken dan haar eigen tunnelvisie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Judith heeft alleen oog voor haar eigen visie. Kritisch kijken naar zichzelf kan ze niet.
Zij stimuleert competitief gedrag, omdat ze zelf competitief is.
Thanxquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Deelt ze in haar stories vanochtend. Of gisteren. Ik zag het vanochtend.
Deze aflevering heeft een transcript maar zelfs dat is niet te doen 😂quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
🙋🏻♀️ Ik heb een poging gedaan maar het is niet te doen. Het gaat van de hak op de tak, halve verhalen, Iris onderbreekt Michelle en ze steken vooral veel veren in hun eigen reet.
Het enige wat interessant was, is dat Iris aangaf al vanaf het begin af aan te hebben gezegd dat die relatie met 3 personen niet ging werken. En de ouders van Michelle vinden haar naïef omdat ze alleen maar het goede in mensen ziet.
Ik heb net even geluisterd, maar dat onduidelijke geratel, hak op de tak en de hele tijd ‘schat’ is echt teveel voor mijn oren 🫣quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
🙋🏻♀️ Ik heb een poging gedaan maar het is niet te doen. Het gaat van de hak op de tak, halve verhalen, Iris onderbreekt Michelle en ze steken vooral veel veren in hun eigen reet.
Het enige wat interessant was, is dat Iris aangaf al vanaf het begin af aan te hebben gezegd dat die relatie met 3 personen niet ging werken. En de ouders van Michelle vinden haar naïef omdat ze alleen maar het goede in mensen ziet.
Klopt, maar het niet blokkeren is dan ook t enige.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Volgens mij presenteerde Juud zichzelf toch altijd als iemand die openstaat voor kritiek? Ze blokkeert je niet, dat klopt. Maar verder is ze totaal niet in staat om zaken vanuit een ander perspectief te bekijken dan haar eigen tunnelvisie.
Ik heb het nog een keer geprobeerd. Niet te doen. Weer van de hak op de tak, onafgemaakte zinnen, klemtonen die verkeerd worden gelegd en beiden zijn heel vol van zichzelf.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:22 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Deze aflevering heeft een transcript maar zelfs dat is niet te doen 😂
Je mag competitief zijn, daar is niks mis mee. Maar als haar zoon eens ‘minder’ presteert laat ze dat ook zien en wordt er altijd een excuus gezocht waarom dat zo is. Heel naar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:49 schreef Odonata het volgende:
Ik vond het wel verfrissend, iemand die er gewoon voor uit komt dat ze competatief is. Altijd maar "meedoen is belangrijker dan winnen" en "het gaat om de lol" alsof presteren iets vies is.
Precies, competitief zijn is prima. Maar een 'mindere' prestatie is ook prima. Er hoeft geen excuus te zijn waarom een 6jarige niet gewonnen heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je mag competitief zijn, daar is niks mis mee. Maar als haar zoon eens ‘minder’ presteert laat ze dat ook zien en wordt er altijd een excuus gezocht waarom dat zo is. Heel naar.
Dat soort antwoorden geeft ze altijd, ze klaagt en zeurt maar wil het zelf op deze manier.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jahoor. Over de zooi in huis heb ik haar een keer een pb gestuurd dat het leerzaam, nuttig en nodig is dat kinderen zelf opruimen.
Antwoord: als ik het zelf doe gaat het veel sneller.
Tja.
Zij lijkt me een heel onplezierig persoonquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Klopt, maar het niet blokkeren is dan ook t enige.
Ik heb wel eens contact met haar gehad in een privébericht, ze staat helemaal niet open voor de mening van een ander.
En dat random Engels tussendoor so like ... 😫quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik heb net even geluisterd, maar dat onduidelijke geratel, hak op de tak en de hele tijd ‘schat’ is echt teveel voor mijn oren 🫣
Iets competitief houd ik ook van maar om bij een zesjarige de prestatie zo belangrijk te benoemen vind ik niet ok.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:49 schreef Odonata het volgende:
Ik vond het wel verfrissend, iemand die er gewoon voor uit komt dat ze competatief is. Altijd maar "meedoen is belangrijker dan winnen" en "het gaat om de lol" alsof presteren iets vies is.
Iris praat voornamelijk Engels zei ze laatst, met haar teams in Spanje en Amsterdam.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dat random Engels tussendoor so like ... 😫
Lekker zelfstandig wel... Wie zou de andere echtgenoot zijn geweest? Zoveel vragenquote:Op zondag 5 oktober 2025 08:42 schreef Donna het volgende:
Leek me in eerste instantie ook maar dit is voor 1 week toch?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt weer kassabonnen van de weekboodschappen. Ik vind echt dat zij heel weinig groente en fruit kopen.
Ik zie echt heel weinig groente en fruit voor twee volwassen personen. Ik zou daar bij lange na geen week mee kunnen doen. Of mijn standaard ligt echt heel hoog.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Leek me in eerste instantie ook maar dit is voor 1 week toch?
En ze zijn maar met zn tweeën.
Ben het zeker met je eens dat het echt véél beter kan. Ik eet persoonlijk veel meer groenten en fruit dan dit. Maar ik moet zeggen dat ik het ook echt heel veel slechter zie. Er zijn echt heel veel mensen die helemaal geen groenten of fruit eten.
Vond het verder geen heel slecht lijstje. Bijna alles vega ook.
Ik vind het ook erg weinig hoor, maar goed. Wij eten hier ook echt elke dag groente. Daarbij is dit voor mijn gevoel het bonnetje met tot nu toe de meeste groente en fruit en minder rotzooi als normaal. Normaal nog minder groente en nog meer rotzooi.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ben het zeker met je eens dat het echt véél beter kan. Ik eet persoonlijk veel meer groenten en fruit dan dit. Maar ik moet zeggen dat ik het ook echt heel veel slechter zie. Er zijn echt heel veel mensen die helemaal geen groenten of fruit eten.
Viel mij ook op. Die volger heeft gewoon gelijk maar blijkbaar moet je vooral met haar meepraten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte balijns deelt reacties als ze aangesproken wordt . Ze kan echt niks hebben
Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden. Wat ik begreep is dat ze de wc gaat beplakken met iets wat over de tegels kan. Qua tijd snap ik het maar ik zou er niet voor kiezen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:19 schreef Harper het volgende:
Begrijp ik goed dat Janneke en Evert van plan zijn de hal, inclusief plafond, en het trappenhuis bruin te verven a la Wendy? Het lijkt me 3x niks, sorry.
Ben benieuwd naar het rest van het huis. Met zo´n hal vermoed ik dat het een vrij groot huis is?
Nah, zij heeft kinderen omdat ze het leuk vindt om ze leuk aan te kleden en leuke uitjes mee te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:05 schreef LeSage het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor boos zijn dat ze alleen maar tablet willen. Een simpele ‘nee’ kan dan ook.
Krijg je weerstand, maar dat is wel wat opvoeden is.
Over de tegels op de vloer of de muur?quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden. Wat ik begreep is dat ze de wc gaat beplakken met iets wat over de tegels kan. Qua tijd snap ik het maar ik zou er niet voor kiezen.
Alleen over de wandtegels (van wat ik begreep). Het is een samenwerking. Persoonlijk vind ik dat zo’n huis ‘meer verdient.’quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:28 schreef Harper het volgende:
[..]
Over de tegels op de vloer of de muur?
Ik denk dat het zonde is als je niet genoeg tijd (en geld) neemt een huis als dit goed te renoveren/op te knappen.
Ik snap dat het vanwege de kosten is maar ja.
Het is ook weinig. Maar niet extreem. Er zijn ook echt heel veel mensen die nog veel minder binnen krijgen. Ik kom zelf met gemak aan 300-400g groente per dag. Tenzij we een snackdag hebben. Dan blijf ik steken op 150 ofzo bij de lunch. Maar ik weet wel dat ik daarmee echt een uitzondering ben.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg weinig hoor, maar goed. Wij eten hier ook echt elke dag groente. Daarbij is dit voor mijn gevoel het bonnetje met tot nu toe de meeste groente en fruit en minder rotzooi als normaal. Normaal nog minder groente en nog meer rotzooi.
Overigens kan je veel vega naar binnen werken, maar wilt het alsnog niet zeggen dat dat die vleesvervangers per definitie gezond zijn. Ik eet bijvoorbeeld liever als ik vegan of vega eet liever een maaltijd met veel bonen als die vleesvervangers die (soms) vol zitten met E nummers. En ik maak dan liever vegan shoarma van oesterzwammen, om maar iets te zeggen.
Heel verdrietig. Ik vind het moeilijk om een storie te openen van haar, bang voor nieuws wat je ze niet gunt. Wat een zorgen!quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:50 schreef mignonne het volgende:
Ach die Laura Kemeling, wat een zorgen zeg om dat kindje. En dan die andere twee thuis hebben nog en een eigen zaak runnen. Petje af voor hoe ze het doen maar jeetje wat een rollercoaster.
Vind ik ook, volgens mij is het een mooi huis met veel potentie, maar vraag me af of zij de middelen en de tijd hebben om het fatsoenlijk op te knappen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alleen over de wandtegels (van wat ik begreep). Het is een samenwerking. Persoonlijk vind ik dat zo’n huis ‘meer verdient.’
Laat ik dit zeggen: ja, er zijn zeker mensen die minder groente en fruit eten. Dit is voor 2 personen, zoon en ik zouden hier per persoon nog niet genoeg aan hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja hoor. Is toch een prima bedrag voor een kattenbak? 🤑quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Geeft Debbie nu even ¤249 uit aan een kattenbak?!?! Bizar
Daarbij is dit bullshit. Als katten iets stress op kan leveren met ontlasting is het die bakken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja hoor. Is toch een prima bedrag voor een kattenbak? 🤑
Ik vermoed dat deze ook op de waterleiding aangesloten wordt en net als een wasmachine een afvoer heeft. Anders zie ik niet in hoe ze deze wel goed schoon gaat houden aangezien dat met een normale kattenbak blijkbaar niet lukt.
Het hoeft niet vóór de verhuisdatum begin december af, zei ze eerder. Ook zonder folie over keukenkastjes of een geschilderde slaapkamer is er prima in te leven. En dan doe je het stukje voor stukje. Ze willen alles/zoveel mogelijk zelf doen. Ze hebben allebei een baan, dus dat zal wel even gaan duren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind ik ook, volgens mij is het een mooi huis met veel potentie, maar vraag me af of zij de middelen en de tijd hebben om het fatsoenlijk op te knappen.
Maakt voor haar niks uit. Debbie lijkt een allergie voor geld te hebben. Geld moet met een rap tempo de deur uit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Daa
[..]
Daarbij is dit bullshit. Als katten iets stress op kan leveren met ontlasting is het die bakken.
Ah een samenwerking. Natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alleen over de wandtegels (van wat ik begreep). Het is een samenwerking. Persoonlijk vind ik dat zo’n huis ‘meer verdient.’
Dit klopt niet hoor. Ze klaagt over alles maar niet over haar gewicht. Wel op hoe ze soms benaderd of behandeld wordt vanwege haar gewicht maar ze heeft nog nooit gezegd dat ze slanker zou willen zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Laat ik dit zeggen: ja, er zijn zeker mensen die minder groente en fruit eten. Dit is voor 2 personen, zoon en ik zouden hier per persoon nog niet genoeg aan hebben.
Maar Sanneke klaagt toch vaak over haar gewichr of benoemt het. Dan snap ik niet dat je geen andere keuzes maakt.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het lijkt me een behoorlijke klus, helemaal als ze veel zelf willen doen, allebei werken, zij studeert nog, 2 (jonge) kinderen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het hoeft niet vóór de verhuisdatum begin december af, zei ze eerder. Ook zonder folie over keukenkastjes of een geschilderde slaapkamer is er prima in te leven. En dan doe je het stukje voor stukje. Ze willen alles/zoveel mogelijk zelf doen. Ze hebben allebei een baan, dus dat zal wel even gaan duren.
Ik ook niet hoor 😁quote:Op nozondag 5 oktober 2025 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het lijkt me een behoorlijke klus, helemaal als ze veel zelf willen doen, allebei werken, zij studeert nog, 2 (jonge) kinderen.
En het is hun keuze en ze doen het op hun manier. Dat is niet mijn manier 🙈 ik had hier dan ook niet snel voor gekozen.
Mijn smaak is het niet dat bruine. Wel een prachtige hal en hele mooie tegeltjes.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:19 schreef Harper het volgende:
Begrijp ik goed dat Janneke en Evert van plan zijn de hal, inclusief plafond, en het trappenhuis bruin te verven a la Wendy? Het lijkt me 3x niks, sorry.
Ben benieuwd naar het rest van het huis. Met zo´n hal vermoed ik dat het een vrij groot huis is?
Eens. Ze benoemt wel dat ze dik is maar ze klaagt niet over haar gewicht. Ze vindt het ook niet nodig om er iets aan te doen (haar woorden).quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dit klopt niet hoor. Ze klaagt over alles maar niet over haar gewicht. Wel op hoe ze soms benaderd of behandeld wordt vanwege haar gewicht maar ze heeft nog nooit gezegd dat ze slanker zou willen zijn.
Het zou ook niet mijn keuze zijn. Meerdere keren een project gedaan maar nooit verhuisd voordat het klaar was.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het lijkt me een behoorlijke klus, helemaal als ze veel zelf willen doen, allebei werken, zij studeert nog, 2 (jonge) kinderen.
En het is hun keuze en ze doen het op hun manier. Dat is niet mijn manier 🙈 ik had hier dan ook niet snel voor gekozen.
Ik vind het huisje er verder best schattig uitzien, maar zou er voor geen goud willen zitten🙈.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie in november nog een keer op reis om haar ziekte uit te buiten 🤦♂️ ze zegt bijna letterlijk dat het zo fijn is om even geen moeder te zijn... och jongens die kinderen krijgen straks een klap als ze dit allemaal terug lezen en de lijntjes aan elkaar knopen
Mama was niet ziek ze had gewoon geen zin in ons behalve tijdens de fotoshoots voor het leuke plaatje
Waar heeft ze de energie vandaan gehaald om een weekend te lezen, lachen en praten?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het huisje er verder best schattig uitzien, maar zou er voor geen goud willen zitten🙈.
'Na een weekend vol lezen, lachen en praten' waar kan zij nog anders over praten dan 'ik ben moe' 'ik heb LC' 'ik ben zo zielig en jij bent mijn mantelzorger'.
Huisje is enig... als tuinhuisje om in de zomer lekker thee te leuten of als je mensen hebt die willen logeren 👌 maar ze heeft daar dus niets gedaan wat ze thuis niet kon 🤷 luieren lezen en over zichzelf praten 👍 daar hoef ik persoonlijk niet voor naar een primitief huisje 🤷 ik ben echt iemand die de kinderen te erg zou missen ik doe dat soort dingen echt liever echt samen... als gezinquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het huisje er verder best schattig uitzien, maar zou er voor geen goud willen zitten🙈.
'Na een weekend vol lezen, lachen en praten' waar kan zij nog anders over praten dan 'ik ben moe' 'ik heb LC' 'ik ben zo zielig en jij bent mijn mantelzorger'.
Ja, ik snap het huis ook nog niet. Er zitten mooie ramen in zoals die glas in lood en dat ronde raampje en dat grote raam in de woonkamer maar dat lijkt me allemaal enkel glas. En volgens mij is het best een groot huis dus dat wordt een boel verstoken ben ik bang. En de eerste grote tegenvaller was al binnen zag ik, zal vast niet de enige blijven ben ik bang.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:13 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb moeite om het huis van Janneke te visualiseren, hoe de indeling is. Ik hoop dat ze veel van de originele details behoudt, zoals de glas in lood ramen en bepaalde tegels en vloeren. Het is geen monumentaal pand denk ik?
Dat wordt weer een weekje bijslapen en temperaturen denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waar heeft ze de energie vandaan gehaald om een weekend te lezen, lachen en praten?
Minimaal.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat wordt weer een weekje bijslapen en temperaturen denk ik
Eigenlijk niets nieuws toch? Lezen deed ze al om haar tijd te doden, lachen om dat men er in trapt en ze gratis uit zijn.. en zelfs zonder kinderen! Optimaal geluk... gelijk de komende koers van diagnoses en uit te melken lijnen besproken zonder enige stoorzenderquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waar heeft ze de energie vandaan gehaald om een weekend te lezen, lachen en praten?
Debbie en Roy zijn beiden gestoord en hun kinderen hebben het er maar mee te doen. Triest.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eigenlijk niets nieuws toch? Lezen deed ze al om haar tijd te doden, lachen om dat men er in trapt en ze gratis uit zijn.. en zelfs zonder kinderen! Optimaal geluk... gelijk de komende koers van diagnoses en uit te melken lijnen besproken zonder enige stoorzender
Ik heb hier toch meer begrip voor dan bij andere influencers. Ons kind werd toen het 3 maanden oud was ook met spoed geopereerd en moest daarna nog een week in het ziekenhuis liggen. Ik kan begrijpen dat zij het allemaal van zich afschrijft al zou ik het zelf nooit zo openbaar zetten maar ik snap het van haar afschrijven op zich wel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef Nomofobisch het volgende:
Sneu en heftig voor Laura en gezin. Neemt niet weg dat zij haar kinderen ook maximaal exploiteert 😅 ik kan er moeilijk naar kijken. Het is heel verdrietig allemaal, maar ze deelt de complete medische geschiedenis van die arme ziel. Nergens voor nodig. Of gaan we nu allemaal doen als of dat wel normaal is? 🧐
En dat vind ik dus heel erg heftig. Want je kan mij dus niet wijsmaken dat zo zwaar zijn niks met je gezondheid doet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Ze benoemt wel dat ze dik is maar ze klaagt niet over haar gewicht. Ze vindt het ook niet nodig om er iets aan te doen (haar woorden).
Nou dat. Ze kan niet eens goed naast dat mannetje op de grond zitten om te spelen. Lijkt me echt verdrietig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En dat vind ik dus heel erg heftig. Want je kan mij dus niet wijsmaken dat zo zwaar zijn niks met je gezondheid doet.
Vind ik ook maar ik ben gewoon zuinig op mijn lichaam. Ik wil gewoon fit zijn. Gezondheid heb je niet altijd in de hand maar als ik foto’s van Sanneke terugzie van jaren terug vraag ik me toch af wat er is gebeurd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En dat vind ik dus heel erg heftig. Want je kan mij dus niet wijsmaken dat zo zwaar zijn niks met je gezondheid doet.
Dat is toch al een reden om af te vallen lijkt mij. En als je haar een jaar geleden hoorde hijgen bij een klein stukje lopen in een filmpje... sorry maar dat vind ik echt heel heftig. Net zoals blijven beweren dat je heel gezond bent en heel gezond eet. Dat is gewoon niet zo. Doe het voor je kind en jullie toekomst samen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:31 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Nou dat. Ze kan niet eens goed naast dat mannetje op de grond zitten om te spelen. Lijkt me echt verdrietig.
Herken ik. Ik probeer altijd zo gezond mogelijk te eten en voordat ik zo ziek was als dat ik nu ben, sportte ik 3x per week. Niet omdat ik het nou zo enorm leuk vond maar ik vond het fijn en belangrijk om gezond bezig te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ik ben gewoon zuinig op mijn lichaam. Ik wil gewoon fit zijn. Gezondheid heb je niet altijd in de hand maar als ik foto’s van Sanneke terugzie van jaren terug vraag ik me toch af wat er is gebeurd.
Een kennis van mij haalt haar schouders op omdat ze veel te zwaar is, ach zegt ze dan "ik word niet oud en als ik nu 50 of 55 word dat kan mij niks schelen", ze heeft 3 kinderen rondlopen, je wil toch zien dat ze een partner krijgen, evt kinderen krijgen ze ouder zien worden enz. Ik vind het echt erg als je zo denkt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Triest vind ik dat. Echt waar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Een kennis van mij haalt haar schouders op omdat ze veel te zwaar is, ach zegt ze dan "ik word niet oud en als ik nu 50 of 55 word dat kan mij niks schelen", ze heeft 3 kinderen rondlopen, je wil toch zien dat ze een partner krijgen, evt kinderen krijgen ze ouder zien worden enz. Ik vind het echt erg als je zo denkt.
Beetje hypocriet vind ik deze post.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zullen we een beetje wegblijven van dit soort berichten over het gewicht van een influencer? Obesitas is vaak een veel complexer verhaal dan iets wat makkelijk op te lossen is met “gewoon gezond eten en sporten.” En dan zeggen dat iemand “het ver heeft laten komen” alsof dat een volledig vrije keuze is, vind ik onnodig om te zeggen. Lichaam en geest werken bij iedereen anders.
Dit bedoel ik dus. Dat kan echt nooit goed of gezond voor je zijn hoe vaak zij dit soort dingen eten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:17 schreef papierentas het volgende:
Woensdag postte Sanneke ook al een bon en menu's, voor 4 dagen. Donderdagavond pizza's besteld. Het zal gemak zijn ofzo, en iedereen denkt wel eens nou ik heb daar geen trek in vandaag, bestel dan maar wat, maar het weekend ervoor waren ze ook al een weekend weg met afhaal/ buiten de deur eten. Zo gezond allemaal.
Sanneke heeft zelf gezegd er niks aan te willen doen. Niet dat ze dat niet kan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zullen we een beetje wegblijven van dit soort berichten over het gewicht van een influencer? Obesitas is vaak een veel complexer verhaal dan iets wat makkelijk op te lossen is met “gewoon gezond eten en sporten.” En dan zeggen dat iemand “het ver heeft laten komen” alsof dat een volledig vrije keuze is, vind ik onnodig om te zeggen. Lichaam en geest werken bij iedereen anders.
Volgens mij willen ze dat behouden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:13 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb moeite om het huis van Janneke te visualiseren, hoe de indeling is. Ik hoop dat ze veel van de originele details behoudt, zoals de glas in lood ramen en bepaalde tegels en vloeren. Het is geen monumentaal pand denk ik?
Ze zegt niet letterlijk dat ze slanker wil zijn. Maar klaagt echt geregeld over hoe vervelend plussize is. Volgens mij gister of vandaag nog!quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dit klopt niet hoor. Ze klaagt over alles maar niet over haar gewicht. Wel op hoe ze soms benaderd of behandeld wordt vanwege haar gewicht maar ze heeft nog nooit gezegd dat ze slanker zou willen zijn.
Nee hoor, zij gebruikt het zelf als een "verkoopding".quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik denk ook wel dat ze dat zouden doen. En ook dat ze dat kunnen. Vind ik knap.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:30 schreef Earring het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze dat behouden.
En ik denk dat ze veel hulp krijgen. Verder zijn zij ook niet echt moeilijk heb ik het idee. Ik zie ze bijvoorbeeld, rustig in 1 kamer wonen terwijl de rest opgeknapt wordt
Ik bedoelde alleen de berichten waarin wordt gedaan alsof dik zijn/dik worden een soort vrije keuze is en dat het met een paar simpele aanpassingen op te lossen is. Er wordt soms (niet alleen hier hoor, in de hele maatschappij!) zo makkelijk gedacht over dik zijn, afvallen etc. Was het maar zo simpel allemaalquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nee hoor, zij gebruikt het zelf als een "verkoopding".
En er wordt genoeg gezegd over andere uiterlijke kenmerken van influencers.
Vind het vooral komisch dat ze doet alsof er gouden sieraden in zitten 😂 voor dat geld? En ze trok voorheen al die advent kalenders direct open.. en nu beweert ze dat ze dat nooit leuk vind 😂👍quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is weer lekker overdreven hysterisch de advent kalender van waterdrop aan het laten zien. Ze had wel even haar haren kunnen wassen/fatsoeneren 🫣
Eens. Je kan veel willen, maar uiteindelijk schort het ergens aan. Uiteindelijk willen weinig mensen dik zijn. Maar continu met gewicht bezig zijn is het ook niet. Jezelf accepteren zoals je bent om je niet lager neer te zetten, zoals de maatschappij toch wel al doet en liever slank zijn is wat andersquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen de berichten waarin wordt gedaan alsof dik zijn/dik worden een soort vrije keuze is en dat het met een paar simpele aanpassingen op te lossen is. Er wordt soms (niet alleen hier hoor, in de hele maatschappij!) zo makkelijk gedacht over dik zijn, afvallen etc. Was het maar zo simpel allemaal
Er zijn idd genoeg mensen die het niet kunnen helpen (medicatie oid).quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen de berichten waarin wordt gedaan alsof dik zijn/dik worden een soort vrije keuze is en dat het met een paar simpele aanpassingen op te lossen is. Er wordt soms (niet alleen hier hoor, in de hele maatschappij!) zo makkelijk gedacht over dik zijn, afvallen etc. Was het maar zo simpel allemaal
Ik zeg geloof ik duidelijk dat ik het zelf ook vervelend vind dat sinds ik ziek ben, ben aangekomen. Ik ben zelf van kledingmaat S naar een L gegaan door oa medicatiegebruik en omdat ik minder kán bewegen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
En dat terwijl het afgelopen week zo slecht met haar ging💅quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:45 schreef Loveischocolala het volgende:
Debbie alweer snel andere kleur nagels..
Die kinderen weten later niet anders dan dat ze teveel waren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie in november nog een keer op reis om haar ziekte uit te buiten 🤦♂️ ze zegt bijna letterlijk dat het zo fijn is om even geen moeder te zijn... och jongens die kinderen krijgen straks een klap als ze dit allemaal terug lezen en de lijntjes aan elkaar knopen
Mama was niet ziek ze had gewoon geen zin in ons behalve tijdens de fotoshoots voor het leuke plaatje
Hartstikke knap.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:30 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Er zijn idd genoeg mensen die het niet kunnen helpen (medicatie oid).
Maar dat is bij Sanneke gewoon niet het geval. Ze beweegt gewoon helemaal niet, komt amper buiten dat huisje.
En als ik dan meer koek dan groenten op dat lijstje zie...ja die kunnen in theorie allemaal voor Dion zijn, maar dan eet ze nog amper groente. Ik ben daar in 2 dagen doorheen.
Ik volg haar ook op een ander lotgenoten forum maar dat mag hier niet besproken worden toch? Maar ik denk dat ze met een nieuw plan bezig is om nog meer hulp te krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eigenlijk niets nieuws toch? Lezen deed ze al om haar tijd te doden, lachen om dat men er in trapt en ze gratis uit zijn.. en zelfs zonder kinderen! Optimaal geluk... gelijk de komende koers van diagnoses en uit te melken lijnen besproken zonder enige stoorzender
Dit was gewoon een reactie ontopic op het boodschappenlijstje van een influencer. Om een vergelijking te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:19 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Hartstikke knap.
Nu weer ontopic? De eetgewoontes van forummers interesseert me in deze niet.
Typ maar verder in de slowchat.
Precies, ik vind dat het gewoon benoemt kan worden zolang je het netjes houd toch?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nee hoor, zij gebruikt het zelf als een "verkoopding".
En er wordt genoeg gezegd over andere uiterlijke kenmerken van influencers.
Er staan ook potjes baby voeding op.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:16 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe gevarieerd ze Mijan laten eten. Qua fruit is het wekelijks blauwe bessen uit de diepvries en een paar bananen, nu toevallig een bakje peren. Qua groente zie ik ook wekelijks hetzelfde voorbij komen. Maar wellicht heeft niemand tegen haar gezegd dat op jonge leeftijd gevarieerde voeding aanbieden een hoop voordelen biedt voor de toekomst.
Ik kijk daar wel regelmatig, maar de laatste weken lijkt het steeds erger te worden naar mijn idee. Alleen maar drukte, steeds meer zooi erbij weer en zij lijkt met de dag het minder aan te kunnen allemaal.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef Muurbloem7 het volgende:
Die chaos bij Tatiana, ik word al gek als ik er naar kijk.
Je zit vooral te vertellen hoe knap je zelf je groente eet, en dan komen er tig reacties op leefstijl. Totaal oninteressant.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:24 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een reactie ontopic op het boodschappenlijstje van een influencer. Om een vergelijking te maken.
Dus een beetje dimmen of doorscrollen.
Niemand heeft het vast aan haar verteld.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:01 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke neemt speciaal de velvet slaapzak want die is warmer dan de andere slaapzakken. Volgens haar dan… want die slaapzakken zijn allemaal even warm. Die TOG waarden staan voor de warmte. Zou ze dit überhaupt weten?
Dit soort gekift vind ik persoonlijk veel irritanter dan iemand die een x ergens offtopic op reageert.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:02 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Je zit vooral te vertellen hoe knap je zelf je groente eet, en dan komen er tig reacties op leefstijl. Totaal oninteressant.
En wat doe je nu zelf?quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit soort gekift vind ik persoonlijk veel irritanter dan iemand die een x ergens offtopic op reageert.
Helemaal niet. Ik meld niks over mn menu en wat ik eet. Maak de vergelijking met haar lijstje met de mededeling dat ik dit binnen 2 dagen op heb. That's it!quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:02 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Je zit vooral te vertellen hoe knap je zelf je groente eet, en dan komen er tig reacties op leefstijl. Totaal oninteressant.
Morgen weer in zak en as.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:28 schreef Henrike het volgende:
Haha die Ellen weet ook niet wat ze zegt.
Nu is ze er ineens helemaal over heen en voelt ze zich beter dan ooit🤣ze heeft al berichtjes van meerdere mannen zelfs.
Die leeft ook in sprookjesland
Bij veel mensen die te zwaar zijn zit dat ook een beetje in de ontkenning denk ik. Of dat het besef er gewoon nog niet is. Pas zo rond m'n 30ste begon ik bij m'n gewicht/lichaam ook aan gezondheid te denken in plaats van enkel uiterlijk. Misschien wel rijkelijk laat hoor, maar kan me goed voorstellen dat Sanneke dat ook nog heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat het gewoon benoemt kan worden zolang je het netjes houd toch?
Dat is wat we zien, een dame die plussize is, en dat is prima als zij daar gelukkig mee is .
Maar gezond is het gewoon niet.
Oeh, vertel! Wat wordt haar nieuwe strategie, haar usp, haar leven?!quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik volg haar ook op een ander lotgenoten forum maar dat mag hier niet besproken worden toch? Maar ik denk dat ze met een nieuw plan bezig is om nog meer hulp te krijgen.
Dat zeg jij precies goed denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:25 schreef Missinglink24 het volgende:
Het commentaar op Sannekes boodschappen lijstje is gewoon verkapte fatshaming.
Als een andere flu dit had gepost die slank was, was het niet zo boeiend geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |