SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zo’n fantastische rol van Sean Penn die een verstandelijk beperkte vader speelt die niet meer voor z’n dochter mag zorgen maar in Michelle Pfeiffer een geweldige advocate vindt. De acteurs die zijn vrienden spelen zijn in het echt zelf ook verstandelijk beperktquote:
Ik ga eens kijken of hij nog ergens te vinden is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo’n fantastische rol van Sean Penn die een verstandelijk beperkte vader speelt die niet meer voor z’n dochter mag zorgen maar in Michelle Pfeiffer een geweldige advocate vindt. De acteurs die zijn vrienden spelen zijn in het echt zelf ook verstandelijk beperkt
Ook lang niet gehoord. Fijn nummerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest deze week ineens aan dit nummer denken. Geen idee waarom.Donovan - Mellow Yellow
Echt de moeite waardquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of hij nog ergens te vinden is.
Die kwam van heel ver mijn geheugen weer in.quote:
Ik hoorde 'm op Veronica. Ik dacht: die moet ik op Radio 49 ook maar eens draaienquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kwam van heel ver mijn geheugen weer in.
Van de Titanic?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens de nieuwe concertreeks van de inmiddels 83-jarige (!) Paul McCartney klonk dit nummer. Voor het eerst sinds mensenheugenis door hem live gespeeld. Schijnt ook ergens op een film-soundtrack te staanThe Beatles - Help!
Er gaan de komende jaren een hoop grote namen in de muziek ons nog ontvallen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens de nieuwe concertreeks van de inmiddels 83-jarige (!) Paul McCartney klonk dit nummer. Voor het eerst sinds mensenheugenis door hem live gespeeld. Schijnt ook ergens op een film-soundtrack te staanThe Beatles - Help!
Zolang je Celine maar niet draait.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, I Am Sam, of zoiets
Maar de Titanic had ook gekund. Breng me niet op ideeën...
Dat is momenteel een beetje een doorlopende voorstellingquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Er gaan de komende jaren een hoop grote namen in de muziek ons nog ontvallen.
+1quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang je Celine maar niet draait.
Ik zou het zelf niet opzetten, maar ook niet uitzetten als het voorbij komt.quote:
Zou ook zeker niets voor mij zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat beklemmende gevoel in die boot, brr
Nu?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
Er is weer een onderzeedrama inderdaad.
Jij zoekt het nieuws bij platen die ik zomaar draai?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
Er is weer een onderzeedrama inderdaad.
Die hebben een typische sound....quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, je hoort bij de eerste gitaaraanslag wie het is.
Gisteren las ik er iets over.quote:
Oei.... klinkt niet goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren las ik er iets over.
https://www.hln.be/buiten(...)opese-kust~a8336593/
Ik weet niet hoe de situatie nu is.
Triest voor de bemanning, minder voor het land in kwestie.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren las ik er iets over.
https://www.hln.be/buiten(...)opese-kust~a8336593/
Ik weet niet hoe de situatie nu is.
Ja, maar vandaag lees ik er niks meer over. Hij zal dus inmiddels wel veilig ondergedoken zijnquote:
In Utrecht toevallig?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach, Jane Goodall is overleden, wat een bijzonder mens. Ik heb nog een tijdje bij de faculteit Biologie gewerkt en Jan van Hooff (de broer van Antoon van Burgers Zoo) was goed met haar bevriend
Ze was al 91, dus een respectabele leeftijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach, Jane Goodall is overleden, wat een bijzonder mens. Ik heb nog een tijdje bij de faculteit Biologie gewerkt en Jan van Hooff (de broer van Antoon van Burgers Zoo) was goed met haar bevriend
Ja, Jan is ook wel die leeftijd denk ik. Bevlogen vertellerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze was al 91, dus een respectabele leeftijd.
Zelfs ik hoor dat inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ontdekt bij Britain's Got Talent, deze zanger. Zat trouwens in een synthpop-groep, maar zoekt het nu iets meer in de rock.Mickey Callisto - Slave To The Man
Je zou enige gelijkenis met iemand (en een band) kunnen horen...
Zeker waarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Maar het is niet alleen de stem. Het nummer groeit ook in rap tempo. Het is echt een heerlijk liedje.
Het is fantastischquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Maar het is niet alleen de stem. Het nummer groeit ook in rap tempo. Het is echt een heerlijk liedje.
Ik ook wel, maar wmb niet in Queen. Kan het niet uitleggen, maar voor mij voegt het niet.quote:
Voor ons wordt dit de afsluiting.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Er komen nog vijf nummers aan, waarvan dit de eerste is:Propaganda - Duel
Eindtijd rond 21:13 uur
Fijne avond.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor ons wordt dit de afsluiting.
Het duel begint om 21:00
Was wel weer een fijne muzikale reis.
Dankjewel
Niet als ik hem zie (dat doet op een of andere manier afbreuk voor mij), maar heb wel eens live-optredens van hem met Queen gehoord en dan vond ik hem echt geweldig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar wmb niet in Queen. Kan het niet uitleggen, maar voor mij voegt het niet.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dankjewel
Veel plezier met/bij het duel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dankjewel
Bedankt voor het luisteren. Veel plezier / sterkte met de voetbal...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dankjewel
Gisteren keken we ook een duel, twee keer knipperen en ze stonden met 2-0 achter.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier met/bij het duel.
Eensquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik kom op de raarste manieren op nummers. Ik zag een stukje van dat caravan-vakantie-programma van Omroep Max. Daar deed een reisleider aan mee die me enorm aan deze man deed denken:Paolo Conte - Gli Impermeabili
File under: levende legende
Oh, mooi zeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Ook veel te lang niet gedraaid, dit pareltje uit 2016. Daarom vandaag als slotsong:Tom Odell - Constellations
503 Service Unavailablequote:Op donderdag 2 oktober 2025 18:39 schreef Melting het volgende:
Er zijn forumproblemen, blijkbaar.
Als het forum niet beter reageert, draai ik vanavond niet.
Even afwachten dus.
Vanwege de storing op het forum denk ik dat Melting gestopt is met de uitzending…quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:17 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg een radio source disconnected...?
Dit gaat helaas niet werken. Zaterdag een nieuwe kans.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
Stabiel of niet, ik ga naar bed. Ik ben helemaal kapot.
quote:
Welkom Symph, Ddm en Fogel.quote:
Flopquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van de band hierna vinden.
Ze hebben inderdaad betere nummers. Heb ook gezegd dat ze met dit nummer niet door zullen breken.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Tip: slik geen vibrator in vlak voor je moet zingen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar deze zanger blijkbaar wel
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Nkg meer vibrato dan Jurk, het is bijna knap
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lijkt op Demis Roussos,maar weet niet of hij het ook is
Het valt steeds uitquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bonsoir![]()
Jammer dat je je eigen show gemist hebt… het was leuk
Balen zeg. Gelukkig heb jij wel stroom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het valt steeds uit![]()
Alles is onstabiel hier wegens dikke vette storm. Ook ruim 12 uur lang geen stroom gehad, en in de regio nog steeds 60.000+ stroomlozen.
Dat is waardeloosquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het valt steeds uit![]()
Alles is onstabiel hier wegens dikke vette storm. Ook ruim 12 uur lang geen stroom gehad, en in de regio nog steeds 60.000+ stroomlozen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ja, daar had ik graag bij willen zijn. Geheid heb ik ook een Pet Shop Boys-nummer gedraaid, mezelf kennende. Temeer omdat de toetsenist nu eenmaal op Dierendag jarig is.
Amy is nu in Noorwegen??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het valt steeds uit![]()
Ik heb dat laatst ook nog aan een collega (dertiger) moeten uitleggen bij Mad World van Tears for Fears.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
In tegenstelling tot wat veel mensen denken: dit is het origineel
Dat is er ook zo een ja… en The man who sold the world is niet van Nirvanaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst ook nog aan een collega (dertiger) moeten uitleggen bij Mad World van Tears for Fears.
En Valerie is niet van Mark Ronson en Amy Winehouse.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is er ook zo een ja… en The man who sold the world is niet van Nirvana
Volgens mij kort na Spiegelbeeld uitgebracht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit stiekem wel een mooi liedje…
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij kort na Spiegelbeeld uitgebracht.
Pe Daalemmer en Rooie Rinus hebben er nog eens een parodie opgemaakt, in de tijd dat Willem Alexander nog met Emilie Bremer sjanste.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Pe Daalemmer en Rooie Rinus hebben er nog eens een parodie opgemaakt, in de tijd dat Willem Alexander nog met Emilie Bremer sjanste.
Doe ze de groeten. Zeg maar dat ze niet meer langs hoeft te komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
Amy is hier ja.
Gebruik een auto als powerbank voor de koelkast en vriezer
Maar zowel glasvezel als 4/5G is shaky.
Amy is wel internationaal. Ze is hier ook. Het ging aardig tekeer vanmiddagquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
Amy is hier ja.
Gebruik een auto als powerbank voor de koelkast en vriezer
Maar zowel glasvezel als 4/5G is shaky.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ze de groeten. Zeg maar dat ze niet meer langs hoeft te komen.
Maar ga je nu wel een Amy draaien??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ze de groeten. Zeg maar dat ze niet meer langs hoeft te komen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ga je nu wel een Amy draaien??
Die bevindt zich geheid in de collectie van DJ Vout?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Pe Daalemmer en Rooie Rinus hebben er nog eens een parodie opgemaakt, in de tijd dat Willem Alexander nog met Emilie Bremer sjanste.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die bevindt zich geheid in de collectie van DJ Vout?
Denk je niet dat ik ruzie krijg dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, schuif Melting even opzij en druk op Play
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik ruzie krijg dan?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik ruzie krijg dan?
Misschien als hij zo even naar het toilet is.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet jij niet heel nodig plassen?
Je moet hem gewoon vijf verschillende lekkere speciaalbiertjes voorzetten. Dan krijgt -ie keuzestress en kun je ongemerkt het roer even overnemen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Misschien als hij zo even naar het toilet is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon vijf verschillende lekkere speciaalbiertjes voorzetten. Dan krijgt -ie keuzestress en kun je ongemerkt het roer even overnemen.
De tekstschrijvers ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:41 schreef Symphonic het volgende:
De drummer had wel een makkelijke avond
De Nederlandse Hete Chocolade.quote:
Zeg je nou dat ik niet goed genoeg ben?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet eens zo slecht. Eigenlijk gewoon niet Vout genoeg.
Yep... nou hoor je het ook eens van een ander.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:45 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet goed genoeg ben?
Ik vind dit best fijn klinken eigenlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet eens zo slecht. Eigenlijk gewoon niet Vout genoeg.
Dit nummer zakt niet door de muzikale ondergrens (voor jou: de bovengrens)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:45 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet goed genoeg ben?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind dit best fijn klinken eigenlijk
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit nummer zakt niet door de muzikale ondergrens (voor jou: de bovengrens)
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit nummer zakt niet door de muzikale ondergrens (voor jou: de bovengrens)
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:48 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik hoor dat iemand trouwens Er wordt gepaard in de gang gecoverd en opnieuw uitgebracht heeft.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Dit is veul slechter dan het voorgaande nummer
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:48 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik hoor dat iemand trouwens Er wordt gepaard in de gang gecoverd en opnieuw uitgebracht heeft.
Nee dat denk ik ook niet, maar dat doet niets af aan het feit dat het heel slecht is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar zal Alan niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, maar dat doet niets af aan het feit dat het heel slecht is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo onderhand moet buurvrouw Jansen maar eens een bordeel of een parenclub beginnen
Ftfyquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo onderhand moet buurvrouw Jansen maar eens een bordeel of een paardenclub beginnen
Blijft lastig om te schrijven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Wat is beautiful eigenlijk een lelijk woord
Ken ik die?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel hiervan is ook al zo mooi
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Alweer een overgang in de goede toonsoort. Melting heeft de smaak te pakken.
Welkom en tevens goede avond Shii.quote:
Goedenavond Melting.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom en tevens goede avond Shii.
[ afbeelding ]
Typische sound. Dus de band zou je moeten herkennen.quote:
Sleet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Typische sound. Dus de band zou je moeten herkennen.
Welkom brother. Leuk dat je ook meeluistert.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Herman Van Keeken - Pappie loop niet zo snel
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:31 schreef Symphonic het volgende:
De tranen van gevoel biggelen over mijn smoel…..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:33 schreef Shii het volgende:
I think I love you - The Partridge Family
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:37 schreef brother52 het volgende:
Speedy Gonzales maar van wie ook maar weer...
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Speedy Gonzalez, beetje het tegenovergestelde van Pappie Loop Toch Niet Zo Snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |