Jij zegt dat het niks helpt, politie en justitie wel... tja, als Kamerlid zou ik ook jusititie eerder vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waar moet dat dan uit blijken. Dat ze met een idee komen dat niets bijdraagt aan het oplossen van het probleem weerspreekt al dat ze er vaak over zouden praten. Dat het ministerie van justitie en de politie constant meer surveillance willen ongeacht of het iets bijdraagt aan de veiligheid is geen nieuwe trend.
Dit is even de vraag nu: wordt met betere surveillance e.d. dergelijke vergrjipen voorkomen, of wordt alleen de pakkans groter?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij zegt dat het niks helpt, politie en justitie wel... tja, als Kamerlid zou ik ook jusititie eerder vertrouwen.
Jij zegt hier letterlijk dat het volk alleen maar mensen zijn die het met jou eens zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:45 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Het volk is het overgrote deel van het electoraat dat wil stoppen met dat belachelijke asielbeleid. Alleen linkse politici zijn doof en blind voor Das Gesundes Volksempfinden.
Roland, ben jij het?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:45 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Het volk is het overgrote deel van het electoraat dat wil stoppen met dat belachelijke asielbeleid. Alleen linkse politici zijn doof en blind voor Das Gesundes Volksempfinden.
Geen van beide.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:59 schreef JAM het volgende:
[..]
Dit is even de vraag nu: wordt met betere surveillance e.d. dergelijke vergrjipen voorkomen, of wordt alleen de pakkans groter?
Tuurlijk. De wetenschap is maar onzin. Beter gewoon luisteren naar mensen met de ballen verstand ervan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij zegt dat het niks helpt, politie en justitie wel... tja, als Kamerlid zou ik ook jusititie eerder vertrouwen.
De politie bedelt altijd om inperking van rechten en uitbreiding van hun mogelijkheden. Hun input is echt van 0,0 waarde en ook niet relevant, ze zijn slechts de uitvoerende partij.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tuurlijk. De wetenschap is maar onzin. Beter gewoon luisteren naar mensen met de ballen verstand ervan.
Je geeft toch zelf al aan dat de politie het bijna niet aan weet te pakken. Dat is niet omdat ze de mogelijkheden niet hebben.
Het is een beetje hetzelfde verhaal als de hele Gaza situatie aan de andere kant (maar dan onder de noemer 'empathie').quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Moet ik nu werkelijk geloven dat er in Nederland tienduizenden (zo niet meer) mensen zijn die zelfstandig tot de volkomen bizarre conclusie gekomen zijn dat alle tegenslagen die zij in het leven ervaren en alle vraagstukken waar het vaderland mee te kampen hebben te verklaren zijn door de aanwezigheid van asielzoekers? Dat vind ik toch lastig hoor. Nee, dat is allemaal aan- en nagepraat. Daar wordt gewoon niet over nagedacht. Dat is lekker makkelijk, dat roept zo'n 'charismatische' man, dus die zal dan wel gelijk hebben. Dat is kuddegedrag. Dat is overigens heel normaal en menselijk, maar dat maakt het er allemaal niet beter op.
En geen van beide is aangepraat door Wilders, hij speelt er gewoon op in.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik best. Dat zal toentertijd wel lekker hebben gepeild. Ik ben er vrij sterk van overtuigd dat je een mooie overlap kan vinden tussen die mensen die, desgevraagd, je zullen vertellen dat het in Nederland allemaal een stuk beter zou zijn als Nederland uit de EU zou stappen en die mensen die, desgevragd, je nu zullen vertellen dat het in Nederland allemaal een stuk beter zou zijn als er geen asielzoekers zouden zijn.
De pakkans van iemand die voor een paar honderd euro aan Tsjechische sigaretten in de buurt verkoopt wordt in elk geval wel groter.quote:
Wie heeft ze dat dan wel aangepraat?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En geen van beide is aangepraat door Wilders, hij speelt er gewoon op in.
Er is ook helemaal geen capaciteit om iets te doen met online bedreigingen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
De politie bedelt altijd om inperking van rechten en uitbreiding van hun mogelijkheden. Hun input is echt van 0,0 waarde en ook niet relevant, ze zijn slechts de uitvoerende partij.
Komt het niet bij je op dat het antwoord 'niemand' zou kunnen zijn?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wie heeft ze dat dan wel aangepraat?
Niet echt. Het zijn immers primair aangeprate “problemen”.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Komt het niet bij je op dat het antwoord 'niemand' zou kunnen zijn?
Kom, kom, wordt eens wat concreter. Want nu kom je wederom niet verder dan wat geneuzel zonder enige inhoud.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit verraadt nogal wat over je wereldbeeld
Later we die vraag eens stellen aan de burgemeesters van Nederlandquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kom, kom, wordt eens wat concreter. Want nu kom je wederom niet verder dan wat geneuzel zonder enige inhoud.
Hoe zou Nederland echt beter worden zonder asielzoekers of EU?
Zoals verwacht dus geen concreet antwoord…quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Later we die vraag eens stellen aan de burgemeesters van Nederland
https://nos.nl/artikel/25(...)den-zoeken-oplossing
Jij denkt dat een officier van justitie daar die opsporingsmethode voor toestaat?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De pakkans van iemand die voor een paar honderd euro aan Tsjechische sigaretten in de buurt verkoopt wordt in elk geval wel groter.
Gewoon.. idd Dat deden de nazi's ook .. het volk ophitsen tegen bepaalde buitenlanders. Heel gewoonquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En geen van beide is aangepraat door Wilders, hij speelt er gewoon op in.
Ik sluit het in elk geval niet uit. Enorme datasets zijn eigenlijk overal in slechte handen, en ik verwacht niet dat de overheid daar een uitzondering op is. Zeker niet als we in de toekomst nog meer van die belachelijke partijen in de regering kunnen verwachten - of Grapperhaus/Opstelten-achtige types op V&J krijgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij denkt dat een officier van justitie daar die opsporingsmethode voor toestaat?
Dat is volgens hen zelf dus absoluut wel zo. Maar jij weet het beter dan de mensen die er mee bezig zijn...quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tuurlijk. De wetenschap is maar onzin. Beter gewoon luisteren naar mensen met de ballen verstand ervan.
Je geeft toch zelf al aan dat de politie het bijna niet aan weet te pakken. Dat is niet omdat ze de mogelijkheden niet hebben.
Dan zouden we ook in heel veel wijken huis aan huis huiszoekingen verwachten, zien we ook niet. Echt, je gaat ver voorbij de realiteit in Nederland.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik sluit het in elk geval niet uit. Enorme datasets zijn eigenlijk overal in slechte handen, en ik verwacht niet dat de overheid daar een uitzondering op is. Zeker niet als we in de toekomst nog meer van die belachelijke partijen in de regering kunnen verwachten - of Grapperhaus/Opstelten-achtige types op V&J krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |