quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedownload en achter elkaar geplakt, maar meer om bv aan iemand te appen die ik ken. Ik weet niet of ze wel wil dat zoiets hier komt te staan, denk dat we dat niet moeten doen.
Maar het is idd een eng goed verhaal met passend slotlied.
Nee dat zat ik ook nog te denken, wellicht heeft ze het zelf bewust in stories gedeeld ivm de vergankelijkheidquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik zou het niet hier (of ergens) zomaar neerzetten. Dat zou ze niet tof vinden.
Maar verder: erg treffende gedachtengangen van Danie.
Het is op zich niet zo heel anders dan hoe het in de politiek of bij grote bedrijven werkt. Tijd kopen, conflicten vermijden, de indruk wekken dat je druk met problemen bezig bent, een hoofd offeren, het is allemaal redelijk vaste prik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:52 schreef Greys het volgende:
Voor degenen met instagram:
Ga even naar het account @:danietreg aldaar en klik op haar stories. Dan krijg je achter elkaar een zes minuten lange weldoordachte en kalm gebrachte uiteenzetting van deze Australische ESF-fan (de blonde dame van Eurovision Hub) over de EBU waar je bek van open valt. 'Als de EBU een mens was, was het een narcist met avoidance tendency' en waarom.
Holy shit.
Het is bijna eng accuraat.
Vooral het 'Future Faking' en onze 'Anxious Attachment' en het geven van kleine beetjes valse hoop door bv Österdahl eruit te gooien waarna alsnog weer niks verandert.
Echt, kijk het en luister als je insta hebt.
Ja eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is op zich niet zo heel anders dan hoe het in de politiek of bij grote bedrijven werkt. Tijd kopen, conflicten vermijden, de indruk wekken dat je druk met problemen bezig bent, een hoofd offeren, het is allemaal redelijk vaste prik.
Het voornaamste verschil is het tergende amateurisme bij de EBU. Die ijdele hoop dat het conflict maar snel zou eindigen, en nu het geëindigd is, de illusie dat we gewoon verdergaan alsof er niets gebeurd is. Dat vasthouden aan die besmette slogan. Het gebrek aan communicatie. Ook als je er niets van vindt, komt het allemaal zo ongelofelijk knullig over. Daardoor is er ook geen enkele reden om te verwachten dat het op korte termijn beter wordt.
Dat er een verkeerde ondertoon in zit bij types als de Martins of die Belg Jean-Philip de Tender, geloof ik ook wel. Het amateurisme is meer dat ze liegen als een klein kind met een mond vol koekkruimels, dat echt geen koekje gepakt had. Dingen als het ontkennen dat er een filter is gebruikt over het geluid van het publiek, roepen dat het ESF een wedstrijd tussen omroepen is ipv landen, ontkennen dat omroepen hebben geklaagd over Israël (waarna er meteen allemaal klachten naar buiten kwamen), AI voor ESF-journalisten verbieden en dan tegelijkertijd een AI-workshop aanbieden, enz enz. Het is van zo’n niveau dat het nog eerder zorgt voor een soort meewarigheid over zo veel onkunde.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eens.
Het enige waar ik inmiddels soms echt aan twijfel is of het wel amateurisme is bij de EBU of dat een groot deel niet gewoon onder manipulatieve slinksheid valt en ze donders goed weten wat ze (niet) doen.
AVRO/TROS, waren bij mij al af toen ze na de stoere woorden na Joost, na wat zwakke toezeggingen gewoon weer meededen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:35 schreef damsco het volgende:
Avrotros moet wel de poot stijf houden en nooit meer meedoen als Israël meedoet, anders zijn ze geen knip voor de neus waard.
Het is bijna gewoon niet te geloven inderdaad dat dit allemaal gewoon waargebeurd is. Koekoek. (Ik schoot hardop in de lach om die workshop inderdaad, ze hebben echt steken los.)quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat er een verkeerde ondertoon in zit bij types als de Martins of die Belg Jean-Philip de Tender, geloof ik ook wel. Het amateurisme is meer dat ze liegen als een klein kind met een mond vol koekkruimels, dat echt geen koekje gepakt had. Dingen als het ontkennen dat er een filter is gebruikt over het geluid van het publiek, roepen dat het ESF een wedstrijd tussen omroepen is ipv landen, ontkennen dat omroepen hebben geklaagd over Israël (waarna er meteen allemaal klachten naar buiten kwamen), AI voor ESF-journalisten verbieden en dan tegelijkertijd een AI-workshop aanbieden, enz enz. Het is van zo’n niveau dat het nog eerder zorgt voor een soort meewarigheid over zo veel onkunde.
Het was een paar weken terug ergens aangekondigd dat de verkoop pas na die meeting in december zou starten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:28 schreef molloot200 het volgende:
Nog iets anders waar ik aan zat te denken, moet die kaartverkoop niet binnenkort een keer beginnen?Ben zo benieuwd hoe dat gaat verlopen. Of zullen ze dat ook oneindig uitstellen?
Ahhh! Tevens de derde zanger in dit clippie waarvan ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor zo'n 28 miljoen views van de 35 miljoen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit is niet [2027] Nieuwtjes en geruchten voor het ESF in Tel Aviv-topic. Maar Patrick Fiori, de man die in 1993 natuurlijk altijd het ESF had moeten winnen met Mama Corsica, heeft aangekondigd dat hij in 2027 namens Armenië naar het ESF wil.
Bekijk deze YouTube-video
Zou het? Zou Donald Dumbass geen einde hebben kunnen maken aan dit al 80 jaar durende conflict? Ik denk dat je liegt. We moeten gewoon vertrouwen hebben in erkend vredesduif Benjamin Netanyahu.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:31 schreef Greys het volgende:
Het gaat zoals verwacht helemaal toppie ondertussen met dat vredesbestand waar de EBU alle hoop en vertrouwen op heeft gegooid. *kuch*
https://x.com/telegraaf/s(...)gEDzQ9CrJK6jWcw&s=19
(Kan kennelijk nog steeds geen tweets leesbaar posten hier? Ging altijd prima maar sinds enkele dagen niet meer.)
Zolang het niet werkt is dit de workaroundquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:31 schreef Greys het volgende:
(Kan kennelijk nog steeds geen tweets leesbaar posten hier? Ging altijd prima maar sinds enkele dagen niet meer.)
Heb je ook meegekregen waarom pas in 2027 ?quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit is niet [2027] Nieuwtjes en geruchten voor het ESF in Tel Aviv-topic. Maar Patrick Fiori, de man die in 1993 natuurlijk altijd het ESF had moeten winnen met Mama Corsica, heeft aangekondigd dat hij in 2027 namens Armenië naar het ESF wil.
Bekijk deze YouTube-video
Kom maar door met die stemronde in november of in een andere maand.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:31 schreef Greys het volgende:
Het gaat zoals verwacht helemaal toppie ondertussen met dat vredesbestand waar de EBU alle hoop en vertrouwen op heeft gegooid. *kuch*
https://x.com/telegraaf/s(...)gEDzQ9CrJK6jWcw&s=19
Niet te geleuuuuuven he?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zou het? Zou Donald Dumbass geen einde hebben kunnen maken aan dit al 80 jaar durende conflict? Ik denk dat je liegt. We moeten gewoon vertrouwen hebben in erkend vredesduif Benjamin Netanyahu.
Dankjewel!quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang het niet werkt is dit de workaround
Nizno in FB / X werkt niet meer op FOK!
plaats de link van x, zet twitter ipv de x in de link. plaats er [ x] voor en [/ x] achter zonder spaties...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |