Naja, als ik vrijgezel zou zijn en het zou echt een geweldige vent zijn dan zou er maar een oplossing zijn en dat is dat ik begin te roken en dat we dan samen weer gaan stoppen. Samen lukt dat veel beter mi. Mijn man heet dat namelijk met mij gedaan zodat ik nu niet meer rook. Hij is gewoon gaan roken toen we wat kregen.quote:
Dat is dan wel weer gaaf ja, ik vrees dat ik sowieso niet zou kunnen tippen aan jouw man.quote:Op maandag 29 september 2025 15:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Naja, als ik vrijgezel zou zijn en het zou echt een geweldige vent zijn dan zou er maar een oplossing zijn en dat is dat ik begin te roken en dat we dan samen weer gaan stoppen. Samen lukt dat veel beter mi. Mijn man heet dat namelijk met mij gedaan zodat ik nu niet meer rook. Hij is gewoon gaan roken toen we wat kregen.
Allebei solidair uit je bek stinken - wel romantischquote:Op maandag 29 september 2025 15:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Naja, als ik vrijgezel zou zijn en het zou echt een geweldige vent zijn dan zou er maar een oplossing zijn en dat is dat ik begin te roken en dat we dan samen weer gaan stoppen. Samen lukt dat veel beter mi. Mijn man heet dat namelijk met mij gedaan zodat ik nu niet meer rook. Hij is gewoon gaan roken toen we wat kregen.
Ik heb dat echt nooit gemerkt bij vrouwen tenzij ze een minuut geleden net een sigaret heeft gerookt. Als je gaat zoenen na een half uur merk je niets meer dat ze een sigaret gerookt heeft. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Allebei solidair uit je bek stinken - wel romantisch
Dit, ik heb die geur altijd als zeer vervelend ervaren. Wellicht ook omdat ik zelf nooit gerookt heb.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:33 schreef Moeraskat het volgende:
Als dat het enige punt is, ga ik me daar niet druk om maken. Zelf lang gerookt, hij was toen al gestopt toen we elkaar leerden kennen. Na een jaar ben ik ook gestopt.
En ja, het stinkt wel behoorlijk.
Eens de documenten in orde waren zekerquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:32 schreef CoolGuy het volgende:
maar een jaar later stopte ze met roken
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:32 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, had ik geen problemen mee, maar een jaar later stopte ze met roken dus dat issue is er al 10 jaar niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |