Ik heb nog een bijbaantje gehad bij een bedrijf dat is opgericht door de V&D, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er ook dingen van gehad. Maar bij Brabantia denk ik aan winkels als de blokkker of V&D. En die bestaan ook niet meer
La place ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een bijbaantje gehad bij een bedrijf dat is opgericht door de V&D, komt wel dichtbij zo![]()
Dat heb ik gehoord ja, alleen trokken haar vriendjes dat niet echtquote:
Daar moet ik van mijn advocaat geen antwoord op gevenquote:
Ze moet ook niet altijd aan het kortste eind trekkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord ja, alleen trokken haar vriendjes dat niet echt
Ze gebruikte een stofzuiger?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
Zo had mijn broertje ooit een vriendin die de term zuigen iets te letterlijk nam.
Een kruimeldief.quote:
Oh, ik dacht dat ik in KPD zatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We hoeven je prive foto's niet te zien
Dat weet ik, je gaat verslag doen in TRV.quote:
jaaaa ik hoop dat ook echt bij te houden. maar nog niet van start,. zaterdag pas hequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik, je gaat verslag doen in TRV.
Dat is wel herkenbaar. Vriendin gaat over 2 eken en heeft nu al stress.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa ik hoop dat ook echt bij te houden. maar nog niet van start,. zaterdag pas he
zit nu meer met inpak stress enzo.
Kan je niet slapen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |