Heb het beide nog niet gehad. Hoorde dat het wel lekker spul is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik een oxy neem ben ik de volgende dag niet vooruit te branden en voel me dan ook zwaar depri.
Doe mij maar gewoon Charlie. Daar word ik happy van.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het beide nog niet gehad. Hoorde dat het wel lekker spul is.
Even een nakkie en door.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik een oxy neem ben ik de volgende dag niet vooruit te branden en voel me dan ook zwaar depri.
Dat heeft geen effect op mij. Gelukkig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon Charlie. Daar word ik happy van.
Als je de dag moet beginnen met een nakkie is het eind zoek.quote:
Het is bijna sponzig, tofu/tahoe.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
tofu heeft weinig smaak en de textuur is ook niet erg aangenaam (behalve in soep). Dus veel marineren en voor bakken zoveel mogelijk vocht eruit zien te krijgen.
Tempeh heeft gewoon meer smaak, dus dat is makkelijker te bereiden
Ik vind hem een goed acteur, maar heb denk ik nooit een docu van hem gezien. Ik zal er eens even induikenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is wel heel goed in dit soort series. Deze staat sinds gister op NPO. En ja, heeft even een lastige periode gehad.
Ik heb er best hard voor gewerkt (ja echt).quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was die lastig om te winnen moemoe ?
[ afbeelding ]
Hmmm, 555 punten 1 dagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was het voordat Justin kwam ook niet haha. Maar Justin heeft alle spelregels herschreven op dag 1 haalt hij al meer punten dan de meesten in de hele maand doen.
Dat dacht ik de eerste 5x of zo ook. En toen ….quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heeft geen effect op mij. Gelukkig.
Hij is gewoon altijd hier. En heeft altijd een pagina met het topic open. Daar plakt hij dan direct een smiley in als iemand wat zegt. En dat al meer dan een jaar lang elke dag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is bijna sponzig, tofu/tahoe.
Doe mij maar iets met een bite.
[..]
Ik vind hem een goed acteur, maar heb denk ik nooit een docu van hem gezien. Ik zal er eens even induiken.
[..]
Ik heb er best hard voor gewerkt (ja echt).
Maar was heel leuk om te doen met de gezellige mensen in het topic destijds.
[..]
Hmmm, 555 punten 1 dag.
Ik kom hier niet meer zo heel vaak, dus krijg niet helemaal mee hoe @:justink dat allemaal doet.
Maar erhm vertel?Bolkt hij hard of pakt hij gewoon goed zijn momenten?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat dacht ik de eerste 5x of zo ook. En toen ….
Tygo heeft er meerder. Over GHB en de ander over designerdrugs.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is bijna sponzig, tofu/tahoe.
Doe mij maar iets met een bite.
[..]
Ik vind hem een goed acteur, maar heb denk ik nooit een docu van hem gezien. Ik zal er eens even induiken.
[..]
Ik heb er best hard voor gewerkt (ja echt).
Maar was heel leuk om te doen met de gezellige mensen in het topic destijds.
[..]
Hmmm, 555 punten 1 dag.
Ik kom hier niet meer zo heel vaak, dus krijg niet helemaal mee hoe @:justink dat allemaal doet.
Maar erhm vertel?Bolkt hij hard of pakt hij gewoon goed zijn momenten?
Ik kom hier eigenlijk al jaren alleen op m’n mobiel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:25 schreef moemoe het volgende:
Ik heb het USB-dingetje dat mijn muis verbindt met mijn laptop opgestofzuigd per ongeluk.
En was het ondertussen alweer vergeten, totdat ik eraan dacht om mijn laptop op te starten om een nachtje te FOK!ken.
Dus nu maar op mijn mobiel.
Heb jij een Japans toilet ?quote:
Een echte volhouderquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij is gewoon altijd hier. En heeft altijd een pagina met het topic open. Daar plakt hij dan direct een smiley in als iemand wat zegt. En dat al meer dan een jaar lang elke dag.
Heb je een bepaalde tijd dat je wilt reserveren? Onze Jus heeft een strakke dagplanning voor de punten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een echte volhouder.
Oké, ik kom overdag een keer spieken om dat te aanschouwen.
Leuke user verder hoor, maar je komt er niet tussen. Beetje vergelijkbaar met @Haagsquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een echte volhouder.
Oké, ik kom overdag een keer spieken om dat te aanschouwen.
Ow.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoel om te drinken! Uit een fles.
Oke, ik had dat altijd met mdma dat water zo lekker is. Alleen werkt dat ook niet meer op mij.quote:
Ik wil er best iets van weten, maar zo diep gaat mijn interesse in drugs ook weer nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tygo heeft er meerder. Over GHB en de ander over designerdrugs.
Gekookt water met een smaakjequote:
Helemaal 2025quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk al jaren alleen op m’n mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |