Zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat kunnen we nog wel wat leren van de Taliban.
Als zijn nationaliteit kan worden vastgesteld, kan hij volgens mij wel worden uitgezet. Er kan een taalonderzoek worden gedaan en contact worden gezocht met de Nigeriaanse ambassade.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik durf te wedden dat hij in de toekomst gewoon weer op straat staat en weer slachtoffers kan gaan uitzoeken. Uitgezet wordt hij niet want we hebben een verdrag uit 1951 getekend.
Hou zou jij het vinden dat als je verdacht word van ernstig feit, waarbij je wellicht de schijn erg tegen hebt, en je dan een advocaat zou hebben die weinig zin heeft om je te verdedigen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. Bij onomstotelijk bewijs mag zo'n teringdebiel van mij gewoon de doodstraf krijgen.
Of we daar dan de destructor voor gebruiken die we ook gebruiken als vee geruimd wordt of een ander handig hulpmiddel zal mij eigenlijk jeuken. Opflikkeren met zo'n tyfuslul. Het zal godverdomme je dochter maar zijn.
En dan hoor je zo'n advocaat zeggen dat hij misschien wel minder jarig is en daarom minder straf moet krijgen. Het is godsgeklaag. Hoe krijgt zo iemand het z'n strot uit.
Zijn moeder zal wel trots op hem zijn. Man man man.
Jeugdstrafrecht is maximaal 2 jaar jeugddetentie en het leven in een jeugdgevangenis is ook een stuk prettiger dan in een reguliere gevangenis.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:02 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ah dus de verdediging gaat het daarop gooien, mogelijk minderjarig, is al hard gestraft door de samenleving, etc etc.
Sure sure, maar we kunnen ook gewoon in het reeele blijven wat mogelijk is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Levenslang betalen voor zo'n gast? Weet je hoe duur dat is? Gewoon publiekelijk executeren als met zekerheid kan worden vastgesteld dat hij de dader is.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Levenslang betalen voor zo'n gast? Weet je hoe duur dat is? Gewoon publiekelijk executeren als met zekerheid kan worden vastgesteld dat hij de dader is.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:48 schreef monkyyy het volgende:
Hij ziet eruit als iemand die stinkt.
Dat niemand dat gezien heeft en te hulp geschoten is?! Weesperzijde is gewoon hartje Amsterdamquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-112-belde~a43814d2/
Bekijk deze YouTube-video
Psychose bestaat gewoon.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:17 schreef Alpha0 het volgende:
Altijd dat gelul over 'stemmen in je hoofd'. Als de stem buiten je hoofd is, zeg het is je buurman, en die zegt "ga iemand vermoorden", dan doe je dat ook niet. En nu zou de stem in je hoofd zitten en dan doe je het ineens wel. Flikker op.
Voor iemand met een psychose, ging hij uiterst berekenend te werk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Psychose bestaat gewoon.
Alleen is het wat bijzonder dat deze knakker dan in korte tijd er meerdere heeft gehad die precies gericht waren tegen jonge vrouwen. Dus dat lijkt hier niet het geval.
Hoe dan ook: ons strafrecht is allesbehalve mild voor dit soort idioten, dus laten we een beetje vertrouwen hebben in dat deze lul netjes van de straat blijft.
Het gaat mij om de stemmen. Ik wil best aannemen (aannemen, niet geloven) dat je stemmen hoort. Maar wat is het verschil tussen stemmen buiten je hoofd en 'in' je hoofd?quote:
nee richting Duivendrecht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:20 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dat niemand dat gezien heeft en te hulp geschoten is?! Weesperzijde is gewoon hartje Amsterdam
Is het niet gewoon in feite je andere hersenhelft, of ander deel. Die stemmen komen uiteraard uit je eigen brein. Dat hallucineert dan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:24 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Het gaat mij om de stemmen. Ik wil best aannemen (aannemen, niet geloven) dat je stemmen hoort. Maar wat is het verschil tussen stemmen buiten je hoofd en 'in' je hoofd?
Maar hij kon zich toch niets meer herinneren? En datgene wat hem ontoerekeningsvatbaar kan verklaren lukt dan wel? Vreemdquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Psychose bestaat gewoon.
Alleen is het wat bijzonder dat deze knakker dan in korte tijd er meerdere heeft gehad die precies gericht waren tegen jonge vrouwen. Dus dat lijkt hier niet het geval.
Hoe dan ook: ons strafrecht is allesbehalve mild voor dit soort idioten, dus laten we een beetje vertrouwen hebben in dat deze lul netjes van de straat blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |