Dit kloptquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jij hebt écht niks te doen?! 😂
Hoe verwarrend moet dit voor die zoon ook wel niet zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kloptWel op 1,8 snelheid geluisterd, meer tijd wilde ik er niet aan kwijt zijn
![]()
Hieronder mijn verslag:
Ze heeft zich niet gehoord gevoeld, waardoor ze haar stem is gaan verheffen en vervolgens boos is geworden. Hij wilde haar niet meer zien en ook geen afscheid van haar of haar zoon nemen.
Als ik het zo hoor vraag ik me überhaupt af of ze op dezelfde lengte zitten qua twin flame etc, ik heb het gevoel dat zij daar misschien ook wel iets meer de overhand in had![]()
Ze plakt ook allerlei diagnoses op hem waarvan ik me afvraag of hij daar blij mee is, qua hechtingsstijl. Leuk als je ex dat allemaal zo bespreekt in een podcast
Het klinkt in elk geval alsof zij het helemaal geromantiseerd had en allerlei verwachtingen op Koen geplakt heeft, terwijl het echt klinkt alsof het ontzettend moeizaam ging met veel ruzie en onenigheid.
Koen had ook nog een berichtje gestuurd met ‘ik hoop dat je gelukkig wordt, en daarvan schoot Ellen helemaal in de weerstand omdat ze dat vond alsof ze niet gelukkig wasis toch een beetje een standaarduitdrukking, je kunt ook onder elke steen iets zoeken
En de kinderen mogen als ze weggaan maar 1 zo’n wastas meenemenquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mijn god/allah/boeddha, AM gaat 2 nachten weg en de halve tafel ligt vol met 2 koffers en verschillende tassen/losse spullen die mee moeten.
Hopelijk heeft ze wel tijd im linkje te delen!quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft een drukke dag, de helft van haar takenlijst bestaat uit een aantal boodschappen doen.
Wat.een.drukte. 🥵
Bizar!quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kloptWel op 1,8 snelheid geluisterd, meer tijd wilde ik er niet aan kwijt zijn
![]()
Hieronder mijn verslag:
Ze heeft zich niet gehoord gevoeld, waardoor ze haar stem is gaan verheffen en vervolgens boos is geworden. Hij wilde haar niet meer zien en ook geen afscheid van haar of haar zoon nemen.
Als ik het zo hoor vraag ik me überhaupt af of ze op dezelfde lengte zitten qua twin flame etc, ik heb het gevoel dat zij daar misschien ook wel iets meer de overhand in had![]()
Ze plakt ook allerlei diagnoses op hem waarvan ik me afvraag of hij daar blij mee is, qua hechtingsstijl. Leuk als je ex dat allemaal zo bespreekt in een podcast
Het klinkt in elk geval alsof zij het helemaal geromantiseerd had en allerlei verwachtingen op Koen geplakt heeft, terwijl het echt klinkt alsof het ontzettend moeizaam ging met veel ruzie en onenigheid.
Koen had ook nog een berichtje gestuurd met ‘ik hoop dat je gelukkig wordt, en daarvan schoot Ellen helemaal in de weerstand omdat ze dat vond alsof ze niet gelukkig wasis toch een beetje een standaarduitdrukking, je kunt ook onder elke steen iets zoeken
Ik hoop het, ik ben nog op zoek naar een horloge 🤭quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze wel tijd im linkje te delen!
quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoe verwarrend moet dit voor die zoon ook wel niet zijn?
Hopelijk bied zijn vader een wat stabielere basis.
Ja, daar heeft ze het ook nog over. Dat hij het wel een beetje lastig lijkt te vinden en ook weer bij haar in bed slaaptquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Bizar!
Sneu voor haar zoontje ook, die leek het erg leuk te hebben met Kwarrel Koen
Er is toch huizencrisis 🤪 .quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:46 schreef papierentas het volgende:
AM; Julia gaat zeker voorlopig het huis niet uit. Ze kan niet zonder. En mistte haar zoooo erg toen ze op Bali zat. Van alles delen over de vakantie van Julia. Sam was ook op vakantie, maar geen woord over hem en Esmee. Verschil moet er zijn.
Sam hangt voor mijn gevoel ook een stuk minder aan zijn moeder dan Julia.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:46 schreef papierentas het volgende:
AM; Julia gaat zeker voorlopig het huis niet uit. Ze kan niet zonder. En mistte haar zoooo erg toen ze op Bali zat. Van alles delen over de vakantie van Julia. Sam was ook op vakantie, maar geen woord over hem en Esmee. Verschil moet er zijn.
En ik hoop dat Sam ook zelf een flinke vinger in de pap heeft qua exposen op insta.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sam hangt voor mijn gevoel ook een stuk minder aan zijn moeder dan Julia.
Ik ging met 18 uit huis vanwege mijn studie (ging in t begin nog wel ieder weekend naar huis), kan me echt niet voorstellen dat ik nog zo aan mijn moeder zojuist hangen op die leeftijd.
Ik begrijp ook dat ze niet zomaar het huis uit kan vanwege de huizenmarkt, maar volgens was dat ookal toen Sam het huis uit moest en die werd er gewoon uitgebonjourd
Ik denk vooral dat Sam dat niet wil.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:46 schreef papierentas het volgende:
Die kinderen weten daar al jaren dat ze geacht worden het huis te verlaten. Een studentenkamer is echt wel te vinden als je daar de tijd voor hebt (en ja, ik weet hoe lastig het kan zijn, maar zelfs in de lastigste stad had mijn kind na 2 jaar een betaalbare kamer gevonden). Ik denk dat Julia al lang wat gevonden heeft en binnenkort met haar vriend gaat samenwonen. En daar komt haar moeder echt zonder problemen overheen, aangezien alle kinderen heel erg in de buurt blijven wonen en ook nog minimaal elke week thuis komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:54 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Er is toch huizencrisis 🤪 .
Juul studeert nog.
Ach. Maakt het ook uit.
“Naar de action” en “koffie drinken”. Ja dan kun je wel een lijstje maken ja.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft een drukke dag, de helft van haar takenlijst bestaat uit een aantal boodschappen doen.
Wat.een.drukte. 🥵
🤞🏻🤞🏻quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik ben nog op zoek naar een horloge 🤭
Ik vind Sam ook opvallend vaak bij zijn ouders zijn (als ik het vergelijk met mijn eigen uitwonende kinderen). Misschien heel normaal hoor, ik weet eigenlijk niet hoe het bij andere gezinnen is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Sam dat niet wil.
Hij komt ook liever niet in beeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |