Nog een shopper nodig?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik wil me hierbij opgeven als donateur.
Dan ben jij de laatste voor wie ik wel wil shoppenquote:
F_r in FHF / Kerstpakkettenactie 2025: Hohoho voor iedereen een kerstcadeau!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:33 schreef laziness het volgende:
Volgens mij is f_r ook nog beschikbaar als shopper.
Ik heb nog geen donateurquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:47 schreef Sally het volgende:
[..]
F_r in FHF / Kerstpakkettenactie 2025: Hohoho voor iedereen een kerstcadeau!
En als @:F_r is voorzien, heb ik ook nog wel plek voor een pakket.
Of ik shop voor een nagekomen pakket, of verloren pakket.
Ik wil ook wel jouw donateur zijn mocht je dat willenquote:
Ik wachtte netjes hoor! Maar volgens mij heb je nu wel een donateur!quote:
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik wil ook wel jouw donateur zijn mocht je dat willenDan heb ik er twee.
Omdat ik vorig jaar ook heb meegedaan als ontvanger twijfelde ik heel erg voor dit jaar (want ik wil graag andere mensen ook een kans geven). Na alle berichten in dit topic gelezen te hebben en een weekend twijfelen heb ik mezelf toch weer opgegeven. Vorig jaar was dit initiatief echt een lichtpuntje in een zware tijd. Helaas heb ik het licht aan de einde van de tunnel nog steeds niet gevonden… dus probeer ik dit mezelf dit ook weer in dit jaar te gunnen. Aan alle donateurs en shoppers: dank je wel ❤echt ik kan geen woorden vinden om te zeggen hoe fijn dit initiatief is voor mensen die het financieel maar ook fysiek/mentaal moeilijk hebben. Bedankt voor jullie inzet weer!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:14 schreef ReelRanger het volgende:
Wat een hartverwarmend initiatief weer 🎄✨
Elk jaar lees ik de verhalen van de pakketten en het raakt me telkens opnieuw.
Mooi om te zien hoeveel mensen hier op FOK! nog echt om elkaar geven — dat maakt dit forum zo bijzonder.
Ik doe dit jaar graag mee als gever 🎁
Ik kreeg gisteren een berichtje van laziness dat ze me graag wilde aanmoedigen om ons aan te melden als ontvanger. Twijfel, twijfel... want ik was niet van plan om ons op te geven, maar toch gedaan. Er zijn zoveel meer mensen die het meer verdienen. Maar stiekem kijk ik er ook weer naar uit. Het idee alleen al voelt als een warme liefdevolle knuffel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:58 schreef Gooischevrouw het volgende:
I
[..]
Omdat ik vorig jaar ook heb meegedaan als ontvanger twijfelde ik heel erg voor dit jaar (want ik wil graag andere mensen ook een kans geven). Na alle berichten in dit topic gelezen te hebben en een weekend twijfelen heb ik mezelf toch weer opgegeven. Vorig jaar was dit initiatief echt een lichtpuntje in een zware tijd. Helaas heb ik het licht aan de einde van de tunnel nog steeds niet gevonden… dus probeer ik dit mezelf dit ook weer in dit jaar te gunnen. Aan alle donateurs en shoppers: dank je wel ❤echt ik kan geen woorden vinden om te zeggen hoe fijn dit initiatief is voor mensen die het financieel maar ook fysiek/mentaal moeilijk hebben. Bedankt voor jullie inzet weer!
Heb je een kopie het formulier naar je zelf laten mailen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik wilde nog iets toevoegen aan mijn formulier, maar ik krijg een nieuw formulier als ik dat wil doen. Heb ik iets fout gedaan? De eerste keer dat ik meedeed kon ik het nog wel aanpassen.
Nee, die knop heb ik gemist.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je een kopie het formulier naar je zelf laten mailen?
Want daar zit als ik goed herinner een link/ button naar het formulier om te wijzigen.
Stuur me maar ff een pm dan pas ik het aan voor het naar een gever toegaat de info.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik wilde nog iets toevoegen aan mijn formulier, maar ik krijg een nieuw formulier als ik dat wil doen. Heb ik iets fout gedaan? De eerste keer dat ik meedeed kon ik het nog wel aanpassen.
Oh vervelend....quote:
Ik heb toevallig een uurtje geleden nog wat wijzigingen gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:11 schreef laziness het volgende:
Mededeling voor nog niet gekoppelde ontvangers:
Ik download de antwoorden uit het formulier naar excel en vanuit daar maken we een extractie met gegevens die pdf geprint worden voor je gever.
Ik ben nu druk bezig met koppelen.
Mocht je een aanpassing doen in het formulier geef me even een seintje want de download waar ik mee bezig ben bevat je wijzigingen dan niet.
Noted. Ik pak zo ff een nieuwe downloadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een uurtje geleden nog wat wijzigingen gedaan.
. Misschien zit de auto reply mail in je spam box?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het kloppen dat ik verder helemaal geen bevestiging heb ontvangen oid?
Er wordt een automatische mail gestuurd bij ontvangst.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het kloppen dat ik verder helemaal geen bevestiging heb ontvangen oid?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
. Misschien zit de auto reply mail in je spam box?
Gezien!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Er wordt een automatische mail gestuurd bij ontvangst.
Je mail is gezien
Edit: Gevers ontvangen een auto reply want dat gaat via mail. Ontvangers gaan via google forms, daar volgt geen auto reply.
Niks, beetje geduld hebben ;-)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:25 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben nog niet gekoppeld lijkt het als ontvanger, wat gaat mis?
De meesten die al praten over koppelen zijn donateurs.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:25 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben nog niet gekoppeld lijkt het als ontvanger, wat gaat mis?
Volgens mij is dat altijd maar een weekje.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
Kan het zijn dat het topic niet meer bovenaan de Forumgrid wordt weergegeven? Of ligt het aan mijn eigen instellingen ergens?
@:laziness , @:Viv , @:Nizno ?
ja, een aankondiging is tijdelijk, dat verloopt. Met een nieuw topic kan dan weer een aankondiging worden gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
Kan het zijn dat het topic niet meer bovenaan de Forumgrid wordt weergegeven? Of ligt het aan mijn eigen instellingen ergens?
Oh, ok.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd maar een weekje.
De aankondiging is maximaal drie dagen na het openen. Dus ja, dat klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
kan niet twee keer voor 1 topicquote:
Hij was van de week daar neergezet door @yvonne maar daar zit een max tijd aan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
Stuur je een mailtje zoals aangegeven in de OP? We zijn heel blij met nog meer donateurs!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:14 schreef ReelRanger het volgende:
Wat een hartverwarmend initiatief weer 🎄✨
Elk jaar lees ik de verhalen van de pakketten en het raakt me telkens opnieuw.
Mooi om te zien hoeveel mensen hier op FOK! nog echt om elkaar geven — dat maakt dit forum zo bijzonder.
Ik doe dit jaar graag mee als gever 🎁
Maar wel een gezin en die zijn schaarsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:55 schreef Peejtur het volgende:
Ben ook gekoppeld. Wel een lastige vind ik met niet veel info.
Mijn kind wil ‘m ook al neerzetten maar de katten lopen er de hele tijd onderdoor en tikken dan van alles aan dus dat is de hele tijd roepen, wegsturen en daarvoor soms fysiek er onder moeten liggen. Dat kan ik maar x weken aan en dat is nog niet nuquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
Het is dat mijn DNA begin november nog jarig is, anders had ik mijn kerstboom zelfs al van zolder gehaald![]()
dan doe je er nog geen ballen in... of alleen in het bovenste 2/3 deel..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn kind wil ‘m ook al neerzetten maar de katten lopen er de hele tijd onderdoor en tikken dan van alles aan dus dat is de hele tijd roepen, wegsturen en daarvoor soms fysiek er onder moeten liggen. Dat kan ik maar x weken aan en dat is nog niet nu
Dat maakt een kat niks uit. Bovenop de boom kun je prima zitten. En erin schommelen kan ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doe je er nog geen ballen in... of alleen in het bovenste 2/3 deel..
denken in oplossingen
dat staat er niet, er staat lopen er onder door en tikken tegen alles aanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat maakt een kat niks uit. Bovenop de boom kun je prima zitten. En erin schommelen kan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mijn kat taalt er gzd totaal niet naar!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn kind wil ‘m ook al neerzetten maar de katten lopen er de hele tijd onderdoor en tikken dan van alles aan dus dat is de hele tijd roepen, wegsturen en daarvoor soms fysiek er onder moeten liggen. Dat kan ik maar x weken aan en dat is nog niet nu
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
Het is dat mijn DNA begin november nog jarig is, anders had ik mijn kerstboom zelfs al van zolder gehaald![]()
Yes, gemeld. 1 pakket zelf bij elkaar sprokkelen vind ik leuk, maar wil er ook nog wel 1 doneren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het een donateur die zelf niet kan of wil shoppen over de streep kan trekken: shopteam Symphonic en Doedezemaar kan ook nog wel een pakket bij elkaar shoppen. Meld je maar hier of via dm
Men is niet verplicht het bedrag op te geven maar het ligt om en nabij denk ik wel tussen de 50 en 100 euro. Waarbij je voor een gezin die 100 wel nodig hebt als je met 4+ bent terwijl je voor een alleenstaande met ¤50 natuurlijk ook al een heel eind komt. Vaak komen daar de verzendkosten dan nog wel apart bovenop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:20 schreef Irri-tante het volgende:
Wat geeft een gemiddelde shopper uit voor een pakket? Ja, het zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Maar hebben we het over ca ¤50 of ca ¤100?
Ik doe dit jaar niet mee, maar ik heb volgens mij iets van 10 jaar mee gedaan (als donateur, shoppen moet je mij niet laten doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:20 schreef Irri-tante het volgende:
Wat geeft een gemiddelde shopper uit voor een pakket? Ja, het zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Maar hebben we het over ca ¤50 of ca ¤100?
Hiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niet mee, maar ik heb volgens mij iets van 10 jaar mee gedaan (als donateur, shoppen moet je mij niet laten doen), en het is wat je wil of kunt missen. Het maakt niet uit wat de prijs van een pakket is, het gaat om de moeite en de aandacht die er in is gegaan. Het is niet zo dat jouw pakket minder is omdat je er minder aan gespendeerd hebt t.o.v. iemand anders.
#metooquote:
Wel jammer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
Ik doe dit jaar niet mee, maar ik heb volgens mij iets van 10 jaar mee gedaan (als donateur, shoppen moet je mij niet laten doen ),
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:12 schreef laziness het volgende:
Tussenstand:
27 ontvangers
21 gevers
20 gekoppeld
Dus we zoeken nog donateurs
Ja, die is anoniem gegaan inderdaad. Die is er niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:50 schreef laziness het volgende:
Ik mis @:Scorpie ook wel een beetje
Die is op anoniem gegaan?![]()
Als ik je heel, heel, heel erg lief aankijk he, dan wil je vast wel donateur zijn voor een pakket dat ik voor je shop. Eigenlijk zat ik al aan m'n max pakketten dit jaar, maar voor jou wil ik een uitzondering maken. Maar dan ook echt alleen voor jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar ik sla dit jaar echt even over.
Nee, sorry, want ik heb een ander doel in de analoge wereld waar dat geld voor bestemd is dit jaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik je heel, heel, heel erg lief aankijk he, dan wil je vast wel donateur zijn voor een pakket dat ik voor je shop. Eigenlijk zat ik al aan m'n max pakketten dit jaar, maar voor jou wil ik een uitzondering maken. Maar dan ook echt alleen voor jou.
In principe hebben we nog even natuurlijk, maar mocht er echt niemand meer komen wil ik nog wel een halve bijdragenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:26 schreef laziness het volgende:
Ik maak dit jaar zelf geen pakket dus heb al een extra bijdrage gedaan aan het pakket dat Schanu shopt maar ik kan nog wel een bijdrage doen als iemand anders ook een deel op zich neemt?
Dus iemand die een half pakket wil sponsoren?
Zeker waar! Als we dit topic gauw vol posten dan kunnen we het in de TT zetten en het topic weer aan laten kondigen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In principe hebben we nog even natuurlijk, maar mocht er echt niemand meer komen wil ik nog wel een halve bijdragen
Heerlijk, die eerste voorbereidingen 😎quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
De dozen staan al klaar. Ik herhaal: de dozen staan al klaar
Euh ga nou niet te ver door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik je heel, heel, heel erg lief aankijk he, dan wil je vast wel donateur zijn voor een pakket dat ik voor je shop. Eigenlijk zat ik al aan m'n max pakketten dit jaar, maar voor jou wil ik een uitzondering maken. Maar dan ook echt alleen voor jou.
Ik heb vorig jaar al een doos weggezet in m'n berging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
De dozen staan al klaar. Ik herhaal: de dozen staan al klaar
Anders doe je een keer mee als ontvanger voor alle moeitequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niet mee, maar ik heb volgens mij iets van 10 jaar mee gedaan (als donateur, shoppen moet je mij niet laten doen), en het is wat je wil of kunt missen. Het maakt niet uit wat de prijs van een pakket is, het gaat om de moeite en de aandacht die er in is gegaan. Het is niet zo dat jouw pakket minder is omdat je er minder aan gespendeerd hebt t.o.v. iemand anders.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Anders doe je een keer mee als ontvanger voor alle moeite
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:23 schreef Peejtur het volgende:
Bedoelde meer dat ze door zat te drammen tegen CG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Maar... maar... hoe zit het dan met de coolguy/Scorpie gesprekken? Die zijn legendarisch en tradiesiequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, die is anoniem gegaan inderdaad. Die is er niet meer.
Heldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:07 schreef H.Vviv het volgende:
Wil ook voor een tweede pakket donateur worden. Dus mocht iemand willen shoppen voor mij mag je mijn een een pm sturen of gewoon reageren.
Ben je nog op zoek naar een shopper? Want dan houd ik me ook nog aanbevolenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:07 schreef H.Vviv het volgende:
Wil ook voor een tweede pakket donateur worden. Dus mocht iemand willen shoppen voor mij mag je mijn een een pm sturen of gewoon reageren.
Dan mag jij voor mij shoppen. Zal in de middag wel een pm naar je toe toesturen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:07 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar een shopper? Want dan houd ik me ook nog aanbevolen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |