quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ja, maakt mij niet uit.
Wel graag buiten roken en erna een kauwgom ofzo
Beter een fruit kauwgompje.quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 27 september 2025 00:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beter een fruit kauwgompje.
Met munt stinkt het nog steeds..
En daarna lekker uitgebreid tongworstelen met elkander?quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ja, maakt mij niet uit.
Elkander. Dat hoor je niet meer vaak. Mooi woord.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En daarna lekker uitgebreid tongworstelen met elkander?
Mits de juiste kauwgom is dat prima te doen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tongenquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ok squirten dan?quote:
dat zou ik 100% doen.. roken is echt tering goorquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mits de juiste kauwgom is dat prima te doen.
Je gaat een goede, mogelijke levenspartner toch niet laten lopen, enkel en alleen omdat hij/zij zou roken?
Ik ken genoeg andere écht vervelende gewoontes. Dan liever dit.
Wat is vervelender dan roken? Op strafbare feiten na dan. Ik kan er zo geen bedenken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je gaat een goede, mogelijke levenspartner toch niet laten lopen, enkel en alleen omdat hij/zij zou roken?
Ook niet mijn ding, dan zuig ik liever haar tepels helemaal de moeder.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja. Een beetje tong ok, maar echt full on tongen...nope. Niet mijn ding.
Smaken verschillen
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent? Maar ik kom nog van de generatie waar gewoon binnen werd gerookt, in auto's, op de trein, in het vliegtuig,... Niemand deed er raar of belachelijk over.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is vervelender dan roken? Op strafbare feiten na dan. Ik kan er zo geen bedenken.
Roken vind ik echt ontzettend smerig. Ik kwam vroeger weleens bij een familielid die rookte, echt niet te doen die stank en dan rookt die alleen nog maar buitenAls je daar geweest was kon je meteen douchen en al je kleding tot onderbroek aan toe in de was gooien om van die gore misselijkmakende rotstank af te zijn. Daar gaat een kauwgompje echt niet bij helpen
![]()
Bovendien ga je ook gewoon een jaar eerder dood van elk jaar dat je passief hebt meegerookt is mij eens verteld.
Want je ademt alsnog al die giftige stoffen in die in zo'n ruimte hangen.
Dit zou dus een vervelende eigenschap zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, dan zuig ik liever haar tepels helemaal de moeder.
Tongen is best intiem en een hele mooie opwarmerquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja. Een beetje tong ok, maar echt full on tongen...nope. Niet mijn ding.
Smaken verschillen
Slecht argument, er zijn altijd slechtere gewoonte.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
If i could turn back time?quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tongen is best intiem en een hele mooie opwarmer![]()
Ik vind ook dat je uit zo een eerste tongkus heel veel informatie kan halen. Cher had gelijk
Ik ken genoeg niet rokers die ook geen km kunnen rennen. En vroeger genoeg rokers die wel veel aan sport dedenquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:43 schreef dop het volgende:
[..]
Slecht argument, er zijn altijd slechtere gewoonte.
Wat mij betreft is iemand die rookt een slechte levenspartner.
Dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik vind het een heel slechte en domme gewoonte en zou er veel moeite mee hebben.
Ik heb, en wil een partner die sportief is en waar mee ik samen sportieve dingen kan ondernem. Dat gaat niet goed samen met roken.
In de 30 en heb ook de tijd meegemaakt als kind dat er binnen gerookt werd bij feesten enzo. En ik weet nog dat mijn moeder me ooit meenam naar een huishouden waar flink werd gerookt, en waar ze ook honten hadden. Dat was echt horror die stank daar man, niet te doen ik had toen al een verschrikkelijke hekel aan die rookstank, maar blijkbaar was dat toen allemaal normaal. En zelfs als iemand buiten rookt heb je daar last van, heb een een collega gehad die altijd buiten ging roken maar als die een ruimte binnenkwam rook je het nog echt goor. Die rook je 's morgens al binnenkomen want die rookte thuis natuurlijk ook als een ketter.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent? Maar ik kom nog van de generatie waar gewoon binnen werd gerookt, in auto's, op de trein, in het vliegtuig,... Niemand deed er raar of belachelijk over.
Mijn ouders rookten gelukkig niet dus ik heb als kind weinig troep binnen gekregen.
Maar als je partner buiten rookt, dan heb jij daar toch geen last van? En trekt de rook ook niet in zijn/haar kleren of haren.
Maar nu noem je dus 2 voorbeelden van mensen die BINNEN rookten als ketters.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In de 30 en heb ook de tijd meegemaakt als kind dat er binnen gerookt werd bij feesten enzo. En ik weet nog dat mijn moeder me ooit meenam naar een huishouden waar flink werd gerookt, en waar ze ook honten hadden. Dat was echt horror die stank daar man, niet te doen ik had toen al een verschrikkelijke hekel aan die rookstank, maar blijkbaar was dat toen allemaal normaal. En zelfs als iemand buiten rookt heb je daar last van, heb een een collega gehad die altijd buiten ging roken maar als die een ruimte binnenkwam rook je het nog echt goor. Die rook je 's morgens al binnenkomen want die rookte thuis natuurlijk ook als een ketter.
Ook daar had ze gelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
If i could turn back time?
En het recentere voorbeeld van die post ervoor was een familielid die enkel nog buiten rookt en dat ruik je ook.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar nu noem je dus 2 voorbeelden van mensen die BINNEN rookten als ketters.
Ja kijk, DAT stinkt dus inderdaad. En dat kruipt overal in.
Maar dat is een vleugje, geen walmquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En het recentere voorbeeld van die post ervoor was een familielid die enkel nog buiten rookt en dat ruik je ook.
En wat is nu je argument?quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg niet rokers die ook geen km kunnen rennen. En vroeger genoeg rokers die wel veel aan sport deden
Yup. Mijn moeder rookte zelfs tijdens de zwangerschap. Ik vraag me soms weleens af welke nadelige gevolgen ik daar aan over gehouden heb. Iets waar ik aan gewend ben, maar niet normaal is zeg maar. Ik ben blij dat de gevaren van roken en meer en meer onder de aandacht gebracht worden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:51 schreef Seeburg54 het volgende:
Als kind al genoeg rook binnen gekregen, mijn moeder rookte tot het einde als een ketter. Bovendien rookte men in de jaren 70 in de auto, de leraar in de jaren 80 voor de klas.. overal werd gerookt.
Toen ik mijn man leerde kennen rookte hij. Hij wist dat ik er een hekel aan had en stopte.![]()
Ik hoop dat het nooit aan de orde komt, maar ik zou niet voor een roker gaan.
Oh ik denk dat mijn moeder ook gewoon rookte tijdens de zwangerschap. Toen was er niemand die daar mee zat.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yup. Mijn moeder rookte zelfs tijdens de zwangerschap. Ik vraag me soms weleens af welke nadelige gevolgen ik daar aan over gehouden heb. Iets waar ik aan gewend ben, maar niet normaal is zeg maar. Ik ben blij dat de gevaren van roken en meer en meer onder de aandacht gebracht worden.
Maar het maakt je toch niet uit?quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ja, maakt mij niet uit.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 06:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan moet ie wel erg fantastisch zijn.
Overigens kan ik knappe mannen die ik zie roken ontzettend sexy vinden. Kweetnie, het heeft iets.
Nee, er is geen argument.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:43 schreef dop het volgende:
[..]
En wat is nu je argument?
dat het voor mij niet belangrijk is of mijn partner rookt of sportief is?
Het maakt mij ook niet uit als mijn partner 7 honden zou hebben. Maar die heb ik ook liever niet mee in bed als ze nat en modderig zijnquote:
Dat beweer ik ook nergens, en niet rokers zijn ook niet automatisch heel sportief.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, er is geen argument.
Gewoon dat rokers niet persé luie kortademige bankzittende dikkerds zijn
als ze een hond heeft no dealquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:31 schreef timmmmm het volgende:
Wel een minpunt, maar niks onoverkomelijks, gewoon prima. Ik heb eigenlijk maar één echte deal breaker en dat is als ze een hond heeft
Ja. Dat heb ik gek genoeg ook. Meer nog als ze een shaggie rollen 🥲.quote:Op zaterdag 27 september 2025 06:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan moet ie wel erg fantastisch zijn.
Overigens kan ik knappe mannen die ik zie roken ontzettend sexy vinden. Kweetnie, het heeft iets.
Had ik er ook bij moeten vermelden dat jij natuurlijk 100% het recht hebt om te kiezen wat jij belangrijk vindt in een partner? Dat ik daar niets mee te maken heb? Dat roken natuurlijk slecht voor je gezondheid is? En dat ik alleen maar een balletje opgooide dat rokers niet persé gelijk staan met COPD-ers?quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:18 schreef dop het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens, en niet rokers zijn ook niet automatisch heel sportief.
Roken heeft wel een enorme invloed op je prestaties en mogelijkheden in duursport.
En is heel slecht voor je gezondheid.
Had ik dat er bij moeten vermelden of spreekt dat ook voor zich?
Ohja, helemaal wanneer een knappe vent een sjekkie langzaam dicht likt 🥵🔥 Helaas zie ik dat nooitquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:28 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik gek genoeg ook. Meer nog als ze een shaggie rollen 🥲.
Desondanks; denk geen relatie. Vroeger zelf gerookt en bang dat ik dan weer in de verleiding kom. Met eventueel nageslacht in het achterhoofd zie ik dat niet zo zitten. Ook mensen in mijn omgeving die zichzelf letterlijk doodgerookt hebben, dus nah, laat maar.
Ik ben niet boos, ik snap gewoon niet zo goed wat je nu wil vertellen met je reactie op mij.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Had ik er ook bij moeten vermelden dat jij natuurlijk 100% het recht hebt om te kiezen wat jij belangrijk vindt in een partner? Dat ik daar niets mee te maken heb? Dat roken natuurlijk slecht voor je gezondheid is? En dat ik alleen maar een balletje opgoiknbeoide dat rokers niet persé gelijk staan met COPD-ers?
Of kan ik gewoon een antwoord geven zonder dat je boos wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 27-09-2025 10:47:44 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Hangt er ook een beetje van af hoe oud ze zijn. De echte problemen komen pas na de 40.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, er is geen argument.
Gewoon dat rokers niet persé luie kortademige bankzittende dikkerds zijn
Heel goed ik en mijn partner zijn 54 dat is een categorie waar het verschil tussen rokers en niet rokers sterk is uitvergroot. Echt sportieve partners die dan nog roken zijn een zeldzaamheid in die leeftijdscategorie duursportersquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje van af hoe oud ze zijn. De echte problemen komen pas na de 40.
Rudy Clark dan…quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tongen is best intiem en een hele mooie opwarmer![]()
Ik vind ook dat je uit zo een eerste tongkus heel veel informatie kan halen. Cher had gelijk
Ik heb dan liever iemand die rookt dan een gelegenheidsroker. Dat vind ik nou echt laffe weekdieren, meelooprokers. Dat zegt veel over iemands karakter.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:05 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een flink minpunt. Zelfs voor casual sex.
Ik zie mijzelf geen relatie meer hebben met iemand die rookt. Of het moet gelegenheidsroken zijn. Maar anders ruikt iemand toch altijd naar rook en geur is nu eenmaal belangrijk als het gaat om seks.
Bij casual sex speelt dat wat minder. Maar eigenlijk moet ik dan al besloten hebben dat ik seks met haar ga hebben en mijn move dus gemaakt hebben voordat ik het merk.
Je moet gewoon niet halverwege de rit uit een achtbaan stappen.
Heeft de andere partij nog enige inbreng?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:05 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een flink minpunt. Zelfs voor casual sex.
Ik zie mijzelf geen relatie meer hebben met iemand die rookt. Of het moet gelegenheidsroken zijn. Maar anders ruikt iemand toch altijd naar rook en geur is nu eenmaal belangrijk als het gaat om seks.
Bij casual sex speelt dat wat minder. Maar eigenlijk moet ik dan al besloten hebben dat ik seks met haar ga hebben en mijn move dus gemaakt hebben voordat ik het merk.
Je moet gewoon niet halverwege de rit uit een achtbaan stappen.
Op zich een aparte denkwijze. Als iemand alleen bij sociale gelegenheden alcohol gebruikt ipv iedere dag zuipen, vind jij dat dan ook een laf weekdier?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dan liever iemand die rookt dan een gelegenheidsroker. Dat vind ik nou echt laffe weekdieren, meelooprokers. Dat zegt veel over iemands karakter.
Niet roken maar je dan met een slok op iemand met een peuk ziet staan je niet kunnen beheersen.
Jawel. Her place, or mine, or right then and there…quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft de andere partij nog enige inbreng?
Ik denk dan eerder dat de gelegenheidsroker niet zo gevoelig is voor verslaving en dat is juist goed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dan liever iemand die rookt dan een gelegenheidsroker. Dat vind ik nou echt laffe weekdieren, meelooprokers. Dat zegt veel over iemands karakter.
Niet roken maar je dan met een slok op iemand met een peuk ziet staan je niet kunnen beheersen.
Dat heb ik dan weer eerder als ik een vrouw met bier zie staanquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:31 schreef Cockwhale het volgende:
Naast dat ik roken echt smerig vind qua geur en smaak, vind ik het ook een teken van wansmaak, een laag iq, en masculiniteit. Rokende dames hebben vaak iets asociaals qua uitstraling en vind het gewoonweg erg oncharmant.
Ligt eraan hoe ze d'r bier drinkt, maar nee, dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer eerder als ik een vrouw met bier zie staan
Ik ook. Vrouwen die bier drinken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze d'r bier drinkt, maar nee, dat heb ik niet.
Genoeg studentes met een hoog IQ die bier zuipen, maar zijn er vrijwel geen bij die roken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is toch juist een pluspunt?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:31 schreef timmmmm het volgende:
Wel een minpunt, maar niks onoverkomelijks, gewoon prima. Ik heb eigenlijk maar één echte deal breaker en dat is als ze een hond heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |