Maar wel een gezin en die zijn schaarsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:55 schreef Peejtur het volgende:
Ben ook gekoppeld. Wel een lastige vind ik met niet veel info.
Mijn kind wil ‘m ook al neerzetten maar de katten lopen er de hele tijd onderdoor en tikken dan van alles aan dus dat is de hele tijd roepen, wegsturen en daarvoor soms fysiek er onder moeten liggen. Dat kan ik maar x weken aan en dat is nog niet nuquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
Het is dat mijn DNA begin november nog jarig is, anders had ik mijn kerstboom zelfs al van zolder gehaald![]()
dan doe je er nog geen ballen in... of alleen in het bovenste 2/3 deel..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn kind wil ‘m ook al neerzetten maar de katten lopen er de hele tijd onderdoor en tikken dan van alles aan dus dat is de hele tijd roepen, wegsturen en daarvoor soms fysiek er onder moeten liggen. Dat kan ik maar x weken aan en dat is nog niet nu
Dat maakt een kat niks uit. Bovenop de boom kun je prima zitten. En erin schommelen kan ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doe je er nog geen ballen in... of alleen in het bovenste 2/3 deel..
denken in oplossingen
dat staat er niet, er staat lopen er onder door en tikken tegen alles aanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat maakt een kat niks uit. Bovenop de boom kun je prima zitten. En erin schommelen kan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mijn kat taalt er gzd totaal niet naar!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn kind wil ‘m ook al neerzetten maar de katten lopen er de hele tijd onderdoor en tikken dan van alles aan dus dat is de hele tijd roepen, wegsturen en daarvoor soms fysiek er onder moeten liggen. Dat kan ik maar x weken aan en dat is nog niet nu
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
Het is dat mijn DNA begin november nog jarig is, anders had ik mijn kerstboom zelfs al van zolder gehaald![]()
Yes, gemeld. 1 pakket zelf bij elkaar sprokkelen vind ik leuk, maar wil er ook nog wel 1 doneren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het een donateur die zelf niet kan of wil shoppen over de streep kan trekken: shopteam Symphonic en Doedezemaar kan ook nog wel een pakket bij elkaar shoppen. Meld je maar hier of via dm
Men is niet verplicht het bedrag op te geven maar het ligt om en nabij denk ik wel tussen de 50 en 100 euro. Waarbij je voor een gezin die 100 wel nodig hebt als je met 4+ bent terwijl je voor een alleenstaande met ¤50 natuurlijk ook al een heel eind komt. Vaak komen daar de verzendkosten dan nog wel apart bovenop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:20 schreef Irri-tante het volgende:
Wat geeft een gemiddelde shopper uit voor een pakket? Ja, het zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Maar hebben we het over ca ¤50 of ca ¤100?
Ik doe dit jaar niet mee, maar ik heb volgens mij iets van 10 jaar mee gedaan (als donateur, shoppen moet je mij niet laten doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:20 schreef Irri-tante het volgende:
Wat geeft een gemiddelde shopper uit voor een pakket? Ja, het zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Maar hebben we het over ca ¤50 of ca ¤100?
Hiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niet mee, maar ik heb volgens mij iets van 10 jaar mee gedaan (als donateur, shoppen moet je mij niet laten doen), en het is wat je wil of kunt missen. Het maakt niet uit wat de prijs van een pakket is, het gaat om de moeite en de aandacht die er in is gegaan. Het is niet zo dat jouw pakket minder is omdat je er minder aan gespendeerd hebt t.o.v. iemand anders.
#metooquote:
Wel jammer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
Ik doe dit jaar niet mee, maar ik heb volgens mij iets van 10 jaar mee gedaan (als donateur, shoppen moet je mij niet laten doen ),
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:12 schreef laziness het volgende:
Tussenstand:
27 ontvangers
21 gevers
20 gekoppeld
Dus we zoeken nog donateurs
Ja, die is anoniem gegaan inderdaad. Die is er niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:50 schreef laziness het volgende:
Ik mis @:Scorpie ook wel een beetje
Die is op anoniem gegaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |