SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Overduidelijj is het niet met geelquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:16 schreef ayasesan het volgende:
daar moet de var toch gewoon vanaf blijven?
tijdelijk stormpje even overlevenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
Dit gaat allemaal iets te snel voor de boerenkoolploeg van Robin.
Hier en daar wel ja. Al hebben we ook al aardige dingen gezien. Maar dit is een ploeg waar je zomaar flink van kan verliezen terwijl je het gevoel had lekker in de wedstrijd te zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
Kan er niks van. Uitfluiterquote:
quote:
Schrok van de ruimte jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Moussa had niet door dat hij vrij door had kunnen lopen. Jammer.
Toch kwam hun enige grote kans uit een buitenspelmoment terwijl wij al een stuk meer mogelijkheden hebben gehad. Je komt echt alleraardigst mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
quote:
Dit zei die vorige week ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
Van Persie had wel gelijk dat het een hele interessante pot zou gaan worden
Dat zegt 'ie toch elke keer? Dan klopt het vroeg of laat wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:40 schreef H.FR het volgende:
Van Persie had wel gelijk dat het een hele interessante pot zou gaan worden
Dat wil Japan zelf ook maar lukt niet echt.quote:
Gekke speler wel.quote:
je moet dit jaar gewoon kampioen wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:51 schreef Windwalker88 het volgende:
Als het zo doorgaat worden we kampioen hoor. Vergeleken met psv en Ajax is dit toch echt wel een klasse hoger. Nog steeds zuur dat we niet zo speelde tegen Braga, had makkelijk 3-0 kunnen worden dan
mooie testquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef Haringkop2 het volgende:
Leuke eerste helft, komen wel heel goed weg met Ahmedhozic. Aan de andere kant moet het gewoon een doelpunt zijn.
Denk alleen niet dat wij dit tempo nog 45 minuten gaan volhouden.
Het is oktober joh, het is nog een heel eind.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:51 schreef Windwalker88 het volgende:
Als het zo doorgaat worden we kampioen hoor. Vergeleken met psv en Ajax is dit toch echt wel een klasse hoger. Nog steeds zuur dat we niet zo speelde tegen Braga, had makkelijk 3-0 kunnen worden dan
Ik ben ook een beetje bang voor een tweede helft die totaal kut is...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef Haringkop2 het volgende:
Leuke eerste helft, komen wel heel goed weg met Ahmedhozic. Aan de andere kant moet het gewoon een doelpunt zijn.
Denk alleen niet dat wij dit tempo nog 45 minuten gaan volhouden.
PSV gaat nog wel wat beter ballen. Seizoen is nog lang dit dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:51 schreef Windwalker88 het volgende:
Ja, idem. Maar als het een beetje lijkt op de eerste helft is het de allereerste keer ooit dat ik na een nederlaag de woorden "maar ik heb genoten van de pot als voetballiefhebber" uit m'n strot ga krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje bang voor een tweede helft die totaal kut is...
Yup, ben niet zo kapot van die Marokkaan, is ook nog maar net weer fit natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Hwang zal er zo wel uit gaan. En Read en Ueda zie ik de 90 minuten ook niet volmaken. Dan ga je er wel op achteruit qua kwaliteit
is die canadees ook weer stuk?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Hwang zal er zo wel uit gaan. En Read en Ueda zie ik de 90 minuten ook niet volmaken. Dan ga je er wel op achteruit qua kwaliteit
Vind die niet verkeerd, wel een klasse lager dan Hwang; dat dan weer wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup, ben niet zo kapot van die Marokkaan, is ook nog maar net weer fit natuurlijk.
Ik vind Targhalline een ander type speler en niet minder dan Hwang. Ik vind hem meer rust brengen maar ook minder drive.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:06 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Vind die niet verkeerd, wel een klasse lager dan Hwang; dat dan weer wel.
Tuurlijk, het is een goeie jongen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
laten we het hopen, dit is onnodig
Zionist!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:09 schreef Kopiko het volgende:
Hoog tijd dat we Aston Flotilla gaan enteren.
Streaming rommel nu.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen of nu iets in het bijzonder?
Dit was echt een heerlijke actie. En volgens mij ook gewoon binnen. Maargoed, Steijn staat vandaag veel op de goede plek zonder zijn vizier op scherp te hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat met Sauer met assists en goals eenmaal gaat lopen he
steijn gaat wel weer scorenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit was echt een heerlijke actie. En volgens mij ook gewoon binnen. Maargoed, Steijn staat vandaag veel op de goede plek zonder zijn vizier op scherp te hebben
Geldt sowieso voor onze standaard situaties. Daar valt meer rendement uit te halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit dit soort vrije trappen gewoon geen enkel gevaar stichten vind ik altijd zo schraal
Wel handig als dat vandaag gebeurtquote:
Ja, precies. Dat een verdediger een bal weg kopt in een duel is prima, maar recht in de handen van de keeper of een voorzet die iemand van 6.23m nog niet in zou koppen is toch echt bijzonder slecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:17 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Geldt sowieso voor onze standaard situaties. Daar valt meer rendement uit te halen.
Wat is jouw lievelings soort in het apenrijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:22 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord moet ons weer voor aap zetten in Europa
Maar echte kansen krijgen we niet meer in de tweede helft. Villa vindt elkaar wel makkelijker in de eindfase.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:22 schreef ...TomTom het volgende:
Precies zoals ik dacht... je krijgt 20 kansen, maar we komen achter. Kutzooi
Ransaapquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelings soort in het apenrijk?
Als je nou een goede aanvaller kon inbrengenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:27 schreef bbuddybb het volgende:
Het valt nu wel behoorlijk uit elkaar.
Goed gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nieuwkoop is qua energie niet zo’n slechte speler om in te brengen
Bedacht ik me idd ook al, maar kon het gifje nog niet snel genoeg vinden voor een Ninja-editquote:
Hij kwam de zomer na het kampioenschap pas terug.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:34 schreef ayasesan het volgende:
toch is die nieuwkoop wel een trouwe soldaat
ook gewoon 2 keer kampioen met feyenoord
ohquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij kwam de zomer na het kampioenschap pas terug.
Hij zat in ‘99 in het stadionquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij kwam de zomer na het kampioenschap pas terug.
In '93 ook maar dan in vloeibare vorm.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zat in ‘99 in het stadion
Ja, dit is een heel ander niveauquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Standaard Europese wedstrijd tegen een sterkere tegenstander..
Dit ja, zo'n Steijn kan je van alles van vinden maar die had zo'n balletje op z'n sloffen gemaakt en daar gaat het uiteindelijk wel om.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Valente zit niet op scoren.
Als je tegen hun zo gespeeld had als vandaag dan had je gewoon gewonnen. Nu heb je een probleem omdat je van de 6 potjes die over zijn er 4 moet winnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, maar dit is tegen de beste ploeg van de EL (en we hadden voldoende kansen om ze pijn te doen)
Braga-uit is nu extra zonde.
Die heeft 2 van dit soort kansen gemist vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja, zo'n Steijn kan je van alles van vinden maar die had zo'n balletje op z'n sloffen gemaakt en daar gaat het uiteindelijk wel om.
meestal is 3 met 1 gelijkspel ook wel voldoendequote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je tegen hun zo gespeeld had als vandaag dan had je gewoon gewonnen. Nu heb je een probleem omdat je van de 6 potjes die over zijn er 4 moet winnen.
Je weet gewoon dat wij niet 90 minuten het tempo van de eerste helft kunnen brengen. Villa is dat gewoon meer gewend. Daarnaast hebben zij ook wel een prima bank zeg, pfffquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:42 schreef Qarrad het volgende:
Jammer, maar hoopvol dat ze zo lang goed mee hebben gedaan. Het valt allemaal net niet goed.
Daar stonden nog een paar verdedigers tussen op zich.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heeft 2 van dit soort kansen gemist vandaag
Had ook gewoon teveel tijd nodig daar. Ontbrak echt wel wat in zijn afronding vandaag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar stonden nog een paar verdedigers tussen op zich.
1,24 vs 0,65quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:42 schreef H.FR het volgende:
De xgoal zal niet zo verschillend gok ik
Ook geen verrassing dat hij in een hoger tempo (nog) tekort komt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had ook gewoon teveel tijd nodig daar. Ontbrak echt wel wat in zijn afronding vandaag.
Die teringklaas met zijn praatjes over Steijn. Blijkt ie toch maar een halve Toornstra te zijn. @klaasweetallesquote:
12 punten is pas een zekerheid. 11 een waarschijnlijk, 10 een waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:44 schreef ayasesan het volgende:
[..]
meestal is 3 met 1 gelijkspel ook wel voldoende
maar het is niet dat je makkelijke ploegen treft ofzo
Geldt ook voor Ueda, op avonden als deze excelleren is voor hem ook teveel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:47 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ook geen verrassing dat hij in een hoger tempo (nog) tekort komt.
Ah, kijk. Wij dus zelfs een stuk beter. Zonder die ten onrechte afgekeurde goal nog wel.quote:
Is ook wel zo, maar z'n kansen waren echt wel moeilijker dan dit.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had ook gewoon teveel tijd nodig daar. Ontbrak echt wel wat in zijn afronding vandaag.
Feit dat wij met Nieuwkoop komen en dan ook nog denken dat dat een prima optie is zegt ook wel wat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:44 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat wij niet 90 minuten het tempo van de eerste helft kunnen brengen. Villa is dat gewoon meer gewend. Daarnaast hebben zij ook wel een prima bank zeg, pfff
Dat is wel belangrijk, maar een bal over 20 meter goed kunnen geven is ook wel relevant. Daar heeft hij wat meer moeite mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar z'n kansen waren echt wel moeilijker dan dit.
En uiteindelijk bedoel ik het ook in z'n algemeen. Ik vervloek Steijn vaak omdat hij net iets te traag is (zeker vanavond) maar aan het einde van dit seizoen heeft ie er gewoon tussen de 12 en 15 in liggen terwijl alle andere middenvelders bij elkaar opgeteld nog daar nog niet eens aan gaan komen. Onder de streeep heb je dat toch ook nodig.
Tja, zo strak plaatsen wij hem tegen Groningen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:52 schreef Haringkop2 het volgende:
Afronden is ook gewoon een kwaliteit. Kijk hoe strak zij die 0-1 plaatsen.
Larin of Malen, ja dat scheelt welquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feit dat wij met Nieuwkoop komen en dan ook nog denken dat dat een prima optie is zegt ook wel wat.
Tuurlijk, maar toch vind ik uiteindelijk dat hij wel in de basis hoort met z'n scorend vermogen. Lekker voetballen en leuke passjes geven ziet er leuk uit maar meer niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk, maar een bal over 20 meter goed kunnen geven is ook wel relevant. Daar heeft hij wat meer moeite mee.
Eens, al gaven we toen niet zoveel weg als Villa nu.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, zo strak plaatsen wij hem tegen Groningen.
Ja, dat je gematst wordt betekent niet dat je daarna genaaid mag worden.quote:
Nou, ze gaven anders nog wel veel kansen weg. Het is vooral dat zij aanvallend scherper waren dan wij m.i.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:57 schreef ashardalan het volgende:
Wat een kutzooi. Deze verliezen we puur op verdediging. Die van hun was briljant, die van ons... Tja...
Ja, een hoop kansen. Klopt. Stuk of 12. Allemaal gestopt door hun verdediging en keeper. Vandaar mijn conclusie. Zij hebben 3 kansen gehad, 2 raak.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, ze gaven anders nog wel veel kansen weg. Het is vooral dat zij aanvallend scherper waren dan wij m.i.
Eens, het verschil zat juist in de aanvallende linie. En de bank.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, ze gaven anders nog wel veel kansen weg. Het is vooral dat zij aanvallend scherper waren dan wij m.i.
Maar wij schieten alle ballen recht op de keeper of laag in een overvol middenveld.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja, een hoop kansen. Klopt. Stuk of 12. Allemaal gestopt door hun verdediging en keeper. Vandaar mijn conclusie. Zij hebben 3 kansen gehad, 2 raak.
En 1 onterecht afgekeurd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:53 schreef Scrummie het volgende:
Tja. Niet goed genoeg. Genoten van de eerste 60 minuten waarin je wel twee goals had moeten maken.
Die wonnen vorig jaar anders de EL.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
Thuis tegen de nummer 16 van de Premjur Liek, altijd lastig.
Dat laatste is nou eenmaal de status van een Nederlandse club in de financiële voedselketen. Daar kan je onmogelijk boos om worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:01 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Maar wij schieten alle ballen recht op de keeper of laag in een overvol middenveld.
Zij brengen Malen en Frans international met 50 caps, echt een wereld van verschil met Nieuwkoop en Larin.
Wat dat betreft komen NL clubs niet (ver) boven het niveau conference league uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat laatste is nou eenmaal de status van een Nederlandse club in de financiële voedselketen. Daar kan je onmogelijk boos om worden.
En toch beslist geen afgang dit. Jammer, maar ik kan hier veel beter mee leven dan met wat er tegen Braga gebeurde.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:01 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Maar wij schieten alle ballen recht op de keeper of laag in een overvol middenveld.
Zij brengen Malen en Frans international met 50 caps, echt een wereld van verschil met Nieuwkoop en Larin.
Vind ik ook zo'n non-opmerking. Omdat het dit jaar in het algemeen wat lastig gaat is het allemaal kut kut kut en is het NL voetbal niks. Terwijl de afgelopen 10 jaar er prima resultaten geboekt zijn in een Champions League door de Nederlandse ploegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat dat betreft komen NL clubs niet (ver) boven het niveau conference league uit.
Door Braga kan ik er juist minder meeleven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En toch beslist geen afgang dit. Jammer, maar ik kan hier veel beter mee leven dan met wat er tegen Braga gebeurde.
Dit. 0 uit 6 nu, had 3 uit 6 moeten zijn. Nu maak je het jezelf onnodig moeilijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Door Braga kan ik er juist minder meeleven.
Robin maakt het nu zo onnodig moeilijk.
Klopt, maar financieel gaat een Nederlandse club nooit gelouterde internationale voor de breedte kunnen halen en daar ging het over.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind ik ook zo'n non-opmerking. Omdat het dit jaar in het algemeen wat lastig gaat is het allemaal kut kut kut en is het NL voetbal niks. Terwijl de afgelopen 10 jaar er prima resultaten geboekt zijn in een Champions League door de Nederlandse ploegen.
Je moet nu 4 resultaten pakken in 6 wedstrijden; ervan uitgaand dat 10 punten genoeg is. Kan nog prima, maar nog even spelers rust geven met belangrijke wedstrijden in het weekend daarop betekent bijna dat je nu een keus moet gaan maken tussen Europa of Eredivisie.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit. 0 uit 6 nu, had 3 uit 6 moeten zijn. Nu maak je het jezelf onnodig moeilijk
Tja, ik roep het al meerdere decennia. Nederlandse clubs hebben in essentie niets te zoeken in EL & CL, met een paar uitzondering daargelaten. Niet voor niets dat het laatste échte Europese succes in 2002 was.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind ik ook zo'n non-opmerking. Omdat het dit jaar in het algemeen wat lastig gaat is het allemaal kut kut kut en is het NL voetbal niks. Terwijl de afgelopen 10 jaar er prima resultaten geboekt zijn in een Champions League door de Nederlandse ploegen.
(mede) Vandaar mijn opmerking dat de arbitrage heel slecht was.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, maar die rode kaart had ook gegeven kunnen worden. Tja.
Imo; eredivisie. Liever kampioen (of iig meedoen), dan 1 of 2 wedstrijden Europees winnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet nu 4 resultaten pakken in 6 wedstrijden; ervan uitgaand dat 10 punten genoeg is. Kan nog prima, maar nog even spelers rust geven met belangrijke wedstrijden in het weekend daarop betekent bijna dat je nu een keus moet gaan maken tussen Europa of Eredivisie.
Lastig wel, want op die twee momenten na vond ik ze echt prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, ik roep het al meerdere decennia. Nederlandse clubs hebben in essentie niets te zoeken in EL & CL, met een paar uitzondering daargelaten. Niet voor niets dat het laatste échte Europese succes in 2002 was.
[..]
(mede) Vandaar mijn opmerking dat de arbitrage heel slecht was.
Ik verdenk Van Persie er meer en meer van dat hij Borges en Tengstedt daar gewoon voor de bus heeft gegooid om nu op basis van die pot te kunnen verantwoorden dat ze te kort komen en hij Sliti en Slory de voorkeur geeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:10 schreef De_Kraam het volgende:
Braga was wel een stuk erger, dat leek bijna op werkweigering.
Zeker. Weinig aan te merken op de prestatie van vanavond. Wat ook precies het niveauverschil aangeeft, imo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lastig wel, want op die twee momenten na vond ik ze echt prima.
Dat kan zo zijn, maar voor ons is het ook belangrijk dat de Eredivisie zoveel mogelijk CL plekken heeft. Dus het blijft nodig om je best te doen in Europaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, ik roep het al meerdere decennia. Nederlandse clubs hebben in essentie niets te zoeken in EL & CL, met een paar uitzondering daargelaten. Niet voor niets dat het laatste échte Europese succes in 2002 was.
[..]
Oh, zeker altijd je best doen & ik zal altijd blijven juichen voor onze club. Neemt niet weg dat we er eigenlijk niet horen. Ik ben dan ook blij met elke punt die we kunnen pakken, als ook de meeste andere NLse clubs.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar voor ons is het ook belangrijk dat de Eredivisie zoveel mogelijk CL plekken heeft. Dus het blijft nodig om je best te doen in Europa
wat een onzinquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat dat betreft komen NL clubs niet (ver) boven het niveau conference league uit.
Dat gevoel speelde ook gelijk door m'n hoofd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik verdenk Van Persie er meer en meer van dat hij Borges en Tengstedt daar gewoon voor de bus heeft gegooid om nu op basis van die pot te kunnen verantwoorden dat ze te kort komen en hij Sliti en Slory de voorkeur geeft.
Kennelijk denk je alleen in prijzen, wat redelijk kortzichtig is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
[..]
Mijn langspeelplaat staat aan maar je had Paixao makkelijk kunnen houden als je niet die teringzooi voor 15 miljoen had gehaaldquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik verdenk Van Persie er meer en meer van dat hij Borges en Tengstedt daar gewoon voor de bus heeft gegooid om nu op basis van die pot te kunnen verantwoorden dat ze te kort komen en hij Sliti en Slory de voorkeur geeft.
Ik snap dat je Paixao hebt verkocht (al viel het bedrag en de club tegen), maar de scouting had echt wel een fatsoenlijke linksbuiten mogen vinden voor 10-15 miljoen euro. Borges en Tengstedt zijn zulke onbegrijpelijke aankopen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn langspeelplaat staat aan maar je had Paixao makkelijk kunnen houden als je niet die teringzooi voor 15 miljoen had gehaald
Feyenoord zet in op Sauer en dat is een meer dan begrijpelijke keuze. Igor wil na 3 jaar een stap maken dus hem laten is ook niks geks aan en dat maakt het ook logisch dat ke geen directe vervanger haalt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap dat je Paixao hebt verkocht (al viel het bedrag en de club tegen), maar de scouting had echt wel een fatsoenlijke linksbuiten mogen vinden voor 10-15 miljoen euro. Borges en Tengstedt zijn zulke onbegrijpelijke aankopen.
Als het bedrag / club tegenvielen, en je geen fatsoenlijke vervanger hebt of gaat halen, dan snap je dus eigenlijk niet waarom? Er was simpel gezegd geen reden om Paixao te verkopen. We zijn er als Feyenoorders wel een beetje meester in om onszelf omlaag te praten en bij een beetje wind mee direct van het ergste uit te gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap dat je Paixao hebt verkocht (al viel het bedrag en de club tegen), maar de scouting had echt wel een fatsoenlijke linksbuiten mogen vinden voor 10-15 miljoen euro. Borges en Tengstedt zijn zulke onbegrijpelijke aankopen.
Paixao is gewoon (terecht) een broodvoetballer. Toen die in okt. '24 zijn contract verlengde had die waarschijnlijk nooit verwacht zo'n wereld seizoen te spelen. Die wilde gewoon weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het bedrag / club tegenvielen, en je geen fatsoenlijke vervanger hebt of gaat halen, dan snap je dus eigenlijk niet waarom? Er was simpel gezegd geen reden om Paixao te verkopen. We zijn er als Feyenoorders wel een beetje meester in om onszelf omlaag te praten en bij een beetje wind mee direct van het ergste uit te gaan.
We zijn er voorin eigenlijk op achteruit gegaan, en dat leek gezien de rotzooi die we vorig seizoen hadden vrijwel onmogelijk
De simpele realiteit is dat hij hier gewoon nog had gespeeld als je ‘nee’ had gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Paixao is gewoon (terecht) een broodvoetballer. Toen die in okt. '24 zijn contract verlengde had die waarschijnlijk nooit verwacht zo'n wereld seizoen te spelen. Die wilde gewoon weg.
Dat het bedrag tegenviel betekent niet dat je hem had moeten behouden. Je moet spelers die weg willen niet te lang tegen hun zin bij de club houden. Het feit dat er 2 miskopen van zijn gehaald staat los van die beslissing.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het bedrag / club tegenvielen, en je geen fatsoenlijke vervanger hebt of gaat halen, dan snap je dus eigenlijk niet waarom? Er was simpel gezegd geen reden om Paixao te verkopen. We zijn er als Feyenoorders wel een beetje meester in om onszelf omlaag te praten en bij een beetje wind mee direct van het ergste uit te gaan.
We zijn er voorin eigenlijk op achteruit gegaan, en dat leek gezien de rotzooi die we vorig seizoen hadden vrijwel onmogelijk
Ik had liever volgende zomer 15 miljoen minder gevangen, een ongemotiveerde Paixao en géén Tengstedt en Borges. En dat is in de zo’n beetje allerergste situatie.
Paixao was je belangrijkste aanvallende speler vorig seizoen, daar bewust geen fatsoenlijke vervanger voor halen is gewoon enorme fout. Sauer had als 2e keus genoeg minuten kunnen maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord zet in op Sauer en dat is een meer dan begrijpelijke keuze. Igor wil na 3 jaar een stap maken dus hem laten is ook niks geks aan en dat maakt het ook logisch dat ke geen directe vervanger haalt.
En even een aanvaller halen die er meteen staat is lastig genoeg, blijkt wel als je de aankopen ziet.
Eens, die had in Europa het verschil wel gemaakt. Sluit zelfs niet uit dat je dan nu in de CL had gestaan, al is dat misschien wat ambitieus.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn langspeelplaat staat aan maar je had Paixao makkelijk kunnen houden als je niet die teringzooi voor 15 miljoen had gehaald
Maar inzetten op Sauer is niet hetzelfde als "Sauer is onbetwiste basisspeler". Je had Paixao kunnen houden met Sauer als eerste reserve. Die had dan aan meer dan genoeg minuten gekomen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord zet in op Sauer en dat is een meer dan begrijpelijke keuze. Igor wil na 3 jaar een stap maken dus hem laten is ook niks geks aan en dat maakt het ook logisch dat ke geen directe vervanger haalt.
En even een aanvaller halen die er meteen staat is lastig genoeg, blijkt wel als je de aankopen ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |