Ik heb dat laatst ook nog aan een collega (dertiger) moeten uitleggen bij Mad World van Tears for Fears.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
In tegenstelling tot wat veel mensen denken: dit is het origineel
Dat is er ook zo een ja… en The man who sold the world is niet van Nirvanaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst ook nog aan een collega (dertiger) moeten uitleggen bij Mad World van Tears for Fears.
En Valerie is niet van Mark Ronson en Amy Winehouse.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is er ook zo een ja… en The man who sold the world is niet van Nirvana
Volgens mij kort na Spiegelbeeld uitgebracht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit stiekem wel een mooi liedje…
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij kort na Spiegelbeeld uitgebracht.
Pe Daalemmer en Rooie Rinus hebben er nog eens een parodie opgemaakt, in de tijd dat Willem Alexander nog met Emilie Bremer sjanste.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Pe Daalemmer en Rooie Rinus hebben er nog eens een parodie opgemaakt, in de tijd dat Willem Alexander nog met Emilie Bremer sjanste.
Doe ze de groeten. Zeg maar dat ze niet meer langs hoeft te komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
Amy is hier ja.
Gebruik een auto als powerbank voor de koelkast en vriezer
Maar zowel glasvezel als 4/5G is shaky.
Amy is wel internationaal. Ze is hier ook. Het ging aardig tekeer vanmiddagquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Fogel het volgende:
Amy is hier ja.
Gebruik een auto als powerbank voor de koelkast en vriezer
Maar zowel glasvezel als 4/5G is shaky.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ze de groeten. Zeg maar dat ze niet meer langs hoeft te komen.
Maar ga je nu wel een Amy draaien??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ze de groeten. Zeg maar dat ze niet meer langs hoeft te komen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ga je nu wel een Amy draaien??
Die bevindt zich geheid in de collectie van DJ Vout?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Pe Daalemmer en Rooie Rinus hebben er nog eens een parodie opgemaakt, in de tijd dat Willem Alexander nog met Emilie Bremer sjanste.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die bevindt zich geheid in de collectie van DJ Vout?
Denk je niet dat ik ruzie krijg dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, schuif Melting even opzij en druk op Play
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik ruzie krijg dan?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik ruzie krijg dan?
Misschien als hij zo even naar het toilet is.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet jij niet heel nodig plassen?
Je moet hem gewoon vijf verschillende lekkere speciaalbiertjes voorzetten. Dan krijgt -ie keuzestress en kun je ongemerkt het roer even overnemen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Misschien als hij zo even naar het toilet is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon vijf verschillende lekkere speciaalbiertjes voorzetten. Dan krijgt -ie keuzestress en kun je ongemerkt het roer even overnemen.
De tekstschrijvers ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:41 schreef Symphonic het volgende:
De drummer had wel een makkelijke avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |