SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Hoeft niet, kan gewoon gebeurenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:45 schreef hilliebillie het volgende:
Holy moly venco!
Schaam me een beetje voor mn luchtige bericht hierboven maar was al aan het typen voor ik je bericht zag..
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:30 schreef vencodark het volgende:
@:miss_slySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb denk ik iets gemist? Of niet goed opgeslagen, kan ook.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel voor iedereen.
Ik zit nu vooral in een rouwproces en doorgaan.
Af en toe word ik gek van mezelf.
Misschien contact opnemen en vragen of je alvast ja of nee kunt horen terwijl je wacht op het verslag?quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:08 schreef amaranta het volgende:
Om maar even een compleet ander onderwerp aan te snijden…
Wij hebben dus dat vakantiehuisje gekocht. We willen het gaan verhuren en daarvoor moet het gekeurd worden. Dus wij hebben hard gewerkt om alles in orde te maken. En vorige week zaterdag was de keuring. We zouden voor dit weekend iets horen. Nou is de dag nog niet voorbij, maar we hebben nog steeds niks gehoord. En ik begrijp dat de keuring wordt gedaan door vrijwilligers.
Blijkbaar krijg je een heel verslag met de foto’s. En ben je afhankelijk van of die persoon tijd heeft of niet. Maar….
Misschien denk ik te ingewikkeld, maar het is toch gewoon
A) goedgekeurd
B) afgekeurd op dit en dit punt.
Ik hoef echt geen verslag van 6 kantjes met foto’s.
Of is dit een normale gang van zaken?
Wij willen het eigenlijk voor de herfstvakantie al in de verhuur hebben. Maar dat is dus hier over een week al. Gaan we zo niet redden.
Nee. vrijwilligers. En dat zijn dan weer andere huiseigenaren. Voor elk huisje zijn er twee keurders. En ze keuren 2 huisjes per koppel.quote:
Ja precies, dat vroeg ik me af idd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. vrijwilligers. En dat zijn dan weer andere huiseigenaren. Voor elk huisje zijn er twee keurders. En ze keuren 2 huisjes per koppel.
De richtlijnen voor de keuring komen wel van het park
Wat een lumineus ideequote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien contact opnemen en vragen of je alvast ja of nee kunt horen terwijl je wacht op het verslag?
Mijn vader overleed op 29 augustusquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb denk ik iets gemist? Of niet goed opgeslagen, kan ook.
Dat heb ik denk ik niet goed opgeslagen dan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn vader overleed op 29 augustus
Je kunt gewoon spuien he?quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel voor iedereen.
Ik zit nu vooral in een rouwproces en doorgaan.
Af en toe word ik gek van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie nog dat intensieve traject met therapie? Dat werd uiteindelijk een groen licht voor starten. En woensdag wisten ze aan de telefoon nog niks over wanneer starten (het zou nog wel even duren) en donderdagmiddag kreeg k ineens een mail met drie afspraken voor komende week. Lekker handig…maar ik ga starten. Klaar met altijd bang zijn! Over een week of 22 dan.
En morgen moet ik om 7 uur thuis weg zijn om in Utrecht bij de masteruitreiking van m’n zusje te zijn om half tien, dus ik ga zo m’n bed in.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
[ Bericht 16% gewijzigd door Mushanga71 op 06-10-2025 07:21:15 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ik vrees heel druk in de weer met haar ouders. 😔quote:
Ohquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:22 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vrees heel druk in de weer met haar ouders. 😔
Zie: oh-oh in OUD / Het accepteren van het ouder worden van je ouders.
Bestonden er nou maar stickers die je bij je bel kon plakken …,quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:57 schreef Nijna het volgende:
Had net een mannetje aan de deur, die vertelde (in enigszins gebrekkig engels) dat hij de oprit kon schoonmaken en coaten. Hij stapte bijna naar binnen, brutaal figuur.
Gezegd dat we dat niet willen, nou maar het was niet duur ofzo en je was voor 5 jaar van het onkruid af bla bla bla.
Helaas voor hem bleef het nee.
Vorige week waren ze er ook al, de buren hebben het laten doen, maar helaas voor hem was ik daar niet voor te porren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |