SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:26 schreef vencodark het volgende:
Je slaat de spijker op kop. Heb je goed uitgelegd eigenlijk.![]()
Tja. Het is, volgens hem, not done om als getrouwde vrouw prive contact te hebben met een vrijgezelle man.
Het kán gewoon niet dat deze man geen hoop of bijbedoelingen heeft. Daarbij: het is een moslim dus die kan je al niet vertrouwen. Dat idee dus.![]()
Anyway: hij wil dat ik eerlijk ben maar hij moet ook eerlijk zijn als er iets bij hem speelt.
Dat houdt hij ook maanden voor zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:32 schreef Schanu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte Venco
Carpe diem, quam minimum credula postero.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:51 schreef vencodark het volgende:
Hoi lieve dames.
Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel heel erg bedankt voor jullie lieve berichten. Ook dm/pm. Moet ik nog op terugkomen.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Heel goed! Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Mijn kind woont nu zo dichtbij (zeg maar óp school) dat ze het vorige week presteerde om om 9.05 wakker te worden (verslapen) en om 9.10 in de les te zijn
Hoe gaat het met je dochter in Maastricht @:amaranta?
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 07-10-2025 21:44:00 ]
PGO moest ik even opzoeken. Kan me voorstellen dat dat behoorlijk wennen is in het begin. Fijn dat ze de opleiding wel heel interessant vindt. En het op zichzelf wonen? Komt ze vaak thuis?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heel goed! Lief dat je het vraagt.
Ze vindt de opleiding heel interessant. Dat het probleemgestuurd onderwijs is vindt ze wat minder.
En met jouw dochter?
Zeker!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:17 schreef Troel het volgende:
@:vlindertje89
Zonder iemand anders voor het hoofd te willen stoten, want er zijn meer mensen die vaak goede posts plaatsen, maar jij bent er wel echt heel goed in.
Wat fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
PGO moest ik even opzoeken. Kan me voorstellen dat dat behoorlijk wennen is in het begin. Fijn dat ze de opleiding wel heel interessant vindt. En het op zichzelf wonen? Komt ze vaak thuis?
Mijn dochter voelt zich helemaal op haar plek. Ze is afgelopen weekend even thuis geweest, maar ze stond zondag echt te popelen om weer terug te gaan. Ze leven in hun eigen bubbel waarin ze met elkaar leren, eten, slapen, sporten, socializen en rondhangen. Ze was vooraf wat bang dat haar sociale batterij vaak helemaal leeg zou zijn en ze veel behoefte zou hebben aan afzondering, maar tot nu toe ervaart ze juist dat ze er energie van krijgt. Helemaal happy, dus.
Het lege nest is erg vreemd. Het heeft zeker voordelen. En het went heel snel. Tegelijkertijd werd iedere dag dat ze langer weg was het ook steeds gekker dat we haar maar niet zagen. Het was erg fijn om haar dit weekend te zien en zelf te zien dat ze het echt heel erg naar haar zin heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen.
En hoe gaat het met de papa en de mama?
Beetje wennen aan het lege nest?
Wat betreft pgo. Tot nu toe was school gewoon stampen. En dát kan ze heel goed.
Wij dromen hier stiekem al van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het lege nest is erg vreemd. Het heeft zeker voordelen. En het went heel snel. Tegelijkertijd werd iedere dag dat ze langer weg was het ook steeds gekker dat we haar maar niet zagen. Het was erg fijn om haar dit weekend te zien en zelf te zien dat ze het echt heel erg naar haar zin heeft.
Dat is ook zo!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij dromen hier stiekem al van.
Al was het alleen al dat we dan weer als een stel ranzige studenten al onze zooi overal kunnen laten slingeren
Nee vandaag uitslapen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 05:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zie nu dat ik de eerste spoiler van @:schanu op deze pagina had gemist, die veel korter al grotendeels hetzelfde zei als ikhopelijk kun je iets met alle reacties venco, al is het maar steun eruit halen en je gedachten een beetje op een rijtje zetten
![]()
Veel plezier vandaag @:Pinnenmutske! Ga je zelf ook nog iets aan sport doen/proberen vandaag?
Jij checkt magister? Dat kan hij toch wel zelf? En de uitdrukking 'op slag van kakken' moest ik opzoeken. Die heb ik nou nog nooit gehoord. Grappig wel!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Erg toch, die uitval? En de herfst is net begonnen.
Snap ik wel dat je zoon baalde, zou ik ook doenmaar die uitval is zoo random. Eerste wat ik s'morgens doe is magister checken maar vaak wordt het op slag van kakken er pas ingezet en is ie al bij school.
Ortho plan ik tijdens de laatste twee uur gymen de tandarts ook altijd het eerste uur. Tussendoor is geen doen hoor, dan blijf je rijden.
Dikke knuffelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:46 schreef vencodark het volgende:
Overigens is er sinds gisteren een klein ander bommetje op mij gevallen.![]()
Mijn nachtdiensten houden op. Na 15 jaar dienst, waarvan 6 jaar geheel nachtdiensten, gaat onze bedrijfskantine veel vroeger sluiten.
Dus mijn uren schuiven naar voren (ik begin in de namiddag) en ben voor 0:00 uur al thuis.
Dit betekent: A. Veel minder loon want geen nacht toeslag en B. Andere werkwijze. C. Routine thuis wordt ‘omgegooid’.
Dus ik ben op zoek naar iets erbij, buiten de uren van mijn huidige werk om.
Of ik vertrek geheel.![]()
Ik kon niet anders dan tegen mijn man zeggen dat hiermee zogenaamde roddels ook wel stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |