Ik heb toevallig een uurtje geleden nog wat wijzigingen gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:11 schreef laziness het volgende:
Mededeling voor nog niet gekoppelde ontvangers:
Ik download de antwoorden uit het formulier naar excel en vanuit daar maken we een extractie met gegevens die pdf geprint worden voor je gever.
Ik ben nu druk bezig met koppelen.
Mocht je een aanpassing doen in het formulier geef me even een seintje want de download waar ik mee bezig ben bevat je wijzigingen dan niet.
Noted. Ik pak zo ff een nieuwe downloadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een uurtje geleden nog wat wijzigingen gedaan.
. Misschien zit de auto reply mail in je spam box?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het kloppen dat ik verder helemaal geen bevestiging heb ontvangen oid?
Er wordt een automatische mail gestuurd bij ontvangst.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het kloppen dat ik verder helemaal geen bevestiging heb ontvangen oid?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
. Misschien zit de auto reply mail in je spam box?
Gezien!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Er wordt een automatische mail gestuurd bij ontvangst.
Je mail is gezien
Edit: Gevers ontvangen een auto reply want dat gaat via mail. Ontvangers gaan via google forms, daar volgt geen auto reply.
Niks, beetje geduld hebben ;-)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:25 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben nog niet gekoppeld lijkt het als ontvanger, wat gaat mis?
De meesten die al praten over koppelen zijn donateurs.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:25 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben nog niet gekoppeld lijkt het als ontvanger, wat gaat mis?
Volgens mij is dat altijd maar een weekje.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
Kan het zijn dat het topic niet meer bovenaan de Forumgrid wordt weergegeven? Of ligt het aan mijn eigen instellingen ergens?
@:laziness , @:Viv , @:Nizno ?
ja, een aankondiging is tijdelijk, dat verloopt. Met een nieuw topic kan dan weer een aankondiging worden gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
Kan het zijn dat het topic niet meer bovenaan de Forumgrid wordt weergegeven? Of ligt het aan mijn eigen instellingen ergens?
Oh, ok.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd maar een weekje.
De aankondiging is maximaal drie dagen na het openen. Dus ja, dat klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
kan niet twee keer voor 1 topicquote:
Hij was van de week daar neergezet door @yvonne maar daar zit een max tijd aan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
Stuur je een mailtje zoals aangegeven in de OP? We zijn heel blij met nog meer donateurs!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:14 schreef ReelRanger het volgende:
Wat een hartverwarmend initiatief weer 🎄✨
Elk jaar lees ik de verhalen van de pakketten en het raakt me telkens opnieuw.
Mooi om te zien hoeveel mensen hier op FOK! nog echt om elkaar geven — dat maakt dit forum zo bijzonder.
Ik doe dit jaar graag mee als gever 🎁
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |