Dit kloptquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jij hebt écht niks te doen?! 😂
Hoe verwarrend moet dit voor die zoon ook wel niet zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kloptWel op 1,8 snelheid geluisterd, meer tijd wilde ik er niet aan kwijt zijn
![]()
Hieronder mijn verslag:
Ze heeft zich niet gehoord gevoeld, waardoor ze haar stem is gaan verheffen en vervolgens boos is geworden. Hij wilde haar niet meer zien en ook geen afscheid van haar of haar zoon nemen.
Als ik het zo hoor vraag ik me überhaupt af of ze op dezelfde lengte zitten qua twin flame etc, ik heb het gevoel dat zij daar misschien ook wel iets meer de overhand in had![]()
Ze plakt ook allerlei diagnoses op hem waarvan ik me afvraag of hij daar blij mee is, qua hechtingsstijl. Leuk als je ex dat allemaal zo bespreekt in een podcast
Het klinkt in elk geval alsof zij het helemaal geromantiseerd had en allerlei verwachtingen op Koen geplakt heeft, terwijl het echt klinkt alsof het ontzettend moeizaam ging met veel ruzie en onenigheid.
Koen had ook nog een berichtje gestuurd met ‘ik hoop dat je gelukkig wordt, en daarvan schoot Ellen helemaal in de weerstand omdat ze dat vond alsof ze niet gelukkig wasis toch een beetje een standaarduitdrukking, je kunt ook onder elke steen iets zoeken
En de kinderen mogen als ze weggaan maar 1 zo’n wastas meenemenquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mijn god/allah/boeddha, AM gaat 2 nachten weg en de halve tafel ligt vol met 2 koffers en verschillende tassen/losse spullen die mee moeten.
Hopelijk heeft ze wel tijd im linkje te delen!quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft een drukke dag, de helft van haar takenlijst bestaat uit een aantal boodschappen doen.
Wat.een.drukte. 🥵
Bizar!quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kloptWel op 1,8 snelheid geluisterd, meer tijd wilde ik er niet aan kwijt zijn
![]()
Hieronder mijn verslag:
Ze heeft zich niet gehoord gevoeld, waardoor ze haar stem is gaan verheffen en vervolgens boos is geworden. Hij wilde haar niet meer zien en ook geen afscheid van haar of haar zoon nemen.
Als ik het zo hoor vraag ik me überhaupt af of ze op dezelfde lengte zitten qua twin flame etc, ik heb het gevoel dat zij daar misschien ook wel iets meer de overhand in had![]()
Ze plakt ook allerlei diagnoses op hem waarvan ik me afvraag of hij daar blij mee is, qua hechtingsstijl. Leuk als je ex dat allemaal zo bespreekt in een podcast
Het klinkt in elk geval alsof zij het helemaal geromantiseerd had en allerlei verwachtingen op Koen geplakt heeft, terwijl het echt klinkt alsof het ontzettend moeizaam ging met veel ruzie en onenigheid.
Koen had ook nog een berichtje gestuurd met ‘ik hoop dat je gelukkig wordt, en daarvan schoot Ellen helemaal in de weerstand omdat ze dat vond alsof ze niet gelukkig wasis toch een beetje een standaarduitdrukking, je kunt ook onder elke steen iets zoeken
Ik hoop het, ik ben nog op zoek naar een horloge 🤭quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze wel tijd im linkje te delen!
quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoe verwarrend moet dit voor die zoon ook wel niet zijn?
Hopelijk bied zijn vader een wat stabielere basis.
Ja, daar heeft ze het ook nog over. Dat hij het wel een beetje lastig lijkt te vinden en ook weer bij haar in bed slaaptquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Bizar!
Sneu voor haar zoontje ook, die leek het erg leuk te hebben met Kwarrel Koen
Er is toch huizencrisis 🤪 .quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:46 schreef papierentas het volgende:
AM; Julia gaat zeker voorlopig het huis niet uit. Ze kan niet zonder. En mistte haar zoooo erg toen ze op Bali zat. Van alles delen over de vakantie van Julia. Sam was ook op vakantie, maar geen woord over hem en Esmee. Verschil moet er zijn.
Sam hangt voor mijn gevoel ook een stuk minder aan zijn moeder dan Julia.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:46 schreef papierentas het volgende:
AM; Julia gaat zeker voorlopig het huis niet uit. Ze kan niet zonder. En mistte haar zoooo erg toen ze op Bali zat. Van alles delen over de vakantie van Julia. Sam was ook op vakantie, maar geen woord over hem en Esmee. Verschil moet er zijn.
En ik hoop dat Sam ook zelf een flinke vinger in de pap heeft qua exposen op insta.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sam hangt voor mijn gevoel ook een stuk minder aan zijn moeder dan Julia.
Ik ging met 18 uit huis vanwege mijn studie (ging in t begin nog wel ieder weekend naar huis), kan me echt niet voorstellen dat ik nog zo aan mijn moeder zojuist hangen op die leeftijd.
Ik begrijp ook dat ze niet zomaar het huis uit kan vanwege de huizenmarkt, maar volgens was dat ookal toen Sam het huis uit moest en die werd er gewoon uitgebonjourd
Ik denk vooral dat Sam dat niet wil.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:46 schreef papierentas het volgende:
Die kinderen weten daar al jaren dat ze geacht worden het huis te verlaten. Een studentenkamer is echt wel te vinden als je daar de tijd voor hebt (en ja, ik weet hoe lastig het kan zijn, maar zelfs in de lastigste stad had mijn kind na 2 jaar een betaalbare kamer gevonden). Ik denk dat Julia al lang wat gevonden heeft en binnenkort met haar vriend gaat samenwonen. En daar komt haar moeder echt zonder problemen overheen, aangezien alle kinderen heel erg in de buurt blijven wonen en ook nog minimaal elke week thuis komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:54 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Er is toch huizencrisis 🤪 .
Juul studeert nog.
Ach. Maakt het ook uit.
“Naar de action” en “koffie drinken”. Ja dan kun je wel een lijstje maken ja.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft een drukke dag, de helft van haar takenlijst bestaat uit een aantal boodschappen doen.
Wat.een.drukte. 🥵
🤞🏻🤞🏻quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik ben nog op zoek naar een horloge 🤭
Ik vind Sam ook opvallend vaak bij zijn ouders zijn (als ik het vergelijk met mijn eigen uitwonende kinderen). Misschien heel normaal hoor, ik weet eigenlijk niet hoe het bij andere gezinnen is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Sam dat niet wil.
Hij komt ook liever niet in beeld.
Hij is best een tijd niet in beeld geweest. Misschien ‘moet’ hij in ruil voor koffie en een weekend weg voor zijn vriendin.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:28 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind Sam ook opvallend vaak bij zijn ouders zijn (als ik het vergelijk met mijn eigen uitwonende kinderen). Misschien heel normaal hoor, ik weet eigenlijk niet hoe het bij andere gezinnen is.
De hoofdverantwoordelijke zag ik nog niet thuis dus mocht hij misschien als reserve 😉quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:28 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind Sam ook opvallend vaak bij zijn ouders zijn (als ik het vergelijk met mijn eigen uitwonende kinderen). Misschien heel normaal hoor, ik weet eigenlijk niet hoe het bij andere gezinnen is.
Hij was toch druk met uitzoeken wie er allemaal achter bepaalde accounts zitten op plekken als deze? En dan gingen ze er samen thuis hard om lachen😇quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:28 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
O help dan ben ik ook al mega druk geweest... beide gedaan en supermarkt bezocht... poeh zo slapenquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:24 schreef Clavis het volgende:
[..]
“Naar de action” en “koffie drinken”. Ja dan kun je wel een lijstje maken ja.
🤷 ik/wij kwamen ook nog 2 a 3x per week bij mijn moeder toen ze er nog was. Bij mijn schoonouders komt iedereen maar een paar keer per jaar 🤷 geen idee waarom denk dat het op die manier gewoon werktquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:28 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik kijk heel vluchtig anoniem, kijk nooit de filmpjes (geen geduld voor) en toch zie ik hem meerdere keren per week aanwezig. Niet prominent in beeld, dat niet gelukkig.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hij is best een tijd niet in beeld geweest. Misschien ‘moet’ hij in ruil voor koffie en een weekend weg voor zijn vriendin.
Hier was dat niet zo toen we studeerden. Lange reis, doordeweeks druk met studie, in de weekeinden werken en sporten. Moest vooral mijn moeder enorm aan wennen. Misschien dat de kinderen Geerts vooral vaak thuiskomen omdat het zo dichtbij is, daar kan ik mij nog wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤷 ik/wij kwamen ook nog 2 a 3x per week bij mijn moeder toen ze er nog was. Bij mijn schoonouders komt iedereen maar een paar keer per jaar 🤷 geen idee waarom denk dat het op die manier gewoon werkt
Dat krijg je met dat gezweef, ik voelde me niet gehoord, ze had geen verbinding, ze zaten niet op elkaars energielecel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Hieronder mijn verslag:
Die gaat weer het hele weekend in bed liggenquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:17 schreef Henrike het volgende:
Willen jullie dat ik ook een filmpje plaats als ik mijn b12 spuit zet?🤣😂
Godsllemachtig hoe bedenk je het.
Ik moet prikken dus ga even mijn telefoon goed zetten zodat jullie mee kunnen kijken.
Wat is het morge? Meekijken als je naar de wc gaat?
Als je met Roy in bed ligt?
Die vrouw is zooooooo aandachtsziek.
Hoe komt dat toch
Ja Julia heeft gelukkig wel een vriendengroep.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:22 schreef Anhur666 het volgende:
Ik volg am pas sinds kort, door hier. Maar ziet zij Saar en Suus als 1 persoon? Ze slapen samen, samen manege, samen klusjes? Samen alles? Ik zou gek worden. En heeft Julia geen vriendinnen?
Maar gister kreeg maar 1 S de uitslag van een toets/ of toets gemaakt de andere niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja Julia heeft gelukkig wel een vriendengroep.
Wat betreft de tweeling heb je gelijk. Eind vorig schooljaar was er even sprake van dat de 1 een ander schooladvies zou krijgen dan de ander en toen zei ze: dat zullen we nog wel eens gaan regelen.
In principe werkt Roy aan alles mee. Ook haar toneelstukjesquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie: Roy werkt dus gewoon mee aan het binnenhalen van meuk.
Helemaal waar. Ik had alleen niet verwacht dat hij lepels en steentjes zou kopen. Debbie verzamelt lepels zegt ze. Waar is die verzameling dan? Gewoon in de besteklade? En Debbie verzamelt volgens mij alles: kinderen, huisdieren, kaarsen, foto’s en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:26 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
In principe werkt Roy aan alles mee. Ook haar toneelstukjes
Ze zei gister/van de week/173 stories geleden dat ze wegens met een van de twee heen gaat, in het wereldmuseum. Over Kpop waar ze ‘s middags heen kunnen maar de optredens zijn (voornamelijk) in de ochtend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:22 schreef Anhur666 het volgende:
Ik volg am pas sinds kort, door hier. Maar ziet zij Saar en Suus als 1 persoon? Ze slapen samen, samen manege, samen klusjes? Samen alles? Ik zou gek worden. En heeft Julia geen vriendinnen?
Ik moet ineens denken aan Polly van Kids from room 402. Verzamelde lepels én was ook niet geliefd. (alvast sorry voor eventuele generatiekloofquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik had alleen niet verwacht dat hij lepels en steentjes zou kopen. Debbie verzamelt lepels zegt ze. Waar is die verzameling dan? Gewoon in de besteklade? En Debbie verzamelt volgens mij alles: kinderen, huisdieren, kaarsen, foto’s en weet ik wat nog meer.
Misschien mag hij vanavond dan weer lepelen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Die opruimcoach heeft dus totaal niet geholpenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:22 schreef JaNeeDan het volgende:
🤢quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien mag hij vanavond dan weer lepelen.
Ze benoemt het van 1 kind. Ze doet wel vaker dit soort dingen. Dan benoemt ze iets waar ze "zoveeeel" vragen over krijgt en dan heeft ze weer 15 story's content.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:16 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
[..]
Maar gister kreeg maar 1 S de uitslag van een toets/ of toets gemaakt de andere niet.
Toch verschillende klassen/nivo?
Misschien kunnen ze de cursus van Debbie doen!quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat het kort samen te vatten is als: zij heeft verlatingsangst en hij heeft verbindingsangst. Een vrij onhandige combi
🤢quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien mag hij vanavond dan weer lepelen.
Maar waar zijn die lepels? Als ze die dingen echt spaart zou ik verwachten dat ze ze ergens in een kastje of aan een rekje heeft. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ze gewoon in de besteklade liggen tussen al het andere bestek.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft wel eens meer verteld dat ze lepels spaart, dus dat Roy dat dan meeneemt vind ik eigenlijk wel lief. Oké het is meuk, ik ben zelf niet van de meuk, maar spaar magneetjes wat eigenlijk ook gewoon meuk is haha.
Wel weer opvallend: Roy is weer thuis en Debbie kan niet mee naar het kinderfeestje van dr dochter 👌
Koen!quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef SterreKaatje het volgende:
Meiden! Een avond en dag werken en jullie zijn een heel topic verder, dit gaat snel!! Ik denk dat AM en Debbie dit beter bij kunnen houden dan de werkende mens hoor![]()
![]()
Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geïnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde
@:kaatjepuk, kom je ook? Praten we ff bij over alles wat hier niet gezegd mag worden
Betreft Jeroen en ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Oh ho heel benieuwd hoe ze haar 'theorie' de komende tijd gaat verkopen. Want hier leeft ze van toch?
Nou dat ja, constant dat gezever en alles tot in den treure analyseren. Daarnaast lijkt het mij een draak van een mens, ik weet niet krijg altijd de kriebels van haar. Dat heb je soms met mensen en dat heb ik dus met haar. Zo’n typetje waar alles op haar manier moet omdat ze dat zo heeft gemanifesteerd ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat krijg je met dat gezweef, ik voelde me niet gehoord, ze had geen verbinding, ze zaten niet op elkaars energielecel.
Ik denk dat die kwarrel doodmoe was van dat gezever en ge analyseer
Geen idee waar de lepels zijn, er is nergens meer plek denk ik😂quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar waar zijn die lepels? Als ze die dingen echt spaart zou ik verwachten dat ze ze ergens in een kastje of aan een rekje heeft. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ze gewoon in de besteklade liggen tussen al het andere bestek.
Is ze niet mee met het feestje van de prinses? Stop de persen!
Ik woon niet in Barneveld, maar klinkt wel als een borrelavond waar ik bij zou willen zijn (minus de artisjok, die vind ik zo smerig🙊).quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef SterreKaatje het volgende:
Meiden! Een avond en dag werken en jullie zijn een heel topic verder, dit gaat snel!! Ik denk dat AM en Debbie dit beter bij kunnen houden dan de werkende mens hoor![]()
![]()
Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geïnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde, echt waar!!
@:kaatjepuk, kom je ook? Praten we ff bij over alles wat hier niet gezegd mag worden
Betreft Jeroen (eh Koen - dankzij @:donna)en Ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Oh ho heel benieuwd hoe ze haar 'theorie' de komende tijd gaat verkopen. Want hier leeft ze van toch?
Ze heeft ook wel gezegd dat hij heel nuchter is. Zij heeft hem echt dat zweverige ingezogen (...) als je het mij vraagt. Hij is helemaal niet zo, dan krijg je wrijving en dat leidt gewoon niet altijd tot glans.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:59 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Nou dat ja, constant dat gezever en alles tot in den treure analyseren. Daarnaast lijkt het mij een draak van een mens, ik weet niet krijg altijd de kriebels van haar. Dat heb je soms met mensen en dat heb ik dus met haar. Zo’n typetje waar alles op haar manier moet omdat ze dat zo heeft gemanifesteerd ofzo.
Het gekke is dat ze maandag ook heeft gespoten maar daarna hyperdepiep de dagen erna doorkwam.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die gaat weer het hele weekend in bed liggen
Ja dat klopt denk ik wel wat je zegt. Ik ben net het transcript van de podcast gelezen (want een half uur luisteren naar haar trek ik niet sorry) en dan lees je dat ook wel een beetje tussen de regels is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel gezegd dat hij heel nuchter is. Zij heeft hem echt dat zweverige ingezogen (...) als je het mij vraagt. Hij is helemaal niet zo, dan krijg je wrijving en dat leidt gewoon niet altijd tot glans.
Die heeft binnen 6 maanden weer een nieuwe twin flame. Vast weer een kreeft ook.
Waar is het te lezen/horen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:29 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja dat klopt denk ik wel wat je zegt. Ik ben net het transcript van de podcast gelezen (want een half uur luisteren naar haar trek ik niet sorry) en dan lees je dat ook wel een beetje tussen de regels is.
Vind trouwens wel een soort van stoer dat ze van alles open verteld in die podcast, ze geeft ook aan dat ze zichzelf voor lul vind staan maar dan vind ik het wel een soort van dapper dat ze het toch wel probeert uit te leggen. Natuurlijk wel weer zweverig en geanalyseerd maar ze doet het wel.
Blijf het jammer dat hier bepaalde dingen niet gezegd mogen worden. Als je over de tong gaat in een heel dorp/stad én online vind ik dat echt wel bepaalde dingen gewoon gezegd moeten kunnen worden. Helemaal als je de boel zo flasht.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef SterreKaatje het volgende:
![]()
Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geïnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde, echt waar!!
Betreft Jeroen (eh Koen - dankzij @:donna)en Ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Eens. En daarnaast wil ik ook gewoon alle juice horen 😉quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Blijf het jammer dat hier bepaalde dingen niet gezegd mogen worden. Als je over de tong gaat in een heel dorp/stad én online vind ik dat echt wel bepaalde dingen gewoon gezegd moeten kunnen worden. Helemaal als je de boel zo flasht.
Overigens heb ik de proef op de som genomen.
Ik wilde wel weten of ik zomaar geaccepteerd zou worden in bepaalde Facebook groepen. En omdat ik er al lid van was, heb ik met een oud Facebook account van mijn oude mail adres mezelf aangemeld in dezelfde Facebookgroep als waarin Debbie al die berichten heeft gegooid. En ja hoor, vrijwel direct geaccepteerd zonder moeite te doen.
Ik vind dus zelf dat wat er in die groepen gegooid wordt, best hier besproken mag worden. Dan had ze het maar anoniem in die Facebook groep moeten pleuren, want dat kan ook.
Maar accounts die met reden een slotje hebben mogen wel besproken worden. Vrij krom, als je het mij vraagt. En ik heb het dan niet over accounts met een slotje die iedereen accepteren.
Hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft wel eens meer verteld dat ze lepels spaart, dus dat Roy dat dan meeneemt vind ik eigenlijk wel lief. Oké het is meuk, ik ben zelf niet van de meuk, maar spaar magneetjes wat eigenlijk ook gewoon meuk is haha.
Wel weer opvallend: Roy is weer thuis en Debbie kan niet mee naar het kinderfeestje van dr dochter 👌
👀quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef SterreKaatje het volgende:
![]()
Die pleurt ze vast ook achter de bankquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee waar de lepels zijn, er is nergens meer plek denk ik😂
Haha, ik ook 🫣quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:48 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Eens. En daarnaast wil ik ook gewoon alle juice horen 😉
Wij zien mijn ouders bijna dagelijksquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:28 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Oei weet je wel hoe je die camembert klaar maakt? En hoe je de artisjok moet eten? Het middelste gedeelte is het lekkerst hè! Aldus de 80 stories die AM er al over heeft gedeeld..quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef SterreKaatje het volgende:
![]()
Idem 🤣 is vooral leuk omdat je dan echt ziet wat een onzin het allemaal is ieder platform een eigen verhaallijnquote:
Ze zullen het wel in plukjes aanbieden, zodat niet te zien is dat er nog 3518 boeken en 429 dozen te bestellen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
ik kan maar 50 boxen bestellen.
Dat denk ik ook. Dan kan ze roepen dat het snel uitverkocht is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zullen het wel in plukjes aanbieden, zodat niet te zien is dat er nog 3518 boeken en 429 dozen te bestellen zijn.
Wat grappig. Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:44 schreef Fiederels het volgende:
De promo van AM staat online. Bovenaan het bericht staat vermeld: AI-info.
Gaat dat automatisch? Of heeft ze dat zelf eerlijk toegevoegd?
Omdat wij dan zeker weten dat ze een hele goede moeder is 🤪quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:11 schreef lila01 het volgende:
Waarom moet MB' s zoon haar steeds een zoen geven op camera? Dat is zo in scène gezet.
De beurs is ook niet rustig he... druk en overal gekakelquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Als Roy zegt dat ze daar binnen 1 minuut al gillgek wordt hoe gaat ze dat dan doen bij het concert?
Ze doet dit elke dag om haar eigen telefoon op te schonen. De datum van vandaag in je filmrol opzoeken en alle voorgaande jaren zie je dan zo heb je over een jaar je telefoon opgeschoond.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En Judith blijft maar archief materiaal posten 🤦♂️ "grote vent is 69cm en draagt maat 62" 🤔 uh... zo werken baby maten niet...
Viel mij ook op ja 🤡quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie heeft 2 uur geleden aan Roy geappt dat ze naar bed ging. Ondertussen is ze nog steeds druk op de socials.
Dan zit ik naast een hysterische Debbie. Jottemquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Als Roy zegt dat ze daar binnen 1 minuut al gillgek wordt hoe gaat ze dat dan doen bij het concert?
Ik woon ook niet zo heel ver van Barneveld af. Wellicht een keer een meeting in de regio (of gewoon in Barneveld)?quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef SterreKaatje het volgende:
![]()
Ik woon ook niet ver van Barneveld. En ik lust artisjokquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:22 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ik woon ook niet zo heel ver van Barneveld af. Wellicht een keer een meeting in de regio (of gewoon in Barneveld)?
Lijkt mij heel moeilijk als de liefde er wel is, maar het door psychische problemen eigelijk niet met elkaar en het gezin te leven is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Al vanaf dag 1 van het traject van de ex van Tamara stond voor mij vast dat hij vroegtijdig zou stoppen.
Zo denk ik ook al vanaf het begin dat zij nog voor t einde van het jaar weer samen zijn. Ik ben benieuwd of dat laatste ook uit gaat komen.
Ik kom vanaf Schiphol uit de buurt maar kom graag! Meteen even rondje zeeman en wibra🤣quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik woon niet in de buurt van Barneveld, maar rij er graag een stukje voor hoor 😂
Misschien kan er gecarpoold worden.
Kind barst uit z’n voegen in maat 62, maar vooral in een te kleine maat blijven proppen 😆quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:06 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ze doet dit elke dag om haar eigen telefoon op te schonen. De datum van vandaag in je filmrol opzoeken en alle voorgaande jaren zie je dan zo heb je over een jaar je telefoon opgeschoond.
De noodzaak van het delen snap ik totaal niet, en ik vind het opvallend hoe slecht de kledingkeuzes zijn 🙈
Maar is dat de we are pregnant beurs? Vind dat wel één van de chillere beurzen. Hoog gebouw, heel open, veel licht en overzichtelijk. Maar goed druk zal t zeker zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
De beurs is ook niet rustig he... druk en overal gekakel
In de dierentuin was het ook niet extreem druk en open enzovoort... 3 andere volwassene om de kinderen te entertainen maar toen hing ze nog net niet kwijlend in de stoel omdat ze het niet trok (tussendoor wel even een mini fotoshoot 👌👍)quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:51 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Maar is dat de we are pregnant beurs? Vind dat wel één van de chillere beurzen. Hoog gebouw, heel open, veel licht en overzichtelijk. Maar goed druk zal t zeker zijn.
De CreaDoe oid zijn imo veel meer prikkels
Wat is het dichtstbijzijnde vliegveld bij Barneveld? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:43 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Schiphol uit de buurt maar kom graag! Meteen even rondje zeeman en wibra🤣
Ik haal je op 😂quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:43 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Schiphol uit de buurt maar kom graag! Meteen even rondje zeeman en wibra🤣
Misschien had ze dat ook wel in haar achterhoofd. Maar er moest iéts gebeuren. En als je geen beslissingen neemt weet je zeker dat er niets veranderd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Al vanaf dag 1 van het traject van de ex van Tamara stond voor mij vast dat hij vroegtijdig zou stoppen.
Zo denk ik ook al vanaf het begin dat zij nog voor t einde van het jaar weer samen zijn. Ik ben benieuwd of dat laatste ook uit gaat komen.
Kunnen wel carpoolen 😂quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:43 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Dat zie ik bij héél veel moeders. En dan roepen ja qua lengte zit hij in 80 maar qua breedte in maat 68.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:45 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Kind barst uit z’n voegen in maat 62, maar vooral in een te kleine maat blijven proppen 😆
Ik heb wel met ze te doen. Lijkt of de liefde inderdaad niet het probleem is en dan is dit echt heel erg naar. Maar wel petje af dat ze zo voor haar kinderen en voor zichzelf durft te kiezen. En wie weet wat het met hem doet, misschien gaat er een knop om.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:40 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Lijkt mij heel moeilijk als de liefde er wel is, maar het door psychische problemen eigelijk niet met elkaar en het gezin te leven is.
Denk ik ook allebei.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Maar wel allerlei veiligheidsartikeken promoten en een gps horloge🤣quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie gooit weer een stel kinderen in badkleding online. Ach, als de gezichten maar afgeschermd zijn 🤦♀
Diagnosesquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik had alleen niet verwacht dat hij lepels en steentjes zou kopen. Debbie verzamelt lepels zegt ze. Waar is die verzameling dan? Gewoon in de besteklade? En Debbie verzamelt volgens mij alles: kinderen, huisdieren, kaarsen, foto’s en weet ik wat nog meer.
Nou geloof me, dat is er voldoende.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:48 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Eens. En daarnaast wil ik ook gewoon alle juice horen 😉
Waarom dan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het aan-uit-aanuitrereen hebben ze al gedaan. En ik denk dat die fase niet voorbij is. Met een verslaafde in huis is dit uiteindelijk de enige keus die je kunt maken. Dat vind ik niet bewonderenswaardig. Dat vind ik vooral schrijnend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien had ze dat ook wel in haar achterhoofd. Maar er moest iéts gebeuren. En als je geen beslissingen neemt weet je zeker dat er niets veranderd.
Ik vind het bewonderenswaardig dat ze nu voor de kinderen heeft gekozen in plaats van aan-uit-aan-aaner-uit zoals bij de ex-kwarrels. Ook al zal dat ook bij haar pijn doen. En hoe het leven gaat lopen weet je verder niet.
Als ze eind van het jaar bij elkaar zijn kun je ‘zie je wel..’ zeggen. Als ze niet bij elkaar zijn had je dus ongelijk.
Dat maakt allemaal niet zo uit, tenzij je ‘voorspellende gaven’ op je CV wil zetten. 😊
Manege de Boschhoevequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:46 schreef Post-its het volgende:
Weet iemand waar annemarie is? Kon de naam vd manege niet goed genoeg lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |