SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De schimmel uit de douche verwijderen, de plakkerige keukenkastjes schoonmaken, de 2cm laag stof van de vloer opzuigen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, het pakkie condooms ligt op het nachtkastje!
Hehe gekheid!In huis zijn nog wel wat dingetjes die moeten gebeuren, maar verder is alles nu wel in orde!
![]()
Spannend hè. Hopelijk wordt het heel leukquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, het pakkie condooms ligt op het nachtkastje!
Hehe gekheid!In huis zijn nog wel wat dingetjes die moeten gebeuren, maar verder is alles nu wel in orde!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja de snijbrander is bijna door al die ellende heen, maar die laatste restjes he....zwavelzuur misschien?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
De schimmel uit de douche verwijderen, de plakkerige keukenkastjes schoonmaken, de 2cm laag stof van de vloer opzuigen?![]()
Ja ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend hè. Hopelijk wordt het heel leuk![]()
![]()
* DJMO gooit stressbal tegen JustinK z'n neusquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK geeft stressbal aan DJMOquote:
Ik hoef nog maar 4 van de 53 woorden, maar werkelijk alles wat ik probeer wordt afgekeurd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO gooit stressbal tegen JustinK z'n neus
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef nog maar 4 van de 53 woorden, maar werkelijk alles wat ik probeer wordt afgekeurd.![]()
![]()
Stressvis, termietvis (geen idee of het bestaande dingen zijn, maar uit baldadigheid ga je de gekste dingen verzinnenquote:)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik bolk je gewoon!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stressvis, termietvis (geen idee of het bestaande dingen zijn, maar uit baldadigheid ga je de gekste dingen verzinnen)
![]()
Testversie pakt ie ook niet
Versierstress?
En nee, smetvreesstresstermiet is ook niet goedIk heb er één en ik ben er trots op
Ik zei al. Je wordt baldadig als je niks meer kunt vinden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ohja. Reetveter was ook al niet goed
Ja welterusten gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Viets!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO gooit stressbal tegen JustinK z'n neus
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef nog maar 4 van de 53 woorden, maar werkelijk alles wat ik probeer wordt afgekeurd.![]()
![]()
In je tummie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ afbeelding ]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uitjeSPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Elke maand na een dag of één
Gaat @JustinK aan kop, alleen
Elke maand na een dag of twee
Valt het voor de rest niet mee
Elke maand na een dag of drie
Ontpopt JustinK zich als DTS-genie
Elke maand na een dag of vier
Is JustinK heer en meester hier
Elke maand na een dag of vijf
Schudt JustinK de rest van het lijf
Elke maand na een dag of zes
Leest JustinK de rest de les
Elke maand na een dag of zeven
Moet je met JustinK als winnaar leven
Elke maand na een dag of acht
Blijkt dat het wéér gaat zoals verwacht
Elke maand na een dag of negen
Valt de geslagen kloof enorm tegen
Elke maand na een dag of tien
zijn alle andere deelnemers gezien
Elke maand na een dag of elf
Weet je: @JustinK wint als vanzelf
Elke maand... - ho, stop dit lof-gedicht
Want op twaalf rijmt niks, einde berichtMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En het is zo simpel: het enige dat je hoeft te doen is Justin Bolken!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:25 schreef Homijn het volgende:
Gaat @:JustinK aan kop, alleen
Weet je: @:JustinK wint als vanzelf
Want op twaalf rijmt niks, einde bericht![]()
![]()
![]()
Mooi gedicht weer![]()
![]()
Fantastischquote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:25 schreef Homijn het volgende:
Gaat @:JustinK aan kop, alleen
Weet je: @:JustinK wint als vanzelf
Want op twaalf rijmt niks, einde bericht
♡♡♡♡![]()
Ik keur geweld nooit goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ten zeerste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe en dreame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oant moarn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jo ek in moaie nacht tawinske dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey man
Ga ook zo pitten hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga jij ook al ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is altijd lastig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is lastigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
Niet genoeg moe maar moet wel slapen
Ik heb t andersom♡♡♡♡![]()
Slapen wel moet maar moe genoeg niet ?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is lastig
Ik heb t andersom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elkaar tips geven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slapen wel moet maar moe genoeg niet ?![]()
Moe en moet slapen maar wil niet♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: