Vast een Brabantia.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zou ik ook voor kiezen.
Mijn moeder had zo'n apparaat.
In oranje, dus je weet wel hoe oud die was.
Eén van de zovele dingen, die na Eén of twee keer gebruiken achter in de kast verdwenen en nooit meer het daglicht hebben gezien.
Ja. Nee. Da's makkelijk.
Joh, wat gaat dat rot.
En nog een gedoe om schoon te maken ook.
Instant verbanning.
Jazeker. Ik sloeg aan op het oranje. Dat was vroeger helemaal trending.quote:
De jaren 80 waren er vol mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker. Ik sloeg aan op het oranje. Dat was vroeger helemaal trending.
Invriezen een optie ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:50 schreef devzero het volgende:
Ik heb een grote pot groentensoep gemaakt, met gehaktballetjes. Maar ik heb amper trek
Ik heb er ook dingen van gehad. Maar bij Brabantia denk ik aan winkels als de blokkker of V&D. En die bestaan ook niet meerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker. Ik sloeg aan op het oranje. Dat was vroeger helemaal trending.
Trek? In Afrika daar hebben ze pas trek! Jij hebt gewoon geen honger!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:50 schreef devzero het volgende:
Ik heb een grote pot groentensoep gemaakt, met gehaktballetjes. Maar ik heb amper trek
Je zusje, die trekt pas echtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Trek? In Afrika daar hebben ze pas trek! Jij hebt gewoon geen honger!
De blokker maakt een doorstart, althans een aantal winkels.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er ook dingen van gehad. Maar bij Brabantia denk ik aan winkels als de blokkker of V&D. En die bestaan ook niet meer
Ik heb nog een bijbaantje gehad bij een bedrijf dat is opgericht door de V&D, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er ook dingen van gehad. Maar bij Brabantia denk ik aan winkels als de blokkker of V&D. En die bestaan ook niet meer
La place ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een bijbaantje gehad bij een bedrijf dat is opgericht door de V&D, komt wel dichtbij zo![]()
Dat heb ik gehoord ja, alleen trokken haar vriendjes dat niet echtquote:
Daar moet ik van mijn advocaat geen antwoord op gevenquote:
Ze moet ook niet altijd aan het kortste eind trekkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord ja, alleen trokken haar vriendjes dat niet echt
Ze gebruikte een stofzuiger?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
Zo had mijn broertje ooit een vriendin die de term zuigen iets te letterlijk nam.
Een kruimeldief.quote:
Oh, ik dacht dat ik in KPD zatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We hoeven je prive foto's niet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |