Daar moet Stig wat aan doen.quote:
Je zou kunnen denken dat we ongeveer dezelfde persoon zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voorstel: 37 jaar oud, woonachtig in Friesland. Ik heb 2 katten. Voornamelijk te vinden in subfora's ESF, F1, GC, TV, POL en CRE.
Ik hou van handwerken, series kijken, gamen en bakken.
Verder ben ik F1-mod en soms help ik bij ESF tijdens het songfestival.
Gewoon een tweeling. De ene mod op F1 en de ander in SHOquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Je zou kunnen denken dat we ongeveer dezelfde persoon zijn.
Goede combi wel, F1 en ESF.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voorstel: 37 jaar oud, woonachtig in Friesland. Ik heb 2 katten. Voornamelijk te vinden in subfora's ESF, F1, GC, TV, POL en CRE.
Ik hou van handwerken, series kijken, gamen en bakken.
Verder ben ik F1-mod en soms help ik bij ESF tijdens het songfestival.
Zie de overgang in mijn username van ESF naar F1quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Goede combi wel, F1 en ESF.
Ook een mooie combi lijkt me zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ze vinden het op mijn werk dan weer heel grappig dat ik aan de ene kant in die belastingdingen zit en aan de andere kant van die Temptation Island achtige programma's kijk en me bezig houdt met zwangere showbizz sterren enzo.
I see what you did therequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie de overgang in mijn username van ESF naar F1
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:33 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ook een mooie combi lijkt me zo.
elke keer als ik jouw naam lees trekt mijn brein een laatje open met dit liedje erin:
Donna Donna
Haha ja soms is het ook goed leedvermaakquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef LeSage het volgende:
[..]
Je mag ook gerust naar het slagveld kijken als je er zelf niet middenin zit hoor!
Behalve kinderen heb ik met veel influ’s weinig gemeen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Op mijn werk sta ik bekend als de enige die zich bezig houdt met politiek, lezen, maatschappelijke podcasts. Ik laat ze graag in de waan dat ik niet mijn dagen slijt met nutteloze influ’s![]()
Dit is niet eens echt een grap![]()
Hier herken ik me ook wel een beetje inquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ze vinden het op mijn werk dan weer heel grappig dat ik aan de ene kant in die belastingdingen zit en aan de andere kant van die Temptation Island achtige programma's kijk en me bezig houdt met zwangere showbizz sterren enzo.
Het zijn ook altijd dezelfde he!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben altijd aanwezig. Als ik een keer laat afweten dan laat Nattekat ook afweten.
*Gaat nu richting F1 subforum om te werken*
Was dat met Stichting (J)Aap?quote:
Ja! Vreselijke vent was het, maar wel hilarische streamsquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dat met Stichting (J)Aap?![]()
Wat een flapdrol was dat zeg
Terror Jaap als ik het me herinner, maar dat programma was wel absurd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dat met Stichting (J)Aap?![]()
Wat een flapdrol was dat zeg
Jaaa super leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:33 schreef ZombieQueen het volgende:
Leuk om hier over de forummers te lezen.
Het valt mij op dat veel FOKkers katten hebbenquote:
En veel in de zorg werkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt mij op dat veel FOKkers katten hebben![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
En veel in de zorg werken
Ik werk niet in de zorg. Ik werk bij de overheid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja dat ook, petje af voor die mensenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat ook, petje af voor die mensen
Ja, goeie. Ze draagt geen bril, heeft geen blond haar. Meestal beige kleding aan. Ze is sterk en ook gek op overdag series kijkenquote:
Wow, ik weet dat er mensen zijn bedreigd door flu's maar ik sta er toch weer van te kijken. Bi-zar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef Geertje_G het volgende:
Hoi! Geertje hier. 45, 4 kinderen waarvan 2 pubers. Werk in de jeugdzorg en woon in een heel toffe stad in NH.
Heb eeuwen op Viva geforumd en ben hierheen verhuisd. Ontmaskerd en bedreigd door een valse influencer, en sindsdien een nieuwe nick.
Ben sinds de bedreigingen erg voorzichtig met wat ik deel op Fok. En beperk me daardoor ook tot het SHO gedeelte. Bang dat 1+1 2 is en ik weer herkend word.
Misschien een idee hier een boek over te schrijven met de titel....eh...ff denken..."wat niemand weet"?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef Geertje_G het volgende:
Hoi! Geertje hier. 45, 4 kinderen waarvan 2 pubers. Werk in de jeugdzorg en woon in een heel toffe stad in NH.
Heb eeuwen op Viva geforumd en ben hierheen verhuisd. Ontmaskerd en bedreigd door een valse influencer, en sindsdien een nieuwe nick.
Ben sinds de bedreigingen erg voorzichtig met wat ik deel op Fok. En beperk me daardoor ook tot het SHO gedeelte. Bang dat 1+1 2 is en ik weer herkend word.
En dat het dan allemaal goedkomt? Of goed komt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Misschien een idee hier een boek over te schrijven met de titel....eh...ff denken..."wat niemand weet"?
Daarom zei ik ook veel. Overigens werk ik zelf ook niet in de zorg (wel onderwijs)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werk niet in de zorg. Ik werk bij de overheid.
Dit is wel een effing moeilijke wie is het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, goeie. Ze draagt geen bril, heeft geen blond haar. Meestal beige kleding aan. Ze is sterk en ook gek op overdag series kijken
Dat is toch ook zorg, je moet op school tegenwoordig de kinderen opvoeden 😉quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook veel. Overigens werk ik zelf ook niet in de zorg (wel onderwijs)
Wil je vertellen waar je naartoe bent verhuisd?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:01 schreef Harper het volgende:
Dan ik ook maar even.
Harper, 49 jaar en bijna 20 jaar geleden uit Nederland vertrokken voor de liefde.
Moeder van 3 pubers, die me regelmatig tot wanhoop drijven.
Gelukkig heb ik genoeg afleiding in mn werk als projectleider in een biotech bedrijf.
En ook gelukkig geen katten. Al lijkt het daar wel op aangezien de kat van een vd buren vandaag weer eens op mijn loungekussens heeft gepist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |