quote:
Beker warme melk dan maar ?quote:
nou vriendin die ik heb. dank moet t ff los latenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Vriendin gaat over 2 eken en heeft nu al stress.
Dat gaat prima op vakantie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou vriendin die ik heb. dank moet t ff los laten
hoop dat ik niet uitgeput word. et de hikes, rest zal wel lukken.quote:
Schoenen al ingelopen ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
hoop dat ik niet uitgeput word. et de hikes, rest zal wel lukken.
Ik heb eigenlijk amper inpakstress als ik ga reizen. Ik ga ervan uit dat ik toch wel iets vergeet en het meeste kun je wel kopen bij je bestemming.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Vriendin gaat over 2 eken en heeft nu al stress.
zo dacht ik ook. ujja boeie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk amper inpakstress als ik ga reizen. Ik ga ervan uit dat ik toch wel iets vergeet en het meeste kun je wel kopen bij je bestemming.
Ze had een rolkoffer gekocht en al stress of die niet te groot was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk amper inpakstress als ik ga reizen. Ik ga ervan uit dat ik toch wel iets vergeet en het meeste kun je wel kopen bij je bestemming.
ik heb middelmaatje gekocht,. niet echt koffer maar tas met wieltjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had een rolkoffer gekocht en al stress of die niet te groot was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |