Intensief. Veel informatie op me af gekregen.quote:
Ik gaf (ook) plasma, mag nu (al 6 jaar) niet meer vanwege medische redenen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je bloed of plasma? Met plasma maakt het gelukkig nooit zo uit omdat je op afspraak komt
Bwehehe. Aderlaten en dan met een roze koek cadeau ook nog.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal bloed. Even de microplastics eruit.
Balen als je wel wil en niet meer mag...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gaf (ook) plasma, mag nu (al 6 jaar) niet meer vanwege medische redenen.
Heb je wel eens bloed gekregen? Ik vond dat zó raar, dat iemand anders z'n bloed ineens in je aderen zitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal bloed. Even de microplastics eruit.
Ja, vond ik in het begin ook niet leuk. Maar ja een beroerte is ook niet niks en heb ook veel geluk gehad, was maar een heel klein infarct. Geen blijvend letsel of revalidatie gehadquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen als je wel wil en niet meer mag...
Als je gekregen hebt, mag je in NL niet meer gevenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je wel eens bloed gekregen? Ik vond dat zó raar, dat iemand anders z'n bloed ineens in je aderen zit
Nee. Lijkt me ook heel vreemd idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je wel eens bloed gekregen? Ik vond dat zó raar, dat iemand anders z'n bloed ineens in je aderen zit
Nee mag hier ook niet meer geven geloof ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je gekregen hebt, mag je in NL niet meer geven
Zeker. 🙏🏻quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, vond ik in het begin ook niet leuk. Maar ja een beroerte is ook niet niks en heb ook veel geluk gehad, was maar een heel klein infarct. Geen blijvend letsel of revalidatie gehad
even de ama's volproppen met puur rauwe caffeinequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb van 5 tot 6 al geslapen maar ik val nu bijna zittend gewoon weer in slaap maar ik krijg zo visite.
Lolquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met puur rauwe caffeine
Dat lijkt mij ook een raar ideequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Aaah.
Alsnog van harte gefeliciteerd lieve Ama!![]()
![]()
![]()
Hoho... van mij en Vlinderquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
@:maily Maar heb Gizmo van Etto gekregen voor mijn verjaardag maar vandaag kwam die pas officieel uit dus kon hem niet eerder krijgen.
Jupquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook logisch in jouw geval.
Mijn vader heeft het echt jarenlang gedaan, vroeger kreeg je nog leukere cadeaus volgens mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier kon je met bloed doneren sparen voor prijzenBen helaas niet verder gekomen dan een mooie wandelrugzak na 10 jaar
In NL kun je ook bij een bepaald aantal donaties iets uitkiezenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier kon je met bloed doneren sparen voor prijzenBen helaas niet verder gekomen dan een mooie wandelrugzak na 10 jaar
Hier moet je het doen met een koek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |