Ik herinner me alleen dat de woorden met elkaar te maken hadden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:49 schreef mitt het volgende:
Ik keek vroeger vooral, toen waren de woorden gelijk. Sinds wanneer is dat veranderd?
Alleen maar goed overigens want twee dezelfde woorden was echt heel vreemd.
Ik kan het ook niet vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen dat de woorden met elkaar te maken hadden.
Of ze hebben deze formule verkocht aan John de Molquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden.
Misschien heb ik het wel zo herinnerd
Ik zit het even terug te kijken, maar ze weten echt makkelijke vragen niet. Dan wordt het ook wel veel zoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:15 schreef Szura het volgende:
Wat een waardeloze zoeker bij dat tweede team
Waren gewoon feiten. Hij liegt zich een ongeluk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Toine51 het volgende:
Ik kijk altijd maar erger mij wel steeds aan die suggestieve vragen..
Gisteren bij dat 2de team, 2 vragen waar Trump weer negatief moet worden neergezet..
Kan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waren gewoon feiten. Hij liegt zich een ongeluk.
Macron werd ook premier van Frankrijk genoemd, terwijl hij als president verkozen isquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Toine51 het volgende:
Ik kijk altijd maar erger mij wel steeds aan die suggestieve vragen..
Gisteren bij dat 2de team, 2 vragen waar Trump weer negatief moet worden neergezet..
Ik kijk het nu pas, maar dat twee dames die op het Ministerie van Financiën werken niet stante pede het woord « exponent » uit hun mouw schudden, versterkt mijn vertrouwen in dat ministerie niet bepaald.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:14 schreef thabit het volgende:
Bij die machten van 2 stond ook een verkeerde berekening in beeld.
En ik neem aan dat je na het zien van team 2 ook nooit meer naar de dokter durft.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik kijk het nu pas, maar dat twee dames die op het Ministerie van Financiën werken niet stante pede het woord « exponent » uit hun mouw schudden, versterkt mijn vertrouwen in dat ministerie niet bepaald.
Gelukkig zitten ze in het hoge noorden, en ik niet. Maar inderdaad, op her VWO zouden ze toch wel eens wat over logaritmen moeten hebben gehoord. En ik ga er blind van uit dat je voor een medische opleiding minimaal VWO hebt gedaan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:40 schreef thabit het volgende:
[..]
En ik neem aan dat je na het zien van team 2 ook nooit meer naar de dokter durft.
Buiten dat neem ik aan dat je als arts ook weleens iets moet uitrekenen, dosering van medicatie om maar wat te noemen. Dat gaat bij deze twee tuthola's dus helemaal mis.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Gelukkig zitten ze in het hoge noorden, en ik niet. Maar inderdaad, op her VWO zouden ze toch wel eens wat over logaritmen moeten hebben gehoord. En ik ga er blind van uit dat je voor eennmedische opleiding minimaal VWO hebt gedaan.
Het kan me niks schelen zolang die linkse maar met me vrijtquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik kijk het nu pas, maar dat twee dames die op het Ministerie van Financiën werken niet stante pede het woord « exponent » uit hun mouw schudden, versterkt mijn vertrouwen in dat ministerie niet bepaald.
Die opmerking zegt nou weer heel veel over jouw intelligentie. Of je beroerde gevoel voor humor, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen zolang die linkse maar met me vrijt
Niet iedereen bij financiën maakt de hele dag sommetjes he.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wel een beetje raar...quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen zolang die linkse maar met me vrijt
Wiskunde is zo'n beetje het enige schoolvak waar je algemeen geaccepteerd geen bal van hoeft te kunnen 'want zelf kon ik daar vroeger ook niks van'.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:49 schreef thabit het volgende:
[..]
Buiten dat neem ik aan dat je als arts ook weleens iets moet uitrekenen, dosering van medicatie om maar wat te noemen. Dat gaat bij deze twee tuthola's dus helemaal mis.
Mensen die zich oprecht kunnen ergeren wanneer de feiten benoemd wordenquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:57 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kan.
Maar waarom zo expliciet steeds dat benoemen in vragen?
Die vraag over dat kerkhof in Arlington bijv.
Hoeft niet, heeft niks met de vraag te maken.
Maar valt mij wel vaker op dat BNN/Vara dat doet met vragen.
Over racisme, slavernij.
Beetje doorzichtig vind ik..
Als er iemand in dit topic even de mond moet houden over intelligentie ben jij t wel met je domme reactiesquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die opmerking zegt nou weer heel veel over jouw intelligentie. Of je beroerde gevoel voor humor, dat kan ook nog.
Daar heb ik altijd een hekel aan. Matthijs van Nieuwkerk had er ook altijd een handje van. Dan werd er een wiskundig onderwerp behandeld en trapte Matthijs af met "Ja, haha, wij snappen hier natuurlijk helemaal niks van".quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wiskunde is zo'n beetje het enige schoolvak waar je algemeen geaccepteerd geen bal van hoeft te kunnen 'want zelf kon ik daar vroeger ook niks van'.
Nou, ja, ze is inderdaad verdwenen nu.quote:
Het kwam al vier keer voorbij hier, dan moet het wel goed zijn.quote:
Ja, dat was een inkoppertje. Al was de Pesto vraag ook wel extreem makkelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind deze ruimtevraag wel 100x lastiger dan Apollo
Opgezocht. Ja voor de Romeinse Apollo, voor de Griekse is het Artemisquote:
Gaat een stuk beter dan vorige week.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik gaf de dames weinig kans toen ze ABS niet wisten, maar ze gaan wel lekker tot nu toe.
Vorige week hadden ze wel wat geluk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:01 schreef DrMarten het volgende:
En dan nog verliezen met zo'n score. Dat is wel erg zuur
Zelfs ik wist de helft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:25 schreef BobW het volgende:
Toch minder leuk zulke makkelijke vragen. Dat hoort niet bij Twee voor Twaalf
Een paar jaar dagelijks gehoord en ik kon er niet meer opkomenquote:
Ik heb dit verdrongen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een paar jaar dagelijks gehoord en ik kon er niet meer opkomen
Bij de neuroloog?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:35 schreef zakjapannertje het volgende:
Daar ben ik onlangs geweest trouwens. Leuke ervaring
Bij de neuroloog?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:35 schreef zakjapannertje het volgende:
Daar ben ik onlangs geweest trouwens. Leuke ervaring
Ik had net AC Odyssey even uitgezet om 2 voor 12 te kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Anno 1800 onlangs gekocht voor een prikkie trouwens . Leuk spel
Superformiweldageindefantakolosachtig…quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
Gemiste kans dat ze niet vragen naar Supercalifragilisticexpialidocious.
Dat eerste team vond het anders best een uitdaging.quote:
Dat geeft niks, het is niet echt mijn genre.quote:
Ja, maar de meeste antwoorden kwamen hier wel op het scherm, vaak in meerdere posts…quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat eerste team vond het anders best een uitdaging.
Da's waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste antwoorden kwamen hier wel op het scherm, vaak in meerdere posts…
Ik vond hem eerlijk gezegd makkelijker. Kan natuurlijk ook komen doordat ik weleens een laryngoscoop in me heb gehad, maar nog nooit een speculum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:57 schreef DrMarten het volgende:
Deze medische vraag is toch lastiger dan speculum
Mwah, zaten toch ook een flink aantal makkelijke bij hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat eerste team vond het anders best een uitdaging.
Ik heb de aflevering net uitgesteld bekeken en het viel mij ook op dat er wel erg veel makkelijke vragen waren. Sterker nog, bij de vraag over de Servische president Vučić werd het antwoord gewoon kado gegeven, zijn naam was in kanjers van rode letters te zien in het videofragment. Weliswaar in Cyrillisch schrift als Вучић maar toch. Worden dit soort dingen niet meer gecheckt door de redactie? De spelers hadden dit niet door en moesten het opzoeken en spraken de naam dan ook nog verkeerd uit, waarin Astrid natuurlijk mee moest gaan om niet te laten blijken dat het antwoord juist was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:40 schreef DrMarten het volgende:
Zelden zoveel (voor mij) makkelijke vragen voorbij zien komen
Nu is mijn Cyrillisch ook niet meer wat het geweest is hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering net uitgesteld bekeken en het viel mij ook op dat er wel erg veel makkelijke vragen waren. Sterker nog, bij de vraag over de Servische president Vučić werd het antwoord gewoon kado gegeven, zijn naam was in kanjers van rode letters te zien in het videofragment. Weliswaar in Cyrillisch schrift als Вучић maar toch. Worden dit soort dingen niet meer gecheckt door de redactie? De spelers hadden dit niet door en moesten het opzoeken en spraken de naam dan ook nog verkeerd uit, waarin Astrid natuurlijk mee moest gaan om niet te laten blijken dat het antwoord juist was.
Traag mens krijgt het maar niet gevondenquote:
Ze zal toch ergens de informatie over scores en resterende tijd etc moeten zien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:50 schreef spitskool het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, wat is dat zwarte schermpje(?) bij Astrid? Dat stond er eerst niet toch? Zie dat ze nog steeds vragen van papier opleest dus een schermpje met vragen is het niet neem ik aan
Ja die hebben echt zeker een minuut weggegooid met kijken... eigen schuldquote:
Dat zwarte schermpje staat er sinds medio februari van dit jaar. Daarvoor gebruikte ze een witte monitor. Dat was een vrij diepe bak dus dat was kennelijk een archaïsch ding dat aan vervanging toe was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:50 schreef spitskool het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, wat is dat zwarte schermpje(?) bij Astrid? Dat stond er eerst niet toch? Zie dat ze nog steeds vragen van papier opleest dus een schermpje met vragen is het niet neem ik aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:57 schreef Lienekien het volgende:
Kappen nou…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee van die rare namen ineens, ik kan er maar eentje onthouden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |