Al gedaanquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cantacuzino_Castlequote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER dagen vrij jongens. Waar zal ik heen gaan?
quote:In 2022, the castle was a filming location for the Netflix series Wednesday.
nee. Maar locaties waar films of series opgenomen zijn "OMDAT" interesseren me bij voorbaat geen ene kutquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cantacuzino_Castle
Hier al ooit geweest??
[..]
Sowquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Maar locaties waar films of series opgenomen zijn "OMDAT" interesseren me bij voorbaat geen ene kut
Okeequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Maar locaties waar films of series opgenomen zijn "OMDAT" interesseren me bij voorbaat geen ene kut
Namens Vlinder en mij, happy b-day en veel succes morgenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Jeej hij is er @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
En dit kwam ook binnen net, rechts is dus niet te koop en was een cadeautje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel 🥺quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Namens Vlinder en mij, happy b-day en veel succes morgen
Koffie halen bij koffiegodinquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER dagen vrij jongens. Waar zal ik heen gaan?
Een beetjequote:
best een goed ideequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koffie halen bij koffiegodin
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds daar bij het Maxima??
Gisteren nog langs gefietst met de post. Geen post voor de bloedbank. Dus niet gekeken of ze er nog zaten, al vermoedde ik het wel gewoon, want prima locatie daar.quote:
Geef je bloed of plasma? Met plasma maakt het gelukkig nooit zo uit omdat je op afspraak komtquote:
Ik leef nogquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe was je eerste dag?
Ik ga zo maar eens naar bed. Kan mij t schelenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb van 5 tot 6 al geslapen maar ik val nu bijna zittend gewoon weer in slaap maar ik krijg zo visite.
Meestal bloed. Even de microplastics eruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je bloed of plasma? Met plasma maakt het gelukkig nooit zo uit omdat je op afspraak komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |