Zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat kunnen we nog wel wat leren van de Taliban.
Als zijn nationaliteit kan worden vastgesteld, kan hij volgens mij wel worden uitgezet. Er kan een taalonderzoek worden gedaan en contact worden gezocht met de Nigeriaanse ambassade.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik durf te wedden dat hij in de toekomst gewoon weer op straat staat en weer slachtoffers kan gaan uitzoeken. Uitgezet wordt hij niet want we hebben een verdrag uit 1951 getekend.
Hou zou jij het vinden dat als je verdacht word van ernstig feit, waarbij je wellicht de schijn erg tegen hebt, en je dan een advocaat zou hebben die weinig zin heeft om je te verdedigen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. Bij onomstotelijk bewijs mag zo'n teringdebiel van mij gewoon de doodstraf krijgen.
Of we daar dan de destructor voor gebruiken die we ook gebruiken als vee geruimd wordt of een ander handig hulpmiddel zal mij eigenlijk jeuken. Opflikkeren met zo'n tyfuslul. Het zal godverdomme je dochter maar zijn.
En dan hoor je zo'n advocaat zeggen dat hij misschien wel minder jarig is en daarom minder straf moet krijgen. Het is godsgeklaag. Hoe krijgt zo iemand het z'n strot uit.
Zijn moeder zal wel trots op hem zijn. Man man man.
Jeugdstrafrecht is maximaal 2 jaar jeugddetentie en het leven in een jeugdgevangenis is ook een stuk prettiger dan in een reguliere gevangenis.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:02 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ah dus de verdediging gaat het daarop gooien, mogelijk minderjarig, is al hard gestraft door de samenleving, etc etc.
Sure sure, maar we kunnen ook gewoon in het reeele blijven wat mogelijk is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Levenslang betalen voor zo'n gast? Weet je hoe duur dat is? Gewoon publiekelijk executeren als met zekerheid kan worden vastgesteld dat hij de dader is.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Levenslang betalen voor zo'n gast? Weet je hoe duur dat is? Gewoon publiekelijk executeren als met zekerheid kan worden vastgesteld dat hij de dader is.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:48 schreef monkyyy het volgende:
Hij ziet eruit als iemand die stinkt.
Dat niemand dat gezien heeft en te hulp geschoten is?! Weesperzijde is gewoon hartje Amsterdamquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-112-belde~a43814d2/
Bekijk deze YouTube-video
Psychose bestaat gewoon.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:17 schreef Alpha0 het volgende:
Altijd dat gelul over 'stemmen in je hoofd'. Als de stem buiten je hoofd is, zeg het is je buurman, en die zegt "ga iemand vermoorden", dan doe je dat ook niet. En nu zou de stem in je hoofd zitten en dan doe je het ineens wel. Flikker op.
Voor iemand met een psychose, ging hij uiterst berekenend te werk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Psychose bestaat gewoon.
Alleen is het wat bijzonder dat deze knakker dan in korte tijd er meerdere heeft gehad die precies gericht waren tegen jonge vrouwen. Dus dat lijkt hier niet het geval.
Hoe dan ook: ons strafrecht is allesbehalve mild voor dit soort idioten, dus laten we een beetje vertrouwen hebben in dat deze lul netjes van de straat blijft.
Het gaat mij om de stemmen. Ik wil best aannemen (aannemen, niet geloven) dat je stemmen hoort. Maar wat is het verschil tussen stemmen buiten je hoofd en 'in' je hoofd?quote:
nee richting Duivendrecht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:20 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dat niemand dat gezien heeft en te hulp geschoten is?! Weesperzijde is gewoon hartje Amsterdam
Is het niet gewoon in feite je andere hersenhelft, of ander deel. Die stemmen komen uiteraard uit je eigen brein. Dat hallucineert dan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:24 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Het gaat mij om de stemmen. Ik wil best aannemen (aannemen, niet geloven) dat je stemmen hoort. Maar wat is het verschil tussen stemmen buiten je hoofd en 'in' je hoofd?
Maar hij kon zich toch niets meer herinneren? En datgene wat hem ontoerekeningsvatbaar kan verklaren lukt dan wel? Vreemdquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Psychose bestaat gewoon.
Alleen is het wat bijzonder dat deze knakker dan in korte tijd er meerdere heeft gehad die precies gericht waren tegen jonge vrouwen. Dus dat lijkt hier niet het geval.
Hoe dan ook: ons strafrecht is allesbehalve mild voor dit soort idioten, dus laten we een beetje vertrouwen hebben in dat deze lul netjes van de straat blijft.
Welke argumenten? Ik denk dat je een verkeerd iemand quote. Ik heb nog geen deel genomen aan dit topicquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumenten dit maar roepen.
was dat maar waarquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
ons strafrecht is allesbehalve mild voor dit soort idioten
Jouw ‘kop eraf please’. #211quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke argumenten? Ik denk dat je een verkeerd iemand quote. Ik heb nog geen deel genomen aan dit topic
Nee, deze. Als je vanaf Amstelstation naar Duivendrecht fietst, over die dijk boven sportpark Drieburg langs. Dat heet ook nog de Weesperzijde, daar was die verkrachting.quote:
Heb je een recent voorbeeld van iemand die vrij snel op straat staat na het verkrachten van een vrouw en het vermoorden van een andere vrouw?quote:
Dat zal best maar ik heb toch liever dat dit soort figuren gewoon levenslang krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij straffen Moord zwaarder dan elk land in Europa.
Denk dat ie wel rond de 30 jaar gaat krijgen. Plus daarna nog TBS. Dat duurt gemiddeld ook nog 7 jaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:33 schreef mackinac het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik heb toch liever dat dit soort figuren gewoon levenslang krijgen.
Ja dat is 1 post, zonder vragen of discussie.quote:
#werkenbijdenosquote:De NOS heeft vandaag zelfs het gore lef een complete alinea te wijden aan 'extreemrechts', met de smerige conclusie: "Zo werd de zaak door totaal verschillende flanken aangegrepen om hun punt te maken." Want om maar om de hete brij heen te kunnen draaien lag het ook aan de 'bosjes', ofzo.
Ik vind het een beetje kinderachtige post. Heb je nou geen argumenten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is 1 post, zonder vragen of discussie.
Hoezo heb je het over argumenten?
Nee maar velen hebben ook kinderen.. Al vermoed ik wel dat hij ook niet na 7 jaar uit de TBS is. Lekker de rest van je leven op kosten van de staat leven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ie wel rond de 30 jaar gaat krijgen. Plus daarna nog TBS. Dat duurt gemiddeld ook nog 7 jaar.
Velen van ons zullen het niet meer meemaken als hij ooit nog vrijkomt.
Wat maakt mij het nou uit wat jij vindquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtige post. Heb je nou geen argumenten?
Hoop levenslang dan hoeft hij ook geen TBS te krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ie wel rond de 30 jaar gaat krijgen. Plus daarna nog TBS. Dat duurt gemiddeld ook nog 7 jaar.
Velen van ons zullen het niet meer meemaken als hij ooit nog vrijkomt.
Perfect.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou uit wat jij vind
Dit soort ratten verdienen geen plek in onze samenleving, dat is mijn argument als je die perse wil
Dat is in een notendop het hele probleem met ons asielbeleid. De bajes hier is altijd nog beter dan een vrij bestaan daar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat zo'n TBS-kliniek best een mooi leven kan zijn, als je het vergelijkt met illegaal zwerven op straat. Lekker warm binnen, je wordt bediend met eten, chillen, af en toe een gesprekje met een psycholoog via je tolk en je begeleider. Kan prima.
Het is jammer dat de dwangbuis inmiddels verleden tijd is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat zo'n TBS-kliniek best een mooi leven kan zijn, als je het vergelijkt met illegaal zwerven op straat. Lekker warm binnen, je wordt bediend met eten, chillen, af en toe een gesprekje met een psycholoog via je tolk en je begeleider. Kan prima.
https://npo.nl/start/seri(...)/seizoen-1/in-de-tbsquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Waar komt deze lul ook alweer vandaan, Nigeria?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is in een notendop het hele probleem met ons asielbeleid. De bajes hier is altijd nog beter dan een vrij bestaan daar.
Playstation op je kamer elke dag eten en drinken en een fatsoenlijk bed.
Is hij nou aan het proberen om ontoerekeningsvatbaar te worden verklaard? Met die andere nemen de hele tijd? Omdat hij nu weer Desmond wil worden genoemd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop levenslang dan hoeft hij ook geen TBS te krijgen.
Laat maar wegrotten.
Ja Nigeriaquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar komt deze lul ook alweer vandaan, Nigeria?
Er zijn volgens mij zat plekken in Afrika waar je gewoon prima kunt leven, het is een enorm continent en echt niet allemaal kommer en kwel daar. Dit soort gasten heeft echt niks in Europa te zoeken.
Kan hij daar weer vrouwen verkrachten en vermoorden?quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar komt deze lul ook alweer vandaan, Nigeria?
Er zijn volgens mij zat plekken in Afrika waar je gewoon prima kunt leven, het is een enorm continent en echt niet allemaal kommer en kwel daar. Dit soort gasten heeft echt niks in Europa te zoeken.
Dat proberen ze allemaal. Echt tyfusvolk, Nederland moet heel anders met dit soort kansenparels om gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is hij nou aan het proberen om ontoerekeningsvatbaar te worden verklaard? Met die andere nemen de hele tijd? Omdat hij nu weer Desmond wil worden genoemd.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)smond-dan-chris-jude
en dit :
"De advocaat van het 30-jarige slachtoffer van de verkrachting en de ouders van Lisa was ook aanwezig. Zij zei tegen RTL Nieuws dat onderzoek nog moet uitwijzen of Chris Jude daadwerkelijk stemmen hoort."
Is Joost een wappie?quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:24 schreef capricia het volgende:
Twee keer aangevallen.
Wat een hel moet dat geweest zijn.
[ x ]
Maar de Burgermeester heeft vanwege de moord de bosjes laten snoeien.quote:
Ach, we zetten ook daar gewoon een paar extra lampen neer en kortwieken de bosjes. Dan lost het zichzelf wel op.quote:
Ze hadden beter de snikkel van Desmond door de shredder kunnen gooien. Of beter nog heel Desmond.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar de Burgermeester heeft vanwege de moord de bosjes laten snoeien.
Top!
En dat mokerdom volk maar welkom welkom zingen.quote:
Vanaf Afrika tot hier aan toe, denk ik zo. Een spoor van ellende.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:34 schreef Qarrad het volgende:
Die vrouw op de Weesperzijde is opzeker ook niet zijn eerste slachtoffer. Iemand die zó gewelddadig en zó uitgebreid zijn wanen/lusten ten uitvoer brengt was de dag daarvoor echt geen madeliefjes tot kettingen aan het rijgen. Die heeft in de maanden dat hij hier was echt meer vrouwen de schrik van hun leven gegeven.
Terwijl ze met scherp zouden moeten schieten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:40 schreef capricia het volgende:
En al die non profit organisaties maar dit soort mensen oppikken voor de kust van Libië en ze gratis naar Europa varen.
Die zijn medeplichtig. Net als de politici en de rechters die het uitzetten van illegalen tegenwerken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:40 schreef capricia het volgende:
En al die non profit organisaties maar dit soort mensen oppikken voor de kust van Libië en ze gratis naar Europa varen.
Vroeger deden ze dat zo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mag je zo'n iemand eigenlijk kanker toewensen?
Dan bij deze.
In een haaienreservaatquote:Op zondag 23 november 2025 15:37 schreef DrDentz het volgende:
Drop hem gewoon vanuit een vliegtuig boven zee, we kijken wel even de andere kant op.
Zou me niets verbazen als dit ook al in zijn thuisland het geval is geweest. In Nigeria zou hij zomaar de doodstraf kunnen krijgen voor verkrachting en moord.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:34 schreef Qarrad het volgende:
Die heeft in de maanden dat hij hier was echt meer vrouwen de schrik van hun leven gegeven.
Dan houden we geen FOK!ker meer overquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In een haaienreservaat
Of misschien wil zo'n linkse deugneus deze 'niemand wordt geboren als slecht mens' wel in huis nemen
Wij laten zomaar mensen binnen
Een verbod op alleenstaande mannen graag
Dan is zowel links als rechts tevreden
Gaat te snelquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:05 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat zo.
[ x ]
Dat zou al enorm helpen ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In een haaienreservaat
Of misschien wil zo'n linkse deugneus deze 'niemand wordt geboren als slecht mens' wel in huis nemen
Wij laten zomaar mensen binnen
Een verbod op alleenstaande mannen graag
Dan is zowel links als rechts tevreden
Het is geen Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht tegenwoordig maar gajes/uitschot/schorem kom maar binnen met je compleet gestoorde gedrag en middeleeuwse denkbeelden en doe maar waar je zin in hebt. Want wir schaffen das!quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat mokerdom volk maar welkom welkom zingen.
Man man man....
Gezien zijn achtergrond klinkt het alsof de advocaat wel eens voor tbs kan gaan pleiten. Dan krijgt hij jarenlang op kosten van de belastingbetaler psychiatrische hulp. Beter worden zal wel niet meer lukken, dus dat is wellicht een voordeel van die situatie.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sure sure, maar we kunnen ook gewoon in het reeele blijven wat mogelijk is.
Je kunt letterlijk honderden succesverhalen over migratie wegstrepen tegenover elke keer dat zoiets als dit gebeurt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:40 schreef capricia het volgende:
Ik zou zelfs wel durven vermoeden dat zo'n type als dit mogelijk bewust ernstige delicten heeft begaan om zo zijn leven lang een luizenleven te kunnen leiden in een Nederlandse gevangenis, omdat dat beter is dan het leven in Nigeria.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat proberen ze allemaal. Echt tyfusvolk, Nederland moet heel anders met dit soort kansenparels om gaan.
In Bureau Utrecht waar ze de politie volgen zie je het gedrag van Desmond exact terug in miniatuur versie. Doordat de politie en de staat mensen wil helpen krijgen ze alle tijd en liefde die ze willen.
Vervolgens gillen, schoppen, stenen gooien, stelen, steken, de hele cel onder schijten, spugen en dat soms wel 100x. Het zijn een stel apen die je helemaal niet moet helpen maar direct uit moet zetten. Desnoods koop je als EU ergens in Ethiopië een enorme lap grond en transformeer je dat tot een eigen staat met eigen wetten, een soort monkey-town tentenkamp met voedsel en drinken en verder niks, liefst met een vliegveld waar je zulk vuilnis direct kan dumpen.
Kijken of ze dan nog zo happig zijn om hier naar toe te 'vluchten'
Echt vreselijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:24 schreef capricia het volgende:
Twee keer aangevallen. Wtf.![]()
[ x ]
Ach, ach, ach. Arme Lisa. Ze heeft dus daar gewond gelegen en is toen door een hel gegaan doordat hij terug kwam. Ik mag toch hopen dat deze gast echt nooit meer vrij komt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:24 schreef capricia het volgende:
Twee keer aangevallen. Wtf.![]()
[ x ]
Ik heb niet bedoeld te suggereren dat hij een psychose had, integendeel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor iemand met een psychose, ging hij uiterst berekenend te werk.
De Rechtbank zal dat kritisch bevragen, no doubt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar hij kon zich toch niets meer herinneren? En datgene wat hem ontoerekeningsvatbaar kan verklaren lukt dan wel? Vreemd
Als je denkt dat men dat soort details bewust achterhoudt omdat het mogelijk invloed zou hebben gehad op de verkiezingen ben je waanzinnig achterlijk, wellicht geen wappie inderdaad.quote:
Je kan ook teveel overdrijven hequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zou zelfs wel durven vermoeden dat zo'n type als dit mogelijk bewust ernstige delicten heeft begaan om zo zijn leven lang een luizenleven te kunnen leiden in een Nederlandse gevangenis, omdat dat beter is dan het leven in Nigeria.
Conform zijn eigen "kijk" op het leven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa lekker terug naar de middeleeuwen
Dat is dan ook bullshit, net zoals dat hij opdrachten kreeg maar niet meer weet welke opdrachten het waren.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor iemand met een psychose, ging hij uiterst berekenend te werk.
Dan heeft ie gewoon zijn verblijfsvergunning, ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is dan ook bullshit, net zoals dat hij opdrachten kreeg maar niet meer weet welke opdrachten het waren.
Dit onderkruipsel -wil- gewoon tbs want dan is hij jaren zo niet tientallen jaren verzekerd van een zorgeloos leven.
Ik denk dat hij niet veel medegevangenen gaat tegenkomen ....quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:57 schreef TAmaru het volgende:
Waarschijnlijk gaat hij in de gevangenis ook geen gemakkelijk leven hebben. Daar hebben ze het niet zo op kindermoordenaars en verkrachters. Ik hoop dat hij daar echt een zwaar kankerleven gaat hebben. Dat hij elke dag bang is om zijn cel uit te komen.
Inderdaad. Die wordt wel weer beschermdquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet veel medegevangenen gaat tegenkomen ....
Want dat is iets slechts?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:13 schreef Mommychilgrad het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wordt wel weer beschermd
Ja, verkrachters en kindermoordenaars zijn niet erg geliefd in de bajesquote:
Dit lijkt me nou bij uitstek een geval waarbij er geen kans is dat de straf te laag uitvalt om hem niet uit te kunnen zetten. Aan de andere kant lijkt dit me ook iemand die nergens ter wereld vrij rond mag lopen. Het is niet minder erg als hij straks Nigeriaanse meisjes om zeep helpt. Je mag dus hopen dat hij na zijn straf als hij al vrijkomt niet gedumpt gaat worden ergens anders zonder behandeling en beperkingen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan heeft ie gewoon zijn verblijfsvergunning, ja.
Volgens mij leggen we in Nederland niet de straf "kapot gestoken worden door iemand met een homemade shankquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:29 schreef jigggy het volgende:
Laat hem maar kapot gestoken worden door iemand met een homemade shank
Een vrouw die is gevluchtquote:
Van mij mag dat wel even veranderd worden voor dit soort beesten waarvoor het leven van een ander niets waard isquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij leggen we in Nederland niet de straf "kapot gestoken worden door iemand met een homemade shank" op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |