quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze jongen was natuurlijk getraumatiseerd, moeilijke jeugd, geen kansen. The usual.
Ah dus de verdediging gaat het daarop gooien, mogelijk minderjarig, is al hard gestraft door de samenleving, etc etc.quote:
Precies. Bij onomstotelijk bewijs mag zo'n teringdebiel van mij gewoon de doodstraf krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:06 schreef TAmaru het volgende:
En dit is waarom we de doodstraf nodig hebben. Want de kans is groot, dat dit monster over een aantal jaar gewoon weer op straat staat, zelfs op een Nederlandse straat. Het kan namelijk zijn dat het onmogelijk is om hem uit te zetten of dat hij gewoon weer terugkomt naar Nederland na uitzetting.
Dat is zo’n beetje de taak van een advocaat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan hoor je zo'n advocaat zeggen dat hij misschien wel minder jarig is en daarom minder straf moet krijgen. Het is hodsgeklaag. Hoe krijgt zo iemand het z'n strot uit.
Zijn moeder zal wel trots op hem zijn. Man man man.
Is dit dan niet waarom we echt levenslang nodig hebben? Lijkt me ook makkelijker er doorheen te krijgen dan de doodstraf.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:06 schreef TAmaru het volgende:
En dit is waarom we de doodstraf nodig hebben. Want de kans is groot, dat dit monster over een aantal jaar gewoon weer op straat staat, zelfs op een Nederlandse straat. Het kan namelijk zijn dat het onmogelijk is om hem uit te zetten of dat hij gewoon weer terugkomt naar Nederland na uitzetting.
Nederland is één van de weinige landen waar levenslang ook echt levenslang is, met inmiddels (helaas) een verplichte toetsing na 25 jaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dit dan niet waarom we echt levenslang nodig hebben? Lijkt me ook makkelijker er doorheen te krijgen dan de doodstraf.
Sowieso kijk naar welke landen de doodstraf nog hebben. Zijn meestal landen waar deze kerel vandaan komt (plus de VS lol)
Ik zou het ook niet kunnen als advocaat, maar zo werkt ons rechtssysteem nu eenmaal en het is wel goed dat iedereen recht heeft op de beste verdediging. Laten we ajb niet gaan kankeren op de advocaat. Maar ben het wel met je eens dat ik zo'n walgelijk sujet niet zou kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. Bij onomstotelijk bewijs mag zo'n teringdebiel van mij gewoon de doodstraf krijgen.
Of we daar dan de destructor voor gebruiken die we ook gebruiken als vee geruimd wordt of een ander handig hulpmiddel zal mij eigenlijk jeuken. Opflikkeren met zo'n tyfuslul. Het zal godverdomme je dochter maar zijn.
En dan hoor je zo'n advocaat zeggen dat hij misschien wel minder jarig is en daarom minder straf moet krijgen. Het is godsgeklaag. Hoe krijgt zo iemand het z'n strot uit.
Zijn moeder zal wel trots op hem zijn. Man man man.
Nee hoor. Levenslang betalen voor zo'n gast? Weet je hoe duur dat is? Gewoon publiekelijk executeren als met zekerheid kan worden vastgesteld dat hij de dader is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dit dan niet waarom we echt levenslang nodig hebben? Lijkt me ook makkelijker er doorheen te krijgen dan de doodstraf.
Sowieso kijk naar welke landen de doodstraf nog hebben. Zijn meestal landen waar deze kerel vandaan komt (plus de VS lol)
Jaaaaaaaaaaaa lekker terug naar de middeleeuwenquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen als advocaat, maar zo werkt ons rechtssysteem nu eenmaal en het is wel goed dat iedereen recht heeft op de beste verdediging. Laten we ajb niet gaan kankeren op de advocaat. Maar ben het wel met je eens dat ik zo'n walgelijk sujet niet zou kunnen verdedigen.
Maar deze dader verdient bij onomstotelijk bewijs gewoon niets meer en niets minder dan de doodstraf. Publiekelijk, op de Dam.
Op sommige vlakken zijn we echt wat te snel geweest met het in de ban doen van de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa lekker terug naar de middeleeuwen
https://www.ad.nl/binnenl(...)-112-belde~a43814d2/quote:Een 30-jarige vrouw werd ’s nachts op de Weesperzijde aan haar nek naar de grond getrokken, zo hard dat ze amper kon ademhalen. Haar verkrachter kleedde zich uit, trok haar onderbroek uit en penetreerde haar meerdere keren.
Wat dat aan gaat kunnen we nog wel wat leren van de Taliban.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Op sommige vlakken zijn we echt wat te snel geweest met het in de ban doen van de middeleeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |