SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De schimmel uit de douche verwijderen, de plakkerige keukenkastjes schoonmaken, de 2cm laag stof van de vloer opzuigen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, het pakkie condooms ligt op het nachtkastje!
Hehe gekheid!In huis zijn nog wel wat dingetjes die moeten gebeuren, maar verder is alles nu wel in orde!
![]()
Spannend hè. Hopelijk wordt het heel leukquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, het pakkie condooms ligt op het nachtkastje!
Hehe gekheid!In huis zijn nog wel wat dingetjes die moeten gebeuren, maar verder is alles nu wel in orde!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja de snijbrander is bijna door al die ellende heen, maar die laatste restjes he....zwavelzuur misschien?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
De schimmel uit de douche verwijderen, de plakkerige keukenkastjes schoonmaken, de 2cm laag stof van de vloer opzuigen?![]()
Ja ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend hè. Hopelijk wordt het heel leuk![]()
![]()
* DJMO gooit stressbal tegen JustinK z'n neusquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK geeft stressbal aan DJMOquote:
Ik hoef nog maar 4 van de 53 woorden, maar werkelijk alles wat ik probeer wordt afgekeurd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO gooit stressbal tegen JustinK z'n neus
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef nog maar 4 van de 53 woorden, maar werkelijk alles wat ik probeer wordt afgekeurd.![]()
![]()
Stressvis, termietvis (geen idee of het bestaande dingen zijn, maar uit baldadigheid ga je de gekste dingen verzinnenquote:)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik bolk je gewoon!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stressvis, termietvis (geen idee of het bestaande dingen zijn, maar uit baldadigheid ga je de gekste dingen verzinnen)
![]()
Testversie pakt ie ook niet
Versierstress?
En nee, smetvreesstresstermiet is ook niet goedIk heb er één en ik ben er trots op
Ik zei al. Je wordt baldadig als je niks meer kunt vinden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ohja. Reetveter was ook al niet goed
Ja welterusten gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Viets!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO gooit stressbal tegen JustinK z'n neus
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef nog maar 4 van de 53 woorden, maar werkelijk alles wat ik probeer wordt afgekeurd.![]()
![]()
In je tummie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ afbeelding ]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uitjeSPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Elke maand na een dag of één
Gaat @JustinK aan kop, alleen
Elke maand na een dag of twee
Valt het voor de rest niet mee
Elke maand na een dag of drie
Ontpopt JustinK zich als DTS-genie
Elke maand na een dag of vier
Is JustinK heer en meester hier
Elke maand na een dag of vijf
Schudt JustinK de rest van het lijf
Elke maand na een dag of zes
Leest JustinK de rest de les
Elke maand na een dag of zeven
Moet je met JustinK als winnaar leven
Elke maand na een dag of acht
Blijkt dat het wéér gaat zoals verwacht
Elke maand na een dag of negen
Valt de geslagen kloof enorm tegen
Elke maand na een dag of tien
zijn alle andere deelnemers gezien
Elke maand na een dag of elf
Weet je: @JustinK wint als vanzelf
Elke maand... - ho, stop dit lof-gedicht
Want op twaalf rijmt niks, einde berichtMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En het is zo simpel: het enige dat je hoeft te doen is Justin Bolken!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:25 schreef Homijn het volgende:
Gaat @:JustinK aan kop, alleen
Weet je: @:JustinK wint als vanzelf
Want op twaalf rijmt niks, einde bericht![]()
![]()
![]()
Mooi gedicht weer![]()
![]()
Fantastischquote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:25 schreef Homijn het volgende:
Gaat @:JustinK aan kop, alleen
Weet je: @:JustinK wint als vanzelf
Want op twaalf rijmt niks, einde bericht
♡♡♡♡![]()
Ik keur geweld nooit goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ten zeerste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe en dreame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oant moarn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jo ek in moaie nacht tawinske dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey man
Ga ook zo pitten hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga jij ook al ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is altijd lastig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is lastigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
Niet genoeg moe maar moet wel slapen
Ik heb t andersom♡♡♡♡![]()
Slapen wel moet maar moe genoeg niet ?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is lastig
Ik heb t andersom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elkaar tips geven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slapen wel moet maar moe genoeg niet ?![]()
Moe en moet slapen maar wil niet♡♡♡♡![]()
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
beetje trek, zal ik gewoon visje bakken♡♡♡♡![]()
Prima idee.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezel.quote:
GlinsterendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Irri.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LOL.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent al over de helft.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor je het weet is het weer maandag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet t
Maar al moe alsof t vrijdag us
Dat helpt nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor je het weet is het weer maandag.♡♡♡♡![]()
Jij ook lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen vis, had nog resterende woknoedels in de koelkast
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe bevalt de Shutdown ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij zijn state-funded, ik heb ook nog geen AOW of andere uitkering, dus tot nu toe heb ik er geen last van.quote:![]()
Gelukkig maar. Toen ik het hoorde dacht ik wel even aan je.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij zijn state-funded, ik heb ook nog geen AOW of andere uitkering, dus tot nu toe heb ik er geen last van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ben je toch een ontzettend lieve jongenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Toen ik het hoorde dacht ik wel even aan je..
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het moet natuurlijk niet te lang gaan duren, want dan wordt het een chaos.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Toen ik het hoorde dacht ik wel even aan je.
Maar voldoende sperziebonen gedopt, nu nog bedenken wat ik er mee ga doenBlancheren of roerbakken. Ik voel me lui, dus gewoon even blancheren, stukje vlees erbij, en iets van linzen erbij.
![]()
Heer Killem.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ontzettend lieve jongen.
De laatste was iets van 39 dagen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk niet te lang gaan duren, want dan wordt het een chaos.
Maar voldoende sperziebonen gedopt, nu nog bedenken wat ik er mee ga doenBlancheren of roerbakken. Ik voel me lui, dus gewoon even blancheren, stukje vlees erbij, en iets van linzen erbij.
250 g sperziebonen (gepunt)quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk niet te lang gaan duren, want dan wordt het een chaos.
200 g linzen (blik/pot)
300 g krieltjes (in kwarten, mét schil = minder werk)
250 g vlees (kip, worstjes, gehaktballetjes of wat je wil)
1 ui + 1 teentje knoflook
Klein blik tomatenblokjes of 2 el crème fraîche
Kruiden: rozemarijn/tijm óf paprikapoeder/komijn
Olijfolie of beetje boter
Zo maak je het:
Krieltjes in de pan met wat olie → aanbraden tot ze mooi bruin beginnen te worden (±10 min, met deksel erop garen ze sneller).
Vlees erbij, mee aanbakken.
Ui + knoflook erbij.
Sperziebonen en linzen toevoegen.
Afblussen met tomaat (frisser, stoofachtig) of crème fraîche (romiger).
Nog 10 min laten pruttelen tot alles gaar is.
Afmaken met wat verse peterselie of een kneepje citroen → tilt het lekker op.
@kree
Komt ie nu meequote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
250 g sperziebonen (gepunt)
200 g linzen (blik/pot)
300 g krieltjes (in kwarten, mét schil = minder werk)
250 g vlees (kip, worstjes, gehaktballetjes of wat je wil)
1 ui + 1 teentje knoflook
Klein blik tomatenblokjes of 2 el crème fraîche
Kruiden: rozemarijn/tijm óf paprikapoeder/komijn
Olijfolie of beetje boter
Zo maak je het:
Krieltjes in de pan met wat olie → aanbraden tot ze mooi bruin beginnen te worden (±10 min, met deksel erop garen ze sneller).
Vlees erbij, mee aanbakken.
Ui + knoflook erbij.
Sperziebonen en linzen toevoegen.
Afblussen met tomaat (frisser, stoofachtig) of crème fraîche (romiger).
Nog 10 min laten pruttelen tot alles gaar is.
Afmaken met wat verse peterselie of een kneepje citroen → tilt het lekker op.
@:kreeIk ga proberen dit te onthouden voor een volgende keer.
Het bleken hele dunne lapjes steak te zijn, dus ik marineer ze nu even in soja saus en gember poeder. Dan kort in een hete pan aanbakken. Heb al rijst in een pannetje gedaan. In het kort, ik improviseer mijn avondeten bij elkaar (meestal zo als ik gejogd heb vlak ervoor)![]()
Ik doe aardappeltjes bijna altijd met schilquote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:53 schreef KillemWieft het volgende:
300 g krieltjes (in kwarten, mét schil = minder werk)Ik heb meestal klein soort rode aardappeltjes, ala krieltjes.
![]()
Nu heb ik honger. Thanks!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt ie nu meeIk ga proberen dit te onthouden voor een volgende keer.
Het bleken hele dunne lapjes steak te zijn, dus ik marineer ze nu even in soja saus en gember poeder. Dan kort in een hete pan aanbakken. Heb al rijst in een pannetje gedaan. In het kort, ik improviseer mijn avondeten bij elkaar (meestal zo als ik gejogd heb vlak ervoor)
Zo terug.
Ik heb nog een restje kappucijnerschotel.
Mangiare, wat ligt er op jouuw spiegel bordje ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoop dat ik morgen niet zo snotter en nies, dan moet ik wel etentje afzeggen met collega'sUw ADH vitamine Worst
Ik heb van alles door mn strot gedouwd. 2 kanjers, 2 donuts, chippies, jalapeño kaasstengel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mangiare, wat ligt er op jouuw spiegel bordje ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoop met je mee, al vond ik er ook vaak weinig aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
hoop dat ik morgen niet zo snotter en nies, dan moet ik wel etentje afzeggen met collega's“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeetje wat vervelend.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
hoop dat ik morgen niet zo snotter en nies, dan moet ik wel etentje afzeggen met collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zijn die lekker ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kaas uien broodje van de appie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nope.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kaas uien broodje van de appie?
KW![]()
Heb je al lekker geslapen? Ik heb koude voeten man.
Heerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nope.
KW![]()
Heb je al lekker geslapen? Ik heb koude voeten man.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jeetje wat vervelend.Valt mee, goede reden om vroeger te stoppen omdat ik ergens af moet reizen en gratis etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Zijn die lekker Killem ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nope nog niet geslapen... heb ook koude voetenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nope.
KW![]()
Heb je al lekker geslapen? Ik heb koude voeten man.![]()
Mwa. Ben sowieso niet kapot van de broodafdeling van de Appie. Matige kwaliteit allemaal, maar de AH is wel lekker dichtbij dus daar doe ik bijna al mn boodschappen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Kwartiertje werk dit keer![]()
Waar gaan jullie morgen eten?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, goede reden om vroeger te stoppen omdat ik ergens af moet reizen en gratis etenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik mis de zomer nu al.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope nog niet geslapen... heb ook koude voetenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Uienkruier ken ik wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mwa. Ben sowieso niet kapot van de broodafdeling van de Appie. Matige kwaliteit allemaal, maar de AH is wel lekker dichtbij dus daar doe ik bijna al mn boodschappen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het werd zomer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In Utrechtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar gaan jullie morgen eten?Uw ADH vitamine Worst
Emigreren naar Sierra Leone. Chillen met Bolle Jos en zo.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga mee. Hij heeft wel de dochter van de president geregeld geloof ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Emigreren naar Sierra Leone. Chillen met Bolle Jos en zo.![]()
![]()
Op kraamvisite.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Emigreren naar Sierra Leone. Chillen met Bolle Jos en zo.
Kloptquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga mee. Hij heeft wel de dochter van de president geregeld geloof ik.
Hier is de herfst ook begonnen. Het was maar 32 graden vanmiddag en de temperatuur is nu gedaald tot 29quote:Vannacht wordt het zelfs koud: 20 graden
![]()
En nu even een wandelingetje![]()
![]()
Nederland en België blijven maar straffen en boetes eisen. Deze man krijgen ze nooit.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_webp,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)e_Jos.jpg]afbeelding[/url] ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat heb je het toch ontzettend zwaar. Vergeet je oorwarmers niet!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is de herfst ook begonnen. Het was maar 32 graden vanmiddag en de temperatuur is nu gedaald tot 29Vannacht wordt het zelfs koud: 20 graden
![]()
En nu even een wandelingetjeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mijn zelfgebreide wollen piemelwarmerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heb je het toch ontzettend zwaar. Vergeet je oorwarmers niet!![]()
![]()
In ieder geval niet levend.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederland en België blijven maar straffen en boetes eisen. Deze man krijgen ze nooit.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn zelfgebreide wollen piemelwarmer
Was laatst in een talkshow dat iemand zei dat het OM hem niet eens wilde , want te groot en zou alleen maar problemen opleveren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst in een talkshow dat iemand zei dat het OM hem niet eens wilde , want te groot en zou alleen maar problemen opleveren.
Dat zie je wel aan Taghi bijv.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat soort gasten moet je ook gewoon door een arrestatieteam laten executeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan Taghi bijv.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze leveren wel freon.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat soort gasten moet je ook gewoon door een arrestatieteam laten executeren.
Altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:04 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens?
Honger ‘s nachts?
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:04 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens?
Honger ‘s nachts?
Meer moemoe om van te houden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:10 schreef moemoe het volgende:
Ik wil helemaal niet eten ‘s nachts om te voorkomen dat ik een bolle moemoe word.
Slapen is altijd een goed idee, als het lukt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:12 schreef KoningWouter het volgende:
Koningwouter is zich aan het bedenken of hij diablo 4, lego of gaat slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lukt dus niet...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen is altijd een goed idee, als het lukt.![]()
Het is ook best nog wel vroeg, blijf nog maar even.
Ook nog wakker of trek ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Succes!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ja denk dat ik nog een half uurtje probeer anders ga ik er maar uit. Tot ooit
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ja denk dat ik nog een half uurtje probeer anders ga ik er maar uit. Tot ooit
Ik vond mezelf het mooist toen ik maatje XS hadquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meer moemoe om van te houden..
![]()
Dat is wel heel klein.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond mezelf het mooist toen ik maatje XS had.
Mi gado, m’n bana is nog groter.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond mezelf het mooist toen ik maatje XS had.
Ik heb ook jaren mt 28 qua spijkerbroek gehad. Maar nu wel iets groter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is geen eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:26 schreef moemoe het volgende:
Het zijn rijstwafels met kaas en een kopje thee geworden.
Kaas is wel lekker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-10-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 555 / +555 / +0 / 259 / 306 / 1.81
2. FreshFruit / 198 / +141 / +57 / 159 / 240 / 0.83
3. KillemWieft / 89 / +68 / +21 / 32 / 67 / 1.33
4. Dotteke / 42 / +42 / +0 / 152 / 184 / 0.23
5. HappyCharly / 23 / +13 / +10 / 29 / 38 / 0.61
6. hemarookworst / 20 / +15 / +5 / 21 / 52 / 0.38
7. _UserName_ / 19 / +19 / +0 / 15 / 23 / 0.83
8. greysbones / 17 / +17 / +0 / 18 / 30 / 0.57
9. devzero / 14 / +13 / +1 / 22 / 34 / 0.41
10. KoningWouter / 14 / +11 / +3 / 20 / 30 / 0.47
11. Dr.Mikey / 9 / +9 / +0 / 2 / 8 / 1.13
12. StevenHyde / 9 / +6 / +3 / 24 / 43 / 0.21
13. Lovely / 8 / +8 / +0 / 17 / 30 / 0.27
14. gebrokenglas / 7 / +7 / +0 / 24 / 38 / 0.18
15. Pinnenmutske / 7 / +7 / +0 / 25 / 40 / 0.18
16. mario390 / 7 / +7 / +0 / 15 / 27 / 0.26
17. moemoe / 2 / +0 / +2 / 3 / 5 / 0.4
18. Rob / 1 / +1 / +0 / 5 / 7 / 0.14
19. ToT / 1 / +1 / +0 / 22 / 26 / 0.04
20. MooieTop6 / 1 / +1 / +0 / 14 / 22 / 0.05SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Is de beste kaasmakerij in Friesland.quote:
Ik ben ook niet zo heel grootquote:.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, m’n bana is nog groter.Maar ben je tevreden of wil je het toch anders?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook jaren mt 28 qua spijkerbroek gehad. Maar nu wel iets groter.Je wil dat ik een moksi meti weg werk ‘s nachts?quote:![]()
![]()
Nootachtige smaak las ik? Lust nu wel een stukje kaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is de beste kaasmakerij in Friesland.
Er mogen nu wel wat kilootjes af.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel groot.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar ben je tevreden of wil je het toch anders?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb daar geen moeite mee. Ook niet als ontbijt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel groot.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar ben je tevreden of wil je het toch anders?
[..]
Je wil dat ik een moksi meti weg werk ‘s nachts?
Nog 3 maandjes wachten en dan kun je meedoen met de rest van Nederland op 1 januariquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er mogen nu wel wat kilootjes af..
![]()
Deze is heel lekker.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nootachtige smaak las ik? Lust nu wel een stukje kaas.
Ik ga straks een zolpi pakken. Als je nou wat dichterbij woonde…quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Had ik dat maar. Moet morgen maar ff achter m'n pillen aanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bij mij in de familie was roti als ontbijt ook niet vreemdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee. Ook niet als ontbijt..
Zal ik je een geheimpje opbiechten?
Ik at al een aantal jaren geen vlees meer en pas geleden ben ik toch eenmalig gezwicht.
Weet je wat het was? Zo’n pittige Surinaamse kipworst. Dat was altijd 1 van mijn favorieten.![]()
Ach ik regel morgen ff die pillen. Is ook geen ramp een nachtje brak slapen, heb morgen toch geen reet te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga straks een zolpi pakken. Als je nou wat dichterbij woonde…
Alleen moet ik nu wel even wat rekening gaan houden aan volgende week als ik dat technical assessment heb.![]()
Nou en? Heb je er van genoten? Juist ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij mij in de familie was roti als ontbijt ook niet vreemd.
Ik at al een aantal jaren geen vlees meer en pas geleden ben ik toch eenmalig gezwicht.
Weet je wat het was? Zo’n pittige Surinaamse kipworst. Dat was altijd 1 van mijn favorieten.![]()
Daar gaat het om.
Om eerlijk te zijn was het in mijn gedachten lekkerderquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou en? Heb je er van genoten? Juist ja..
Ik had wel een mooi “houvast” om geen vlees meer te eten, maar er dan toch vanaf gestapt.
Misschien dat zoiets in de toekomst weer zal gebeuren, maar ik denk het niet. Denk ik.![]()
Doe je het vanuit ideologische overtuigingen dat vega zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het in mijn gedachten lekkerder.
Ik had wel een mooi “houvast” om geen vlees meer te eten, maar er dan toch vanaf gestapt.
Misschien dat zoiets in de toekomst weer zal gebeuren, maar ik denk het niet. Denk ik.![]()
Ja, de laatste keer dat ik je sprak zei je dat je geen vlees meer at. Was je toevallig ergens waar ze die verkochten en kon je de verleiding niet weerstaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij mij in de familie was roti als ontbijt ook niet vreemd.
Weet je wat het was? Zo’n pittige Surinaamse kipworst. Dat was altijd 1 van mijn favorieten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit is wel herkenbaar trouwens. Ik eet ook steeds minder vlees omdat ik het niet meer lekker vind.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het in mijn gedachten lekkerder.
Misschien dat zoiets in de toekomst weer zal gebeuren, maar ik denk het niet. Denk ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nachtje niet slapen trek ik niet. Vroeger niet en nu nog minder. Ja, alleen met een beetje hulp, maar als ik minder dan 3 uur heb geslapen voel ik me de hele dag kut.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ik regel morgen ff die pillen. Is ook geen ramp een nachtje brak slapen, heb morgen toch geen reet te doen.
Alleen moet ik nu wel even wat rekening gaan houden aan volgende week als ik dat technical assessment heb.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Echt, ik merk op dat ik elk jaar meer vlees eet. Kan zo onderhand niet meer stoppen met het eten van vlees zo veel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar trouwens. Ik eet ook steeds minder vlees omdat ik het niet meer lekker vind.![]()
Carnivore diet!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt, ik merk op dat ik elk jaar meer vlees eet. Kan zo onderhand niet meer stoppen met het eten van vlees zo veel.
Ja ik vind het ook niet prettig hoor, maar is nu even niets aan te doen. Ik had maandag al mailtje gestuurd voor die pillen maar kreeg geen reactie. Vandaag gebeld, ja hij is nu pas op kantoor. Dus tja, vandaag maar bellen anders slaap ik gerust een week niet zonder die crap.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nachtje niet slapen trek ik niet. Vroeger niet en nu nog minder. Ja, alleen met een beetje hulp, maar als ik minder dan 3 uur heb geslapen voel ik me de hele dag kut.![]()
Vooral varkensvlees hoef ik niet meer. Ben wel meer vis gaan eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt, ik merk op dat ik elk jaar meer vlees eet. Kan zo onderhand niet meer stoppen met het eten van vlees zo veel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel, vanuit een bepaalde overtuiging.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe je het vanuit ideologische overtuigingen dat vega zijn?
Waarover ik overigens nog steeds nadenk van tijd tot tijd.![]()
Dat is wel ernstig. Ik zou helemaal gek worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet prettig hoor, maar is nu even niets aan te doen. Ik had maandag al mailtje gestuurd voor die pillen maar kreeg geen reactie. Vandaag gebeld, ja hij is nu pas op kantoor. Dus tja, vandaag maar bellen anders slaap ik gerust een week niet zonder die crap.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Naja dan ben je gewoon even een dagje part-time vega geweest toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, vanuit een bepaalde overtuiging.
Waarover ik overigens nog steeds nadenk van tijd tot tijd.
Vriend van me eet ook vegetarisch omdat zijn vriendin vega is. Vond die tofu wel even wennen hoor toen ik daar at.![]()
Heb een keer 2 weken niet geslapen. Dat was echt drama, werd zo manisch als de pieten. Zat met de voetjes op het bureau op mijn werk te fluiten. Scheelde niet veel of ik was doorgedraaid.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig. Ik zou helemaal gek worden.![]()
Dat is wel heel heftig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een keer 2 weken niet geslapen. Dat was echt drama, werd zo manisch als de pieten. Zat met de voetjes op het bureau op mijn werk te fluiten. Scheelde niet veel of ik was doorgedraaid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn moeder had een grote portie meegebracht voor haarzelf en toen was het ineens verdwenenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik je sprak zei je dat je geen vlees meer at. Was je toevallig ergens waar ze die verkochten en kon je de verleiding niet weerstaan?.
Ello dearquote:.
Je hoeft geen honger te hebben, alleen kaas nuttigen is prima voor dit topic.
Ik vind de gedachte aan vlees nog steeds lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar trouwens. Ik eet ook steeds minder vlees omdat ik het niet meer lekker vind..
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt, ik merk op dat ik elk jaar meer vlees eet. Kan zo onderhand niet meer stoppen met het eten van vlees zo veel.![]()
![]()
Het is ook geen rampquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja dan ben je gewoon even een dagje part-time vega geweest toch?
Vriend van me eet ook vegetarisch omdat zijn vriendin vega is. Vond die tofu wel even wennen hoor toen ik daar at..
Ik houd zelf niet heel erg van tofu, liever iets als tempeh.Twee weken is wel heel langquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een keer 2 weken niet geslapen. Dat was echt drama, werd zo manisch als de pieten. Zat met de voetjes op het bureau op mijn werk te fluiten. Scheelde niet veel of ik was doorgedraaid..
![]()
quote:![]()
Er zijn trouwens planten die naar zaad ruiken. Tenminste dat vind ik. Vaak in het voorjaar ruik ik ze buiten ben.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Er zijn trouwens planten die naar zaad ruiken. Tenminste dat vind ik. Vaak in het voorjaar ruik ik ze buiten ben.![]()
![]()
Ja heb even Tempeh opgezocht, kan het zijn dat ik dat een keer bij een Indonesisch restaurant heb gegeten? Volgens mij vond ik het toen wel lekker.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp.
Ik houd zelf niet heel erg van tofu, liever iets als tempeh.
[..]
Twee weken is wel heel lang.
![]()
Vandaag de docuserie van Tygo over flakka gekeken, die mensen doen dat met gemak.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp.
[..]
In India weten ze lekker vegan eten klaar te makenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp.
[..]
.
Herkenbaar? Kan natuurlijk ook zijn dat het een homo ontmoetingsplaats is waar ik niet van op de hoogte ben.quote:![]()
Haha nee niet herkenbaar, maar vind het wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Herkenbaar? Kan natuurlijk ook zijn dat het een homo ontmoetingsplaats is waar ik niet van op de hoogte ben.![]()
Koriander heb ik dat mee maar dat smaakt naar zeepsop.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In India weten ze lekker vegan eten klaar te maken.
Ja dat ga ik dus nooit doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:02 schreef moemoe het volgende:
Ik herinner me opeens dat ik 1 maand nauwelijks/niet heb geslapen om dit spel te kunnen winnen.
Snap niet dat Justin dit nog steeds wil winnen. Maar iedereen zo zijn ding.![]()
Ik heb 2 uur geleden nog avondeten gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:53 schreef moemoe het volgende:
Ello dear.
Je hoeft geen honger te hebben, alleen kaas nuttigen is prima voor dit topic.
Hoop sperziebonen
![]()
![]()
Hij heeft er wel een volledige dagtaak aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus nooit doen.
Snap niet dat Justin dit nog steeds wil winnen. Maar iedereen zo zijn ding.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, kan heel goed! Is een normaal onderdeel van een rijsttafel geloof ikquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb even Tempeh opgezocht, kan het zijn dat ik dat een keer bij een Indonesisch restaurant heb gegeten? Volgens mij vond ik het toen wel lekker..
Oh, klinkt wel interessant. Ik wist niet dat hij nog programma’s maakte.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag de docuserie van Tygo over flakka gekeken, die mensen doen dat met gemak.![]()
tofu heeft weinig smaak en de textuur is ook niet erg aangenaam (behalve in soep). Dus veel marineren en voor bakken zoveel mogelijk vocht eruit zien te krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:59 schreef moemoe het volgende:
Tempeh heeft gewoon meer smaak, dus dat is makkelijker te bereiden![]()
Ja van 's ochtends vroeg tot middernacht zo'n beetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een volledige dagtaak aan.![]()
Hij is wel heel goed in dit soort series. Deze staat sinds gister op NPO. En ja, heeft even een lastige periode gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, kan heel goed! Is een normaal onderdeel van een rijsttafel geloof ik.
[..]
Oh, klinkt wel interessant. Ik wist niet dat hij nog programma’s maakte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koriander vind ik heerlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee niet herkenbaar, maar vind het wel opmerkelijk.
Koriander heb ik dat mee maar dat smaakt naar zeepsop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Koriander vind ik heerlijk!dolletje? Oxycodin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know rightquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In India weten ze lekker vegan eten klaar te maken.
.
1,5 minuut van mijn leven zijn zojuist verloren gegaanquote:.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus nooit doen.
Snap niet dat Justin dit nog steeds wil winnen. Maar iedereen zo zijn ding..
Ik ken je (nog) niet zo heel goed, maar een aantal jaren geleden was de winnaar geen uitgemaakte zaak. Misschien had je het toen wel leuk gevonden om een kansje te wagen op de winst.
Oh ja, ik was even het tijdsverschil vergetenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur geleden nog avondeten gehadHoop sperziebonen
.
Ik dacht dat je lekker wilde mee snacken ‘s nachts.![]()
Als ik een oxy neem ben ik de volgende dag niet vooruit te branden en voel me dan ook zwaar depri.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Was die lastig om te winnen moemoe ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know right.
[..]
1,5 minuut van mijn leven zijn zojuist verloren gegaan.
[..].
Ik ken je (nog) niet zo heel goed, maar een aantal jaren geleden was de winnaar geen uitgemaakte zaak. Misschien had je het toen wel leuk gevonden om een kansje te wagen op de winst.
[..]
Oh ja, ik was even het tijdsverschil vergeten.
Ik dacht dat je lekker wilde mee snacken ‘s nachts.
Dat was het voordat Justin kwam ook niet haha. Maar Justin heeft alle spelregels herschreven op dag 1 haalt hij al meer punten dan de meesten in de hele maand doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know right.
[..]
1,5 minuut van mijn leven zijn zojuist verloren gegaan.
[..].
[..]
Oh ja, ik was even het tijdsverschil vergeten.
Ik dacht dat je lekker wilde mee snacken ‘s nachts.![]()
![]()
Heb het beide nog niet gehad. Hoorde dat het wel lekker spul is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik een oxy neem ben ik de volgende dag niet vooruit te branden en voel me dan ook zwaar depri.![]()
![]()
Doe mij maar gewoon Charlie. Daar word ik happy van.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het beide nog niet gehad. Hoorde dat het wel lekker spul is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Even een nakkie en door.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik een oxy neem ben ik de volgende dag niet vooruit te branden en voel me dan ook zwaar depri.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heeft geen effect op mij. Gelukkig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon Charlie. Daar word ik happy van.![]()
Als je de dag moet beginnen met een nakkie is het eind zoek.quote:
Het is bijna sponzig, tofu/tahoe.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
tofu heeft weinig smaak en de textuur is ook niet erg aangenaam (behalve in soep). Dus veel marineren en voor bakken zoveel mogelijk vocht eruit zien te krijgen.
Tempeh heeft gewoon meer smaak, dus dat is makkelijker te bereiden
Doe mij maar iets met een bite.
Ik vind hem een goed acteur, maar heb denk ik nooit een docu van hem gezien. Ik zal er eens even induikenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is wel heel goed in dit soort series. Deze staat sinds gister op NPO. En ja, heeft even een lastige periode gehad..
Ik heb er best hard voor gewerkt (ja echt).quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was die lastig om te winnen moemoe ?
[ afbeelding ]
Maar was heel leuk om te doen met de gezellige mensen in het topic destijds.
Hmmm, 555 punten 1 dagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was het voordat Justin kwam ook niet haha. Maar Justin heeft alle spelregels herschreven op dag 1 haalt hij al meer punten dan de meesten in de hele maand doen..
Ik kom hier niet meer zo heel vaak, dus krijg niet helemaal mee hoe @JustinK dat allemaal doet.
Maar erhm vertel?Bolkt hij hard of pakt hij gewoon goed zijn momenten?
![]()
![]()
Dat dacht ik de eerste 5x of zo ook. En toen ….quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heeft geen effect op mij. Gelukkig.
Hij is gewoon altijd hier. En heeft altijd een pagina met het topic open. Daar plakt hij dan direct een smiley in als iemand wat zegt. En dat al meer dan een jaar lang elke dag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is bijna sponzig, tofu/tahoe.
[..]
Ik vind hem een goed acteur, maar heb denk ik nooit een docu van hem gezien. Ik zal er eens even induiken.
[..]
Ik heb er best hard voor gewerkt (ja echt).
[..]
Hmmm, 555 punten 1 dag.
Ik kom hier niet meer zo heel vaak, dus krijg niet helemaal mee hoe @:justink dat allemaal doet.
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat dacht ik de eerste 5x of zo ook. En toen ….
![]()
Tygo heeft er meerder. Over GHB en de ander over designerdrugs.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is bijna sponzig, tofu/tahoe.
[..]
Ik vind hem een goed acteur, maar heb denk ik nooit een docu van hem gezien. Ik zal er eens even induiken.
[..]
Ik heb er best hard voor gewerkt (ja echt).
[..]
Hmmm, 555 punten 1 dag.
Ik kom hier niet meer zo heel vaak, dus krijg niet helemaal mee hoe @:justink dat allemaal doet.
Ik kom hier eigenlijk al jaren alleen op m’n mobiel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:25 schreef moemoe het volgende:
Ik heb het USB-dingetje dat mijn muis verbindt met mijn laptop opgestofzuigd per ongeluk.
En was het ondertussen alweer vergeten, totdat ik eraan dacht om mijn laptop op te starten om een nachtje te FOK!ken.
Dus nu maar op mijn mobiel.
Heb jij een Japans toilet ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een echte volhouderquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij is gewoon altijd hier. En heeft altijd een pagina met het topic open. Daar plakt hij dan direct een smiley in als iemand wat zegt. En dat al meer dan een jaar lang elke dag..
Oké, ik kom overdag een keer spieken om dat te aanschouwen.
![]()
Heb je een bepaalde tijd dat je wilt reserveren? Onze Jus heeft een strakke dagplanning voor de punten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een echte volhouder.
![]()
Leuke user verder hoor, maar je komt er niet tussen. Beetje vergelijkbaar met @Haagsquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een echte volhouder.
Ow.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoel om te drinken! Uit een fles.
Oke, ik had dat altijd met mdma dat water zo lekker is. Alleen werkt dat ook niet meer op mij.quote:![]()
Ik wil er best iets van weten, maar zo diep gaat mijn interesse in drugs ook weer nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tygo heeft er meerder. Over GHB en de ander over designerdrugs..
Gekookt water met een smaakjequote:.
Water met een schijfje citroen![]()
.
Helemaal 2025quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk al jaren alleen op m’n mobiel..
![]()
Waterdrop is toch 2025 ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil er best iets van weten, maar zo diep gaat mijn interesse in drugs ook weer niet.
[..]
Gekookt water met een smaakje.
Water met een schijfje citroen![]()
.
[..]
Helemaal 2025.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: