Die zit in Papendrecht. Goedkope kleding of zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier sinds deze week een Kik. Ik ken het niet.
In de wijk hiernaast hebben die ook. Poeh voelt heel krap omdat het heel erg vol staat gebouwd met heel veel spullen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
In de winkel?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat doe ik niet, ik haal dat 'steeltje' eruit om te zien of het daaronder al bruin is of niet.
Soort Zeeman denk ik?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit in Papendrecht. Goedkope kleding of zo?
wat ordinair... loop je niet eens even met de avocado naar het magazijn om hem daar te strippen van zn hoedje?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, anders weet ik toch niet of ik 'm moet kopen of niet
Nee, ik trek het zo van z'n hoofdje midden in de winkelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ordinair... loop je niet eens even met de avocado naar het magazijn om hem daar te strippen van zn hoedje?
Hmm, daar zit iets in.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, anders weet ik toch niet of ik 'm moet kopen of niet
quote:
Ah, je moet het dus subtiel doen, als niemand kijkt.quote:Verwijder subtiel het stukje waar de steel zat. Zie je een groene kleur, dan is de avocado nog niet rijp. Zie je een donkerbruine kleur? Dan is hij overrijp. Is het geel en helder, dan is je avocado 'à point'.
Of naar de Jumboquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ah, je moet het dus subtiel doen, als niemand kijkt.
Dat is wel handig, maar kan het personeel niet even één keer per dag de avocado's sorteren in rijp en nog niet rijp?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Of naar de Jumbo
https://www.jumbo.com/nie(...)ste-avocadoscanners/
Zit hier vlakbij ook. Zat voorheen Blokker inquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
En dat iemand dat dan de hele dag doet ofzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel handig, maar kan het personeel niet even één keer per dag de avocado's sorteren in rijp en nog niet rijp?
Ja, hmm, we hebben het wel over avocado's.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat iemand dat dan de hele dag doet ofzo?
Wij hebben de Blokker weer terug. Niet dat ik daar verder kom ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit hier vlakbij ook. Zat voorheen Blokker in
Op bezoek bij mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER dagen vrij jongens. Waar zal ik heen gaan?
Schotland een optie?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER dagen vrij jongens. Waar zal ik heen gaan?
ow ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |