Misschien wil @Sally wel met je mee? Die zit al een week te wachten op je uitnodiging via whatsapp of DMquote:
Alles wat niet past, gaat niet mee. Zo simpel is het nou eenmaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had een rolkoffer gekocht en al stress of die niet te groot was.
heeft ze al voor zover ik weet, als ze wat stuurt altijd oke.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:sally wel met je mee? Die zit al een week te wachten op je uitnodiging via whatsapp of DM
Ze is speciaal een rolmaat gaan halen om te meten .quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb middelmaatje gekocht,. niet echt koffer maar tas met wieltjes.
Ze heeft al een week niet in DTS gepostquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
heeft ze al voor zover ik weet, als ze wat stuurt altijd oke.
je kent haar goed ja om dat allemaal te zegen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze heeft al een week niet in DTS gepostIk gok dat @:sally graag met je mee wil, anders had ze wel gezegd van niet.
God zegen uquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
je kent haar goed ja om dat allemaal te zegen?
Nee, want ik wist niet dat zo nu op vakantie isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
je kent haar goed ja om dat allemaal te zegen?
En hoe laat vliegen jullie ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:25 schreef kree het volgende:
oke nou ik zaterdag en hoop echt dat t leuk gaat worden,.
met transvertragia enzo. maar het is 2 uur vliegen maar.
rond 12 zaterdag dacht ik, moet nog ff online inchecken enzo morgen.quote:
Is wel handig om te weten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
rond 12 zaterdag dacht ik, moet nog ff online inchecken enzo morgen.
dat incechecken enzo vliegtuig laatste waar ik me zorgen over maak hahaquote:
Mooi dat je er zo rustig onder bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
dat incechecken enzo vliegtuig laatste waar ik me zorgen over maak haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |