quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ja, maakt mij niet uit.
Wel graag buiten roken en erna een kauwgom ofzo
Beter een fruit kauwgompje.quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 27 september 2025 00:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beter een fruit kauwgompje.
Met munt stinkt het nog steeds..
En daarna lekker uitgebreid tongworstelen met elkander?quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ja, maakt mij niet uit.
Wel graag buiten roken en erna een kauwgom ofzo
Elkander. Dat hoor je niet meer vaak. Mooi woord.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En daarna lekker uitgebreid tongworstelen met elkander?
Mits de juiste kauwgom is dat prima te doen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tongenquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ok squirten dan?quote:
dat zou ik 100% doen.. roken is echt tering goorquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mits de juiste kauwgom is dat prima te doen.
Je gaat een goede, mogelijke levenspartner toch niet laten lopen, enkel en alleen omdat hij/zij zou roken?
Ik ken genoeg andere écht vervelende gewoontes. Dan liever dit.
Wat is vervelender dan roken? Op strafbare feiten na dan. Ik kan er zo geen bedenken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mits de juiste kauwgom is dat prima te doen.
Je gaat een goede, mogelijke levenspartner toch niet laten lopen, enkel en alleen omdat hij/zij zou roken?
Ik ken genoeg andere écht vervelende gewoontes. Dan liever dit.
Ook niet mijn ding, dan zuig ik liever haar tepels helemaal de moeder.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja. Een beetje tong ok, maar echt full on tongen...nope. Niet mijn ding.
Smaken verschillen
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent? Maar ik kom nog van de generatie waar gewoon binnen werd gerookt, in auto's, op de trein, in het vliegtuig,... Niemand deed er raar of belachelijk over.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is vervelender dan roken? Op strafbare feiten na dan. Ik kan er zo geen bedenken.
Roken vind ik echt ontzettend smerig. Ik kwam vroeger weleens bij een familielid die rookte, echt niet te doen die stank en dan rookt die alleen nog maar buitenAls je daar geweest was kon je meteen douchen en al je kleding tot onderbroek aan toe in de was gooien om van die gore misselijkmakende rotstank af te zijn. Daar gaat een kauwgompje echt niet bij helpen
![]()
Bovendien ga je ook gewoon een jaar eerder dood van elk jaar dat je passief hebt meegerookt is mij eens verteld.
Want je ademt alsnog al die giftige stoffen in die in zo'n ruimte hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |