En veel in de zorg werkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt mij op dat veel FOKkers katten hebben

Ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
En veel in de zorg werken

Ik werk niet in de zorg. Ik werk bij de overheid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]

Ja dat ook, petje af voor die mensenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]

idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat ook, petje af voor die mensen

Ja, goeie. Ze draagt geen bril, heeft geen blond haar. Meestal beige kleding aan. Ze is sterk en ook gek op overdag series kijkenquote:

Wow, ik weet dat er mensen zijn bedreigd door flu's maar ik sta er toch weer van te kijken. Bi-zar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef Geertje_G het volgende:
Hoi! Geertje hier. 45, 4 kinderen waarvan 2 pubers. Werk in de jeugdzorg en woon in een heel toffe stad in NH.
Heb eeuwen op Viva geforumd en ben hierheen verhuisd. Ontmaskerd en bedreigd door een valse influencer, en sindsdien een nieuwe nick.
Ben sinds de bedreigingen erg voorzichtig met wat ik deel op Fok. En beperk me daardoor ook tot het SHO gedeelte. Bang dat 1+1 2 is en ik weer herkend word.

Misschien een idee hier een boek over te schrijven met de titel....eh...ff denken..."wat niemand weet"?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef Geertje_G het volgende:
Hoi! Geertje hier. 45, 4 kinderen waarvan 2 pubers. Werk in de jeugdzorg en woon in een heel toffe stad in NH.
Heb eeuwen op Viva geforumd en ben hierheen verhuisd. Ontmaskerd en bedreigd door een valse influencer, en sindsdien een nieuwe nick.
Ben sinds de bedreigingen erg voorzichtig met wat ik deel op Fok. En beperk me daardoor ook tot het SHO gedeelte. Bang dat 1+1 2 is en ik weer herkend word.

En dat het dan allemaal goedkomt? Of goed komt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Misschien een idee hier een boek over te schrijven met de titel....eh...ff denken..."wat niemand weet"?

Daarom zei ik ook veel. Overigens werk ik zelf ook niet in de zorg (wel onderwijs)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werk niet in de zorg. Ik werk bij de overheid.

Dit is wel een effing moeilijke wie is het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, goeie. Ze draagt geen bril, heeft geen blond haar. Meestal beige kleding aan. Ze is sterk en ook gek op overdag series kijken

Dat is toch ook zorg, je moet op school tegenwoordig de kinderen opvoeden 😉quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook veel. Overigens werk ik zelf ook niet in de zorg (wel onderwijs)

Wil je vertellen waar je naartoe bent verhuisd?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:01 schreef Harper het volgende:
Dan ik ook maar even.
Harper, 49 jaar en bijna 20 jaar geleden uit Nederland vertrokken voor de liefde.
Moeder van 3 pubers, die me regelmatig tot wanhoop drijven.
Gelukkig heb ik genoeg afleiding in mn werk als projectleider in een biotech bedrijf.
En ook gelukkig geen katten. Al lijkt het daar wel op aangezien de kat van een vd buren vandaag weer eens op mijn loungekussens heeft gepist
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |