abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218941833
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een rotsituatie Venco.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218941854
Venco,
SPOILER
pi_218941879
Sterkte venco.
SPOILER
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218941892
Kak
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:00:56 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218941979
Heel veel sterkte Venco.

SPOILER
pi_218942035
SPOILER
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:14:28 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218942075
Venco :*
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:15:11 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218942081
SPOILER
pi_218942197
SPOILER
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218942287
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 10:45 schreef hilliebillie het volgende:
Holy moly venco!

Schaam me een beetje voor mn luchtige bericht hierboven maar was al aan het typen voor ik je bericht zag..
Hoeft niet, kan gewoon gebeuren :*
If they say
pi_218942305
Ach lieve Venco :'(
SPOILER
pi_218942541
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:30 schreef vencodark het volgende:
@:miss_sly
SPOILER
SPOILER
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218942939
Fake it till you make it...
pi_218943903
@vencodark
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_218946161
Sterkte @vencodark :*
  zondag 5 oktober 2025 @ 17:21:37 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218946259

Allereerst heel veel sterkte gewenst met deze nare situatie

SPOILER
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_218946610
Wat zijn dit soort momenten van meeleven en tips toch goud waard op dit forum O+

Pfff wij hadden vanmiddag bezoek en nu ze weg zijn is iedereen hier overprikkeld. Haha. Ik had bedacht om in de buurt te gaan bowlen zodat de kinderbende bezig zou zijn, maar dat werd helaas afgezegd omdat de kegel machine stuk was... Lekkere timing :')
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:01:00 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218947054
Dikke knuffel voor iedereen.

Ik zit nu vooral in een rouwproces en doorgaan.

Af en toe word ik gek van mezelf.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:08:21 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218947096
Om maar even een compleet ander onderwerp aan te snijden…
Wij hebben dus dat vakantiehuisje gekocht. We willen het gaan verhuren en daarvoor moet het gekeurd worden. Dus wij hebben hard gewerkt om alles in orde te maken. En vorige week zaterdag was de keuring. We zouden voor dit weekend iets horen. Nou is de dag nog niet voorbij, maar we hebben nog steeds niks gehoord. En ik begrijp dat de keuring wordt gedaan door vrijwilligers.
Blijkbaar krijg je een heel verslag met de foto’s. En ben je afhankelijk van of die persoon tijd heeft of niet. Maar….
Misschien denk ik te ingewikkeld, maar het is toch gewoon
A) goedgekeurd
B) afgekeurd op dit en dit punt.
Ik hoef echt geen verslag van 6 kantjes met foto’s.
Of is dit een normale gang van zaken?

Wij willen het eigenlijk voor de herfstvakantie al in de verhuur hebben. Maar dat is dus hier over een week al. Gaan we zo niet redden.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:08:40 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218947098
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:

Ik heb denk ik iets gemist? Of niet goed opgeslagen, kan ook.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:10:58 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218947118
@amaranta wie keurt dan? Vanuit het park?
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:30:22 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_218947238
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:08 schreef amaranta het volgende:
Om maar even een compleet ander onderwerp aan te snijden…
Wij hebben dus dat vakantiehuisje gekocht. We willen het gaan verhuren en daarvoor moet het gekeurd worden. Dus wij hebben hard gewerkt om alles in orde te maken. En vorige week zaterdag was de keuring. We zouden voor dit weekend iets horen. Nou is de dag nog niet voorbij, maar we hebben nog steeds niks gehoord. En ik begrijp dat de keuring wordt gedaan door vrijwilligers.
Blijkbaar krijg je een heel verslag met de foto’s. En ben je afhankelijk van of die persoon tijd heeft of niet. Maar….
Misschien denk ik te ingewikkeld, maar het is toch gewoon
A) goedgekeurd
B) afgekeurd op dit en dit punt.
Ik hoef echt geen verslag van 6 kantjes met foto’s.
Of is dit een normale gang van zaken?

Wij willen het eigenlijk voor de herfstvakantie al in de verhuur hebben. Maar dat is dus hier over een week al. Gaan we zo niet redden.
Misschien contact opnemen en vragen of je alvast ja of nee kunt horen terwijl je wacht op het verslag?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:30:27 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218947239
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:10 schreef BE het volgende:
@:amaranta wie keurt dan? Vanuit het park?
Nee. vrijwilligers. En dat zijn dan weer andere huiseigenaren. Voor elk huisje zijn er twee keurders. En ze keuren 2 huisjes per koppel.
De richtlijnen voor de keuring komen wel van het park
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:33:11 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218947254
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee. vrijwilligers. En dat zijn dan weer andere huiseigenaren. Voor elk huisje zijn er twee keurders. En ze keuren 2 huisjes per koppel.
De richtlijnen voor de keuring komen wel van het park
Ja precies, dat vroeg ik me af idd.
Ik snap wel je ongeduld dan idd. Ja vrijwilligers, maar niet vrijblijvend toch? ;) Er zit vanuit jou wel wat druk achter.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:33:42 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218947257
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef Troel het volgende:

[..]
Misschien contact opnemen en vragen of je alvast ja of nee kunt horen terwijl je wacht op het verslag?
Wat een lumineus idee :D . Mijn man was vandaag even op en neer om iets te doen en ik zei. Loop even langs de receptie om te vragen of ze al iets meer weten en alvast kunnen zeggen ja of nee. Heeft hij dat gedaan? Nee

Overigens hadden de keurders duidelijk gemaakt dat ze van tevoren niks gingen zeggen.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:33:56 #223
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218947258
Wat onhandig. Dit lijkt me nou typisch een verantwoordelijkheid voor het park om in eigen hand en beheer te hebben. En ik neem aan dat jullie er wel voor zouden willen betalen, zeker nu je misschien inkomsten gaat mislopen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:42:21 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218947297
De communicatie loopt dan weer wel via het park. We zullen het hopelijk morgen horen.

Kan goed dat het afgekeurd is hoor. In de deuren boven moesten nieuwe binnensloten. En we zijn meerdere bouwmarkten afgegaan en nergens in België hadden ze die. Dus we hadden een briefje op tafel liggen dat we die zsm gingen vervangen (vandaag dus) maar dat we die uit Nederland moesten meenemen.
Ook moeten er lampen opgehangen worden en dat doet de klusjesman. De lampen liggen klaar. Maar die meneer heeft nog geen tijd gehad. Ondertussen hebben we wel provisorisch andere lampen. Het is niet zo dat er helemaal geen licht is.
En wat we ook nog niet hadden was een vleesvork. Die kon ik zowel bij de Action als de IKEA als de HEMA niet vinden. Dus die heb ik bij de kringloopwinkel gehaald. Nou denk ik niet dat ze het gaan afkeuren op een ontbrekend keukengerei.

Dus ja, we hadden wel een briefje achtergelaten, maar we weten niet of dat voldoende is geweest. Verder voldeed het huis wel aan alle eisen.
pi_218947368
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:08 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb denk ik iets gemist? Of niet goed opgeslagen, kan ook.
Mijn vader overleed op 29 augustus
Werewolf
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:01:22 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218947418
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Mijn vader overleed op 29 augustus
Dat heb ik denk ik niet goed opgeslagen dan.
Rouwen mag. Zolang als je daar zelf nodig hebt.
Knuffel voor jou
pi_218947512
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:

Je kunt gewoon spuien he?
Er staat geen tijd voor rouw en bij jou is het nog maar zo kort geleden. Neem vooral de tijd. Op een gegeven moment gaat het scherpe ervanaf en is er beter mee te dealen.
Sterkte en knuffel voor jou :*

@amaranta, wat een gedoe. Heb geen oplossing maar wens je wel succes en hopelijk snel een positieve uitslag.
If they say
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:22:15 #228
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218947548
Venco, alles is al gezegd :*

SPOILER
Weten jullie nog dat intensieve traject met therapie? Dat werd uiteindelijk een groen licht voor starten. En woensdag wisten ze aan de telefoon nog niks over wanneer starten (het zou nog wel even duren) en donderdagmiddag kreeg k ineens een mail met drie afspraken voor komende week. Lekker handig…maar ik ga starten. Klaar met altijd bang zijn! Over een week of 22 dan.

En morgen moet ik om 7 uur thuis weg zijn om in Utrecht bij de masteruitreiking van m’n zusje te zijn om half tien, dus ik ga zo m’n bed in.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218947605
Oh Tink, wat goed! Sowieso ontzettend dapper dat je deze stap hebt genomen.
22 weken is niks in vergelijk met de tijd dat je die angsten al hebt.
Heel veel succes en het gaat je lukken! :)
If they say
pi_218947891
@vencodark :* ik heb ook niks meer toe te voegen aan de posts van hiervoor. Veel sterkte, want dat kun je volgens mij sowieso wel gebruiken :*

En @Tink89 wat ontzettend fijn dat je kunt beginnen. Veel succes in je traject. Op naar herstel :* het is je zo gegund!
pi_218949286
Ik mag zo in conclaaf met de belastingdienst. Iets met niet betaalde mrb en een (inmiddels wél) betaald dwangbevel :% Pure laksigheid en niet door mij maar mag het wél oplossen. Ben hier zo ongeloofelijk klaar mee :X

En het ging zo goed he maar inmiddels zijn Tietze, Tinitus én mn benauwdheid op vol vermogen terug.
Krijg mn ademhaling niet onder controle en puffers helpen daar niet tegen :{

SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Mushanga71 op 06-10-2025 07:21:15 ]
If they say
pi_218949295
529c5fabd8457e6b20ecff8e1a132e5b17536210.jpg?1759727988
Werewolf
pi_218949303
Dat plaatje O+
If they say
pi_218949310
Succes @Mushanga71
@Tink89 Lastig om te plannen, maar wél fijn dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Vanwege de dag van de leraar (gisteren) hebben wij vandaag stichting brede studiedag. Dat is altijd heel... groots. Niet per se waar ik blij van word. Maar goed, we gaan het zien vandaag.
pi_218949342
Dank @Hupje, jij ook. Tijd vliegt dus hoop ik dat jouw dag snel om is.

Yay, zoon heeft 3 tussenuren :')
If they say
pi_218949493
Stoer van je @Tink89 veel succes en sterkte!

Hier 2 kinderen thuis, de 1 weer oorontsteking en daardoor niet fit en de ander maakte gisteravond een smak op dr kont/stuit die kan amper lopen... en ik weet dat ze er niets aan kunnen doen maar ik was na een hectisch weekend even heel erg toe aan een ochtendje rust/stilte
S. 2014
J. 2016
pi_218949870
@Pinnenmutske, heel veel sterkte!

Tink, wat fijn dat je zo snel aan de beurt bent. Is ook wel even schakelen zo opeens, maar des te eerder ga je je hopelijk ook weer wat beter voelen. Sterkte ook voor jou :*

Mush, wat een gedoe met de belastingdienst :{ En wat rot dat je zoveel pijn hebt, kan het met weersveranderingen en/of stress te maken hebben? Ik heb zelf ook Tietze en merk dat ik er veel meer last van heb als het weer omslaat en ook als ik meer stress heb. Hopelijk voel je je snel beter, sterkte :*

Amaranta, hopelijk heb je snel bericht over je vakantiehuis, wat stom dat dat zo lang moet duren :N

Wij hadden zaterdag weer lekkage in huis (de 5e in 4 jaar tijd, hou op met me), nu in de aanbouw voor. Het water is op het balkon blijven staan (waar het normaliter nooit regent, maar het waaide nu echt alle kanten op inclusief dus richting het balkon) en daar blijkt een dikke scheur in het dakleer te zitten. Dat water is dus zo ons plafond ingelopen }:| Nu dus balkon aanpakken en het plafond in het stukje aanbouw moet opnieuw worden gestucd en geverfd want die is gedeeltelijk los gelaten. Echt ik heb nachtmerries over lekkages sinds de 1e lekkage 4 jaar terug waarbij de hele bovenverdieping blank stond door een wolkbreuk en de plafonds op de kinderkamers naar beneden kwamen zetten doordat het water daar naar binnen regende. Elke keer als het flink regent schiet ik sindsdien in een kramp. Gelukkig is het nu een kleine lekkage en is de schade behapbaar, maar de stress schiet meteen weer in mijn lijf merk ik.
pi_218950024
@vencodark :* pas goed op jezelf.. Pas dan kun je er voor echt anderen zijn..

@Tink89 Veel succes!

@Mushanga71 Dacht je er vanaf te zijn krijg je zo'n gedoe. Hopelijk vindt je de ontspanning weer.

@Schanu naar die lekkage. Gelukkig de oorzaak vlot gevonden, maar toch rot met het werk dat erachteraan komt.

@amaranta Hopelijk snel bericht. Hier nog 2 weken tot de herfstvakantie. Maar krap wordt het wel idd.

Hier 1 kind de deur uit om kwart voor 8, en die verwacht ik kwart voor 6 weer thuis (school en dan door naar piano). De andere ligt nog te snurken, maar als 18 jarige zoekt hij het zelf maar uit. Ik hoorde iets van les van 13:30-15:30 les vandaag.
Boodschappen zijn ook gedaan. Nu bijkomen van het weekend. Er moet een technisch hok gebouwd worden in de garage. Dus lopen sjouwen met de spullen uit de garage, gipsblokken en andere meuk. Wel lekker bezig, maar spieren willen wel een dagje overslaan :D
pi_218950102
Wij hadden gisteren een heerlijke dag. Spelletjes gespeeld, ingemaakt met Mario Kart, een start gemaakt met mijn nieuwe Lego set Tudor Corner. Die held waar ik ooit mee ga trouwen heeft 1 minifig muur af en al opgehangen, ze heeft de electrische radiator opgehangen in de Lego/werkkamer en wat plankjes.

En er is iemand in huis (ik dus) die dacht dat 300 witte blokjes genoeg was voor 2 minifig muren, uhm.....ik heb er gisteren nog 450 besteld. 750 minifigs kunnen er dadelijk dus op _O-

Vanochtend mail dat onze isolatiesubsidie is goedgekeurd *O* EN ik vond gisteren een leuke aanbieding voor de Beekse Bergen en kon via mijn werk een kortingsvoucher gebruiken. 2 nachten gaan we met Oud en Nieuw naar een lodge aan de leeuwenvlakte. 600 Euro :7 Nog steeds boel geld voor 2 nachten, maar joepie!

Ook op het punt gestaan om de Efteling 1 nacht te boeken in de Kerstvakantie maar het feit dat de afgelopen 6 jaar minstens 1 gezinslid ziek was in die eerste week van de Kerstvakantie het risico niet genomen.
Ik weet ook niet hoe ik er tegen die tijd voor sta natuurlijk. Dus wie weet een last minute of gewoon een andere keer.
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:53:19 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218950215
Is je werk toch nog ergens goed voor Exode 😅

Aaah Schanu. Ik zou daar ook wakker van liggen. Hopelijk is het snel verholpen.

Aaaaarhg de belastingdienst, niet mijn vrienden Mushanga. Ik heb afgelopen week een brief ontvangen dat ik het werkelijke rendement van 2023 op mag geven. Uuuuhhhh? Say again?
Ik mag binnenkort al een flink bedrag aan ze gaan betalen van de erfbelasting. ‘k heb verder geen zin in contact met ze.

Weet iemand waar @oh-oh is gebleven?
pi_218950444
Yes! Ik ben altijd verbaasd waar we als medewerkers allemaal korting op kunnen krijgen. Zelfs op onze hypotheek krijgen wij korting vanwege mijn werkgever.

En trots, vanochtend voor de 4e keer zonder om te vallen 9 minuten vol getraind op de crosstrainer. Peanuts denken de sporters maar een paar weken geleden viel ik na 5 minuten er bijna vanaf. Mijn longen vinden het nog steeds geen walk in the park maar het gaat dus vooruit *O*
Ook maar 1 keer mijn oortjes uit moeten doen omdat een vrouw wilde vertellen dat het regende buiten.
pi_218950485
Oja, dat werkelijk rendement. Gelukkig heeft mijn man de cijfers behoorlijk in de gaten. Dus die gaat wel kijken zodra hij zich verveelt (ik heb 2022 gehad, hij 2023). Het scheelt een paar honderd euro per jaar waarschijnlijk, dus dat is dan een leuk potje. Gelukkig hebben we tot 2027 ofzo.

Ik wil eigenlijk mijn lego straat wel uitbreiden, heb nu 2 sets/5 huizen staan, maar die enige plank waar hij mooi kan staan, staat nu vol. Als ik eentje voor een mooie prijs zie staan op MP, dan gaat de plant die er ook op staat eraf :D
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:22:03 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218950503
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:53 schreef amaranta het volgende:

Weet iemand waar @:oh-oh is gebleven?
Ik vrees heel druk in de weer met haar ouders. 😔
Zie: oh-oh in OUD / Het accepteren van het ouder worden van je ouders.
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:51:54 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218950684
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:22 schreef BE het volgende:

[..]
Ik vrees heel druk in de weer met haar ouders. 😔
Zie: oh-oh in OUD / Het accepteren van het ouder worden van je ouders.
Oh ;(
pi_218950770
Lego O+ Gisteren heeft dochter de Shire van LOTR afgemaakt. Staat zo gezellig in huis! Voor Sinterklaas krijgt ze Barad-Dûr, dat mag er dan gezellig naast.

Dat werkelijke rendement moet ik ook nog doorgeven, wij kregen de brief voor 2020. Waarschijnlijk hebben we te veel betaald, dus als we wat terugkrijgen zou dat fijn zijn.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_218951555
Had net een mannetje aan de deur, die vertelde (in enigszins gebrekkig engels) dat hij de oprit kon schoonmaken en coaten. Hij stapte bijna naar binnen, brutaal figuur.
Gezegd dat we dat niet willen, nou maar het was niet duur ofzo en je was voor 5 jaar van het onkruid af bla bla bla.
Helaas voor hem bleef het nee.
Vorige week waren ze er ook al, de buren hebben het laten doen, maar helaas voor hem was ik daar niet voor te porren :+ .
  maandag 6 oktober 2025 @ 13:38:13 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218951800
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:57 schreef Nijna het volgende:
Had net een mannetje aan de deur, die vertelde (in enigszins gebrekkig engels) dat hij de oprit kon schoonmaken en coaten. Hij stapte bijna naar binnen, brutaal figuur.
Gezegd dat we dat niet willen, nou maar het was niet duur ofzo en je was voor 5 jaar van het onkruid af bla bla bla.
Helaas voor hem bleef het nee.
Vorige week waren ze er ook al, de buren hebben het laten doen, maar helaas voor hem was ik daar niet voor te porren :+ .
Bestonden er nou maar stickers die je bij je bel kon plakken …,
pi_218952038
Ik heb net een trui besteld met 'I'm in the mood for Pumpkin Spice latte', die ga ik de hele herfst dragen.
pi_218952148
Gaaf die trui exode :D!
En natuurlijk ook de subsidie én de paar daagjes weg O+

@Schanu, dit is puur stress bij mij. Tietze is kut, het komt en het gaat en dat al zolang. Dacht dat het over was. Not :N
Jij sterkte met je lekkage. Traumatisch kan dat zijn he? Ik ken dat maar dan met de schutting.

@Nijna, pas op met dat soort gasten, zijn oplichters eerste klas. Ze doen niet veel en afgesproken prijs houden ze zich niet aan, dat wordt het tig-voudige. Echt, ga nooit met zulk tuig in zee.
En @amaranta, zo'n sticker lezen deze gasten niet ;)
Heb het kunnen fixen met de belastingdienst. Ook meteen een machtiging aangevraagd. Jij ook succes met ze. Was een aardige vrouw die me hielp, lijkt wel alsof ze wat menselijker zijn geworden.

En nog meer zakelijke shizzle wat ik moet gaan regelen. Echt, zelfstandige? Ammehoela :')
If they say
  maandag 6 oktober 2025 @ 14:57:56 #250
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218952216
Zij die in Utrecht al een uur of twee op haar zusje wacht die aan het shoppen is terwijl er afgesproken was dat we naar huis gingen, groet u.

Ik ben hier echt ontzettend klaar mee. Ik vind Utrecht kut, hoog Catharijne kut, de drukte kut, de rit naar huis heen van 3,5 uur en terug van hopelijk 2 uur kut en ik wil gewoon naar huis.
[/rant]
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218952370
@Tink89 dat is rant-waardig. :X

Jullie gekletst over de belastingdienst herinnerde me eraan dat ik de kwartaal BTW opgave van mijn man nog moest doen :D
Gelukkig is dat een regel of 10 in het boekhoudprogramma per kwartaal, zo gepiept. Alleen nog even insturen, als hij langkomt met zijn digid.
pi_218952433
Waar het forum al niet goed voor is, Deepfreeze *)

Tink, ik voel je, shoppen vind ik sowieso al heel intens (ik kan echt niet tegen drukke winkels, waar vaak ook nog muziek op staat, en al helemaal niet als er dan ook nog kleding gepast moet worden, brrrr), Utrecht spant dan wel de kroon qua drukte. Hopelijk is je zusje snel klaar en kan je lekker naar huis!

Exode, wat goed dat het trainen op de crosstrainer zo goed gaat! En yay voor de isolatiesubsidie *O*

Ik heb sinds een weekje Loops earplugs, had mij er erg op verheugd maar die dingen zitten dus helemaal niet lekker. Had een instructiefilmpje gekeken hoe je ze in moet doen (kennelijk draaiend), maar de S plugs zijn te klein en de M lijken te groot. Ze schieten om de haverklap los. Iemand ervaring met deze earplugs? Misschien doe ik toch gewoon wat verkeerd...
pi_218952453
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:38 schreef amaranta het volgende:

[..]
Bestonden er nou maar stickers die je bij je bel kon plakken …,
Ik heb zo'n sticker, misschien moet ik de engelse vertaling er maar onder plakken...
Maar ik vermoed dat hij evengoed had aangebeld.

Ik was net bij Hema. Ik had vrijdag mail dat mijn foto's de volgende werkdag in de middag zouden klaarliggen.
Zaterdag naar de hema, maar zaterdag is geen werkdag (had ik kunnen weten, niet goed gelezen).
Dus ik ging vandaag de foto's ophalen, maar ook maandag is blijkbaar geen werkdag _O- .
Ik heb nu het telefoonnummer gekregen, kan ik even bellen of ze er zijn voordat ik weer die kant op ga :Y .

@Tink89 hopelijk intussen uitgewacht... :*

@Schanu, de loops passen mij en mijn dochter ook niet. Ik heb oordoppen op maat laten maken bij de audiciën, die zitten echt heel veel beter. Is wel een grotere investering van loops, maar ik ben er nog steeds blij mee.
  maandag 6 oktober 2025 @ 15:39:32 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_218952468
Vencodark, wat een rotsituatie. Veel sterkte, en er zijn al veel goede tips gegeven hier, zorg goed voor jezelf, daar hebben je kinderen ook het meeste aan.

Tink, twee uur? :o Misschien moet je gewoon in de trein terug stappen. Succes!

Nijna, goed dat je er niet ingetuind (pun intended) bent!
in de haak.
pi_218952685
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:35 schreef Schanu het volgende:

Ik heb sinds een weekje Loops earplugs, had mij er erg op verheugd maar die dingen zitten dus helemaal niet lekker. Had een instructiefilmpje gekeken hoe je ze in moet doen (kennelijk draaiend), maar de S plugs zijn te klein en de M lijken te groot. Ze schieten om de haverklap los. Iemand ervaring met deze earplugs? Misschien doe ik toch gewoon wat verkeerd...
Ik! En ik vond het de miskoop van de eeuw. Het dempt het geluid nauwelijks, en ik kreeg ze ook niet goed passend. Ik heb melding gemaakt en ik heb mijn geld teruggekregen. Ik hoefde ze niet terug te sturen. Ze liggen nu ongebruikt in een la. Ik kan ze net zo goed weggooien natuurlijk. Ik zweer nu bij mijn oordopjes met active noise cancelling.
pi_218952768
Misschien had ik hier eerst tips moeten vragen alvorens ik ze aanschafte... :X Maar heb jij melding gemaakt bij Loops zelf @Mrs.Peel en had je ze daar ook gekocht? Want ik heb die van mij bij Bol besteld omdat ze daar in de aanbieding waren.
  maandag 6 oktober 2025 @ 16:34:04 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_218952831
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:23 schreef Schanu het volgende:
Misschien had ik hier eerst tips moeten vragen alvorens ik ze aanschafte... :X Maar heb jij melding gemaakt bij Loops zelf @:Mrs.Peel en had je ze daar ook gekocht? Want ik heb die van mij bij Bol besteld omdat ze daar in de aanbieding waren.
Dan had je er alsnog niets aan gehad, want ik ken mensen die ze super vinden en ik vind het ook drie keer niets ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218952872
Ik heb ook van die Loops maar vond het ook een enorme miskoop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 oktober 2025 @ 16:48:25 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218952891
Ik vind de loops prima waarvoor ik ze gebruik.
Heb 1 paar voor muziekdingen. En ik had 1 paar gekocht voor slapen, maar ik kan (en wil) niet slapen met iets in mn oor.?
  maandag 6 oktober 2025 @ 16:53:23 #260
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_218952917
Ik heb goede ervaring met loops, ik gebruik ze altijd voor concerten.
Ik zie wel 90% die ze hebben ze verkeerd dragen dus ben vooral benieuwd hoe het er uit ziet als het in is.

Als het echt voor dagelijks gebruik is zou ik oordoppen op maat aan laten meten bij de gehoorspecialist.
ik heb slaapdoppen en die zitten wel een stuk beter dan elke loops of andere doppen die ik heb gebruikt.
pi_218953006
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:53 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik heb goede ervaring met loops, ik gebruik ze altijd voor concerten.
Ik zie wel 90% die ze hebben ze verkeerd dragen dus ben vooral benieuwd hoe het er uit ziet als het in is.

Als het echt voor dagelijks gebruik is zou ik oordoppen op maat aan laten meten bij de gehoorspecialist.
ik heb slaapdoppen en die zitten wel een stuk beter dan elke loops of andere doppen die ik heb gebruikt.
Als het rondje plat ligt, zoals het moet volgens de plaatjes, dan werken ze minder goed. Juist als ze er volgens de plaatjes niet goed in zitten (dus al het rondje een beetje uitsteekt en niet plat ligt) dempen ze het geluid wel het beste. De maat S krijg ik met gemak in, maar dempen amper omdat ze dus te klein zijn. En de M moet ik er bijna met geweld indrukken en echt helemaal vast draaien. En dan schieten ze uiteindelijk weer los na een tijdje. Die zijn denk ik dus juist weer te groot. Een tussenmaat zou perfect zijn, maar ja.... :')

Via een gehoorspecialist wordt echt te prijzig, dus dan is het gewoon pech :)

Bedankt voor jullie reacties!
pi_218953524
@Schanu Het is al weer even geleden, volgens mij bij Loops zelf. Omdat ze die optie boden, durfde ik het wel bij ze te bestellen. Zonder problemen m'n geld teruggekregen ^O^
  maandag 6 oktober 2025 @ 20:09:05 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218954609
Uiteindelijk was om 17:15 thuis, we zouden direct na de lunch vertrekken. Maar ach...ik doe het nog.

Wat een oordoppenellende hier. Ik heb simpele pluggerz voor concerten. Om mee te zwemmen van de lokale audicien op maat gemaakte doppen voor 4 tientjes. Van dat kneedbare spul, aanmeten ging ook met m'n traguspiercing in. Wel zo handig.

Ik zou loops gewoon contacteren dat het echt niet lekker zit, of ze nog tips hebben en wat je moet doen als die niet helpen. En voor de mensen die ze ongebruikt hebben liggen: op marktplaats ermee! Ze gaan ook tweedehands prima
pi_218955661
Venco wat een rotsituatie :* Sterkte en succes ermee :* O+
pi_218956936
Heerlijk om dicht bij school te wonen.. kind was nog niet weg om naar school te gaan en er staan al vrienden op de stoep. ‘Mam, eerste uur is uitgevallen, wij gaan hier even basketballen of zo’.

Ik zie nu dat ze aan het voetballen zijn met ‘dikke bertha’ een yogabal :D

Soms met een tussenuur is het ook een gezellige drukte hier.
pi_218957116
@hilliebillie dat is gezellig!
Hier jongste met studiedag, nu komen er strak 4 13/14 jarigen over de vloer om Dungeons and Dragons te spelen de hele dag. Ik hoorde iets over van 10 tot 8, dus ik mag zo wat extra lunch en avondeten gaan halen.
O+
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:38:06 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218957119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:23 schreef hilliebillie het volgende:
Heerlijk om dicht bij school te wonen.. kind was nog niet weg om naar school te gaan en er staan al vrienden op de stoep. ‘Mam, eerste uur is uitgevallen, wij gaan hier even basketballen of zo’.

Ik zie nu dat ze aan het voetballen zijn met ‘dikke bertha’ een yogabal :D

Soms met een tussenuur is het ook een gezellige drukte hier.
Heerlijk!

Wij wonen niet vlakbij de school. En toch presteert mijn kind het om na acht uur op te staan als hij om 8:30 uur moet beginnen
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:11:04 #268
5428 crew  miss_sly
pi_218957297
Mijn kind woont nu zo dichtbij (zeg maar óp school) dat ze het vorige week presteerde om om 9.05 wakker te worden (verslapen) en om 9.10 in de les te zijn :')

Hoe gaat het met je dochter in Maastricht @amaranta?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218957339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:37 schreef Deepfreeze het volgende:
@:hilliebillie dat is gezellig!
Hier jongste met studiedag, nu komen er strak 4 13/14 jarigen over de vloer om Dungeons and Dragons te spelen de hele dag. Ik hoorde iets over van 10 tot 8, dus ik mag zo wat extra lunch en avondeten gaan halen.
O+
Dat klinkt ook gezellig!!

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:38 schreef amaranta het volgende:

[..]
Heerlijk!

Wij wonen niet vlakbij de school. En toch presteert mijn kind het om na acht uur op te staan als hij om 8:30 uur moet beginnen
Dit klinkt als mij vroeger.. moest 6 km fietsen (25 minuten als we gewoon doorfietsten) het streven was om met een meisje uit de straat om 7.50 te vertrekken (om om 8.20 in de les te zitten). Maar dat haalde we nooit. Meestal moesten we dan nog uit bed komen. (En het kwam wel eens voor dat de een bij de ander om 8.00 onder het raam stond te roepen om wakker te worden O-) )
En toch ben ik maar 1x officieel te laat geweest volgens mij. (En mijn moeder riep me ook altijd al een keer als ze ging werken hoor, had alleen weinig nut blijkbaar). Dus ik snap hem :D

Maar zoon moet ik ook altijd wakker maken hoor. De genen heeft hij van mij (al had ik ze als kind altijd al, en kon hij op de basisschool wel altijd goed z’n bed uit, bij hem is het met de puberteit meegekomen)

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Mijn kind woont nu zo dichtbij (zeg maar óp school) dat ze het vorige week presteerde om om 9.05 wakker te worden (verslapen) en om 9.10 in de les te zijn :')

Hoe gaat het met je dochter in Maastricht @:amaranta?
Wellicht dat het zou moeten lukken. Maar zoon pakt niet z’n tas al in de dag vantevoren. Dus daar zal het op mis lopen verwacht ik. Zal een minuut of 2/3 fietsen zijn (naar de fietsenstalling, de hoofdingang is dichterbij maar daar mogen ze officieel niet binnen en kan de fiets ook niet neergezet worden).

[ Bericht 18% gewijzigd door hilliebillie op 07-10-2025 09:23:05 ]
pi_218957342
Heerlijk is dat Hillie O+
Zoon had gister 1e uur sowieso geen les, 2e en 3e uur school, 4e, 5e én 6e uur uitval en 7e les. Echt :')
En vandaag gaat ie na school naar zn bestie. Die vroeg zn moeder of hij vandaag met zoon kon afspreken? Tuurlijk maar wél bij hen en hij blijft ook eten want ze had hem al te lang niet gezien :D O+
If they say
pi_218957431
Hier gisteren bij zoon ook eerste twee uur uitval (maar moest wel om 8.00 bij de ortho zijn dus hij baalde een beetje, of ik dat niet midden op de dag kan plannen zodat hij wat meer mist (nee ik ga niet midden op de dag die kant in als het niet heel hard nodig is want is 25 minuten enkele reis en anders heb ik niks meer aan mn dag). En met de lunch was
Hij al weer vrij.

Veel leraren ziek deze periode. Bij dochter viel ook al het een en ander uit (laatst haar mentor, waar ze die dag 3 uur les van had.. dat tikt wel aan)
pi_218957604
Erg toch, die uitval? En de herfst is net begonnen.
Snap ik wel dat je zoon baalde, zou ik ook doen ;) maar die uitval is zoo random. Eerste wat ik s'morgens doe is magister checken maar vaak wordt het op slag van kakken er pas ingezet en is ie al bij school.
Ortho plan ik tijdens de laatste twee uur gym :D en de tandarts ook altijd het eerste uur. Tussendoor is geen doen hoor, dan blijf je rijden.
If they say
pi_218957624
Hoi lieve dames. :)
SPOILER
Wel heel erg bedankt voor jullie lieve berichten. Ook dm/pm. Moet ik nog op terugkomen. :*

[ Bericht 2% gewijzigd door vencodark op 07-10-2025 10:04:44 ]
pi_218957685
Lieve Venco
SPOILER
If they say
pi_218957797
SPOILER
pi_218957933
Je slaat de spijker op kop. Heb je goed uitgelegd eigenlijk. :D
Tja. Het is, volgens hem, not done om als getrouwde vrouw prive contact te hebben met een vrijgezelle man.
Het kán gewoon niet dat deze man geen hoop of bijbedoelingen heeft. Daarbij: het is een moslim dus die kan je al niet vertrouwen. Dat idee dus. :%

Anyway: hij wil dat ik eerlijk ben maar hij moet ook eerlijk zijn als er iets bij hem speelt.
Dat houdt hij ook maanden voor zichzelf.
pi_218958037
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:26 schreef vencodark het volgende:

Je slaat de spijker op kop. Heb je goed uitgelegd eigenlijk. :D
Tja. Het is, volgens hem, not done om als getrouwde vrouw prive contact te hebben met een vrijgezelle man.
Het kán gewoon niet dat deze man geen hoop of bijbedoelingen heeft. Daarbij: het is een moslim dus die kan je al niet vertrouwen. Dat idee dus. :%

Anyway: hij wil dat ik eerlijk ben maar hij moet ook eerlijk zijn als er iets bij hem speelt.
Dat houdt hij ook maanden voor zichzelf.
SPOILER
pi_218958084
Ik ging rond 7 uur de deur uit, dan was is net om 8:20 op school :o
(5km fietsen dan 25km bus, of 25km fietsen). De mijne zijn verwend met max 5 km fietsen en dan ook nog eens binnenstads ipv langs de kust (altijd wind)

SPOILER
pi_218958340
SPOILER
pi_218958472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:32 schreef Schanu het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Sterkte Venco :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_218959313
SPOILER
pi_218959547
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:51 schreef vencodark het volgende:
Hoi lieve dames. :)
SPOILER
Wel heel erg bedankt voor jullie lieve berichten. Ook dm/pm. Moet ik nog op terugkomen. :*
Dikke knuffel
Werewolf
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:17:05 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218962583
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:11 schreef miss_sly het volgende:

Hoe gaat het met je dochter in Maastricht @:amaranta?
Heel goed! Lief dat je het vraagt.
Ze vindt de opleiding heel interessant. Dat het probleemgestuurd onderwijs is vindt ze wat minder.

En met jouw dochter?
pi_218963311
@vencodark
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 07-10-2025 21:44:00 ]
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:12:03 #286
5428 crew  miss_sly
pi_218963322
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:17 schreef amaranta het volgende:

[..]
Heel goed! Lief dat je het vraagt.
Ze vindt de opleiding heel interessant. Dat het probleemgestuurd onderwijs is vindt ze wat minder.

En met jouw dochter?
PGO moest ik even opzoeken. Kan me voorstellen dat dat behoorlijk wennen is in het begin. Fijn dat ze de opleiding wel heel interessant vindt. En het op zichzelf wonen? Komt ze vaak thuis?

Mijn dochter voelt zich helemaal op haar plek. Ze is afgelopen weekend even thuis geweest, maar ze stond zondag echt te popelen om weer terug te gaan. Ze leven in hun eigen bubbel waarin ze met elkaar leren, eten, slapen, sporten, socializen en rondhangen. Ze was vooraf wat bang dat haar sociale batterij vaak helemaal leeg zou zijn en ze veel behoefte zou hebben aan afzondering, maar tot nu toe ervaart ze juist dat ze er energie van krijgt. Helemaal happy, dus.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:17:16 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_218963394
@vlindertje89

Zonder iemand anders voor het hoofd te willen stoten, want er zijn meer mensen die vaak goede posts plaatsen, maar jij bent er wel echt heel goed in.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:46:09 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218963700
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:17 schreef Troel het volgende:
@:vlindertje89

Zonder iemand anders voor het hoofd te willen stoten, want er zijn meer mensen die vaak goede posts plaatsen, maar jij bent er wel echt heel goed in.
Zeker!
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:47:34 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218963713
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
PGO moest ik even opzoeken. Kan me voorstellen dat dat behoorlijk wennen is in het begin. Fijn dat ze de opleiding wel heel interessant vindt. En het op zichzelf wonen? Komt ze vaak thuis?

Mijn dochter voelt zich helemaal op haar plek. Ze is afgelopen weekend even thuis geweest, maar ze stond zondag echt te popelen om weer terug te gaan. Ze leven in hun eigen bubbel waarin ze met elkaar leren, eten, slapen, sporten, socializen en rondhangen. Ze was vooraf wat bang dat haar sociale batterij vaak helemaal leeg zou zijn en ze veel behoefte zou hebben aan afzondering, maar tot nu toe ervaart ze juist dat ze er energie van krijgt. Helemaal happy, dus.
Wat fijn om te lezen.
En hoe gaat het met de papa en de mama?
Beetje wennen aan het lege nest?

Wat betreft pgo. Tot nu toe was school gewoon stampen. En dát kan ze heel goed.
pi_218963781
Dat is een heel lief compliment @Troel en ook @amaranta, dankjewel O+

Ik doe mn best! En ik vlieg ook wel eens uit de bocht in reacties hoor, dus lang niet alles wat ik post is goed (ook hier niet heel lang geleden een keer). Maar het is wel fijn te horen, want ik heb na die keer hier wel een tijdje me een beetje geschaamd voor hoe ik vanuit mijn emotie toen reageerde en meer drempel gevoeld om hier weer mee te posten. Maar ik vond het toch ook wel weer te fijn hier om het niet te doen :Y

@amaranta en @miss_sly wat heerlijk te lezen over jullie 'uitgevlogen' dochters die het zo naar hun zin hebben! Min het probleemgestuurd onderwijs ;)
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:16:35 #291
5428 crew  miss_sly
pi_218963937
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat fijn om te lezen.
En hoe gaat het met de papa en de mama?
Beetje wennen aan het lege nest?

Wat betreft pgo. Tot nu toe was school gewoon stampen. En dát kan ze heel goed.
Het lege nest is erg vreemd. Het heeft zeker voordelen. En het went heel snel. Tegelijkertijd werd iedere dag dat ze langer weg was het ook steeds gekker dat we haar maar niet zagen. Het was erg fijn om haar dit weekend te zien en zelf te zien dat ze het echt heel erg naar haar zin heeft.

En aankomend weekend gaat ze met een aantal mensen naar de oma van een van hen in Schotland. Nog weer meer loslaten.
pi_218964037
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het lege nest is erg vreemd. Het heeft zeker voordelen. En het went heel snel. Tegelijkertijd werd iedere dag dat ze langer weg was het ook steeds gekker dat we haar maar niet zagen. Het was erg fijn om haar dit weekend te zien en zelf te zien dat ze het echt heel erg naar haar zin heeft.
Wij dromen hier stiekem al van.
Al was het alleen al dat we dan weer als een stel ranzige studenten al onze zooi overal kunnen laten slingeren O+
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:45:33 #293
5428 crew  miss_sly
pi_218964118
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij dromen hier stiekem al van.
Al was het alleen al dat we dan weer als een stel ranzige studenten al onze zooi overal kunnen laten slingeren O+
Dat is ook zo!
Het is echt bijna net als in het begin toen we net samen waren. Geen rekening hoeven houden met iemand anders. Zalig!
pi_218965142
d70129d73cbf5393eede9408254b68bbbdc353ef.jpg?1759886321

Morgen (9 oktober) G-sportdag *O*

Toch wel blij met het feit dat ik een beperking heb hihi
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')