Vanwege de storing op het forum denk ik dat Melting gestopt is met de uitzending…quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:17 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg een radio source disconnected...?
Dit gaat helaas niet werken. Zaterdag een nieuwe kans.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
Stabiel of niet, ik ga naar bed. Ik ben helemaal kapot.
quote:
Welkom Symph, Ddm en Fogel.quote:
Flopquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van de band hierna vinden.
Ze hebben inderdaad betere nummers. Heb ook gezegd dat ze met dit nummer niet door zullen breken.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Tip: slik geen vibrator in vlak voor je moet zingen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar deze zanger blijkbaar wel
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Nkg meer vibrato dan Jurk, het is bijna knap
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lijkt op Demis Roussos,maar weet niet of hij het ook is
Het valt steeds uitquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bonsoir![]()
Jammer dat je je eigen show gemist hebt… het was leuk
Balen zeg. Gelukkig heb jij wel stroom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het valt steeds uit![]()
Alles is onstabiel hier wegens dikke vette storm. Ook ruim 12 uur lang geen stroom gehad, en in de regio nog steeds 60.000+ stroomlozen.
Dat is waardeloosquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het valt steeds uit![]()
Alles is onstabiel hier wegens dikke vette storm. Ook ruim 12 uur lang geen stroom gehad, en in de regio nog steeds 60.000+ stroomlozen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ja, daar had ik graag bij willen zijn. Geheid heb ik ook een Pet Shop Boys-nummer gedraaid, mezelf kennende. Temeer omdat de toetsenist nu eenmaal op Dierendag jarig is.
Amy is nu in Noorwegen??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het valt steeds uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |