abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218886256
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waar moet dat dan uit blijken. Dat ze met een idee komen dat niets bijdraagt aan het oplossen van het probleem weerspreekt al dat ze er vaak over zouden praten. Dat het ministerie van justitie en de politie constant meer surveillance willen ongeacht of het iets bijdraagt aan de veiligheid is geen nieuwe trend.
Jij zegt dat het niks helpt, politie en justitie wel... tja, als Kamerlid zou ik ook jusititie eerder vertrouwen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  zaterdag 27 september 2025 @ 17:59:00 #152
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_218886266
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij zegt dat het niks helpt, politie en justitie wel... tja, als Kamerlid zou ik ook jusititie eerder vertrouwen.
Dit is even de vraag nu: wordt met betere surveillance e.d. dergelijke vergrjipen voorkomen, of wordt alleen de pakkans groter?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 27 september 2025 @ 18:08:05 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218886355
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:45 schreef Geldprintkabouter het volgende:

[..]
Het volk is het overgrote deel van het electoraat dat wil stoppen met dat belachelijke asielbeleid. Alleen linkse politici zijn doof en blind voor Das Gesundes Volksempfinden.
Jij zegt hier letterlijk dat het volk alleen maar mensen zijn die het met jou eens zijn.

Het volk is dus een leugen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218886371
Frans Timmermans die Geert Wilders aan de horizon ziet verdwijnen in de peilingen:

-
  Moderator zaterdag 27 september 2025 @ 18:13:20 #155
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218886383
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:45 schreef Geldprintkabouter het volgende:

[..]
Het volk is het overgrote deel van het electoraat dat wil stoppen met dat belachelijke asielbeleid. Alleen linkse politici zijn doof en blind voor Das Gesundes Volksempfinden.
Roland, ben jij het?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218886406
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:59 schreef JAM het volgende:

[..]
Dit is even de vraag nu: wordt met betere surveillance e.d. dergelijke vergrjipen voorkomen, of wordt alleen de pakkans groter?
Geen van beide.
  zaterdag 27 september 2025 @ 18:19:21 #157
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218886412
Rechts voelt een centrumlinkse coalitie aankomen en raakt volkomen in paniek.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218886442
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Tuurlijk. De wetenschap is maar onzin. Beter gewoon luisteren naar mensen met de ballen verstand ervan.
Je geeft toch zelf al aan dat de politie het bijna niet aan weet te pakken. Dat is niet omdat ze de mogelijkheden niet hebben.
  zaterdag 27 september 2025 @ 18:29:08 #159
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218886471
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Tuurlijk. De wetenschap is maar onzin. Beter gewoon luisteren naar mensen met de ballen verstand ervan.
Je geeft toch zelf al aan dat de politie het bijna niet aan weet te pakken. Dat is niet omdat ze de mogelijkheden niet hebben.
De politie bedelt altijd om inperking van rechten en uitbreiding van hun mogelijkheden. Hun input is echt van 0,0 waarde en ook niet relevant, ze zijn slechts de uitvoerende partij.
Antifa
pi_218886589
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:16 schreef JAM het volgende:

[..]
Moet ik nu werkelijk geloven dat er in Nederland tienduizenden (zo niet meer) mensen zijn die zelfstandig tot de volkomen bizarre conclusie gekomen zijn dat alle tegenslagen die zij in het leven ervaren en alle vraagstukken waar het vaderland mee te kampen hebben te verklaren zijn door de aanwezigheid van asielzoekers? Dat vind ik toch lastig hoor. Nee, dat is allemaal aan- en nagepraat. Daar wordt gewoon niet over nagedacht. Dat is lekker makkelijk, dat roept zo'n 'charismatische' man, dus die zal dan wel gelijk hebben. Dat is kuddegedrag. Dat is overigens heel normaal en menselijk, maar dat maakt het er allemaal niet beter op.
Het is een beetje hetzelfde verhaal als de hele Gaza situatie aan de andere kant (maar dan onder de noemer 'empathie').

De gemiddelde Nederlander gaat heus niet naar het Malieveld toe uit zichzelf, maakt niet uit wat het doel is.

De politiek heeft zelf besloten om deze verdeeldheid in het land te brengen. Voor stemmen? Voor ego? Wie zal het zeggen. Uiteindelijk heeft de gewone burger hier niks aan.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218886604
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:35 schreef JAM het volgende:

[..]
Oh, dat geloof ik best. Dat zal toentertijd wel lekker hebben gepeild. Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat je een mooie overlap kan vinden tussen die mensen die, desgevraagd, je zullen vertellen dat het in Nederland allemaal een stuk beter zou zijn als Nederland uit de EU zou stappen en die mensen die, desgevragd, je nu zullen vertellen dat het in Nederland allemaal een stuk beter zou zijn als er geen asielzoekers zouden zijn.
En geen van beide is aangepraat door Wilders, hij speelt er gewoon op in.
  zaterdag 27 september 2025 @ 18:52:26 #162
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218886634
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 september 2025 17:59 schreef JAM het volgende:
of wordt alleen de pakkans groter?
De pakkans van iemand die voor een paar honderd euro aan Tsjechische sigaretten in de buurt verkoopt wordt in elk geval wel groter.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218886635
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wie heeft ze dat dan wel aangepraat?
pi_218886667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef VoMy het volgende:

[..]
De politie bedelt altijd om inperking van rechten en uitbreiding van hun mogelijkheden. Hun input is echt van 0,0 waarde en ook niet relevant, ze zijn slechts de uitvoerende partij.
Er is ook helemaal geen capaciteit om iets te doen met online bedreigingen.

https://www.nu.nl/algemee(...)olgen-te-hebben.html
pi_218886741
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:52 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Wie heeft ze dat dan wel aangepraat?
Komt het niet bij je op dat het antwoord 'niemand' zou kunnen zijn?
pi_218886789
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:07 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Komt het niet bij je op dat het antwoord 'niemand' zou kunnen zijn?
Niet echt. Het zijn immers primair aangeprate “problemen”.
Daarom dus de vraag…
pi_218886803
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Niet echt.
Dit verraadt nogal wat over je wereldbeeld :)
pi_218886833
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit verraadt nogal wat over je wereldbeeld :)
Kom, kom, wordt eens wat concreter. Want nu kom je wederom niet verder dan wat geneuzel zonder enige inhoud.

Hoe zou Nederland echt beter worden zonder asielzoekers of EU?
pi_218886844
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:19 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Kom, kom, wordt eens wat concreter. Want nu kom je wederom niet verder dan wat geneuzel zonder enige inhoud.

Hoe zou Nederland echt beter worden zonder asielzoekers of EU?
Later we die vraag eens stellen aan de burgemeesters van Nederland

https://nos.nl/artikel/25(...)den-zoeken-oplossing
pi_218886872
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:21 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Later we die vraag eens stellen aan de burgemeesters van Nederland

https://nos.nl/artikel/25(...)den-zoeken-oplossing
Zoals verwacht dus geen concreet antwoord…
pi_218886899
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:52 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
De pakkans van iemand die voor een paar honderd euro aan Tsjechische sigaretten in de buurt verkoopt wordt in elk geval wel groter.
Jij denkt dat een officier van justitie daar die opsporingsmethode voor toestaat?

Nogal complottheorie-achtig, ben ik niet van je gewend.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_218886902
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Gewoon.. idd Dat deden de nazi's ook .. het volk ophitsen tegen bepaalde buitenlanders. Heel gewoon
  zaterdag 27 september 2025 @ 19:30:09 #173
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218886913
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij denkt dat een officier van justitie daar die opsporingsmethode voor toestaat?
Ik sluit het in elk geval niet uit. Enorme datasets zijn eigenlijk overal in slechte handen, en ik verwacht niet dat de overheid daar een uitzondering op is. Zeker niet als we in de toekomst nog meer van die belachelijke partijen in de regering kunnen verwachten - of Grapperhaus/Opstelten-achtige types op V&J krijgen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218886914
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat is volgens hen zelf dus absoluut wel zo. Maar jij weet het beter dan de mensen die er mee bezig zijn...
pi_218886927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik sluit het in elk geval niet uit. Enorme datasets zijn eigenlijk overal in slechte handen, en ik verwacht niet dat de overheid daar een uitzondering op is. Zeker niet als we in de toekomst nog meer van die belachelijke partijen in de regering kunnen verwachten - of Grapperhaus/Opstelten-achtige types op V&J krijgen.
Dan zouden we ook in heel veel wijken huis aan huis huiszoekingen verwachten, zien we ook niet. Echt, je gaat ver voorbij de realiteit in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')