Maar de zomervakantie is net voorbijquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ben al weer de hele week volgeboekt door buren om huisdieren te verzorgen en uit te laten volgende week. Het is weer herfstvakantie
91 volgens de NOSquote:
91 iddquote:
quote:
Is hier al 2 maanden voorbij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de zomervakantie is net voorbij
Wel VVD? Hun track record is ook niet al te best als het privacy betreft.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:19 schreef Nattekat het volgende:
En nee, het wordt niet het CDA meer. Die mogen de pleuris krijgen met hun Big Brother standpunten.
Jij zou mijn favoriete collega zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:23 schreef Haags het volgende:
Over zomer gesproken.
Ik stuurde vandaag nog naar mijn collega's dat de zomervakantie er weer aan komt en of ze even voor begin december kunnen laten weten wanneer ze vrij willen.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou mijn favoriete collega zijn.
ga je een serieus gesprek met nattekat proberen te hebben over zijn verkiezingskeuze?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel VVD? Hun track record is ook niet al te best als het privacy betreft.
Omdat je zo van het zonlicht houdt. En omdat je zo'n compassie toont met andere mensen die dat ook hebben, zoals ikquote:
Natuurlijk niet. Beetje stoken en dan wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je een serieus gesprek met nattekat proberen te hebben over zijn verkiezingskeuze?
die gozer valt niet serieus te nemen als het om politiek gaat.
pfieuw gelukkig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Beetje stoken en dan wat anders gaan doen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je zo van het zonlicht houdt. En omdat je zo'n compassie toont met andere mensen die dat ook hebben, zoals ik
Oh, wat staat er in je Excel over mij?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfieuw gelukkig.
ik was al bang dat ik mijn excel moest aanpassen
kruisjes streepjes en o-tjesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, wat staat er in je Excel over mij?
FTFYquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat betekenen ze? En bij welke kolom staat wat?quote:
voor jou een vraag....quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat betekenen ze? En bij welke kolom staat wat?
Ook waar. Maar als je dat zegt gaat NK helemaal los. Ik overweeg nu wel serieus om Bontebal te gaan stemmen.quote:
Mijn vader zal trouw CDA stemmen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook waar. Maar als je dat zegt gaat NK helemaal los. Ik overweeg nu wel serieus om Bontebal te gaan stemmen.
Nee. Elke partij die voor die motie heeft gestemd is bij mij afgevallen. Het CDA en VVD zijn dubbel doorgestreept voor het opstellen ervan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stem gewoon weer op de vrouw met de beste boobs.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader zal trouw CDA stemmen.
bitterbal had niet genoeg energie dus ja dan snap ik dat het tegen valtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Het viel tegen.
Ja, dat was te merken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bitterbal had niet genoeg energie dus ja dan snap ik dat het tegen valt
denk dat je haar even wat creamcrackers en beschuit moet sturenquote:
Heb je een stemadvies?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stem gewoon weer op de vrouw met de beste boobs.
In welke functie of hoedanigheid zouden jullie liever Frans Timmermans hebben dan Uitstraling?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Zouden jullie graag Frans Timmermans als ober aan je tafel willen hebben? Of als tandarts, of als je lokale supermarkteigenaar?
Frans heeft kleine varkensoogjes en de uitstraling van een Limburgse stoofpeer, dan kan ik de mooiste en rijkste rekensom des levens makkelijk maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In welke functie of hoedanigheid zouden jullie liever Frans Timmermans hebben dan Uitstraling?
Jou werd niks gevraagdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frans heeft kleine varkensoogjes en de uitstraling van een Limburgse stoofpeer, dan kan ik de mooiste en rijkste rekensom des levens makkelijk maken.
FOKuserquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In welke functie of hoedanigheid zouden jullie liever Frans Timmermans hebben dan Uitstraling?
[X] All of the abovequote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
raam openzettenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
mn huis warmt erg op, vaatwasser staat aan
goed dat je het zegt... niet vergeten de achterdeur dicht te doen als ik straks naar boven gaquote:
genoeg fruit wel... groente niet echt....quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kleine avocado op, een rode paprika en driekwart tomaat en iets van zes plakjes komkommer.
Heb ik nu dan eindelijk eens genoeg groente binnen?
1 plakje komkommer te weinigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kleine avocado op, een rode paprika en driekwart tomaat en iets van zes plakjes komkommer.
Maar was het ook lekker?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |