Ja en nee. Ooit was deze buurman een koppel met een ander en toen hadden we heel veel geluidsoverlast. Nu is het zelden meer, gelukkig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:56 schreef FlyingFish het volgende:
Hupje, zijn dit de luidruchtige buren die nu gaan verhuizen?
Wij hebben een druk weekend qua sport, dus helaas geen tijd. Anders waren wij zeker ook op pad gegaan! Leek mee heel tof.quote:Wij zijn vanmiddag naar het weekend van de wetenschap geweest, was echt heel leuk, we zijn er van opening (13) tot sluit (17) geweest. Morgen hebben ze op sommige plaatsen ook nog activiteiten, dus een aanrader om naar te kijken.
Cranenbroek als je er in de buurt woontquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:55 schreef Hupje het volgende:
Weet iemand een winkel waar je niet te dure maar wel leuke halloween verkleed kleding kunt kopen?
Halloween is dé happening van het jaar bij J zijn sport, dus ik wil er best iets voor aanschaffen. Máár: ivm veiligheid mag het niets zijn met wijde mouwen of een stofje op de buik waar je makkelijk aan blijft haken![]()
Bij Action waren alleen maar saaie dingen. Volgens mij komt er komende week ook bij Kruidvat en Lidl wat in de winkels, ben benieuwd. Nog meer tips?
Drie maanden is niks, aan onze hut is 9 maanden verbouwd voor we erin gingenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Hupje het volgende:
[..]
AarghDat soort verhalen wil ik niet horen! Ik hoop dat het helpt dat het huis als 'instapklaar' geadverteerd wordt.
Lekker rustig dusquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:55 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben nog wel live tv en zo ongeveer alle streamingsdiensten die er te krijgen zijn (behalve Viaplay). Op zondag kijken we vaak voetbal. Door de weeks kijken we eigenlijk weinig live tv. Ik heb zo'n hekel aan die reclames tussendoor. Vaak nemen we het op en kijken we een kwartier later zodat we reclames door kunnen spoelen of we kijken via Videoland.
Ik verwacht niet dat wij nieuwe buren gaan krijgen. Wij zijn hier 5 jaar geleden komen wonen. Na ons zijn er nog 2 huizen in de straat verkocht. Daar zijn jonge(re) gezinnen komen wonen. De rest van de straat woont er sinds de bouw. Ook in de straten rondom ons is weinig verloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel. We wonen in het verdomhoekje van de wijk. Hier komt alleen bestemmingsverkeerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:36 schreef vencodark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Holy moly venco!
Schaam me een beetje voor mn luchtige bericht hierboven maar was al aan het typen voor ik je bericht zag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach lieve Venco wat een heftige situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje Venco, wat een verdrietige en heftige situatie 😘♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
VencoSterkte..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
@miss_slySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@exodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een rotsituatie Venco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een rotsituatie Venco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Venco,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte venco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
KakOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: