Welke argumenten? Ik denk dat je een verkeerd iemand quote. Ik heb nog geen deel genomen aan dit topicquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumenten dit maar roepen.
was dat maar waarquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
ons strafrecht is allesbehalve mild voor dit soort idioten
Jouw ‘kop eraf please’. #211quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke argumenten? Ik denk dat je een verkeerd iemand quote. Ik heb nog geen deel genomen aan dit topic
Nee, deze. Als je vanaf Amstelstation naar Duivendrecht fietst, over die dijk boven sportpark Drieburg langs. Dat heet ook nog de Weesperzijde, daar was die verkrachting.quote:
Heb je een recent voorbeeld van iemand die vrij snel op straat staat na het verkrachten van een vrouw en het vermoorden van een andere vrouw?quote:
Dat zal best maar ik heb toch liever dat dit soort figuren gewoon levenslang krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij straffen Moord zwaarder dan elk land in Europa.
Denk dat ie wel rond de 30 jaar gaat krijgen. Plus daarna nog TBS. Dat duurt gemiddeld ook nog 7 jaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:33 schreef mackinac het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik heb toch liever dat dit soort figuren gewoon levenslang krijgen.
Ja dat is 1 post, zonder vragen of discussie.quote:
#werkenbijdenosquote:De NOS heeft vandaag zelfs het gore lef een complete alinea te wijden aan 'extreemrechts', met de smerige conclusie: "Zo werd de zaak door totaal verschillende flanken aangegrepen om hun punt te maken." Want om maar om de hete brij heen te kunnen draaien lag het ook aan de 'bosjes', ofzo.
Ik vind het een beetje kinderachtige post. Heb je nou geen argumenten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is 1 post, zonder vragen of discussie.
Hoezo heb je het over argumenten?
Nee maar velen hebben ook kinderen.. Al vermoed ik wel dat hij ook niet na 7 jaar uit de TBS is. Lekker de rest van je leven op kosten van de staat leven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ie wel rond de 30 jaar gaat krijgen. Plus daarna nog TBS. Dat duurt gemiddeld ook nog 7 jaar.
Velen van ons zullen het niet meer meemaken als hij ooit nog vrijkomt.
Wat maakt mij het nou uit wat jij vindquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtige post. Heb je nou geen argumenten?
Hoop levenslang dan hoeft hij ook geen TBS te krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ie wel rond de 30 jaar gaat krijgen. Plus daarna nog TBS. Dat duurt gemiddeld ook nog 7 jaar.
Velen van ons zullen het niet meer meemaken als hij ooit nog vrijkomt.
Perfect.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou uit wat jij vind
Dit soort ratten verdienen geen plek in onze samenleving, dat is mijn argument als je die perse wil
Dat is in een notendop het hele probleem met ons asielbeleid. De bajes hier is altijd nog beter dan een vrij bestaan daar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat zo'n TBS-kliniek best een mooi leven kan zijn, als je het vergelijkt met illegaal zwerven op straat. Lekker warm binnen, je wordt bediend met eten, chillen, af en toe een gesprekje met een psycholoog via je tolk en je begeleider. Kan prima.
Het is jammer dat de dwangbuis inmiddels verleden tijd is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat zo'n TBS-kliniek best een mooi leven kan zijn, als je het vergelijkt met illegaal zwerven op straat. Lekker warm binnen, je wordt bediend met eten, chillen, af en toe een gesprekje met een psycholoog via je tolk en je begeleider. Kan prima.
https://npo.nl/start/seri(...)/seizoen-1/in-de-tbsquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Waar komt deze lul ook alweer vandaan, Nigeria?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is in een notendop het hele probleem met ons asielbeleid. De bajes hier is altijd nog beter dan een vrij bestaan daar.
Playstation op je kamer elke dag eten en drinken en een fatsoenlijk bed.
Is hij nou aan het proberen om ontoerekeningsvatbaar te worden verklaard? Met die andere nemen de hele tijd? Omdat hij nu weer Desmond wil worden genoemd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop levenslang dan hoeft hij ook geen TBS te krijgen.
Laat maar wegrotten.
Ja Nigeriaquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar komt deze lul ook alweer vandaan, Nigeria?
Er zijn volgens mij zat plekken in Afrika waar je gewoon prima kunt leven, het is een enorm continent en echt niet allemaal kommer en kwel daar. Dit soort gasten heeft echt niks in Europa te zoeken.
Kan hij daar weer vrouwen verkrachten en vermoorden?quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar komt deze lul ook alweer vandaan, Nigeria?
Er zijn volgens mij zat plekken in Afrika waar je gewoon prima kunt leven, het is een enorm continent en echt niet allemaal kommer en kwel daar. Dit soort gasten heeft echt niks in Europa te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |