abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218945318
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waar heeft ze de energie vandaan gehaald om een weekend te lezen, lachen en praten?
Eigenlijk niets nieuws toch? Lezen deed ze al om haar tijd te doden, lachen om dat men er in trapt en ze gratis uit zijn.. en zelfs zonder kinderen! Optimaal geluk... gelijk de komende koers van diagnoses en uit te melken lijnen besproken zonder enige stoorzender
pi_218945386
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Eigenlijk niets nieuws toch? Lezen deed ze al om haar tijd te doden, lachen om dat men er in trapt en ze gratis uit zijn.. en zelfs zonder kinderen! Optimaal geluk... gelijk de komende koers van diagnoses en uit te melken lijnen besproken zonder enige stoorzender
Debbie en Roy zijn beiden gestoord en hun kinderen hebben het er maar mee te doen. Triest.
pi_218945556
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef Nomofobisch het volgende:
Sneu en heftig voor Laura en gezin. Neemt niet weg dat zij haar kinderen ook maximaal exploiteert 😅 ik kan er moeilijk naar kijken. Het is heel verdrietig allemaal, maar ze deelt de complete medische geschiedenis van die arme ziel. Nergens voor nodig. Of gaan we nu allemaal doen als of dat wel normaal is? 🧐
Ik heb hier toch meer begrip voor dan bij andere influencers. Ons kind werd toen het 3 maanden oud was ook met spoed geopereerd en moest daarna nog een week in het ziekenhuis liggen. Ik kan begrijpen dat zij het allemaal van zich afschrijft al zou ik het zelf nooit zo openbaar zetten maar ik snap het van haar afschrijven op zich wel.
Bij ons kind is het goed gekomen en het is inmiddels al weer vele jaren geleden maar als ik dit allemaal lees komt het verdriet en de zorgen toch weer allemaal terug (terwijl ik dacht dat ik het wel een ‘plekje’ had gegeven).
Ik hoop iig dat het allemaal goed komt met dat kleine meissie ❤🙏🏼
pi_218945596
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Ze benoemt wel dat ze dik is maar ze klaagt niet over haar gewicht. Ze vindt het ook niet nodig om er iets aan te doen (haar woorden).
En dat vind ik dus heel erg heftig. Want je kan mij dus niet wijsmaken dat zo zwaar zijn niks met je gezondheid doet.
pi_218945686
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
En dat vind ik dus heel erg heftig. Want je kan mij dus niet wijsmaken dat zo zwaar zijn niks met je gezondheid doet.
Nou dat. Ze kan niet eens goed naast dat mannetje op de grond zitten om te spelen. Lijkt me echt verdrietig.
pi_218945752
quote:

[..]
Vind ik ook maar ik ben gewoon zuinig op mijn lichaam. Ik wil gewoon fit zijn. Gezondheid heb je niet altijd in de hand maar als ik foto’s van Sanneke terugzie van jaren terug vraag ik me toch af wat er is gebeurd.
pi_218945807
Ik heb het huis van Janneke gezien, maar ik vond het er op de foto's eigenlijk best oke uitzien. Nou kan het natuurlijk wel een vertekend beeld geven, die foto's zijn gemaakt om te verkopen. En er stonden geen foto's op van de bovenverdieping op. Ik zou zelf denk ik afgeknapt zijn op de tuin. Die is helemaal ingebouwd door buren, lang en smal om het huis heen en weinig zon gok ik zo. Het is 150 m2. Dat is voor haar woonplaats groot.
pi_218945977
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 16:31 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Nou dat. Ze kan niet eens goed naast dat mannetje op de grond zitten om te spelen. Lijkt me echt verdrietig.
Dat is toch al een reden om af te vallen lijkt mij. En als je haar een jaar geleden hoorde hijgen bij een klein stukje lopen in een filmpje... sorry maar dat vind ik echt heel heftig. Net zoals blijven beweren dat je heel gezond bent en heel gezond eet. Dat is gewoon niet zo. Doe het voor je kind en jullie toekomst samen.
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vind ik ook maar ik ben gewoon zuinig op mijn lichaam. Ik wil gewoon fit zijn. Gezondheid heb je niet altijd in de hand maar als ik foto’s van Sanneke terugzie van jaren terug vraag ik me toch af wat er is gebeurd.
Herken ik. Ik probeer altijd zo gezond mogelijk te eten en voordat ik zo ziek was als dat ik nu ben, sportte ik 3x per week. Niet omdat ik het nou zo enorm leuk vond maar ik vond het fijn en belangrijk om gezond bezig te zijn.
Nu lukt mij dat helaas niet meer, maar ik blijf gezond eten. Helaas ben ik ook aangekomen maar het moment dat ik weer kan zal ik weer het sporten oppakken en het wandelen.

En inderdaad, Sanneke heeft het echt ver laten komen. Maar als je niet beweegt en eigenlijk niet echt gezond eet vind ik het niet gek.
Daarbij zie je ook als je hun eerste date op TV hebt gezien bij lang leven de liefde dat Peppie ook wel wat is aangekomen. Daarom denk ik persoonlijk dat het slechte eetgewoontes zijn.

Met zo'n klein ventje waar je voor te zorgen hebt en een voorbeeld voor moet zijn vind ik dat persoonlijk heftig. Want inderdaad, het is toch dieptriest als jij niet eens naast je kind kan zitten om met hem te spelen? En dus zijn speelgoed naar hem toe moet gooien. 😢
pi_218946055
quote:

[..]
Een kennis van mij haalt haar schouders op omdat ze veel te zwaar is, ach zegt ze dan "ik word niet oud en als ik nu 50 of 55 word dat kan mij niks schelen", ze heeft 3 kinderen rondlopen, je wil toch zien dat ze een partner krijgen, evt kinderen krijgen ze ouder zien worden enz. Ik vind het echt erg als je zo denkt.
pi_218946201
Zullen we een beetje wegblijven van dit soort berichten over het gewicht van een influencer? Obesitas is vaak een veel complexer verhaal dan iets wat makkelijk op te lossen is met “gewoon gezond eten en sporten.” En dan zeggen dat iemand “het ver heeft laten komen” alsof dat een volledig vrije keuze is, vind ik onnodig om te zeggen. Lichaam en geest werken bij iedereen anders.
pi_218946233
Woensdag postte Sanneke ook al een bon en menu's, voor 4 dagen. Donderdagavond pizza's besteld. Het zal gemak zijn ofzo, en iedereen denkt wel eens nou ik heb daar geen trek in vandaag, bestel dan maar wat, maar het weekend ervoor waren ze ook al een weekend weg met afhaal/ buiten de deur eten. Zo gezond allemaal.
pi_218946253
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Een kennis van mij haalt haar schouders op omdat ze veel te zwaar is, ach zegt ze dan "ik word niet oud en als ik nu 50 of 55 word dat kan mij niks schelen", ze heeft 3 kinderen rondlopen, je wil toch zien dat ze een partner krijgen, evt kinderen krijgen ze ouder zien worden enz. Ik vind het echt erg als je zo denkt.
Triest vind ik dat. Echt waar.
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zullen we een beetje wegblijven van dit soort berichten over het gewicht van een influencer? Obesitas is vaak een veel complexer verhaal dan iets wat makkelijk op te lossen is met “gewoon gezond eten en sporten.” En dan zeggen dat iemand “het ver heeft laten komen” alsof dat een volledig vrije keuze is, vind ik onnodig om te zeggen. Lichaam en geest werken bij iedereen anders.
Beetje hypocriet vind ik deze post.
Er mag dus van alles over het uiterlijk gepost worden van bijvoorbeeld een Ellen. Want aan haar oren kan zij nog veel minder doen als Sanneke aan haar gewicht kan doen. Als jij ziet hoe weinig zij beweegt en wat zij eet vind ik daar wat van met een jong kindje ja.
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:17 schreef papierentas het volgende:
Woensdag postte Sanneke ook al een bon en menu's, voor 4 dagen. Donderdagavond pizza's besteld. Het zal gemak zijn ofzo, en iedereen denkt wel eens nou ik heb daar geen trek in vandaag, bestel dan maar wat, maar het weekend ervoor waren ze ook al een weekend weg met afhaal/ buiten de deur eten. Zo gezond allemaal.
Dit bedoel ik dus. Dat kan echt nooit goed of gezond voor je zijn hoe vaak zij dit soort dingen eten.
pi_218946266
quote:
Sanneke heeft zelf gezegd er niks aan te willen doen. Niet dat ze dat niet kan.
pi_218946278
Tienvanwil vindt zichzelf ook veel te grappig. Of ze post berichten over haar mentale toestand of ze is overdreven hysterisch.
pi_218946343
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:13 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb moeite om het huis van Janneke te visualiseren, hoe de indeling is. Ik hoop dat ze veel van de originele details behoudt, zoals de glas in lood ramen en bepaalde tegels en vloeren. Het is geen monumentaal pand denk ik?
Volgens mij willen ze dat behouden.
En ik denk dat ze veel hulp krijgen. Verder zijn zij ook niet echt moeilijk heb ik het idee. Ik zie ze bijvoorbeeld, rustig in 1 kamer wonen terwijl de rest opgeknapt wordt
pi_218946414
Is de kattenbak van debbie geen samenwerking? Omdat je met de code debbie30 extra korting krijgt? Of heeft ze die korting gewoon zelf geregeld voor volgers?
pi_218946572
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dit klopt niet hoor. Ze klaagt over alles maar niet over haar gewicht. Wel op hoe ze soms benaderd of behandeld wordt vanwege haar gewicht maar ze heeft nog nooit gezegd dat ze slanker zou willen zijn.
Ze zegt niet letterlijk dat ze slanker wil zijn. Maar klaagt echt geregeld over hoe vervelend plussize is. Volgens mij gister of vandaag nog!
Daar zou ze prima wat aan kunnen doen, en het gaat nu over het boodschappenlijstje, daar zie ik genoeg opties in.
pi_218946590
quote:
Nee hoor, zij gebruikt het zelf als een "verkoopding".
En er wordt genoeg gezegd over andere uiterlijke kenmerken van influencers.
pi_218946672
Ik vraag me echt af hoe gevarieerd ze Mijan laten eten. Qua fruit is het wekelijks blauwe bessen uit de diepvries en een paar bananen, nu toevallig een bakje peren. Qua groente zie ik ook wekelijks hetzelfde voorbij komen. Maar wellicht heeft niemand tegen haar gezegd dat op jonge leeftijd gevarieerde voeding aanbieden een hoop voordelen biedt voor de toekomst.
pi_218946676
Debbie is weer lekker overdreven hysterisch de advent kalender van waterdrop aan het laten zien. Ze had wel even haar haren kunnen wassen/fatsoeneren 🫣
pi_218946690
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Volgens mij willen ze dat behouden.
En ik denk dat ze veel hulp krijgen. Verder zijn zij ook niet echt moeilijk heb ik het idee. Ik zie ze bijvoorbeeld, rustig in 1 kamer wonen terwijl de rest opgeknapt wordt
Ik denk ook wel dat ze dat zouden doen. En ook dat ze dat kunnen. Vind ik knap.
pi_218946735
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:04 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nee hoor, zij gebruikt het zelf als een "verkoopding".
En er wordt genoeg gezegd over andere uiterlijke kenmerken van influencers.
Ik bedoelde alleen de berichten waarin wordt gedaan alsof dik zijn/dik worden een soort vrije keuze is en dat het met een paar simpele aanpassingen op te lossen is. Er wordt soms (niet alleen hier hoor, in de hele maatschappij!) zo makkelijk gedacht over dik zijn, afvallen etc. Was het maar zo simpel allemaal :)
pi_218946756
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is weer lekker overdreven hysterisch de advent kalender van waterdrop aan het laten zien. Ze had wel even haar haren kunnen wassen/fatsoeneren 🫣
Vind het vooral komisch dat ze doet alsof er gouden sieraden in zitten 😂 voor dat geld? En ze trok voorheen al die advent kalenders direct open.. en nu beweert ze dat ze dat nooit leuk vind 😂👍
Maar poeh ze beweert ook content voor bedrijven te maken.. maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand hier geld voor zou geven... slordig en chaotisch
pi_218946788
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:24 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik bedoelde alleen de berichten waarin wordt gedaan alsof dik zijn/dik worden een soort vrije keuze is en dat het met een paar simpele aanpassingen op te lossen is. Er wordt soms (niet alleen hier hoor, in de hele maatschappij!) zo makkelijk gedacht over dik zijn, afvallen etc. Was het maar zo simpel allemaal :)
Eens. Je kan veel willen, maar uiteindelijk schort het ergens aan. Uiteindelijk willen weinig mensen dik zijn. Maar continu met gewicht bezig zijn is het ook niet. Jezelf accepteren zoals je bent om je niet lager neer te zetten, zoals de maatschappij toch wel al doet en liever slank zijn is wat anders
pi_218946804
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:24 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Er zijn idd genoeg mensen die het niet kunnen helpen (medicatie oid).
Maar dat is bij Sanneke gewoon niet het geval. Ze beweegt gewoon helemaal niet, komt amper buiten dat huisje.
En als ik dan meer koek dan groenten op dat lijstje zie...ja die kunnen in theorie allemaal voor Dion zijn, maar dan eet ze nog amper groente. Ik ben daar in 2 dagen doorheen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')