Volgens mij alleen maar goed 🤭quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of t de bedoeling was of ik een nieuw topic opende, zag dat ik de laatste was, vandaar dat ik t gedaan heb.
Jazeker is dat de bedoeling.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of t de bedoeling was of ik een nieuw topic opende, zag dat ik de laatste was, vandaar dat ik t gedaan heb.
Ja brrrrrquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:54 schreef Nooomi het volgende:
Gelukkig staat het potje met pluis in het gesloten topic. 🤣
Die OP kan inderdaad wel een upgrade gebruikenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik zie nu de openingspost, ben ik hier illegaal?!!
Haha. Dat dacht ik vannacht ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die OP kan inderdaad wel leen upgrade gebruiken
Ik zit af en toe even te scrollen door de Insta's van de fluflu's, en later bedenk ik me soms pas dat ik dat in een openbare ruimte zit te kijken - de trein ofzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Hallo ik ben AccurateAllegiance en ik houd van cynische opmerkingen maken over B-influencers. In het echt ben ik wel gezelliger al schrikken mijn collega's soms van me bij het koffiezetapparaat als er toch een cynische opmerking door het filter komt (niet van de koffie die laatste)
Haha ja herkenbaar inderdaad...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit af en toe even te scrollen door de Insta's van de fluflu's, en later bedenk ik me soms pas dat ik dat in een openbare ruimte zit te kijken - de trein ofzo.
Hoop dat mensen dan maar DBM, Debbie of AM niet herkennen want wil natuurlijk niet dat ze denken dat ik dat voor m'n lol kijk
Yay katten!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |