Ik vond het ook wat overdreven. We zitten niet bepaald aan de kust of zo. Het is in elk geval verzet naar volgende week.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:55 schreef exode het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al sinds 9 uur, wel harde wind.
Ik bracht hem en een andere jongen erheen, B was echt poepjezenuwachtig. Hij heeft zijn plek nog niet gevonden bij de water Scouts en vindt nieuwe situaties lastig. Zo stoer dat hij wel gaat.
Dat ze huilen vanwege honger, ongemak, buikkrampjes en allerlei andere abracadabra dingen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil die van mij graag terug naar de fabrieksinstellingen. Tips?
Ohja die leuke familieshows van vroeger.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik begon met een tv met zon mega grote kast erachter, een draaiknop en zwart wit. Dat was een tv die bij de beveiliging gebruikt was en weg mocht. Later kreeg ik een kleurentv.
Wij keken op zaterdagochtend altijd naar he-man, troetelbeertjes, transformers, injector Gadjet, the popples, vrouwtje theelepel en volgens mij heette het de Eek the Cat show met Linda de Mol.
Ter land ter zee keken we ook net als Wedden Dat en Ron's Honeymoon quiz.
Als kinderen voor kinderen kwam dan stond er een taperecorder naast de tv zodat ik het later terug kon luisteren op mijn cassettespeler. Dat deden we ook bij Nils Holgersson.
Nu kijk ik amper tv
Ik zag toevallig dat ze op RTL 7 weer alle Bond films uitzenden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja die leuke familieshows van vroeger.![]()
Wij keken De surprise show, Geef Nooit Op, Soundmixshow etc.
En ze hebben een periode elke vrijdagavond een James Bond film uitgezonden. Vooral die met Roger Moore vond ik geweldig.
Maar ik kijk ook zelden meer reguliere tv. Volg ook vrijwel niets meer.
Deze deed alleen eat, sleep, poop, repeatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ze huilen vanwege honger, ongemak, buikkrampjes en allerlei andere abracadabra dingen?
No thx.
Maar als ik filmpjes kijken van de baby tijd vanaf 4 maanden ofzo, zou ik toch nog weleens 1 dagje terugwillen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil die van mij graag terug naar de fabrieksinstellingen. Tips?
Dat deed ik bij de Veronica gids!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zag toevallig dat ze op RTL 7 weer alle Bond films uitzenden.
Dat mis ik wel eens, dat je langs een film zapt en dan blijft kijken.
Hier vooral de vrijdag(?) avond shows zoals de Honneymoon quiz, Love Letters..... En idd Medisch Centrum West, Westenwind, GTST. En verder keken we Ook dat nog en Keek op de Week.
En elke week kwam de tv gids (bij ons thuis de VPRO gids) en dan aankruisen wat je wil zien![]()
Ik declareer m’n lenzen dus nooit. 1x per 2 of 3 jaar een bril.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:52 schreef Nijna het volgende:
Die verzekering zonder paarse krokodillen he.... die hebben toch wel paarse krokodillen...
Het is welgeteld 1 jaar goed gegaan met de declaratie van de lenzen, maar dit jaar is het bal. En ik vermoed dat het ook ligt aan de ontzettend onduidelijke nota van de opticiën.
Ik vroeg om een jaarnota, nu kreeg ik 2x een half jaar nota en is er maar 1 verwerkt (nadat hij afgewezen was en ik er achteraan gebeld had dat we toestemming hadden).
Ik had van 2 jaar geleden nog een mail van de klachtenservice van de verzekering, met het verzoek te replyen als het weer fout zou gaan... die mail is onderweg. Duimen draaien maar weer...
Klopt. Wij hebben sinds een aantal maanden geen tv abonnement meer want we keken toch nooit en anders biedt uitzending gemist of andere apps van zenders nog weleens uitkomst.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier vooral de vrijdag(?) avond shows zoals de Honneymoon quiz, Love Letters..... En idd Medisch Centrum West, Westenwind, GTST. En verder keken we Ook dat nog en Keek op de Week.
En elke week kwam de tv gids (bij ons thuis de VPRO gids) en dan aankruisen wat je wil zien![]()
Ik ken alleen de smerige versie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Schiet me iets te binnen. Ik keek heel vroeger beertje Colargol (jaa, ik ben oud) en toen we een paar jaar geleden in Londen waren, we kwamen net de Legostore op Leicester Square uit, toen er op het plein een paar mensen aan het zingen waren. Was het liedje van beertje Colargol. Vond dat zoo grappig want wie kent dat nu nog?
In mijn herinnering was dat juist op de donderdag op, want ik mocht nooit opblijven omdat ik de dag daarna naar school moestquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Er woont tussen die nieuwe schuinoverburen en de overburen een man met 2 puberzonen. Die gaat dadelijk stereo baby huilen krijgen. Die huizen zijn nog gehoriger dan die van ons. Arme manquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef Hupje het volgende:
Het huis van onze buren staat te koop. Ik ben benieuwd wie daar gaan wonen. Tot nu toe zag ik steeds stelletjes van 20, 30 komen voor bezichtiging. Als ze maar rustig zijn 's avonds vind ik het best. Maar ik vind het wel spannend (toch een traumaatje overgehouden aan de geluidsoverlast...)
Had ik kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ken alleen de smerige versie.
Ik ben beertje Colargol
Beertje dat kan ######
Met mijn dikke beren###
#### ik alle meisje dik
Pompompompompompom
12345 heb je weer een lekker wijf
5678 heb er weer een paar #########
Aarghquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:12 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook een nieuwe buurman, dies al ruim drie maanden aan het verbouwen en gister heeft ie van 12 tot 19u onafgebroken, met een apparaat, iets geschuurdWerd er gestoord van.
Dat scheelt dan weer hoor! In deze woning zat niet eens meer een badkamer, laat staan een keuken dus ik snap al dat geboor, gehamer en gebreek wel. Leuk is het niet, maar hopelijk voorlopig het laatste huis in ons straatje waar nieuwe bewoners komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Hupje het volgende:
[..]
AarghDat soort verhalen wil ik niet horen! Ik hoop dat het helpt dat het huis als 'instapklaar' geadverteerd wordt.
Dit gaat uit de basisverzekering, kinderen tot 18 jaar met een sterkte van -6 of hoger. Maar dan dus wel elk jaar een brief van de oogarts met de boodschap dat ze nog steeds boven de -6 heeft en het hele circus van toestemming vragen en een declaratie die altijd de eerste keer afgewezen wordt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik declareer m’n lenzen dus nooit. 1x per 2 of 3 jaar een bril.
VGZ
Ik ben toevallig net aan ‘t kijken voor mijn dochter die zich nu zelf moeten gaan verzekeren
De SoLow? Die had hier altijd een hele grote Halloween afdeling.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:55 schreef Hupje het volgende:
Weet iemand een winkel waar je niet te dure maar wel leuke halloween verkleed kleding kunt kopen?
Halloween is dé happening van het jaar bij J zijn sport, dus ik wil er best iets voor aanschaffen. Máár: ivm veiligheid mag het niets zijn met wijde mouwen of een stofje op de buik waar je makkelijk aan blijft haken![]()
Bij Action waren alleen maar saaie dingen. Volgens mij komt er komende week ook bij Kruidvat en Lidl wat in de winkels, ben benieuwd. Nog meer tips?
Wat stom. Bij Primera adverteren ze daar juist mee. Misschien een andere Bruna proberen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:44 schreef vencodark het volgende:
Ik dacht vandaag met de Bruna cadeaubon van mijn zoon een Nintendo-e-shop tegoed te kopen, eveneens voor mijn zoon.
Dat kan dus niet.![]()
Nu zou je denken: “Ja duh, een tegoedkaart voor een tegoedkaart”.
Maar ik denk: ze verkopen die kaarten dus dat kan heus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |