Dat eerste team vond het anders best een uitdaging.quote:
Dat geeft niks, het is niet echt mijn genre.quote:
Ja, maar de meeste antwoorden kwamen hier wel op het scherm, vaak in meerdere posts…quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat eerste team vond het anders best een uitdaging.
Da's waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste antwoorden kwamen hier wel op het scherm, vaak in meerdere posts…
Ik vond hem eerlijk gezegd makkelijker. Kan natuurlijk ook komen doordat ik weleens een laryngoscoop in me heb gehad, maar nog nooit een speculum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:57 schreef DrMarten het volgende:
Deze medische vraag is toch lastiger dan speculum
Mwah, zaten toch ook een flink aantal makkelijke bij hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat eerste team vond het anders best een uitdaging.
Ik heb de aflevering net uitgesteld bekeken en het viel mij ook op dat er wel erg veel makkelijke vragen waren. Sterker nog, bij de vraag over de Servische president Vučić werd het antwoord gewoon kado gegeven, zijn naam was in kanjers van rode letters te zien in het videofragment. Weliswaar in Cyrillisch schrift als Вучић maar toch. Worden dit soort dingen niet meer gecheckt door de redactie? De spelers hadden dit niet door en moesten het opzoeken en spraken de naam dan ook nog verkeerd uit, waarin Astrid natuurlijk mee moest gaan om niet te laten blijken dat het antwoord juist was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:40 schreef DrMarten het volgende:
Zelden zoveel (voor mij) makkelijke vragen voorbij zien komen
Nu is mijn Cyrillisch ook niet meer wat het geweest is hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering net uitgesteld bekeken en het viel mij ook op dat er wel erg veel makkelijke vragen waren. Sterker nog, bij de vraag over de Servische president Vučić werd het antwoord gewoon kado gegeven, zijn naam was in kanjers van rode letters te zien in het videofragment. Weliswaar in Cyrillisch schrift als Вучић maar toch. Worden dit soort dingen niet meer gecheckt door de redactie? De spelers hadden dit niet door en moesten het opzoeken en spraken de naam dan ook nog verkeerd uit, waarin Astrid natuurlijk mee moest gaan om niet te laten blijken dat het antwoord juist was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |