abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218943011
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:50 schreef mignonne het volgende:
Ach die Laura Kemeling, wat een zorgen zeg om dat kindje. En dan die andere twee thuis hebben nog en een eigen zaak runnen. Petje af voor hoe ze het doen maar jeetje wat een rollercoaster.
Heel verdrietig. Ik vind het moeilijk om een storie te openen van haar, bang voor nieuws wat je ze niet gunt. Wat een zorgen!
pi_218943014
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Alleen over de wandtegels (van wat ik begreep). Het is een samenwerking. Persoonlijk vind ik dat zo’n huis ‘meer verdient.’
Vind ik ook, volgens mij is het een mooi huis met veel potentie, maar vraag me af of zij de middelen en de tijd hebben om het fatsoenlijk op te knappen.
pi_218943181
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef mignonne het volgende:

[..]
Leek me in eerste instantie ook maar dit is voor 1 week toch?
En ze zijn maar met zn tweeën.
Ben het zeker met je eens dat het echt véél beter kan. Ik eet persoonlijk veel meer groenten en fruit dan dit. Maar ik moet zeggen dat ik het ook echt heel veel slechter zie. Er zijn echt heel veel mensen die helemaal geen groenten of fruit eten.
Vond het verder geen heel slecht lijstje. Bijna alles vega ook.
Laat ik dit zeggen: ja, er zijn zeker mensen die minder groente en fruit eten. Dit is voor 2 personen, zoon en ik zouden hier per persoon nog niet genoeg aan hebben.
Maar Sanneke klaagt toch vaak over haar gewichr of benoemt het. Dan snap ik niet dat je geen andere keuzes maakt.
pi_218943426
Geeft Debbie nu even ¤249 uit aan een kattenbak?!?! Bizar
pi_218943474
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Geeft Debbie nu even ¤249 uit aan een kattenbak?!?! Bizar
Ja hoor. Is toch een prima bedrag voor een kattenbak? 🤑
Ik vermoed dat deze ook op de waterleiding aangesloten wordt en net als een wasmachine een afvoer heeft. Anders zie ik niet in hoe ze deze wel goed schoon gaat houden aangezien dat met een normale kattenbak blijkbaar niet lukt.
pi_218943778
Daa
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 14:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja hoor. Is toch een prima bedrag voor een kattenbak? 🤑
Ik vermoed dat deze ook op de waterleiding aangesloten wordt en net als een wasmachine een afvoer heeft. Anders zie ik niet in hoe ze deze wel goed schoon gaat houden aangezien dat met een normale kattenbak blijkbaar niet lukt.
Daarbij is dit bullshit. Als katten iets stress op kan leveren met ontlasting is het die bakken.
pi_218943870
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vind ik ook, volgens mij is het een mooi huis met veel potentie, maar vraag me af of zij de middelen en de tijd hebben om het fatsoenlijk op te knappen.
Het hoeft niet vóór de verhuisdatum begin december af, zei ze eerder. Ook zonder folie over keukenkastjes of een geschilderde slaapkamer is er prima in te leven. En dan doe je het stukje voor stukje. Ze willen alles/zoveel mogelijk zelf doen. Ze hebben allebei een baan, dus dat zal wel even gaan duren.
pi_218944082
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 14:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Daa
[..]
Daarbij is dit bullshit. Als katten iets stress op kan leveren met ontlasting is het die bakken.
Maakt voor haar niks uit. Debbie lijkt een allergie voor geld te hebben. Geld moet met een rap tempo de deur uit.
pi_218944154
Sanneke die een link deelt van een boekje met klittenband wat vorige week nog ‘van die chinese winkel komt waar ze niet meer bestellen, maar deze kreeg M van z’n oma en is toch wel erg leuk’. Nu deelt ze een linkje dat het boek van ¤30 voor ¤20 in de aanbieding is, maar het is geen duidelijke affiliate link (ze heeft er geen sterretje bij zoals ze normaal doet). Google ik even op ‘montessori boerderij boek’, dan heeft Shein ‘m flink goedkoper en bij Ali ¤12-¤13. Goede tip Sanneke, dropshipping promoten 😂
pi_218944445
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Alleen over de wandtegels (van wat ik begreep). Het is een samenwerking. Persoonlijk vind ik dat zo’n huis ‘meer verdient.’
Ah een samenwerking. Natuurlijk.
pi_218944453
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Laat ik dit zeggen: ja, er zijn zeker mensen die minder groente en fruit eten. Dit is voor 2 personen, zoon en ik zouden hier per persoon nog niet genoeg aan hebben.
Maar Sanneke klaagt toch vaak over haar gewichr of benoemt het. Dan snap ik niet dat je geen andere keuzes maakt.
Dit klopt niet hoor. Ze klaagt over alles maar niet over haar gewicht. Wel op hoe ze soms benaderd of behandeld wordt vanwege haar gewicht maar ze heeft nog nooit gezegd dat ze slanker zou willen zijn.
pi_218944492
Ik heb moeite om het huis van Janneke te visualiseren, hoe de indeling is. Ik hoop dat ze veel van de originele details behoudt, zoals de glas in lood ramen en bepaalde tegels en vloeren. Het is geen monumentaal pand denk ik?
pi_218944536
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 14:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het hoeft niet vóór de verhuisdatum begin december af, zei ze eerder. Ook zonder folie over keukenkastjes of een geschilderde slaapkamer is er prima in te leven. En dan doe je het stukje voor stukje. Ze willen alles/zoveel mogelijk zelf doen. Ze hebben allebei een baan, dus dat zal wel even gaan duren.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het lijkt me een behoorlijke klus, helemaal als ze veel zelf willen doen, allebei werken, zij studeert nog, 2 (jonge) kinderen.
En het is hun keuze en ze doen het op hun manier. Dat is niet mijn manier 🙈 ik had hier dan ook niet snel voor gekozen.
pi_218944585
quote:
0s.gif Op nozondag 5 oktober 2025 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het lijkt me een behoorlijke klus, helemaal als ze veel zelf willen doen, allebei werken, zij studeert nog, 2 (jonge) kinderen.
En het is hun keuze en ze doen het op hun manier. Dat is niet mijn manier 🙈 ik had hier dan ook niet snel voor gekozen.
Ik ook niet hoor 😁
Maar volgens mij hebben ze er lol in. Nog wel.. en ze hebben ook aardig wat vrienden die misschien wat willen doen.
pi_218944689
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:19 schreef Harper het volgende:
Begrijp ik goed dat Janneke en Evert van plan zijn de hal, inclusief plafond, en het trappenhuis bruin te verven a la Wendy? Het lijkt me 3x niks, sorry.
Ben benieuwd naar het rest van het huis. Met zo´n hal vermoed ik dat het een vrij groot huis is?
Mijn smaak is het niet dat bruine. Wel een prachtige hal en hele mooie tegeltjes.
pi_218944730
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dit klopt niet hoor. Ze klaagt over alles maar niet over haar gewicht. Wel op hoe ze soms benaderd of behandeld wordt vanwege haar gewicht maar ze heeft nog nooit gezegd dat ze slanker zou willen zijn.
Eens. Ze benoemt wel dat ze dik is maar ze klaagt niet over haar gewicht. Ze vindt het ook niet nodig om er iets aan te doen (haar woorden).
pi_218944747
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het zou ook niet mijn keuze zijn. Meerdere keren een project gedaan maar nooit verhuisd voordat het klaar was.
pi_218944914
Debbie in november nog een keer op reis om haar ziekte uit te buiten 🤦‍♂️ ze zegt bijna letterlijk dat het zo fijn is om even geen moeder te zijn... och jongens die kinderen krijgen straks een klap als ze dit allemaal terug lezen en de lijntjes aan elkaar knopen
Mama was niet ziek ze had gewoon geen zin in ons behalve tijdens de fotoshoots voor het leuke plaatje
pi_218945020
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie in november nog een keer op reis om haar ziekte uit te buiten 🤦‍♂️ ze zegt bijna letterlijk dat het zo fijn is om even geen moeder te zijn... och jongens die kinderen krijgen straks een klap als ze dit allemaal terug lezen en de lijntjes aan elkaar knopen
Mama was niet ziek ze had gewoon geen zin in ons behalve tijdens de fotoshoots voor het leuke plaatje
Ik vind het huisje er verder best schattig uitzien, maar zou er voor geen goud willen zitten🙈.
'Na een weekend vol lezen, lachen en praten' waar kan zij nog anders over praten dan 'ik ben moe' 'ik heb LC' 'ik ben zo zielig en jij bent mijn mantelzorger'.
pi_218945061
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het huisje er verder best schattig uitzien, maar zou er voor geen goud willen zitten🙈.
'Na een weekend vol lezen, lachen en praten' waar kan zij nog anders over praten dan 'ik ben moe' 'ik heb LC' 'ik ben zo zielig en jij bent mijn mantelzorger'.
Waar heeft ze de energie vandaan gehaald om een weekend te lezen, lachen en praten?
pi_218945077
Sneu en heftig voor Laura en gezin. Neemt niet weg dat zij haar kinderen ook maximaal exploiteert 😅 ik kan er moeilijk naar kijken. Het is heel verdrietig allemaal, maar ze deelt de complete medische geschiedenis van die arme ziel. Nergens voor nodig. Of gaan we nu allemaal doen als of dat wel normaal is? 🧐
pi_218945163
H
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Huisje is enig... als tuinhuisje om in de zomer lekker thee te leuten of als je mensen hebt die willen logeren 👌 maar ze heeft daar dus niets gedaan wat ze thuis niet kon 🤷 luieren lezen en over zichzelf praten 👍 daar hoef ik persoonlijk niet voor naar een primitief huisje 🤷 ik ben echt iemand die de kinderen te erg zou missen ik doe dat soort dingen echt liever echt samen... als gezin
pi_218945253
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:13 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb moeite om het huis van Janneke te visualiseren, hoe de indeling is. Ik hoop dat ze veel van de originele details behoudt, zoals de glas in lood ramen en bepaalde tegels en vloeren. Het is geen monumentaal pand denk ik?
Ja, ik snap het huis ook nog niet. Er zitten mooie ramen in zoals die glas in lood en dat ronde raampje en dat grote raam in de woonkamer maar dat lijkt me allemaal enkel glas. En volgens mij is het best een groot huis dus dat wordt een boel verstoken ben ik bang. En de eerste grote tegenvaller was al binnen zag ik, zal vast niet de enige blijven ben ik bang.
pi_218945261
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waar heeft ze de energie vandaan gehaald om een weekend te lezen, lachen en praten?
Dat wordt weer een weekje bijslapen en temperaturen denk ik
pi_218945317
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat wordt weer een weekje bijslapen en temperaturen denk ik
Minimaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')