abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218938432
Weekend van de wetenschap O+
Ik mis het echt dat mijn huidige werkplek daar niet aan meedoet. Ik vond het bij de vorige echt heel leuk om aan dit soort dingen mee te werken O+ workshops geven in weekend vd wetenschap, op bezoek bij een basisschoolklas om te vertellen over mijn werk, dat soort dingen. Heerlijk. Dat waren echt de momenten waarop ik zelf ook weer even besefte hoe tof mijn werk eigenlijk is.

Leuk dat jullie er waren FF! Ik had helemaal niet scherp dat het dit weekend al was.
pi_218938670
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:56 schreef FlyingFish het volgende:
Hupje, zijn dit de luidruchtige buren die nu gaan verhuizen?
Ja en nee. Ooit was deze buurman een koppel met een ander en toen hadden we heel veel geluidsoverlast. Nu is het zelden meer, gelukkig.

quote:
Wij zijn vanmiddag naar het weekend van de wetenschap geweest, was echt heel leuk, we zijn er van opening (13) tot sluit (17) geweest. Morgen hebben ze op sommige plaatsen ook nog activiteiten, dus een aanrader om naar te kijken.
Wij hebben een druk weekend qua sport, dus helaas geen tijd. Anders waren wij zeker ook op pad gegaan! Leek mee heel tof.
pi_218940466
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 15:55 schreef Hupje het volgende:
Weet iemand een winkel waar je niet te dure maar wel leuke halloween verkleed kleding kunt kopen?
Halloween is dé happening van het jaar bij J zijn sport, dus ik wil er best iets voor aanschaffen. Máár: ivm veiligheid mag het niets zijn met wijde mouwen of een stofje op de buik waar je makkelijk aan blijft haken :')
Bij Action waren alleen maar saaie dingen. Volgens mij komt er komende week ook bij Kruidvat en Lidl wat in de winkels, ben benieuwd. Nog meer tips?
Cranenbroek als je er in de buurt woont
pi_218940630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Hupje het volgende:

[..]
Aargh :'( Dat soort verhalen wil ik niet horen! Ik hoop dat het helpt dat het huis als 'instapklaar' geadverteerd wordt.
Drie maanden is niks, aan onze hut is 9 maanden verbouwd voor we erin gingen *)
Maar onze klussers hadden wel een hekel aan vroeg opstaan, dus het begon zelden voor half 10 O-)

Verre van instapklaar wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218941095
Wij hebben nog wel live tv en zo ongeveer alle streamingsdiensten die er te krijgen zijn (behalve Viaplay). Op zondag kijken we vaak voetbal. Door de weeks kijken we eigenlijk weinig live tv. Ik heb zo'n hekel aan die reclames tussendoor. Vaak nemen we het op en kijken we een kwartier later zodat we reclames door kunnen spoelen of we kijken via Videoland.

Ik verwacht niet dat wij nieuwe buren gaan krijgen. Wij zijn hier 5 jaar geleden komen wonen. Na ons zijn er nog 2 huizen in de straat verkocht. Daar zijn jonge(re) gezinnen komen wonen. De rest van de straat woont er sinds de bouw. Ook in de straten rondom ons is weinig verloop.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218941125
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:55 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben nog wel live tv en zo ongeveer alle streamingsdiensten die er te krijgen zijn (behalve Viaplay). Op zondag kijken we vaak voetbal. Door de weeks kijken we eigenlijk weinig live tv. Ik heb zo'n hekel aan die reclames tussendoor. Vaak nemen we het op en kijken we een kwartier later zodat we reclames door kunnen spoelen of we kijken via Videoland.

Ik verwacht niet dat wij nieuwe buren gaan krijgen. Wij zijn hier 5 jaar geleden komen wonen. Na ons zijn er nog 2 huizen in de straat verkocht. Daar zijn jonge(re) gezinnen komen wonen. De rest van de straat woont er sinds de bouw. Ook in de straten rondom ons is weinig verloop.
Lekker rustig dus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_218941246
Ik hoop dat wij nog heel lang geen nieuwe buren krijgen. Wij wonen in een blok van 3 huizen als middelste, beide kanten zouden qua leeftijd onze ouders kunnen zijn maar het zijn echt zulke lieve buren. De ene kant zingt via whatsapp verjaardagsfelicitaties en had een cadeautje voor dochter, de andere heeft mijn fietsband vervangen toen die stuk was, maakt onze dakgoot schoon zonder dat we er überhaupt om vragen en beide zijn echt altijd bereid om gereedschap ed uit te lenen. We hebben echt heel veel geluk met zulke buren, dus hopelijk blijven ze hier nog een hele tijd. O+
pi_218941301
Niet quoten.

Het rommelt thuis alweer weken vanwege een roddel op mijn man’s werk over mij en iemand van míjn werk…
Lang verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218941361
@vencodark Wat een lastige situatie ;(
In hoeverre is het rommelen of echt wat hij zegt, denk je? :*
pi_218941362
Jeetje venco, Sterkte!
S. 2014
J. 2016
pi_218941383
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Lekker rustig dus
Op zich wel. We wonen in het verdomhoekje van de wijk. Hier komt alleen bestemmingsverkeer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218941385
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218941388
Hier aan de ene kant een huis van de gemeente waar een aantal Oekraïnse gezinnen in wonen. Dus dat is afwachten hoe lang dat zo blijft en wat de gemeente dan met dat huis doet. Ben er nooit binnen geweest. Maar denk dat het flink out-dated is. Buitenkant is sowieso niet in bijster goede staat.

Wel is er schuin tegenover ons een groot personeel pas verkocht. De planning is daar 5 levensloop bestendige woningen te zetten. Maar het grootste deel van de buurt is daar wel op tegen (rustige doodlopende straat met weinig parkeergelegenheid (ivm meerdere gezinnen in het huis naast ons met dus 5 auto’s, en dan een paar deuren verder nog iemand die auto’s als hobby heeft). Dus ze zijn bang voor extra (parkeer)druk in de straat.

Ons huis hebben we 3 maanden verbouwd dus viel mee. Ivm vrijstaan hadden de buren er niet veel last van.

Ons oude huis was instapklaar (alleen badkamer en toilet was oud (stond voor ons ook op de planning te vervangen)). Maar het enige dat ze niet veranderd hebben in de woning is de keuken.

Verder hebben is het hele huis aangepakt. Ik denk dat zij beter een opknapper hadden kunnen kopen met de dingen die ze gedaan hebben. Maar ze wilde echt heel graag dit huis hebben en hebben echt flink overboden (meer dan dat we verwacht hadden).
Onze oude buren zijn wel echt gek geworden van de verbouwing, ze deden heel veel in de avond en beide buren hebben (kleine) kinderen). Maar goed niet ons probleem :P
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 10:40:00 #189
5428 crew  miss_sly
pi_218941403
SPOILER
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 oktober 2025 @ 10:40:25 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_218941406
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 10:36 schreef vencodark het volgende:
SPOILER
SPOILER
Edit:
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218941488
Holy moly venco!

Schaam me een beetje voor mn luchtige bericht hierboven maar was al aan het typen voor ik je bericht zag..

SPOILER
pi_218941509
Ach lieve Venco wat een heftige situatie
SPOILER
pi_218941599
Jeetje Venco, wat een verdrietige en heftige situatie 😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218941712
Venco *; Sterkte..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_218941796
@miss_sly
SPOILER
@exode
SPOILER
pi_218941805
Wat een rotsituatie Venco.
SPOILER
pi_218941833
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een rotsituatie Venco.
SPOILER
SPOILER
pi_218941854
Venco,
SPOILER
pi_218941879
Sterkte venco.
SPOILER
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218941892
Kak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')