Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Sorry moest even wat frustratie kwijt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:ama wil je geen fikkie stoken bij de FOK!-servers?
Nooit teveel gehaakte en gebreide dekensquote:
Ze wordt echt een mooie dame.quote:
3 happen vis?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry moest even wat frustratie kwijt.
FWOOSH.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry moest even wat frustratie kwijt.
Preciesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nooit teveel gehaakte en gebreide dekens
Vest is ook bijna klaar. Nog 1 mouw haken. Daarna draadjes wegwerken, opspannen en in elkaar zetten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Beneden liggen er nog 2
Beide van die mozaïek dekens
Eentje is pas een cm of 20 lang, die moet nog ff
De andere moet nog maar een paar toeren. Dat is die Fleur deken van Anke Wintermans.
Nice!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vest is ook bijna klaar. Nog 1 mouw haken. Daarna draadjes wegwerken, opspannen en in elkaar zetten.
Die zijn leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb ook nog een merinowol vestje bijna klaar. Nog een halve mouw en die rand bij de knoopsgaten enzo.
Hexagon vestje
Boomknuffelaar gespotquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
De stemwijzer is er. @:nattekat gaat er boos over zijn.
[ afbeelding ]
Lol nee. En ik heb ook nog wat ik zaterdag had gekregen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
2 uurtje bouwen en dan is het toch wel af?
eerst bouwen en dan er mee spelen, een heel verhaal er om heen bedenken enzo... net als vroegahquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
2 uurtje bouwen en dan is het toch wel af?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst bouwen en dan er mee spelen, een heel verhaal er om heen bedenken enzo... net als vroegah
knapquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Hier gaan ze volgende week hier achter beginnen met werk aan de weg.
Nu staat er blijkbaar een bord dat het van 10-10 t/m 07-10 is afgesloten ipv andersom
Dat geeft ze genoeg tijd om het project af te ronden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
knap
tenzij het van 10-10-2025 tot 07-10-2026 is
Dat is op zijn Amerikaans.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
knap
Nee gewoon eind volgende week tot begin volgende weekquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
knap
van 1 oktober tot 10 juli... ja dat kan ookquote:
I feel the magic between you and Iquote:
For you and me nowquote:
Zolang ie maar niet met mij gaat knuffelenquote:
Moet je de mijne zienquote:
Aragog heb ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Jeej hij is er @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
En dit kwam ook binnen net, rechts is dus niet te koop en was een cadeautje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je mij dan iets leren?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je de mijne zienen ik heb ook nog echt boomknuffelkunde gestudeerd
Ja hoor dat komt goed. Ik geef cursussen. Kost slechts 2 boomblaadjes, 5 eikels en 1 kastanjequote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je mij dan iets leren?
Ik weet totaal niet hoe?
Ik ga hem bij Hagrid zijn huisje neerzetten denk ik. Maar ik kon hem voor ¤10 kopen en hij gaat eruit dus ik moest hem sowieso nog halen. Maar ik denk dat hij wel even in de kast blijft liggen.quote:
Ik heb hem bij de Kruidvat gehaald, was ook in een actiequote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga hem bij Hagrid zijn huisje neerzetten denk ik. Maar ik kon hem voor ¤10 kopen en hij gaat eruit dus ik moest hem sowieso nog halen. Maar ik denk dat hij wel even in de kast blijft liggen.
Heb je je wel ingesmeerd toen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hoe schattig. De zon is nog net heel even een kwartiertje bijna spannend hoog geweest.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dank, ik ging voor comfy en netjes/neutraal. Vooral de rok is enorm veelzijdig.quote:
Dat is geslaagd dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, ik ging voor comfy en netjes/neutraal. Vooral de rok is enorm veelzijdig.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo dit maken.
https://www.lekkerensimpel.com/sweet-chili-kip/
Ik kom eraan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo dit maken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hartige taart met o.a. prei en cottage cheese uit de vriezer gepakt
dat zegt men altijd en uiteindelijk komt er niemand mee eten.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zegt men altijd en uiteindelijk komt er niemand mee eten.
ja.. je zegt zelfs brood mee te nemen. Dus straks heeft CL geen brood en geen mee-eterquote:
Mee-eters hoef ik ook niet zo nodig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.. je zegt zelfs brood mee te nemen. Dus straks heeft CL geen brood en geen mee-eter
Wedden dat CL alles al op heeft als ik daar aankom?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.. je zegt zelfs brood mee te nemen. Dus straks heeft CL geen brood en geen mee-eter
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mee-eters hoef ik ook niet zo nodig.
Oh dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo dit maken.
Daar hoef ik niet om te wedden. Dat is een zekerheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Wedden dat CL alles al op heeft als ik daar aankom?
Ik heb een (gewonnen) kookboek van hun. Heb er vroeger al wat uit gemaakt. Misschien binnenkort weer even doorbladeren.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo dit maken.
Het is erger dan russisch roulette.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is-ie nu rijp. Dat betekent dat-ie straks overrijp is als je 'm eet.
Ik ga in de winkel ook voelen hoe hard de avocado's zijn, maar dat doet iedereen natuurlijk. Ze zijn dus al helemaal gemasseerd als je ze koopt.quote:
Oh dat doe ik niet, ik haal dat 'steeltje' eruit om te zien of het daaronder al bruin is of niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga in de winkel ook voelen hoe hard de avocado's zijn, maar dat doet iedereen natuurlijk. Ze zijn dus al helemaal gemasseerd als je ze koopt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat doe ik niet, ik haal dat 'steeltje' eruit om te zien of het daaronder al bruin is of niet.
Topwinkel is dat ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag gisteren bij Die Grenze een man met alle flesjes deo spuiten om te ruiken. Dat leek me niet de bedoeling
Die zit in Papendrecht. Goedkope kleding of zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier sinds deze week een Kik. Ik ken het niet.
In de wijk hiernaast hebben die ook. Poeh voelt heel krap omdat het heel erg vol staat gebouwd met heel veel spullen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
In de winkel?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat doe ik niet, ik haal dat 'steeltje' eruit om te zien of het daaronder al bruin is of niet.
Soort Zeeman denk ik?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit in Papendrecht. Goedkope kleding of zo?
wat ordinair... loop je niet eens even met de avocado naar het magazijn om hem daar te strippen van zn hoedje?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, anders weet ik toch niet of ik 'm moet kopen of niet
Nee, ik trek het zo van z'n hoofdje midden in de winkelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ordinair... loop je niet eens even met de avocado naar het magazijn om hem daar te strippen van zn hoedje?
Hmm, daar zit iets in.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, anders weet ik toch niet of ik 'm moet kopen of niet
quote:
Ah, je moet het dus subtiel doen, als niemand kijkt.quote:Verwijder subtiel het stukje waar de steel zat. Zie je een groene kleur, dan is de avocado nog niet rijp. Zie je een donkerbruine kleur? Dan is hij overrijp. Is het geel en helder, dan is je avocado 'à point'.
Of naar de Jumboquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ah, je moet het dus subtiel doen, als niemand kijkt.
Dat is wel handig, maar kan het personeel niet even één keer per dag de avocado's sorteren in rijp en nog niet rijp?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Of naar de Jumbo
https://www.jumbo.com/nie(...)ste-avocadoscanners/
Zit hier vlakbij ook. Zat voorheen Blokker inquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
En dat iemand dat dan de hele dag doet ofzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel handig, maar kan het personeel niet even één keer per dag de avocado's sorteren in rijp en nog niet rijp?
Ja, hmm, we hebben het wel over avocado's.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat iemand dat dan de hele dag doet ofzo?
Wij hebben de Blokker weer terug. Niet dat ik daar verder kom ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit hier vlakbij ook. Zat voorheen Blokker in
Op bezoek bij mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER dagen vrij jongens. Waar zal ik heen gaan?
Schotland een optie?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ow ja!quote:
Sow.quote:
Maar even serieus, wat als je gewoon eens even lekker thuis blijft of lekker in de buurt gaat wandelen? Je was de laatste tijd steeds zo gestresstquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Het Flessenscheepjesmuseumquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Bommelwereldquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat s de nulhypothese inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat als je gewoon eens even lekker thuis blijft of lekker in de buurt gaat wandelen? Je was de laatste tijd steeds zo gestresst
Al gedaanquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cantacuzino_Castlequote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:In 2022, the castle was a filming location for the Netflix series Wednesday.
nee. Maar locaties waar films of series opgenomen zijn "OMDAT" interesseren me bij voorbaat geen ene kutquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cantacuzino_Castle
Hier al ooit geweest??
[..]
Sowquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Maar locaties waar films of series opgenomen zijn "OMDAT" interesseren me bij voorbaat geen ene kut
Okeequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Maar locaties waar films of series opgenomen zijn "OMDAT" interesseren me bij voorbaat geen ene kut
Namens Vlinder en mij, happy b-day en veel succes morgenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Jeej hij is er @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
En dit kwam ook binnen net, rechts is dus niet te koop en was een cadeautje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel 🥺quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Namens Vlinder en mij, happy b-day en veel succes morgen
Koffie halen bij koffiegodinquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Een beetjequote:
best een goed ideequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koffie halen bij koffiegodin
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds daar bij het Maxima??
Gisteren nog langs gefietst met de post. Geen post voor de bloedbank. Dus niet gekeken of ze er nog zaten, al vermoedde ik het wel gewoon, want prima locatie daar.quote:
Geef je bloed of plasma? Met plasma maakt het gelukkig nooit zo uit omdat je op afspraak komtquote:
Ik leef nogquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe was je eerste dag?
Ik ga zo maar eens naar bed. Kan mij t schelenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb van 5 tot 6 al geslapen maar ik val nu bijna zittend gewoon weer in slaap maar ik krijg zo visite.
Meestal bloed. Even de microplastics eruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je bloed of plasma? Met plasma maakt het gelukkig nooit zo uit omdat je op afspraak komt
Intensief. Veel informatie op me af gekregen.quote:
Ik gaf (ook) plasma, mag nu (al 6 jaar) niet meer vanwege medische redenen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je bloed of plasma? Met plasma maakt het gelukkig nooit zo uit omdat je op afspraak komt
Bwehehe. Aderlaten en dan met een roze koek cadeau ook nog.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal bloed. Even de microplastics eruit.
Balen als je wel wil en niet meer mag...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gaf (ook) plasma, mag nu (al 6 jaar) niet meer vanwege medische redenen.
Heb je wel eens bloed gekregen? Ik vond dat zó raar, dat iemand anders z'n bloed ineens in je aderen zitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal bloed. Even de microplastics eruit.
Ja, vond ik in het begin ook niet leuk. Maar ja een beroerte is ook niet niks en heb ook veel geluk gehad, was maar een heel klein infarct. Geen blijvend letsel of revalidatie gehadquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen als je wel wil en niet meer mag...
Als je gekregen hebt, mag je in NL niet meer gevenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je wel eens bloed gekregen? Ik vond dat zó raar, dat iemand anders z'n bloed ineens in je aderen zit
Nee. Lijkt me ook heel vreemd idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je wel eens bloed gekregen? Ik vond dat zó raar, dat iemand anders z'n bloed ineens in je aderen zit
Nee mag hier ook niet meer geven geloof ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je gekregen hebt, mag je in NL niet meer geven
Zeker. 🙏🏻quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, vond ik in het begin ook niet leuk. Maar ja een beroerte is ook niet niks en heb ook veel geluk gehad, was maar een heel klein infarct. Geen blijvend letsel of revalidatie gehad
even de ama's volproppen met puur rauwe caffeinequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb van 5 tot 6 al geslapen maar ik val nu bijna zittend gewoon weer in slaap maar ik krijg zo visite.
Lolquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met puur rauwe caffeine
Dat lijkt mij ook een raar ideequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Aaah.
Alsnog van harte gefeliciteerd lieve Ama!![]()
![]()
![]()
Hoho... van mij en Vlinderquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
@:maily Maar heb Gizmo van Etto gekregen voor mijn verjaardag maar vandaag kwam die pas officieel uit dus kon hem niet eerder krijgen.
Jupquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook logisch in jouw geval.
Mijn vader heeft het echt jarenlang gedaan, vroeger kreeg je nog leukere cadeaus volgens mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier kon je met bloed doneren sparen voor prijzenBen helaas niet verder gekomen dan een mooie wandelrugzak na 10 jaar
In NL kun je ook bij een bepaald aantal donaties iets uitkiezenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier kon je met bloed doneren sparen voor prijzenBen helaas niet verder gekomen dan een mooie wandelrugzak na 10 jaar
Hier moet je het doen met een koek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier was het bij elke 5e donatie dacht ik, en wat je kon uitkiezen was dan steeds meer waard zeg maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In NL kun je ook bij een bepaald aantal donaties iets uitkiezen
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:08 schreef Haags het volgende:
Stemwijzer gedaan @:nattekat @:ettovanbelgie
73% VVD
Daarna FNP![]()
En 50plus
Ik wilde hem ook even doen. Eerste vraag denk ik al meteen 'quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
VVD scoort bij mij al jaren als hoogste
FNP goden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:08 schreef Haags het volgende:
Stemwijzer gedaan @:nattekat @:ettovanbelgie
73% VVD
Daarna FNP![]()
En 50plus
Bij iedereen die gewoon hard werkt en daardoor een paar centjes over heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
VVD boksquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal het issue niet. Die aftrek wordt al afgebouwd en dat gaat echt niet ineens sneller dan wat nu al zo is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook even doen. Eerste vraag denk ik al meteen ''.
Ja, ik vind dat de hypotheekrenteaftrek weg moet, maar ik ben het oneens met het plan van GL om dat heel snel te doen. Ik ken dat standpunt toevallig, maar niet iedereen weet dat.
quote:
Maar de zomervakantie is net voorbijquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ben al weer de hele week volgeboekt door buren om huisdieren te verzorgen en uit te laten volgende week. Het is weer herfstvakantie
91 volgens de NOSquote:
91 iddquote:
quote:
Is hier al 2 maanden voorbij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de zomervakantie is net voorbij
Wel VVD? Hun track record is ook niet al te best als het privacy betreft.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:19 schreef Nattekat het volgende:
En nee, het wordt niet het CDA meer. Die mogen de pleuris krijgen met hun Big Brother standpunten.
Jij zou mijn favoriete collega zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:23 schreef Haags het volgende:
Over zomer gesproken.
Ik stuurde vandaag nog naar mijn collega's dat de zomervakantie er weer aan komt en of ze even voor begin december kunnen laten weten wanneer ze vrij willen.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou mijn favoriete collega zijn.
ga je een serieus gesprek met nattekat proberen te hebben over zijn verkiezingskeuze?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel VVD? Hun track record is ook niet al te best als het privacy betreft.
Omdat je zo van het zonlicht houdt. En omdat je zo'n compassie toont met andere mensen die dat ook hebben, zoals ikquote:
Natuurlijk niet. Beetje stoken en dan wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je een serieus gesprek met nattekat proberen te hebben over zijn verkiezingskeuze?
die gozer valt niet serieus te nemen als het om politiek gaat.
pfieuw gelukkig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Beetje stoken en dan wat anders gaan doen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je zo van het zonlicht houdt. En omdat je zo'n compassie toont met andere mensen die dat ook hebben, zoals ik
Oh, wat staat er in je Excel over mij?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfieuw gelukkig.
ik was al bang dat ik mijn excel moest aanpassen
kruisjes streepjes en o-tjesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, wat staat er in je Excel over mij?
FTFYquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat betekenen ze? En bij welke kolom staat wat?quote:
voor jou een vraag....quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat betekenen ze? En bij welke kolom staat wat?
Ook waar. Maar als je dat zegt gaat NK helemaal los. Ik overweeg nu wel serieus om Bontebal te gaan stemmen.quote:
Mijn vader zal trouw CDA stemmen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook waar. Maar als je dat zegt gaat NK helemaal los. Ik overweeg nu wel serieus om Bontebal te gaan stemmen.
Nee. Elke partij die voor die motie heeft gestemd is bij mij afgevallen. Het CDA en VVD zijn dubbel doorgestreept voor het opstellen ervan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stem gewoon weer op de vrouw met de beste boobs.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader zal trouw CDA stemmen.
bitterbal had niet genoeg energie dus ja dan snap ik dat het tegen valtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Het viel tegen.
Ja, dat was te merken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bitterbal had niet genoeg energie dus ja dan snap ik dat het tegen valt
denk dat je haar even wat creamcrackers en beschuit moet sturenquote:
Heb je een stemadvies?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stem gewoon weer op de vrouw met de beste boobs.
In welke functie of hoedanigheid zouden jullie liever Frans Timmermans hebben dan Uitstraling?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Zouden jullie graag Frans Timmermans als ober aan je tafel willen hebben? Of als tandarts, of als je lokale supermarkteigenaar?
Frans heeft kleine varkensoogjes en de uitstraling van een Limburgse stoofpeer, dan kan ik de mooiste en rijkste rekensom des levens makkelijk maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In welke functie of hoedanigheid zouden jullie liever Frans Timmermans hebben dan Uitstraling?
Jou werd niks gevraagdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frans heeft kleine varkensoogjes en de uitstraling van een Limburgse stoofpeer, dan kan ik de mooiste en rijkste rekensom des levens makkelijk maken.
FOKuserquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In welke functie of hoedanigheid zouden jullie liever Frans Timmermans hebben dan Uitstraling?
[X] All of the abovequote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
raam openzettenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
mn huis warmt erg op, vaatwasser staat aan
goed dat je het zegt... niet vergeten de achterdeur dicht te doen als ik straks naar boven gaquote:
genoeg fruit wel... groente niet echt....quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kleine avocado op, een rode paprika en driekwart tomaat en iets van zes plakjes komkommer.
Heb ik nu dan eindelijk eens genoeg groente binnen?
1 plakje komkommer te weinigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kleine avocado op, een rode paprika en driekwart tomaat en iets van zes plakjes komkommer.
Maar was het ook lekker?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
klopt!quote:
ik heb eigenlijk nergens zin inquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet wel naar bed gaan, maar nog geen zin.
https://www.tubantia.nl/e(...)kkere-buit~a652cddf/quote:De politie in Bad Bentheim heeft maandag een wel heel bijzondere buit aangetroffen. Geen drugs, wapens of sieraden dit keer, maar een enorme hoeveelheid chocolade. De vraag is alleen nog: van wie is het?
quote:Na de inbeslagname gaf de weegschaal aan dat mevrouw 113 kilo chocolade had gestolen. En ze moet wel een specifieke smaak hebben, want de honderden repen waren allemaal van de merken Lindt of Milka.
je had visite?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
Nou dat was wel even gezellig. Ik heb uiteraard nog meer LEGO nu haha. Krijg van de week nog die twee kleine plantjes.
[ link | afbeelding ]
Ja een vriend kon zaterdag ineens niet meer dus die kwam vandaag.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
je had visite?
#geenzinomterugtelezen
Brb even naar het politiebureau in Bad Bentheim.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:00 schreef Recce het volgende:
Oké, van welke KSC-er is deze buit?
[ afbeelding ]
[..]
https://www.tubantia.nl/e(...)kkere-buit~a652cddf/
gezelligquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja een vriend kon zaterdag ineens niet meer dus die kwam vandaag.
*stuurt hele vrachtwagen LEGO naar @Amaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Oh nog genoeg ruimte over.![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is wel meteen een beetje veel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
*stuurt hele vrachtwagen LEGO naar @:ama
weltrustenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
Nog even QI kijken en dan slapen.. Laptopje uit.
Gute Nacht Freunde
Ik zie sinaasappel, dus dat ben ik niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
in je LEGO huisquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het moet laten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. Voel me nu al beetje een LEGO nerd.
Ik heb geen tv aansluiting op de slaapkamer, dus zit nog op de bankquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog wel even Bayer - PSV afkijken vanuit bed.
had ik heel goed kunnen zijn, maar neequote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Foeiquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de gizmo's voeren over een uur
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb sowieso geen TV in mijn slaapkamer
[..]
Foei
success met de dag morgen danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:24 schreef Ama het volgende:
Nou aangezien het toch niks veranderd aan hoe morgen de dag loopt kan ik net zo goed maar gewoon gaan slapen.
ja graagquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Zo eten, daarna nog naar de sportschool voor @:bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |