je moet dit jaar gewoon kampioen wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:51 schreef Windwalker88 het volgende:
Als het zo doorgaat worden we kampioen hoor. Vergeleken met psv en Ajax is dit toch echt wel een klasse hoger. Nog steeds zuur dat we niet zo speelde tegen Braga, had makkelijk 3-0 kunnen worden dan
mooie testquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef Haringkop2 het volgende:
Leuke eerste helft, komen wel heel goed weg met Ahmedhozic. Aan de andere kant moet het gewoon een doelpunt zijn.
Denk alleen niet dat wij dit tempo nog 45 minuten gaan volhouden.
Het is oktober joh, het is nog een heel eind.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:51 schreef Windwalker88 het volgende:
Als het zo doorgaat worden we kampioen hoor. Vergeleken met psv en Ajax is dit toch echt wel een klasse hoger. Nog steeds zuur dat we niet zo speelde tegen Braga, had makkelijk 3-0 kunnen worden dan
Ik ben ook een beetje bang voor een tweede helft die totaal kut is...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef Haringkop2 het volgende:
Leuke eerste helft, komen wel heel goed weg met Ahmedhozic. Aan de andere kant moet het gewoon een doelpunt zijn.
Denk alleen niet dat wij dit tempo nog 45 minuten gaan volhouden.
PSV gaat nog wel wat beter ballen. Seizoen is nog lang dit dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:51 schreef Windwalker88 het volgende:
Ja, idem. Maar als het een beetje lijkt op de eerste helft is het de allereerste keer ooit dat ik na een nederlaag de woorden "maar ik heb genoten van de pot als voetballiefhebber" uit m'n strot ga krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje bang voor een tweede helft die totaal kut is...
Yup, ben niet zo kapot van die Marokkaan, is ook nog maar net weer fit natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Hwang zal er zo wel uit gaan. En Read en Ueda zie ik de 90 minuten ook niet volmaken. Dan ga je er wel op achteruit qua kwaliteit
is die canadees ook weer stuk?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Hwang zal er zo wel uit gaan. En Read en Ueda zie ik de 90 minuten ook niet volmaken. Dan ga je er wel op achteruit qua kwaliteit
Vind die niet verkeerd, wel een klasse lager dan Hwang; dat dan weer wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup, ben niet zo kapot van die Marokkaan, is ook nog maar net weer fit natuurlijk.
Ik vind Targhalline een ander type speler en niet minder dan Hwang. Ik vind hem meer rust brengen maar ook minder drive.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:06 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Vind die niet verkeerd, wel een klasse lager dan Hwang; dat dan weer wel.
Tuurlijk, het is een goeie jongen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
laten we het hopen, dit is onnodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |