Ik herinner me alleen dat de woorden met elkaar te maken hadden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:49 schreef mitt het volgende:
Ik keek vroeger vooral, toen waren de woorden gelijk. Sinds wanneer is dat veranderd?
Alleen maar goed overigens want twee dezelfde woorden was echt heel vreemd.
Ik kan het ook niet vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen dat de woorden met elkaar te maken hadden.
Of ze hebben deze formule verkocht aan John de Molquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden.
Misschien heb ik het wel zo herinnerd
Ik zit het even terug te kijken, maar ze weten echt makkelijke vragen niet. Dan wordt het ook wel veel zoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:15 schreef Szura het volgende:
Wat een waardeloze zoeker bij dat tweede team
Waren gewoon feiten. Hij liegt zich een ongeluk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Toine51 het volgende:
Ik kijk altijd maar erger mij wel steeds aan die suggestieve vragen..
Gisteren bij dat 2de team, 2 vragen waar Trump weer negatief moet worden neergezet..
Kan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waren gewoon feiten. Hij liegt zich een ongeluk.
Macron werd ook premier van Frankrijk genoemd, terwijl hij als president verkozen isquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Toine51 het volgende:
Ik kijk altijd maar erger mij wel steeds aan die suggestieve vragen..
Gisteren bij dat 2de team, 2 vragen waar Trump weer negatief moet worden neergezet..
Ik kijk het nu pas, maar dat twee dames die op het Ministerie van Financiën werken niet stante pede het woord « exponent » uit hun mouw schudden, versterkt mijn vertrouwen in dat ministerie niet bepaald.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:14 schreef thabit het volgende:
Bij die machten van 2 stond ook een verkeerde berekening in beeld.
En ik neem aan dat je na het zien van team 2 ook nooit meer naar de dokter durft.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik kijk het nu pas, maar dat twee dames die op het Ministerie van Financiën werken niet stante pede het woord « exponent » uit hun mouw schudden, versterkt mijn vertrouwen in dat ministerie niet bepaald.
Gelukkig zitten ze in het hoge noorden, en ik niet. Maar inderdaad, op her VWO zouden ze toch wel eens wat over logaritmen moeten hebben gehoord. En ik ga er blind van uit dat je voor een medische opleiding minimaal VWO hebt gedaan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:40 schreef thabit het volgende:
[..]
En ik neem aan dat je na het zien van team 2 ook nooit meer naar de dokter durft.
Buiten dat neem ik aan dat je als arts ook weleens iets moet uitrekenen, dosering van medicatie om maar wat te noemen. Dat gaat bij deze twee tuthola's dus helemaal mis.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Gelukkig zitten ze in het hoge noorden, en ik niet. Maar inderdaad, op her VWO zouden ze toch wel eens wat over logaritmen moeten hebben gehoord. En ik ga er blind van uit dat je voor eennmedische opleiding minimaal VWO hebt gedaan.
Het kan me niks schelen zolang die linkse maar met me vrijtquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik kijk het nu pas, maar dat twee dames die op het Ministerie van Financiën werken niet stante pede het woord « exponent » uit hun mouw schudden, versterkt mijn vertrouwen in dat ministerie niet bepaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |