In Utrecht toevallig?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach, Jane Goodall is overleden, wat een bijzonder mens. Ik heb nog een tijdje bij de faculteit Biologie gewerkt en Jan van Hooff (de broer van Antoon van Burgers Zoo) was goed met haar bevriend
Ze was al 91, dus een respectabele leeftijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach, Jane Goodall is overleden, wat een bijzonder mens. Ik heb nog een tijdje bij de faculteit Biologie gewerkt en Jan van Hooff (de broer van Antoon van Burgers Zoo) was goed met haar bevriend
Ja, Jan is ook wel die leeftijd denk ik. Bevlogen vertellerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze was al 91, dus een respectabele leeftijd.
Zelfs ik hoor dat inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ontdekt bij Britain's Got Talent, deze zanger. Zat trouwens in een synthpop-groep, maar zoekt het nu iets meer in de rock.Mickey Callisto - Slave To The Man
Je zou enige gelijkenis met iemand (en een band) kunnen horen...
Zeker waarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Maar het is niet alleen de stem. Het nummer groeit ook in rap tempo. Het is echt een heerlijk liedje.
Het is fantastischquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Maar het is niet alleen de stem. Het nummer groeit ook in rap tempo. Het is echt een heerlijk liedje.
Ik ook wel, maar wmb niet in Queen. Kan het niet uitleggen, maar voor mij voegt het niet.quote:
Voor ons wordt dit de afsluiting.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Er komen nog vijf nummers aan, waarvan dit de eerste is:Propaganda - Duel
Eindtijd rond 21:13 uur
Fijne avond.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor ons wordt dit de afsluiting.
Het duel begint om 21:00
Was wel weer een fijne muzikale reis.
Dankjewel
Niet als ik hem zie (dat doet op een of andere manier afbreuk voor mij), maar heb wel eens live-optredens van hem met Queen gehoord en dan vond ik hem echt geweldig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar wmb niet in Queen. Kan het niet uitleggen, maar voor mij voegt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |