Ik vond mezelf het mooist toen ik maatje XS hadquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meer moemoe om van te houden.
Dat is wel heel klein.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond mezelf het mooist toen ik maatje XS had.
Mi gado, m’n bana is nog groter.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond mezelf het mooist toen ik maatje XS had.
Dat is geen eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:26 schreef moemoe het volgende:
Het zijn rijstwafels met kaas en een kopje thee geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is de beste kaasmakerij in Friesland.quote:
Ik ben ook niet zo heel grootquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, m’n bana is nog groter.
Maar ben je tevreden of wil je het toch anders?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook jaren mt 28 qua spijkerbroek gehad. Maar nu wel iets groter.
Je wil dat ik een moksi meti weg werk ‘s nachts?quote:
Nootachtige smaak las ik? Lust nu wel een stukje kaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is de beste kaasmakerij in Friesland.
Er mogen nu wel wat kilootjes af.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel groot.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar ben je tevreden of wil je het toch anders?
Ik heb daar geen moeite mee. Ook niet als ontbijt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel groot.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar ben je tevreden of wil je het toch anders?
[..]
Je wil dat ik een moksi meti weg werk ‘s nachts?
Nog 3 maandjes wachten en dan kun je meedoen met de rest van Nederland op 1 januariquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er mogen nu wel wat kilootjes af.
Deze is heel lekker.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nootachtige smaak las ik? Lust nu wel een stukje kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |