Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:48 schreef ZombieQueen het volgende:
Voor de rest hobby ik wat rond op oude vissersaken. Ik zeil met gezelschappen over het IJsselmeer, Lauwersmeer en Waddenzee.
Dus ja... dat ik soms een viswijf ben zit dieper dan alleen met woorden.
Ik heb er 2. Eentje breekt het hele huis af en de ander vindt dat mijn bed haar kattenmand is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Yay katten!
Hier ook een kat. Bedelt de hele dag om eten en is chagrijnig als we te lang weg zijn.
Ik heb ook twee kinderen maar die hebben dat minder.
Die uitspraak ken ik wel hahaha. Wel echt van de oude stempel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:01 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wat leuk!
Een oud collega van mij uit de scheepvaart zei dat ze de motoren van schepen meestal een vrouwennaam gaven zodat ze konden zeggen: "het staat buiten kijf, het is altijd de schuld van het wijf!"
... (Gaat niet over zeilboten dus totaal irrelevant)
Hier hetzelfde maar dan met 1 kind. En me zielig en verontwaardigd aankijken als hij geen eten krijgt wanneer hij het net heeft gehad (m’n kat he, niet m’n kind).quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Yay katten!
Hier ook een kat. Bedelt de hele dag om eten en is chagrijnig als we te lang weg zijn.
Ik heb ook twee kinderen maar die hebben dat minder.
Dat past wel bij de collegaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Die uitspraak ken ik wel hahaha. Wel echt van de oude stempel.
Yep, hier ook. Altijd bedelen. En verontwaardigd mauwen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:48 schreef Mirp het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar dan met 1 kind. En me zielig en verontwaardigd aankijken als hij geen eten krijgt wanneer hij het net heeft gehad (m’n kat he, niet m’n kind).
Bedankt voor deze reminder, ik had het net van mijn netvlies af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:54 schreef Nooomi het volgende:
Gelukkig staat het potje met pluis in het gesloten topic. 🤣
Geen filterkoffie dan zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Hallo ik ben AccurateAllegiance en ik houd van cynische opmerkingen maken over B-influencers. In het echt ben ik wel gezelliger al schrikken mijn collega's soms van me bij het koffiezetapparaat als er toch een cynische opmerking door het filter komt (niet van de koffie die laatste)
Ik durf dus nooit naar hen te kijken (of hier mee te lezen) tijdens mijn spaarzame pauze (horeca en ik eet dan aan de bar). Dadelijk denken ze nog dat ik serieus benquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit af en toe even te scrollen door de Insta's van de fluflu's, en later bedenk ik me soms pas dat ik dat in een openbare ruimte zit te kijken - de trein ofzo.
Hoop dat mensen dan maar DBM, Debbie of AM niet herkennen want wil natuurlijk niet dat ze denken dat ik dat voor m'n lol kijk
Ja, precies datquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik durf dus nooit naar hen te kijken (of hier mee te lezen) tijdens mijn spaarzame pauze (horeca en ik eet dan aan de bar). Dadelijk denken ze nog dat ik serieus ben
Het is SHO, niet OUD.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:17 schreef Meke het volgende:
Ik ben trouwens een intruder want (hopelijk nog) geen kinderen hier
Je mag ook gerust naar het slagveld kijken als je er zelf niet middenin zit hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:17 schreef Meke het volgende:
Ik ben trouwens een intruder want (hopelijk nog) geen kinderen hier
Op mijn werk sta ik bekend als de enige die zich bezig houdt met politiek, lezen, maatschappelijke podcasts. Ik laat ze graag in de waan dat ik niet mijn dagen slijt met nutteloze influ’squote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:18 schreef Donna het volgende:
Ohhhh. Ik Instagram lekker openbaar. Ik forum ook openbaar trouwens. Boeiend!
Wij hebben 4 katten. Best noodzakelijk ook als je aan een weiland woont.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Eentje breekt het hele huis af en de ander vindt dat mijn bed haar kattenmand is.
Hahaha. Ze vinden het op mijn werk dan weer heel grappig dat ik aan de ene kant in die belastingdingen zit en aan de andere kant van die Temptation Island achtige programma's kijk en me bezig houdt met zwangere showbizz sterren enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Op mijn werk sta ik bekend als de enige die zich bezig houdt met politiek, lezen, maatschappelijke podcasts. Ik laat ze graag in de waan dat ik niet mijn dagen slijt met nutteloze influ’s![]()
Dit is niet eens echt een grap![]()
Ik ben altijd aanwezig. Als ik een keer laat afweten dan laat Nattekat ook afweten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:11 schreef Donna het volgende:
Oh en ik val soms in voor de mods op F1 als ze allemaal vakantie hebben of uit moeten slapen of werken en zulks.
Ik houd van F1.
Siamese mods.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben altijd aanwezig. Als ik een keer laat afweten dan laat Nattekat ook afweten.
*Gaat nu richting F1 subforum om te werken*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |