quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mee-eters hoef ik ook niet zo nodig.
Oh dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo dit maken.
https://www.lekkerensimpel.com/sweet-chili-kip/
Daar hoef ik niet om te wedden. Dat is een zekerheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Wedden dat CL alles al op heeft als ik daar aankom?
Ik heb een (gewonnen) kookboek van hun. Heb er vroeger al wat uit gemaakt. Misschien binnenkort weer even doorbladeren.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo dit maken.
https://www.lekkerensimpel.com/sweet-chili-kip/
Het is erger dan russisch roulette.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is-ie nu rijp. Dat betekent dat-ie straks overrijp is als je 'm eet.
Ik ga in de winkel ook voelen hoe hard de avocado's zijn, maar dat doet iedereen natuurlijk. Ze zijn dus al helemaal gemasseerd als je ze koopt.quote:
Oh dat doe ik niet, ik haal dat 'steeltje' eruit om te zien of het daaronder al bruin is of niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga in de winkel ook voelen hoe hard de avocado's zijn, maar dat doet iedereen natuurlijk. Ze zijn dus al helemaal gemasseerd als je ze koopt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat doe ik niet, ik haal dat 'steeltje' eruit om te zien of het daaronder al bruin is of niet.
Topwinkel is dat ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag gisteren bij Die Grenze een man met alle flesjes deo spuiten om te ruiken. Dat leek me niet de bedoeling
Die zit in Papendrecht. Goedkope kleding of zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier sinds deze week een Kik. Ik ken het niet.
In de wijk hiernaast hebben die ook. Poeh voelt heel krap omdat het heel erg vol staat gebouwd met heel veel spullen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier sinds deze week een Kik. Ik ken het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
In de winkel?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat doe ik niet, ik haal dat 'steeltje' eruit om te zien of het daaronder al bruin is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |