Eigenlijk niets nieuws toch? Lezen deed ze al om haar tijd te doden, lachen om dat men er in trapt en ze gratis uit zijn.. en zelfs zonder kinderen! Optimaal geluk... gelijk de komende koers van diagnoses en uit te melken lijnen besproken zonder enige stoorzenderquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waar heeft ze de energie vandaan gehaald om een weekend te lezen, lachen en praten?
Debbie en Roy zijn beiden gestoord en hun kinderen hebben het er maar mee te doen. Triest.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eigenlijk niets nieuws toch? Lezen deed ze al om haar tijd te doden, lachen om dat men er in trapt en ze gratis uit zijn.. en zelfs zonder kinderen! Optimaal geluk... gelijk de komende koers van diagnoses en uit te melken lijnen besproken zonder enige stoorzender
Ik heb hier toch meer begrip voor dan bij andere influencers. Ons kind werd toen het 3 maanden oud was ook met spoed geopereerd en moest daarna nog een week in het ziekenhuis liggen. Ik kan begrijpen dat zij het allemaal van zich afschrijft al zou ik het zelf nooit zo openbaar zetten maar ik snap het van haar afschrijven op zich wel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef Nomofobisch het volgende:
Sneu en heftig voor Laura en gezin. Neemt niet weg dat zij haar kinderen ook maximaal exploiteert 😅 ik kan er moeilijk naar kijken. Het is heel verdrietig allemaal, maar ze deelt de complete medische geschiedenis van die arme ziel. Nergens voor nodig. Of gaan we nu allemaal doen als of dat wel normaal is? 🧐
En dat vind ik dus heel erg heftig. Want je kan mij dus niet wijsmaken dat zo zwaar zijn niks met je gezondheid doet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Ze benoemt wel dat ze dik is maar ze klaagt niet over haar gewicht. Ze vindt het ook niet nodig om er iets aan te doen (haar woorden).
Nou dat. Ze kan niet eens goed naast dat mannetje op de grond zitten om te spelen. Lijkt me echt verdrietig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En dat vind ik dus heel erg heftig. Want je kan mij dus niet wijsmaken dat zo zwaar zijn niks met je gezondheid doet.
Vind ik ook maar ik ben gewoon zuinig op mijn lichaam. Ik wil gewoon fit zijn. Gezondheid heb je niet altijd in de hand maar als ik foto’s van Sanneke terugzie van jaren terug vraag ik me toch af wat er is gebeurd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En dat vind ik dus heel erg heftig. Want je kan mij dus niet wijsmaken dat zo zwaar zijn niks met je gezondheid doet.
Dat is toch al een reden om af te vallen lijkt mij. En als je haar een jaar geleden hoorde hijgen bij een klein stukje lopen in een filmpje... sorry maar dat vind ik echt heel heftig. Net zoals blijven beweren dat je heel gezond bent en heel gezond eet. Dat is gewoon niet zo. Doe het voor je kind en jullie toekomst samen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:31 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Nou dat. Ze kan niet eens goed naast dat mannetje op de grond zitten om te spelen. Lijkt me echt verdrietig.
Herken ik. Ik probeer altijd zo gezond mogelijk te eten en voordat ik zo ziek was als dat ik nu ben, sportte ik 3x per week. Niet omdat ik het nou zo enorm leuk vond maar ik vond het fijn en belangrijk om gezond bezig te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ik ben gewoon zuinig op mijn lichaam. Ik wil gewoon fit zijn. Gezondheid heb je niet altijd in de hand maar als ik foto’s van Sanneke terugzie van jaren terug vraag ik me toch af wat er is gebeurd.
Een kennis van mij haalt haar schouders op omdat ze veel te zwaar is, ach zegt ze dan "ik word niet oud en als ik nu 50 of 55 word dat kan mij niks schelen", ze heeft 3 kinderen rondlopen, je wil toch zien dat ze een partner krijgen, evt kinderen krijgen ze ouder zien worden enz. Ik vind het echt erg als je zo denkt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Triest vind ik dat. Echt waar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Een kennis van mij haalt haar schouders op omdat ze veel te zwaar is, ach zegt ze dan "ik word niet oud en als ik nu 50 of 55 word dat kan mij niks schelen", ze heeft 3 kinderen rondlopen, je wil toch zien dat ze een partner krijgen, evt kinderen krijgen ze ouder zien worden enz. Ik vind het echt erg als je zo denkt.
Beetje hypocriet vind ik deze post.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zullen we een beetje wegblijven van dit soort berichten over het gewicht van een influencer? Obesitas is vaak een veel complexer verhaal dan iets wat makkelijk op te lossen is met “gewoon gezond eten en sporten.” En dan zeggen dat iemand “het ver heeft laten komen” alsof dat een volledig vrije keuze is, vind ik onnodig om te zeggen. Lichaam en geest werken bij iedereen anders.
Dit bedoel ik dus. Dat kan echt nooit goed of gezond voor je zijn hoe vaak zij dit soort dingen eten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:17 schreef papierentas het volgende:
Woensdag postte Sanneke ook al een bon en menu's, voor 4 dagen. Donderdagavond pizza's besteld. Het zal gemak zijn ofzo, en iedereen denkt wel eens nou ik heb daar geen trek in vandaag, bestel dan maar wat, maar het weekend ervoor waren ze ook al een weekend weg met afhaal/ buiten de deur eten. Zo gezond allemaal.
Sanneke heeft zelf gezegd er niks aan te willen doen. Niet dat ze dat niet kan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zullen we een beetje wegblijven van dit soort berichten over het gewicht van een influencer? Obesitas is vaak een veel complexer verhaal dan iets wat makkelijk op te lossen is met “gewoon gezond eten en sporten.” En dan zeggen dat iemand “het ver heeft laten komen” alsof dat een volledig vrije keuze is, vind ik onnodig om te zeggen. Lichaam en geest werken bij iedereen anders.
Volgens mij willen ze dat behouden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:13 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb moeite om het huis van Janneke te visualiseren, hoe de indeling is. Ik hoop dat ze veel van de originele details behoudt, zoals de glas in lood ramen en bepaalde tegels en vloeren. Het is geen monumentaal pand denk ik?
Ze zegt niet letterlijk dat ze slanker wil zijn. Maar klaagt echt geregeld over hoe vervelend plussize is. Volgens mij gister of vandaag nog!quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dit klopt niet hoor. Ze klaagt over alles maar niet over haar gewicht. Wel op hoe ze soms benaderd of behandeld wordt vanwege haar gewicht maar ze heeft nog nooit gezegd dat ze slanker zou willen zijn.
Nee hoor, zij gebruikt het zelf als een "verkoopding".quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik denk ook wel dat ze dat zouden doen. En ook dat ze dat kunnen. Vind ik knap.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:30 schreef Earring het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze dat behouden.
En ik denk dat ze veel hulp krijgen. Verder zijn zij ook niet echt moeilijk heb ik het idee. Ik zie ze bijvoorbeeld, rustig in 1 kamer wonen terwijl de rest opgeknapt wordt
Ik bedoelde alleen de berichten waarin wordt gedaan alsof dik zijn/dik worden een soort vrije keuze is en dat het met een paar simpele aanpassingen op te lossen is. Er wordt soms (niet alleen hier hoor, in de hele maatschappij!) zo makkelijk gedacht over dik zijn, afvallen etc. Was het maar zo simpel allemaalquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nee hoor, zij gebruikt het zelf als een "verkoopding".
En er wordt genoeg gezegd over andere uiterlijke kenmerken van influencers.
Vind het vooral komisch dat ze doet alsof er gouden sieraden in zitten 😂 voor dat geld? En ze trok voorheen al die advent kalenders direct open.. en nu beweert ze dat ze dat nooit leuk vind 😂👍quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is weer lekker overdreven hysterisch de advent kalender van waterdrop aan het laten zien. Ze had wel even haar haren kunnen wassen/fatsoeneren 🫣
Eens. Je kan veel willen, maar uiteindelijk schort het ergens aan. Uiteindelijk willen weinig mensen dik zijn. Maar continu met gewicht bezig zijn is het ook niet. Jezelf accepteren zoals je bent om je niet lager neer te zetten, zoals de maatschappij toch wel al doet en liever slank zijn is wat andersquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen de berichten waarin wordt gedaan alsof dik zijn/dik worden een soort vrije keuze is en dat het met een paar simpele aanpassingen op te lossen is. Er wordt soms (niet alleen hier hoor, in de hele maatschappij!) zo makkelijk gedacht over dik zijn, afvallen etc. Was het maar zo simpel allemaal
Er zijn idd genoeg mensen die het niet kunnen helpen (medicatie oid).quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen de berichten waarin wordt gedaan alsof dik zijn/dik worden een soort vrije keuze is en dat het met een paar simpele aanpassingen op te lossen is. Er wordt soms (niet alleen hier hoor, in de hele maatschappij!) zo makkelijk gedacht over dik zijn, afvallen etc. Was het maar zo simpel allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |